Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.02.2019 in all areas

  1. 4 точки
    Не, ще плямпаме по форумите само. Не е важно възмездието, а това да отстояваш правото си....
  2. 3 точки
    Хубаво е да не сме крайни в заключенията,които правим. За някои хора, пък и за мен точно тя е идеалния баланс между комфорт и икономия (особено ако си на газ и ръчка),изпробвано вече на 7-ма лично! Не очаквайте чудеса и от 2.4 за "спринт". За дизела всичко е много добре,докато не замирише в купето!
  3. 1 точка
    Това КМЕ е изхвърляне за тая кола. И защо двоен изпарител, след като има достатъчно добри единични. Дори и БРЦ имат много приятна сребриста тухла за само 140 лева доплащане към основния кит. Компа е ясен, старите S24 вече ги няма, този поне ОБД има(почти безполезно, но го има).
  4. 1 точка
    Аз карам 2.4 комби 7ма, автомат (по-лекичък е малко, с 10 коня по-малко от, 2.4 8-ма, ускоряват почти еднакво по заводски данни). Ускорение в града – повече от прилично, за извънградско – няма проблем да си поддържа 140, но на баири връща предавки надолу и се случва да скачаш на над 4000 оборота на темпомат. Ако искаш бързо изпреварване също не е нищо кой знае какво. Със сигурност е по-бавен отколкото човек би очаквал от кола с такава мощност, поне двама познати са ми го споделяли (в голяма степен заради автомата). Мисля, че всичко е достатъчно субективно, че трябва сам да се качиш и тестваш за себе си. Всеки има различни очаквания и нужди. Аз не бих взел 2.0-литровия за комбито – лично предпочитание.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    valve clearance -INTEL---mm;0,21-0,25mm valve clearance -EXHAUST----mm;0,28-0,32mm
  7. 1 точка
    С верига е.. пък и е евтина.. не е като на дизела 1000-1200 лв. комплекта.. За 2ката може за 150-170 лв. да накупиш всичко.. Ако изобщо някога смениш верига де..
  8. 1 точка
    Аз съм чувал много добри неща за 2-ката на хонда, някой дори вечен го изкарват, ако се поддържа както трябва, иначе според мен няма смисъл въобще да се оглеждаш за дизел, минава им модата и нещо почват да им се мръщат властите, може да се окаже, че след някоя друга годинка ще си е лукс да караш дизеляк. Ето едно предложение от мен, автомат, 2.0, със сервизна история от Швейцария https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544949945041747&slink=9sbkq9
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Като му гледам на колегата бележката от монтажа се съмнявам да не му стига изпарителя. Дюзите са ОК(ако са жълти) за неговата мощност. Съмнявам се тръбата да не му е 8-ца. Може би е само до настройки, но да не забравяме, че сме на зимна газ.
  11. 1 точка
    Колега, за дизелов двигател i-CDTi или i-DTEC на Хонда (особено пък ако е с DPF) се използва масло със спецификация ACEA C2 или C3. Може да е 0W30, а може да е и 5W30. ILSAC GF-5 по принцип е за бензин. https://www.hondaparts247.co.uk/collections/genuine-honda-service-kit/products/genuine-honda-0w-30-c2-engine-oil-4-litres https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/mobil-1-esp-0w30-fully-synthetic-motor-oil-1-litre/ https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30-5-l.html https://www.ato24.de/en/ravenol-fel-sae-5w-30.html https://www.ato24.de/en/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-ect-c2-c3.html А от Castrol: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-fully-synthetic-engine-oil-1-litre/
  12. 1 точка
    Повали ме грипа ,но не ме свърта вкъщи.Отворих и дясната врата за подготовка. Искам да опиша малко детайли по подготовката на вратата за нов говорител. Нещата са прости и логични. 1.Трябва да имаш проект.Колко говорителя,как разположени,има ли място,кое на кое ще пречи и т.н. Другия важен момент е филтрите във вратата ли ще бъдат или ще пускаме допълнително 2,4,6 кабела... 2.Изрязване на отвор и укрепване . 3.Монтаж на подиум външен ,а може и вътрешен както ще направя аз. 4.Проверка на размерите при спуснат прозорец.Да не се окаже че магнита пречи на джама да слезе до долу. 5.Влагозащита/навес за магнита и клемите от стичаща се вода.Има го фабрично на оригиналния говорител. Хубаво е като е разглобена врата да се обслужат основните механични възли-ел стъкло,пантограф,централно,брава,ключалка.
  13. 1 точка
    Да бях в апи за сбъркан номер .имаме молба за поправка за номера но дали ще стане един господ знае.на господата от апи трябва да се зададе въпроса заща на една кола човек може да си купи десет винетки ида му вземат парите като не му трябват,реално и системата просто да каже ,че вече има винетка.продавам винетки от 12 години ,но като тази година не имало.просто си мисля колко сгрешени номера има ,но хората не го знаят и при проверка ,нямаш винетка.те ти булка спасов ден.гласувайте за тези управляващи.
  14. 1 точка
    Аз го разбрах случайно. Тръбата, която влиза в задното гърне беше много ръждясала и се откъсна (в движение, на един баир, който катерех на 1-ва). Колата в този момент се "отпуши" и литна. Иначе, запали и виж, колко силно духа. Пробвай на ниски и на високи обороти. Запуши изхода с ръка (и парцал ест.) и виж как надува на всички обороти, и дали има промяна в работата на двг.. Можеш да пробваш и с откачено задно гърне на място, и в движение, ама трябва да си сигурен, че няма да те линчуват съседите, или да те гепят ченгетата. п.п. Има вероятност и(или) средното гърне да е запушено, ама е по-малка.
  15. 1 точка
    Това с липсата на скорост на равно, еле па на баир, съм го играл с една друга моя кола, "нехонда". Задното гърне беше почти тотално запушено. Като го смених, тая кола като тръгна, няма спиране ...
  16. 1 точка
    Отворих да снимам ,че да не прецакаш нещо
  17. 1 точка
    Ако няма ръжда колата, аз бих си я направил или купил нищо че е 1.3. Olmi твоята не ми се коментира. Завидно техническо състояние.
  18. 1 точка
    Абсолютно подкрепям мнението на fena. Още повече че удара е фронтален и деформациите са поети от надлъжните греди и предвидените по тях деформационни отслабвания. В 99,99% при такъв тип удар, по окачването няма каквито и да са щети (при страничен удар вече е друго). По отношение мнението на колегата с японския ник, без по никакъв начин да се заяждам, бих искал да го попитам, дали твърдението му е от професионална компетенция или ей така просто да има нещо да напише, с цел да не му се схващат пръстите! В подкрепа на моето мнение прилагам скромен снимков материал, от моя кола (Сивик Фастбек - по известен като "Англичанка"), възстановена лично от мен, в сервиз на мой приятел с негова помощ и подкрепа. Удара е фронтален в страница на автомобил пресякъл ми пътя в средата на кръстовище (отнел ми предимството и не спрял на знак Стоп) с над 90 км в час. При това освен деформация на надлъжните греди към купето, имаше и странично изнасяне с над 50 см наляво (посукване). Операцията включваше действия по връщане на гредите, доколкото е възможно в първоначалния им вид, след което асиметричното им рязане и напасване на три координатен професионален стенд по заводските монтажни реперни точки, на нови и здрави греди, предна маска (очиларка) от автомобил донор, както и подмяна с втора употреба греда под броня, предни капак, броня, нови фарове, воден и климатичен радиатори, втора употреба калници, казанчета за чистачки и хидравличното масло. Резултата е показателен и изместването от фабричните размери е точно "0" - НУЛА! След всички автотенекеджийски дейности, автомобила е преминал всички видове стендове и тестове на три координатен професионален стенд и технотест, монтаж на окачване и двигател с последващите автобояджийски дейности и пълен технически преглед в сериозен пункт за ГТП. След това автомобила се кара активно и безпроблемно повече от 3 години без каквито и да са проблеми по окачване, носене на която и да е посока или износване на гуми и т.н. Фена може да потвърди написаното от мен, тъй като е виждал и познава добре автомобила. Вярно труда не е малко. Важно е желанието и любовта към автомобила. Водещо при избора за захващане с цялостната дейност е да няма ръжда по купето, както и двигателя и окачването да са в добър вид още преди удара. Ако всичко това е налице операцията си струва, и при добро търсене на части и наличието на приятели готови да се отзоват за каузата да върнат един автомобил в изрядно състояние е направо удоволствие, макар и нелеко. Поздрави и дано съм бил полезен и изчерпателен, въпреки че нямам снимков материал по цялостния процес.
  19. 1 точка
    Удара е висок и поправим защото е високо . Купето има ли ръжда .?
  20. 0 точки
    Здравейте, колеги! Пиша, за да ви дам информация относно сервизната програма за нашите Хонди. Благодарение на форума разбрах за това и след като проверих, се оказа, че моят автомобил подлежи на ремонт по нея. Използвайки контактната форма на Бултрако подадох данните за автомобила и собственика, и след няколко часа ми се обадиха за потвърждение и информация, как ще се развият нещата по подмяната. Миналата седмица ме информираха, че във фирмения сервиз на Ботевградско шосе /София/, където бях заявил услугата, са готови да извършат обслужването. Днес то се случи, без неприятни изненади, без отлагания, така, както ме информираха, че ще се случи. По кампанията бяха подменени пиропатроните на предните въздушни възглавници и шайбата на коляновия вал. Последната имаше видима нужда от това. В допълнение бяха подменени, по мое желание, и за моя сметка, разбира се, семерингът на коляновия вал /този към подменяната шайба/, маслата на скоростната кутия и задния диференциал, както и извършен ъпдейт на софтуера. В резултат най-вече на сменените шайба и масла изчезна един шум, който идваше откъм ролките на пистовия ремък, както и утихване на трансмисията. Не че последната е била като фуражомелка, но сега е друго. По отношение ъпдейта на софтуера мога да кажа, че явно има ефект. Двигателят работи дори и една идея "по-мазно", а по информацията от моментния разход - по-икономично. Та, лозето си иска мотиката, а колата обслужването. Обслужването бе в рамките на около 2 часа. За всичко извършено по ремонтите бях предварително информиран или пък ми бе искано съгласието, когато касаеше заплащане. Хората от приемната и сервиза бяха отзивчиви и любезни. Нямаше намръщени погледи или отговори от рода на "Аз с това не се занимавам - питай там, другите". Наблюдавайки през "аквариума" действията на сервизни механик ми бе спокойно, защото виждах, че той знае какво и как да го направи. Нямаше туткане, чудене, почесване, празни приказки или пък търсене на подходящ за дадена операция инструмент. Не правя реклама на Бултрако, но държа да споделя приятното впечатление, което оставиха в мен, от приемането на заявката ми, до предаването на ключовете на отремонтирания ми автомобил. Към Модераторите. Бях пред дилемата, в кой точно раздел да пиша тези редове и счетох, че повече касае сервизния ремонт на автомобила, отколкото сервиза. По ваша преценка, не бих имал нищо против да преместите поста. Поздрави, Моньо Монев
  21. 0 точки
    Блутута е постоянно активиран, с бутоните на волана си закачаш телефона, и след това автоматично при палене на колата ти светка на дисплейчето иконката на блутута. Телефонната книга е малко сложен казуса с нея, до 50 или 70 номера само поема, и то трябва да са ти написани на eng. ако си с БГ имена - няма да ги разпознава. Дори ако не се лъжа, имаше май уловка, че трябва да са на картата ли .... мойте са на БГ написани и хич не ги виждаше. Изтрих всичко и си карам само на номера дето ми изписва в километража. А за връзването има клипчета в тубата. Че не помня как беше точно... ама си беше един дълъг разговор с колата.. спориш с жена с 2 думи
  22. 0 точки
    Благодаря на fenabg и olmy за мненията и коментарите .Има малко ръжда по задните вежди но е малко,двигателя работи много добре ,никакво тропане по ходова част технически е много добре.Много си я обичам и реших да предприема стъпки към ремонтиране на щетите.Съгласен съм с fenabg че си заслужава да си я оправя.OLMY благодаря за изчерпателното мнение,минал си процеса по ремонт на твоята англичанка(по мое скромно мнение си я оправил перфектно)и ти вярвам на 100% че ремонта няма да е лек.Единствения проблем е намирането на части защото моята жабка е старичка(1995 набор),но започвам да търся.
  23. 0 точки
    Премахнах рекламите между темите в разделите. Ще пиша допълнително за промените по структурата на форума в отделна тема (моля тази да не се използва за това).
  24. 0 точки
    Еми значи ще действаме на сляпо пак каквото стане. Накрая ще си взема едно ЦРВ 2006 дизел (поне си му знам проблемите) и ще си карам колкото може
  25. 0 точки
    Възможно най-скучната и бавна кобинация за каране е 2L perol,auto,комби. Набира като D13-ка и гори 1-1.5 литра по-малко от 2.4. Не искам да обидя никого,просто карах 2-3 двулитрови и въобще не бях впечетлен. Представи си и като натовариш комбито и като пуснеш и климатика...
  26. 0 точки
    Ако това е колата от Бултрако и човекът има пълна сервизна история, не виждам нищо притеснително. Кожата отстрани на седалките е изкуствена, възможно е да изглежда така на тези км. Провери и застрахователната история, ако има възможност. За тази цена мен единствено ми липсва панорамният покрив.
  27. 0 точки
    Да, възможно е. Има голямо значение, какви ръчички са я пипали. Например груби, напукани, потни ръце. Моята я купих 11-годишна, на 79000 мили. В архивите на DVLA (местния КАТ) пишеше, че 3г. не е карана. Воланът беше започнал да се протрива и на едно място (там, където обикновено стои дясната ръка) пяната беше отлепена от метала. В момента е много по-зле. п.п. Много бавно пиша
  28. 0 точки
    Възможно е, ако е карана само градско и волана заминава. Това са митове да определяш по волана и ск. лост километри и състояние на колата. Специално за волана друга причина е слънцето, паркирайки по един и същ начин пред дома или на работа, изгаря от горе и в ляво както при мен. Тук в Италия има дни, в който не може да пипнеш волана след по голям престои.
  29. 0 точки
    Аз също не мога да разбера както им има на Италианските....Да Швейцарката би била по-добра но и цената им е доста по-висока. Едно са ме учили....жена , кола и прасе не се избират детайлно....взимаш и каквото се падне...след това почваш да караш и почваш да поддържаш. Няма кола която да я купиш и да не и пипнеш нещо. Гледаш външен вид , високо ниво на оборуднване ( все пак е 20к +лв. ) караш я в сервиз на Хонда за пълна диагностика и ходова част за 136лв. и ако не е голяма греда взимаш
  30. 0 точки
    - Госпожо, паркирали сте неправилно на място за инвалиди и трябва да ви напиша акт. - Ама господин полицай, не виждате ли че съм инвалидка...... с малки цици съм ....
  31. 0 точки
    Бенджи спри се, темата е от миналата година и не само тази.
  32. 0 точки
    Защо пък късмет - това е безпроблемен и сполучлив двигател, а че някой е попаднал на изтормозен и не поддържан екземпляр, е съвсем друго. Вярно, че и нов да го вземеш, може да изтеглиш късата клечка - но това е съдба. Иначе новия i-DTEC, е почти като стария, с 10кс. по-мощен, с по-скъпи инжектори, друга помпа, и някои други различия, но като цяло не виждам някаква драма. Е, счупили се 2/3 помпи, набили стружки в горивната система (скъп ремонт е естествено) и дай да го оплюваме. Не си спомняте, но съм качвал снимки, на счупен бензинов двигател (от въпросния модел R20A3) ама както казах има го в зара и не може да се слагат всички под един знаменател. Красиво е нали?
  33. 0 точки
    Аз съм 190 см. висок... Естествено бутам седалката максимално назад за да ми е удобно за каране.. Зад мен остава по-малко от педя до задната седалка.. Така че голям човек там не може да седне.. Добре че другите в семейството са макс 155 см.. Колкото до автомата - въпрос на личен избор.. Аз пък търсих само ръчка навремето.. Така го желая и чувствам След 8-9 бензинови коли реших да се правя на тарикат с дизелова... Е - и аз го разбрах по трудния начин... До като съществуват бензинови атмосферки друго няма да си купя...
  34. 0 точки
    И вси пак нека подаде ток директно на всяка машинка за проба преди смяна.
  35. 0 точки
    Мили дами и колежки, само искренно да ви информирам, че на 14 февруари ще се изрекат повече лъжи отколкото на 1 април!
  36. 0 точки
    Грешна ти е информацията, моя Акорд даде проблем със задната врата, закачих HDS-a и той ми каза точно кой от 4-те датчика в гуменото уплътнение на вратата да сменя. След смяната, всичко си дойде на мястото.
  37. 0 точки
    Аз имам тема за сгрешена винетка. Преди няколко дни изтече едномесечният срок за отговор от АПИ София, по молбата ми за корекция - нямам отговор! Намерил съм си адвокат и следващата седмица ще се свържа да придвижа нещата.
  38. 0 точки
    Драго е прав! От няколко години законите ги правят кравари,мутри,ченгета и бизнесмени.Няма акъл в тая работа...
  39. 0 точки
    За износване , износва се трудно. Обаче борда на самата седалищна част, е леко повдигнат и когато сядаш, винаги първо на него сядаш (колкото и да си висок и с дълги крака) и с времето вътрешната част се сплесква и придобива гадна форма, като на амортизирана седалка. Иначе Алкантарата си е в пъти по-добро от чистата кожа, но също трябва да внимаваш да не я нараниш или изгориш с цигара.
  40. 0 точки
    Бензин с Нафта в дизелови двигатели се смесва в съобтношение 1:10. Т.е. дори да беше налял до горе нафта пак не е особено добре, но е една идея по-добре от 8.5л към 20л.... Колегите са ти писали, ако продължиш да караш така очаквай проблеми с дюзи, защото това е последното място къдео ще се спре смеската и изгори. Може от промивката да се позапуши и ЕГР и катализатор, но може и да се отпуши. Съветвам те да спреш колата, източиш горивото, смениш горивния филтър и налееш нафта и да се надяваш да няма последствия. Източването обаче няма да ти се получи с тръба от капака за пълнене на гориво. Трябва или да свалиш резервоара или да разглобиш от купето под седалките и видиш дали имаш достъп от там към резервоара. Вече съм правил тази манипулация на турър поради моя грешка, но за щастие въобще не палих колата с бензин ( който беше 20литра ). Та на Турър-а имаше достъп и отвътре, но го играхме със сваляне на резервоара.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...