Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.02.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Официален сайт на ХОНДА в който може да видите кое как се разглобява,парт номера на отделните части,както и размерите на всички болчета,гайки,втулки. Има си и цени даже в евро.Намирате си модела на кочинката и отивате в раздела в който е нужната ви част. В конкретния линк са дадени двете полуоски на акорд 8 ,2.4,ръчна https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2009/24-EXECUTIVE/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/FRONT-DRIVESHAFT-HALF-SHA-FT-24L-/17TL1901/B__2101/4/3749
  2. 2 точки
    Ако pcv клапата е заяла в отворено положение,ще има повишен разход на масло и проблеми с горивното смесообразуване. Потвърждавам, че след смяната на клапана за картерна вентилация при моя к20 се намали разходът на масло, но не с много. Също изчезна грешката за бедна смес. За хондите тоя клапан си е задължителен за смяна или чистене. Много лесно се сменя.
  3. 1 точка
    Благодаря колега за помощта и напътствията. Проблема при мен очаквам да се реши всеки момент. Закарах я на майстор - мой познат и доверен в Нови Искър с репатрак. Установи се че тока стига до буксата на делкото. Човека го свали разглоби и след замервания се оказа че е изгоряла бобината - то и с просто око се виждаше как е опушена с бяло сивкаво син пушек и на едно място е като нагар. Сега очаквам да ми я заменят с нова и се надявам проблема да се оправи. Благодаря на всички
  4. 1 точка
  5. 0 точки
    Този от ebay е до 2004 само моята е 2005 феислифтовата и явно там има разлики.До колкото гледам се реже катализатора и се слага универсалния на негово място цените варират от 60 до 300лв в интернет.Тези който ми предложиха бяха за 180 и 300лв с включена работа ("може би" и те не бяха сигурни ).Но каквото чета универсалните не си покривали обявените стандарти копуваш го евро3 пък и 1 не покрива. Утре ще отида при хвален от форума човек който ремонтира испускателни системи и ще се реши на място нов ли универсален ли или резонаторно гърне.
  6. 0 точки
    До преди фейса всички внесени в Испания CR-V III са фабрично без ДПФ филтър. От 2010 вече и те го имат.
  7. 0 точки
    Да, има. Моята е точно такава. Проверено и потвърдено в Бултрако.
  8. 0 точки
    Направени са две процедури с обезмаслител и спрей, след това подсушаване и сглобяване. почистени са двата ЕГР (дросел), и колекторите към тях. ДПФ го почистих само със спрей, но той си беше добре.
  9. 0 точки
    Така. @Vorpatril ,човече, искам да ти благодаря за подробното описание на целия процес. Смея да твърдя, че от около 2 години чета внимателно форума, но такова подробно описание така и не намерих.А изрично търсих. Всичките подробности и детайли ще бъдат от полза на мен и вероятно други заинтересовани. Вероятно тук четат и хора (като колегата @pepur и др.) на които всички тези процедури са безкрайно ясни, но на лаици като мен това бе изключително интересно, а вярвам и полезно. А и начина по който си описал премеждията си е забавен. Относно обслужването аз подкрепям решението ти поне първия път да го направи качествен сервиз, какъвто ти си избрал. Със сигурност има хора за които това е детска игра, но не всички са такива, включително и аз. Може с времето да почнеш да правиш сам някои неща, но според мен си постъпил абсолютно правилно първия път да се довериш на сервиз. Искам да ти пожелая безаварийни километри, да си возиш жената и детето и дано наминаваш да споделяш в движение опита си. А и дано решиш да качиш някоя снимка на автомобила. Поздрави
  10. 0 точки
    Добре, нека се преименува темата (не зная как става). След като ми дойдат прашниците, след като видя имам ли поръчан/доставен филтър на скоростите от Юби Ко (10 дни, т.е., вече около 8) и ще дам обратна връзка за работата на Юби Ко и свършеното от тях. 40 лв. за смяна на 2 масла и 2 филтъра изглеждат много, да, но аз, бидейки в ясното съзнание, че с преглеждането на 1 клипче в Тубата можех да го направя сам, отидох и платих тези пари за тази услуга. Точка. Няма кражба, аз съм си дал парите, защото съм си преценил, че искам в този момент, в този ден, да стане това, което искам. Защото имам други приоритети и нямам време за това в друг ден. Нямам канал, нямам гараж, не искам да клеча пред блока в калта, нямам къде да изхвърля маслото (за мен това е от изключително значение, не обичам да създавам боклук и изхвърлям разделно боклуците си/ни), нямам време да излизам от работа и да нося колата там, нямам време уикенда, защото искам да го прекарвам с детето. Всеки сам си преценява. Един дава хиляди евро за нащърбена дървена маса от 1870 година, защото цени историята й, друг (примерно аз), дето не съм от Канада и съм расъл на село сред такива маси, се чуди на подобна постъпка. Така че, нека охладим страстите и да не търсим конспирацията. Ако Иван се е объркал, все тая - има грешка, има прошка. Ако старателно настоява за ремонт, които няма как да стане, ще е проблем. Но следва да отбележа, че е и малко лицемерно (не намирам по-добро определение) да коментирам хора, за които имам частични впечатления, за това спирам до тук и препоръчвам същото и на колегата CARPERA. За да има спокойствие - ще се обадя на Омбре да го питам, според него, дали има филтър тази скоростна кутия, ще си прочета и манюалите, които колегите тук са си направили труда да са достъпни за нас (ако четат-благодаря!).
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×