Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.02.2019 in Мнения

  1. 3 точки
    Капков тест 2 1.Mobil1 0w20 AFE 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-155130км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 3130км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 02.11.2018 до 05.02.2019г. 8.Мото часове, около 60 9.Изразходвано гориво 300 л. пропан бутан и 35л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-RTA-003,made in japan).За първи път ползвам нещо различно от оригиналния purflux..! 13.Въздушен "Blue print"вече е на 10 000км. 14.Режим на използване,тежък,с къси преходи и доста работа на празен ход,както и на бензин.В студовете за късите разстояния от по 3км,почти не минаваше на газ! 15.Предишно масло-petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 400мл. Дали ще "изкара" зимата,според мен поне 6000км.трябва да издържи? 1500км
  2. 2 точки
    Ако цената на това, което ти предлагат не надвишава драстично тази на продукта от пост #5 (с доставката до България) слагай смело. Това от линка в eBay изглежда също да е универсален катализатор. Ползва се едно и също тяло, към което се заваряват правилните тръби и фланци. Слагал съм такъв кат на моето CR-V 1. Минава теста за емисии, не влошава работата на двг, не повишава разхода на гориво и беше значително по-евтин от "оригинален". Докато работех в сервиз съм виждал и сме монтирали такива катализатори на различни марки и модели коли. Няма проблем. edit: Разпитай по-подробно за това, което ти предлагат. Този от линка в пост #5 идва от производителя със вече заварени тръби. Има вероятност българските майстори да купуват универсално тяло и на него да заваряват на място твоите тръби. Ако е така, увери се, че работят качествено. edit 2: Сетих се още нещо важно. Не съм гледал, дали при 2-ра ген е същото, както при 1-ва, но ... Когато карах 1-ва ген съпругата ми караше Сивик 6 "англичанка". Двете коли са на едно и също "шаси". Изпускателните системи са почти идентични. Вибрациите от заглушителите и двигателя се обират от меки алуминиево/графитни пръстени във фланците. На практика, връзката между гърнетата и двигателя е твърда. Та, на англичанката сменявах средно и задно "гърнета". След по-малко от месец тръбата на средното гърне се откъсна. Гледах, мислих и монтирах една мека (гъвкава) връзка между катализатора и средното гърне. За съжаление не помня, къде я заварих, към катализатора, или към гърнето. После направих същото и на генерацията на CRV-то.
  3. 2 точки
    Може да се изчисти със спрей за карбуратор принципно като се напръска обилно вътре и от двете страни. Ако трака, когато се разклати силно ,значи си е наред . Всички говорят за разхода на масло , ама всички ли се убедиха дали нямат течове? Някои може да са сериозни. Места , които да се проверят на к серията: цедка/ гарнитура на втек соленоида; цедка на vtc системата; о пръстен на vtc соленоида; на едно място пишеше даже уплътнение на шайбата на коляновия вал; гарнитура на капака на клапаните; о пръстени/уплътнения на тръбите за свещите; pcv клапанът има гумено уплътнение, от което може да капе върху алтернатора. Всичките работи са дребни, но може да текат. После се правят една две( може и повече) смени на масло на 2000км ( както са дали съвет колегите във темата за масла) с качествено такова с висок TBN и по -нисък вискозитет от 5 в40, тва не е Фолксваген. Ако няма резултати вече е добре насочване към първо гуми и после сегменти. И не забравяйте, ако ще се дървите на всяко BMW и Мерцедес ,карайки в лютеницата , разходът от 2 л/ 10 к не е много изобщо. Уверявам ви ,че на повечето ви опоненти от тези марки разходът при тия условия е 9-10 л на 10к . Все пак и те искат да ви надбягат. В техните книжки пише смяна на 30 к км и германците са си ги изпълнявали съвестно. До 150 к може и да не са имали разход , ама после ... Хехе П.С. китайска pcv клапа не става даже ,понеже диаметърът й е по - малък, нищо, че пише, че е за Акорд и Акура от тия години. Вече съм минал от там. Ако се прави смяна , само оригинална.
  4. 2 точки
    Официален сайт на ХОНДА в който може да видите кое как се разглобява,парт номера на отделните части,както и размерите на всички болчета,гайки,втулки. Има си и цени даже в евро.Намирате си модела на кочинката и отивате в раздела в който е нужната ви част. В конкретния линк са дадени двете полуоски на акорд 8 ,2.4,ръчна https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2009/24-EXECUTIVE/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/FRONT-DRIVESHAFT-HALF-SHA-FT-24L-/17TL1901/B__2101/4/3749
  5. 2 точки
    Ако pcv клапата е заяла в отворено положение,ще има повишен разход на масло и проблеми с горивното смесообразуване. Потвърждавам, че след смяната на клапана за картерна вентилация при моя к20 се намали разходът на масло, но не с много. Също изчезна грешката за бедна смес. За хондите тоя клапан си е задължителен за смяна или чистене. Много лесно се сменя.
  6. 1 точка
    Поразгледах малко из нета по казуса с липсващия Евро стандарт в талоните ни. Най-ранните следи за проблем са от 2014-та. Тогава на единици, проявяващи интерес към въпросното (V. 9) *** е предлагано да изискват документ от представителството на марката, който е бил безплатен. После (с лавинообразното нарастване на интереса към този документ), съюзът на вносителите на автомобили е взел решение "вече да бъде платено", понеже са видели че различните административни органи си "прехвърлят топката". Първоначално този документ е служил за пред данъчните, но в последствие те са вдигнали ръце (по нареждане отгоре) и са "подали" на КАТ, за да добиват още приходи за хазната - поправяйки собствен пропуск (понеже във всеки стар европейски талон с който се внася колата си има Евро категория). И тогава е имало "брожения от граждани", да се подготви директива с разписани евро стандарти (задължителни за производството на автомобилите) и да се разпрати по общините, за да не "ескалира напрежението" сред населението, но това не е направено. Точно в този момент ми стана ясно че и това безхаберие е умишлена "държавна политика", а новите Еко промени са прах в очите на Европата. Повечето хора няма да си мръднат пръста (камоли да извървят описаният от колегите по-горе път) и по статистика БГ-то ще продължи да се води държавата с най-вредният автопарк. Ясно е и че краткосрочният финансов интерес на държавата надвива дългосрочните ползи от въздигането на реномето и, или както казваше деда ми "по-добре бобец днес, отколкото - някой ден кифтета". Дали нещо ще се промени в народопсихологията ни ...
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Варианти няколко. Ако имаш шибедах е възможно дренажа, който отива към калника да се е откачил от един гумен преходник, излизащ зад калника. Друго, за което се сещам е да влуза вода през отвора за въздух, който се намира под решетката на предното стъкло. Също може да влиза и през уплътнението на предният прозорец ако е прогнило. "Ял" съм го тва с водата в пасажерските крака, много непеиятен проблем. Успех в търсенето и сподели след това къде е била причината.
  9. 1 точка
    Здравей, колега, Има писано по темата. Ето тук и тук можеш да прочетеш.
  10. 1 точка
    Колегата над тебе е обяснил вече ... Прескочил си датата.
  11. 1 точка
    Благодаря колега за помощта и напътствията. Проблема при мен очаквам да се реши всеки момент. Закарах я на майстор - мой познат и доверен в Нови Искър с репатрак. Установи се че тока стига до буксата на делкото. Човека го свали разглоби и след замервания се оказа че е изгоряла бобината - то и с просто око се виждаше как е опушена с бяло сивкаво син пушек и на едно място е като нагар. Сега очаквам да ми я заменят с нова и се надявам проблема да се оправи. Благодаря на всички
  12. 1 точка
    Същата работа. Първо се заядоха, че във втория лист ( сертификата на автомобила) никъде не пише Евро 4. После, че удостоверението едва ли не е копие (заради черния печат). След това, че този документ не в за пред тях а за данъчните. Така че за това може и да са прави и ако някой си вади такъв сертификат от Бултрако, да иска да е адресиран до КАТ. После търсиха информация на компютър, на база емисиите от втория лист - ама нищо не намериха. А нататък няма да казвам как се развиха нещата, че е голяма пародия и не подхожда за такъв орган. И нещо важно: Ако колата ви е регистрирана 6+1 (като моето СРВ), си качете допълнителните седалки отзад, че ще ви върнат.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Има ли нещо подобно на фара, да речем отстрани на корпуса, който се явява кутия за късата светлина: или такова: Това са маркировките на фаровете. Теб те интересува комбинацията от букви "HC" или "DC" , което е съкратено за Halogen и Discharge, в зависимост дали са за халогенна или ксенонова лампа. Буквата C показва, че е къса светлина. Ако е R - е за дълга. Гледаш стрелката под тази комбинация от букви (HC) да сочи НАДЯСНО, което значи че тази светлина е за ДЯСНО ДВИЖЕНИЕ по пътищата. Ето повече информация: https://www.hella.co.nz/en/technology/headlamps-and-inserts/decoding-the-combinations/ ----------------------------------------- Другият начин, ако маркировките са изтрити: ако погледнеш фронтално в късата светлина (без тя да свети!) и загледаш положението на ламаринката, която реже светлината и по-точно - чупката в средата. Трябва да виждаш изображение, подобно на това: -------------------\______________ Ако виждаш обаче изображение, подобно на това: _____________/---------------------- то е 100 % сигурно, че този фар насочва светлината наляво и нагоре, като за ляво движение по пътищата. С други думи - трябва да виждаш силует, който е огледален на петното, което фарът прави на стената. Ето силует от фар: Трябва да го виждаш обърнато отлво надясно. Утре ще кача снимка, ако дотогава не си намерил маркировките по фара.
  15. 1 точка
    По качество - като база, са сравними - много добър хидрокрег III гр., с тази разлика, че 0w30 може да съдържа до 20% PAO, с оглед на подобряване на нискотемпературните му свойства (най-вече). Теоретично, PAO-то ще даде и други предимства, едно от които е по-висока устойчивост на окисление, но следва да се има предвид, че % му съдържание като база не е голямо. Защо 5w30, а не 0w30, при условие, че не караш в студен климат, задължаващ те да ползваш 0w...масло: 1) 5w30 е с dexos 1 Gen 2, a 0w30 го няма; 2) 5w30 е с по-малко подобрители на вискозитета (теоретично); 3) 5w30 е с по-малък Noack 10.4 с/у 11.3; 4) Шансoвете 0w30 да стане SAE 20 са по-големи, отколкото при 5w30, тъй вискозитетът на 0w30 при 100 С е 10,4 cSt (при граница за SAE 30 = 9.3 cSt), а този на 5w30 e 11.3 cSt, респ. при намаляване на ефективността на подобрителите на вискозитета (VIIs) 0w30 има по-голяма вероятност да пропадне и стане SAE 20-ка, макар и висока (около 9 cSt).
  16. 1 точка
    Точно това, но не задържаш бутона а го натискаш няколко пъти докато ти излезе иконата. Важно е да е дръпната ръчната.
  17. 1 точка
    Сигурен ли си, че от менюто не става - щото си е баш от там.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    С оглед на това, че обсъждаме Honda дизелов двигател. А въпросното масло се представя също доста добре при бензинов такъв. Още и, че SSV е с висок TBN = 9.7. Не ми се иска да вярвам, че в случая е изчерпало ресурса си толкова бързо при дизела. Но хронологията навежда на подобни мисли. Аз съм за още една проба на 9000 км. Пък тогава да видим. Смяната е лесна работа.
  20. 1 точка
    @goga Хронологията е следната: Изглежда маслото губи лека-полека диспергиращите си свойства. Капките на 6000 и 7130 км показват, че обемът се е изпълвал със сажди, които са били равномерно разпределени и добре диспергирани - малки по размери и добре разпръснати навсякъде. Последната капка (на 8100 км) показва тежки слепени фракции от сажди, които са формирали граничната зона на ядрото (пръстена). Цветът на самото ядро е по-тъмен от този на предходни капки (вижте зоната на дифузия и ядрото) = има ескалиране на натрупаната мърсотия. Концентрацията на замърсяванията в ядрото и краевата му зона (пръстена), което е съпътствано с изсветляване на зоната на дифузия, показва загуба на диспергиращи свойства и натрупване на по-тежки замърсявания в маслото (обърнете внимание на окрупнените парчета сажди около пръстена), които трудно се разтичат в зоната на дифузия или просто не могат да го направят, тъй като са големи и не могат да бъдат носени от фините фракции на маслото (затова зоната на дифузия е "изсветляла" частично). Във връзка с горното и за справка вижте и този пост - КЛИК Налице е и обводняване (къдравият край на капката), което все още е от сравнително неголяма степен. goga, аз лично бих следил маслото изкъсо следващите 500 км, и ако посочената по-горе тенденция продължава бих го сменил на 8500 (9000 км). Поздрави!
  21. 1 точка
    Тест трети: 1) Масло – Ravenol SSV 0w30, маслен филтър ОЕМ Хонда. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 157150 км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 8100км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - първите 6000км. -около 1000км. градско и всичко останало извънградско. Следващите 2100км. - извън градското е 540км. и остналото градско на къси разтояния предимно студена кола. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 07.09.2018г. до 03.02.2019г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - 530л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 6,00л. 12) Доливане на масло около 200гр. колкото да го опресня малко.  И двете снимки са от тази проба. Първата /малка/ снимка нещо трепнах и не разбрах как капна. След това щеката обратно в картера и по-голямата капка е от нея. Качвам скана, сканирано с 600 резолюция. Капката е сушена 25 часа. Kapkov test3 Ravenol.pdf
  22. 1 точка
    Не зная на какво точно се дължи. Това показва опита ми с това масло в двигателя на моя автомобил. А относно разликите между ECT C2/C3 и AV-L: Според мен подобни/еднакви масла. Shell Helix Ultra Professional AB-L 0W-30 (само Mercedes спецификации) Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 (само VW спецификации) Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 (VW и Mercedes спецификации)
  23. 1 точка
    Ами той моторът си е чист, принципно. Маслото е сменявано редовно. Винаги съм източвал несливаемия остатък. Виж, слагането на катализатора не ми излиза от ума. Сякаш след него маслото започна да се замърсява по-бързо и в по-голяма степен. Е, може и самият мотор да се сдухва все по-осезаемо, но не намирам никаква разлика във вървежа (дърпа си прилично), а и нямам харч на масло. Другото е промяната в режима на експлоатация. Пътуването ми стана по-кратко => през по-голяма част от времето моторът не е в оптимален режим (загрява) = повече блоу-бай газове = по-мръсно масло, а от там и повече вода в маслото = негативно влияние върху представянето на маслото. Направи ми впечатление също така цвета на новото масло. Като отворих 4-литровата туба и погледнах видях "мътен като боза зеленикаво-кафяв жабурняк" . Никаква прозрачност. Това ми припомни едно изказване от BITOG относно Мобила и наличието на алкилирани нафталини в него, а именно (възпроизвеждам по памет), когато едно масло съдържа алкилираните нафталини и го погледнеш в тубата, всичко което виждаш е "мъглявина/мъглявост". Т.е. възможно е Shell-ът, който ползвам, да е на алкилирани нафталини, доколкото в него няма естери. Да, възможно е, макар че в отзивите в oil-club.ru се споделя "мека работа на мотора" с Shell-a.
  24. 1 точка
    Какво е това ядро още на 1000км?! Дали мие по-добре от Мобил-а? А иначе „по-твърдата“ работа с Shell-а, може да е в резултат от липсата на молибден...
  25. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 420 680 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 0 - 1070 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 43 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 02.02.2019; 9) Моточасове – около 25; 10) Изразходвано гориво - около 70 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (70 / 3.3) = 21; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. Режим на експлоатация - градско направо липсва. Влизам само до входа на София. Основното време за работа на мотора е намалено до около 1 час на ден. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. До момента маслото понесе доста празен ход – над 1.5 часа и то със самото му наливане в началото на месеца и в студените дни. Моторът се пали и след около 5 минути вече е на 2000-2500 об./мин., а към 10-та минута „спринтира“ с около 3000+ об./мин. Вижда се обводняване на маслото – къдравостта на края на капката. Явно маслото едва достига раб. температура за времето на работа на мотора и не може да изпари водата. Относно самото масло (субективно): моторът работи „по-твърдо“ с Shell-а, отколкото с предходния Mobil 1 ESP 5w30. Налягането на маслото е една идея (0.2-0.3 бара) по-високо от това при Мобила, но тук сигурно влияние оказва и синтетичният филтър + маслото е все още „ново“ и не се е сработил подобрителят на вискозитета (VIIs). Най-шантавото обаче е, че ми се струва, че Мобилът се справяше по-добре със студения старт и моторът работеше много по-гладко с него (направо „летеше“). При загрят мотор ми е по-трудно да различа представянето на двете масла, но мисля, че Мобилът бе по-добър. Моля не считайте, че Shell-ът се представя зле – подобно заключение би било невярно, тъй като тези чисто субективни усещания не значат, че маслото не си върши работата чудесно и не пази добре мотора. Но… трябва да призная, че у мен има известно разочарование. Ще видя как ще се развият нещата.
  26. 1 точка
    Оказа се филтърче има точно там на рейката преди регулатора Ето Трудно се вади и се вижда но е там аз го извадих като навих една видя внимателно Ето марката на вакумния регулатор За да се достигне и разглоби трябва да се махне резоноторната кутия Успех на всеки с почистването.
  27. 1 точка
    След насищане на цветовете, се получава следната картинка: 8050км. 9040км. Ядрото се разпада. Което напълно потвърждава думите на колегата emod!
  28. 1 точка
    Предвид наработката от близо 240 моточаса, режима ти на експлоатация (тежък или клонящ към тежък в най-добрия случай) и започващия лек угар (горене на масло; нямаше такъв!), аз бих сменил маслото сега или на 9500 км (макс.). Отлична серия се получи ! Благодарности за положените усилия!
  29. 1 точка
    Здравейте, колеги, Поредната капкова проба на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 купено от ato24 с общите поръчки от форума. 1-ва проба направена на 30.07.2018, изминати 52км. 2-ра проба направена на 08.08.2018, изминати 564км. 3-та проба направена на 28.08.2018, изминати 1270км. 4-та проба направена на 17.09.2018, изминати 2087км. 5-та проба направена на 04.10.2018, изминати 3001км. 6-та проба направена на 18.10.2018, изминати 4096км. 7-ма проба направена на 07.11.2018, изминати 5204км. 8-ма проба направена на 28.11.2018, изминати 6373км. 9-та проба направена на 12.12.2018, изминати 7044км. 10-та проба направена на 07.01.2019, изминати 8050км. Това е 11-та проба направена на 31.01.2019, изминати 9040км. Ето и подробностите: 1) Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 50 хил. км.; 2) Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; 3) Маслен филтър – HAMP; 4) Общ пробег на автомобила – 272 359 км; 5) Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 9040 км.; 6) Цикъл(извънградско/градско) – 40/60%; 7) Средна скорост – 38км/ч.; 8) Период на експлоатация – 28.07.2018–31.01.2019; 9) Моточасове – около 238 м.ч.; 10) Изразходвано гориво – 940л. пропан бутан и 90л. А95; 11) Ктм = (940+90)/3.9л. = 264; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател, 10 мин. след гасене и е сушена 24ч. на стайна температура; 13) Обем на налятото масло при смяната – 3.9л.; 14) Доливане - не съм доливал, но забелязах, че нивото е паднало с 2-3 мм под средата. Предполагам, че това са около 100-200 гр. за доливане; 15) Предишно масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; 16) Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км., 3-4 пъти седмично кратки разстояния в града и няколко пъти в годината дълги междуградски пътивания; 17) Стил на шофиране - умерен (в 90-95% от времето оборотите са между 2 и 3 хил.). Старая се поне веднъж дневно да изфорсирам до 6-7 хиляди оборота за кратко, за да повиша налягането на маслото и да стигне навсякъде; 18) Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия. Сканиращо устройство - Samsung SCX-4825FN; Прикачам за сравнение и предишните проби. Като гледам вече все по-отчетливо се вижда замърсяването, но според мен още има ресурс в маслото.
  30. 1 точка
    Колеги, въпросният виртуален СД чейнджър става само на тези коли, чието радио не поддържа МП3, а само аудио. За нашите Сивици трябва Yatour или Xcarlink, респективно трябва да се бръкнем с малко повечко пари. Аз лично си купих трансмитер за запалката за 20 лв и си реших проблема. При интерес ще го снимам, много рядко да загуби сигнал, свири си що-годе добре, помни последната песен и т.н., даже и блутут има ;)
  31. 1 точка
    Това нещо става само на Акорд 7. При Сивика не получава захранване. Ако търсите от евтините има същите такива но са два пъти по големи кутиите и са сиви. Иначе истината е Yatour.
  32. 1 точка
    Аз също изтеглих късата клечка с такъв виртуален CD чейнджър, не можах да го накарам да заработи и накрая го изхвърлих.
  33. 1 точка
  34. 0 точки
    Супер значи караш с Хондовския и не трябва да го мешиш с никакви боклуци други.
  35. 0 точки
    Този от ebay е до 2004 само моята е 2005 феислифтовата и явно там има разлики.До колкото гледам се реже катализатора и се слага универсалния на негово място цените варират от 60 до 300лв в интернет.Тези който ми предложиха бяха за 180 и 300лв с включена работа ("може би" и те не бяха сигурни ).Но каквото чета универсалните не си покривали обявените стандарти копуваш го евро3 пък и 1 не покрива. Утре ще отида при хвален от форума човек който ремонтира испускателни системи и ще се реши на място нов ли универсален ли или резонаторно гърне.
  36. 0 точки
    Нищо не знаем за човека, не че и той се е престарал да даде информация, че да му помогнем информирано Говорим за втора ръка кола, не за нова по поръчка от каталог. Аз бих направил филтър на колите, които ти отговарят на критериите. До тук знаем само, че това е бензин и ръчка. Държиш ли на 4х4? Държиш ли на отопление на седалки, кожен салон и подобни? Виж какви коли има около теб, които ти отговарят на изискванията и бюджета - при втора ръка, може да се окаже, че има прекрасен автомобил само с малкия или само с големия двигател. А може да се окаже, че има и варианти да пробваш и двата преди да избереш.
  37. 0 точки
    Здравейте, от днес съм член на клуба и ще се радвам споделяме мнения и препоръки. След два Акорда реших /беше ми мечта/ да мина на Легенда преди 4години. Страхотен автомобил. Части купувам от Ибей-САЩ. Цените са в пъти по- ниски. Американския модел е Acura RL KB. Дойде време за смяна на ангренажен комплект и имам няколко варианта- Оригинален коплект /ОЕМ/ около 300долара с доставка https://www.ebay.de/itm/Genuine-Aisin-OEM-Timing-Belt-Water-Pump-Kit-Honda-Acura-V6-Factory-Parts-/171540570047?_trksid=p2385738.m4383.l4275.c10 или други 150-250долара. Имам проблем със спирачни дискове. Купих нови, уж оригинални от Хонда- Ст.З. 1400лв , но след 5-6мес се изкривиха /не карам екстремно/. Смениха ги с нови- същата работа. Сега Взех от САЩ коплект дискове с керамични накладки за 200 долара и вече 2-3мес няма проблем. Благодаря. Ще се радвам и други фенове на Легендата да споделят мнения
  38. 0 точки
    До преди фейса всички внесени в Испания CR-V III са фабрично без ДПФ филтър. От 2010 вече и те го имат.
  39. 0 точки
    Да, има. Моята е точно такава. Проверено и потвърдено в Бултрако.
  40. 0 точки
    Равносметка: Сертификат от Бултрако - 40.00 лв. Смяна талони в "ГАД" София - 23.00 лв. Изгубено време на канала (оспорваха издадения сертификат, защото не пишело че е издаден специално за тях)- 3 часа Забременели служители и роднините им, по време на престоя - всички, включително и тези от мъжки пол! В заключение мога да кажа само това:
  41. 0 точки
    Я го снимай това нещо което си пръскал и го качи , че ми е много интересно какво животно е ?
  42. 0 точки
    Направени са две процедури с обезмаслител и спрей, след това подсушаване и сглобяване. почистени са двата ЕГР (дросел), и колекторите към тях. ДПФ го почистих само със спрей, но той си беше добре.
  43. 0 точки
    Ъпдейт по темата. Кочината мина най-после през майстор: Проблема с тресенето е от изядена чашка на вътрешно ляво каре. Моя човек е разглобил и 2-те полуоски за да ги провери щателно и лявото вътрешно каре е "леко изядено" каза,ама то това "леко" е напълно достатъчно за въбрация.Каза че ги гресирал яката всичко и намаляло тресенето, но не е изчезнало напълно.Та ще се сменя я карето я полуоската. От къде да намеря автърмаркет каре и кои афтърмаркет марки си струват? Каква е цената на вътрешно каре в хонда,някой питал ли е? В карайна сметка винаги мога да сменя цялата полуоска,но първо ще проуча нещата дали не може да се разреши проблема с по-цивилизована цена. Мерси!
  44. 0 точки
    Добре, нека се преименува темата (не зная как става). След като ми дойдат прашниците, след като видя имам ли поръчан/доставен филтър на скоростите от Юби Ко (10 дни, т.е., вече около 8) и ще дам обратна връзка за работата на Юби Ко и свършеното от тях. 40 лв. за смяна на 2 масла и 2 филтъра изглеждат много, да, но аз, бидейки в ясното съзнание, че с преглеждането на 1 клипче в Тубата можех да го направя сам, отидох и платих тези пари за тази услуга. Точка. Няма кражба, аз съм си дал парите, защото съм си преценил, че искам в този момент, в този ден, да стане това, което искам. Защото имам други приоритети и нямам време за това в друг ден. Нямам канал, нямам гараж, не искам да клеча пред блока в калта, нямам къде да изхвърля маслото (за мен това е от изключително значение, не обичам да създавам боклук и изхвърлям разделно боклуците си/ни), нямам време да излизам от работа и да нося колата там, нямам време уикенда, защото искам да го прекарвам с детето. Всеки сам си преценява. Един дава хиляди евро за нащърбена дървена маса от 1870 година, защото цени историята й, друг (примерно аз), дето не съм от Канада и съм расъл на село сред такива маси, се чуди на подобна постъпка. Така че, нека охладим страстите и да не търсим конспирацията. Ако Иван се е объркал, все тая - има грешка, има прошка. Ако старателно настоява за ремонт, които няма как да стане, ще е проблем. Но следва да отбележа, че е и малко лицемерно (не намирам по-добро определение) да коментирам хора, за които имам частични впечатления, за това спирам до тук и препоръчвам същото и на колегата CARPERA. За да има спокойствие - ще се обадя на Омбре да го питам, според него, дали има филтър тази скоростна кутия, ще си прочета и манюалите, които колегите тук са си направили труда да са достъпни за нас (ако четат-благодаря!).
  45. 0 точки
    Колегата Vorpatril показа огромно желани съчетано с изключително постоянство да се сдобие с ЦРВ 3, нека се наслаждава на този прекрасен плод на неговият труд и му пожелаем леко и без аварийно ползване.В случая парите нямат никакво значение - мерак с пари се гаси.Хубаво евтино няма.
  46. 0 точки
    Радо, вечният оптимист и доброжелател, липсваше ми присъствието и подкрепата Ви Не смятам, че дължа обяснения на никой, но за пълнота на изложението - колата е 23 500, останалото е личен избор. Всеки си преценява как се разполага. Аз смятам да спестя от обслужване в следващите 2-4 години, тъй че, за мен си струва, кефи ме, парите са си мои и аз си решавам как ги изкарвам и харча. Бях тръгнал да излагам гледната ми точка за оценката на риска и паричното му остойностяване, но реших, че подобен коментар не заслужава повече внимание. Отново, моля да се заключи темата, тъй като се вулгализира.
  47. 0 точки
    Да, видях как се прави и може би ще си правя сам елементарни операции занапред, както и други подобни. Като за начало, обаче, исках да обслужа каквото имаше, за да се кара без да я мисля много време. Относно филтъра на скоростна кутия - четох тук какво сте писали, та съм любопитен да видя какво ще дойде като част и как ще се инсталира. Струваше, мисля, 40 лв. От Юби Ко ми казаха да им се доверя, така и правя. Но аз се доверявам веднъж. В крайна сметка, ако на тях и Омбре не може да им се има доверие, кво правим...Но, времето ще покаже, де.
  48. 0 точки
    Привет, другари. Взех ЦР-В-то. Беше обявено в Mobile.de за 12,450 евро, по телефона като им се обадих и им обясних, че е за експорт, ми смъкнаха на 12000 евро, тъй като няма да ползвам гаранцията по закон/договор. (Трепети, полет, братовчед на жената, немскоговорящ). Отиваме, гледаме, истинско, мирише на ново, фактури всички от началото, 2 собственика. Истинско. Караме, чудя се, решавам, вземам, няма допълнителна отстъпка, истински 48,330 км., доказуеми. Имаше табелка на таблото 13,900 евра. Превеждам пари с експресен превод (35 евро от ПроКредит банк (България) ЕАД), осчетоводява се от банката ми за 15 мин. Добре, ама банката на купувача не осчетоводява плащането...часът става 15.45 местно, 16.45 българско време. Онези викат, няма да ти дадем колата, докато не видим пари. Драма! Братчета на жената се подписва като гарант, че ще получат парите...вземаме колата. Проблем - нямат оригиналните талони - имали овърдрафт, банката им ги държала, щели понеделник да ги имат. Драма. Нерви. Оставам до събота. Събота талони йок, понеделник ела. Пробвам да си изкарам червени номера в КАТ, стигам до началничка - сопри се, има правила, не става, с копия от талони само жълти номера. Понеделник - талони, найн. Шайсе, човек! Нерви. Звъня на колега от офиса ни във Франкфурт да им дърпа ушите, пише мейли. Вторник в 8.30 вземам талони, продавачът МУХАМЕД ФАРИД АБДХХФСА АРИ (OR SOMETHING) идва с мен в КАТ, съдейства за процедурата. Тръгвам си. АзСъм - прегледах интернеда многократно, бях набелязал 3 броя ЦРВ, 166кс. 2009-2010 г. Реших да отида и да видя този във Франкфурт, защото там имам роднина по линия на жената. Оказа се, че ако не беше той, щях да съм се нашил с още 500 евро за хотел и храна, щото стоях още 4 дена.. Пътят беше ок, в Сърбия ни пра ега-ти снежната буря. ЦРВ-то с 10-годишни зимни гуми се държа добре, аз бях малко драма, кума ми (дойде за подкрепа) държа печено, но над 80 не карахме. Взехме пътя Фракфурт - Надежда (София) за 18 часа, тегава история, аз не можах да мигна грам (ЩОТО ЦРВ-ТО ВОЗИ КАТО Ш***АНА КАРУЦА), много енергийни боклуци и кафета заминаха (пристигнахме в 7 сутринта, изкъпах се и отидох до офиса за 4-5 часа...). Изводи: 1. Някой "бели" дилъри не са свикнали с продажби за експорт, нямат опита с безкасови плащания, не знаят, че с жълти номера извън Джърмани НЕ СТАВА. Много добре проговаряйте цялата процедура с потенциалния продавач - кой кога каца, кога отива, 1 ч. за оглед, плащания кога стават/се заверяват, документи за колата и прочие, транспорт до автокъщата (3 евро начална, 2 евро на км за Франкфурт, демек, таксито може да е 50-80 евро). 2. Немските банки работят до 16 ч местно време. Реално, в петък немците са повече испанци от гърците. Също така, проверете си с банката си дали имате ограничения за преводи (в Сосиете за сделки над 10к? трябва или еднократна ауторизация, или да си промените лимитите; в ПроКредит нямам такива ограничения, кефят ме (затова и таксат им на месец е 10 лв.)). Напомням, че над 10к евро не можете да носите в ръчички (пък и аз не бих се чувствувал комфортно да нося толкоз пари в брой). 3. За ЦРВ 2008 2.4 166 к.с. платих 173 евро за застраховка, червени табели за експорт, местен данък. 4. Не може да се регистрира чуждоземец за експорт в местния КАТ (Цуласунгщеле), без да има немец вписан също в документите. Това не го разбрах, тогава бях без братчда на жената, английския беше утопия на местните. Един вид, трябва някой местен да впише в процедурата. Може би е заради данъка. Трябва да е изследва. 5. Както казах по-горе, с жълти номера от Германия, КОЛА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ДВИЖИ ДО БЪЛГАРИЯ НА СОБСТВЕН ХОД. Проверено (не на практика, но не бих и се опитал да я докарам). Дори да става, би било въпрос на нездрав разум да се опита. 6. Други разходи - билет (112 евро, бългерия шайсе флюхтфлагенщайнсенгатен), винетки и толове, да речем, 30-тина евро (унгария 12.75 - поръчва се онлайн от толл тикетс.ком или нещо си, Австрия 9.80, Сърбия на путАрините се плаща 2-3 пъти). Горивото беше около 200-220 евро, примерно. За 2000 км ми даде 11.2 тая ламарина, като карах Франкфурстско 300 км (магистрала, градско), а после 140-150 до БГ. При 120-130 гОри ок. 10, при 140-150 ок. 12 л. Нагоре не съм пипал, няма и смисъл, много шумна става и гори много, практическата стойност е по-малка от позитивите. Мисля, че всички разходи (Билет, гориво и т..н и т.н.) са ми към 600-700 евро, ама спрях да ги броя. 7. От границата с Унгария до България пътят след 18 ч. е като Тутракан-Силистра, демек, няма грам кола и е скучен, кара се бързо, обаче. 8. Внимавайте оригиналните талони дали са в продавачите. ЧЕТЕТЕ СИ ВНИМАТЕЛНО ВСИЧКИ ДОКУМЕНТИ. Изисквайте ги предварително от купувача. Също така, проверете кой какъв език говори, защото стават големи греди в оплескани ситуации. Немците не са баш немци, няма кой да те чака с отворени обятия и конституция в ръка. 9. Питайте друго, че не се сещам. Но ще влизам 2 пъти в седмицата, че трябва да се работи вече, не може само коли 10. Каско в Алианц - застрахователна стойност 18000, с опция да важи за чужбина, гади-гуди и други тъпотии - 1300 лв., но това е с гражданска в Алианц за 422 лв. 11. Регистрация в КАТ - еко-такса 290 лв., такса регистрация (табели и т..н) 54 лв. 12. Винетка, да не забравите, вкл. след като влезете в България (седмичната е 15 кинта). След това - годишна. 13. Нови 17-ки зимни Бриджстон, 1150 лв. (Диана), вкл. 4 нови винтила, изправяне малко на 2 джанти, скъкване на стари гуми (ох, боли). Не исках да правя компромис, щото съм си патил от кофти гуми. Комфорът на возене, според мен, се увеличи СЪС ЗНАЧИТЕЛНИТЕ 2.54% с новите гуми В ПРЕКРАСНИТЕ ПЪТИЩА В СОФИЯ. Държа да отбележа, че в Германия, с 18-ки, 11 годишни, летни ГУМИ тая кола возеше добре. Бахти пътищата иаме. 14. Смяна на масло двигател и диф + филтър купе + филтър маслен и въздушен при Юби Ко = 280 вл. 15. Поръчан външен ремък + прахоуловители на предни амортесьори + масло хидравлика + масло скорости + филтър скоростна кутия при Юби Ко = 810 лв. (WTF). Омбре корпулентно прегледа днес ламарината и констатира, че била чиста кат сълза. Дано да е така. 16. Престой газ при Любо Газ или Иво Ленков или намси кой от София (щото Марконито ми е далеч, пък няам нерви вече да се занимавам с тая ламарина) за около 1350 лв. (Романо,ала-бала). 17. Данъка може би ще е около 300 лв., чакам да излезе в общината след вписването служебно от КАТ (имат система за автоматично предаване на данни, т.е. след 2015 г. ен се налага да се ходи до общината и да се декларира закупуването на жиб). 18. Не знам защо слагам тези номера тука. 19. carshelp.com или нещо такова беше - помага до известна степен, макар че има несъответствия практически. Прочетете си там каква информация има. Като стана тва мазало с жълтите номера и липсата на талони се обадих на този Георги, обаче, ТАКА МЕ ИЗДРАЗНИ, че не искам да го чувам този. Няма да коментирам. 20. In a nutshell, кола за 12000 евро, без почти никакви проблеми (масла, ремък и филтри се сменяват не щото трябва на км., а защото са минали години), с изкл. на 2 скъсани предни маншона на амортесьори, с каско от плащащ застраховател и т.н. излиза към 28000 -29000 лв. На мен поне. Трудно преглъщам тая сума, но кво да се прави, тръгнал съм по този път. 21. Колата ме радва как върви, автомата е голяма глезотийка, признавам. Тези коне са й напълно достатъчни, за мен поне. Във ФФ се возихме 4 глигана в едно БМВ 1-ца 120д, 184 кс. дизел, автомат, 2.0 - това л***о е ПЛАЩЕЩО бързо за моите стандарти, набира като изстървано и гори 6.5 смесено. Ега ти. Но дизел - нивга. И тая поддръжка. Хондата си стига за нормално каране, вкл. от жена, возеща детенце. 22. За други технически въпроси, не съм подготвен, понеже не съм разбирач, а потребител. Има си писано тук достатъчно, има и разбиращи хора, дето това работят. Ако някой е решил да взема такава ламарина и иска да покара 20 мин. и да почерпи 2 бебешки пюрета от ДМ, да пише за някоя събота. Хайде, сполай Ви, че стана много спама.
  49. 0 точки
    Тираджия се прибира загорял след дълго пътуване и от вратата награбва булката, а тя се дърпа и не му пуска. – Ко стаа ма, кви са тез пинизи? – Глей сега Йовчо, на Мимето мъжо и е пилот, кога се върне я съблече, па я дигне у въздуха и фию насам, фию на там, па пикират у ниското и скачат шланга да заредят гориво! На Пепа мъжо и е моряк, кога си дойде, пълнят жакузито, туря той 1 кило сол и тя вече готова да налапа шнорхела! Ати, ти кво? – и а а да ревне. Гледа я Йовчо 1 минута, мисли и усмивка озарява лицето му: – Ей, що не речеш, че искаш да е РОМАНТИЧНО!!! Съблачай се - дибидюс те искам. Паркирай се сега на четири гуми, тъй, сега дръж тия две огледала! Дръпнал се Йовчо метър и половина назад, изул гащи, и и вика: – Такаааа, гледай сега у огледалата и давай назад, требва да се скачиш с прицепа!!!
  50. 0 точки
    Тича дъщерята на една мутра и се оплаква:-Тате гаджето иска да ме чука,викай бригадата да го пребие!-Стига мойто момиче,ходите 5г.нормално да иска.След 10дена иде девойката и вика:-Тате гаджето иска да му духам,викай бригадата да го пребие!-Е,нали ти е гадже ще духаш!Минала година оженили се и един ден щерката тича запъхтяна:-Е сега вече викай бригадата иска да ме чука отзад!Въздъхнала мутрата и казала "мъдро" !!! :- Глей ся мойто момиче сега дупето ти е като десет стотинки нали,после ще стане като 50 стинки.-Бива ли за 40стинки да разкарвам бригадата бе дъще?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...