Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.01.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Мислех още вчера да пиша да спрете с локумите на тема масло. Не го направих, защото реших, че няма да продължите, но явно съм сбъркал. Моля да се въздържате от обсъждания на масло, по-горе беше писано, че ако го гори ще е синкав пушека и няма да почне от 6000 км, а от наливането ...
  2. 2 точки
    Да сматам да проверя дали наистина я има,правилно има и на всеки инжектор има също филтър и преди попмпата в резервоара Всичко това когато е запушено влошава запалването и горивния процес. Тези снимки са взети от това ръководство
  3. 2 точки
    Тая цетка я няма. И да я има е крайно не нужна, на фона на това че на всеки инжектор има.
  4. 1 точка
    Всъщност слагам най-евтиното, което има, в Еко/ОМВ/Шел. Карах както с най-евтиния бензин, така и с Shell Racing 100, аз разлика не видях, нито във вървеж, нито в разход. Аз определено не се считам за богат, напротив, нямам бизнес, нормален човек на заплата съм си. Стандарта в София (предимно в София, за съжаление), е достатъчно висок, че хората да могат да карат нова кола, стига да искат. Но в темата за данъка стана янсо, че тук хоратра предпочитат да карат "премиум" стари коли, от колкото бюджетни нови. Въпрос на избор си е това. След 1-2-3 години ще мога да кажа кое ми е харесало повече, стара "премиум" кола, ини чистак бърсак нова.
  5. 1 точка
    Ами често казано дотолкова съм сигурен, че карам с такава в багажника, но не съм я пробвал Така че на твое място бих опитал, за да съм спокоен, но мисля, че нямаш проблем, стига да си ок с това въртене на колелата. То така или иначе патерица изобщо не се препоръчва за предно колело, дори и да влизаше.
  6. 1 точка
    Става, но само на задните колела. Ако спукаш предна гума е занимавка – вдигаш отзад, слагаш патерица отзад и вземаш задното колело –> вдигаш отпред сваляш предното, спукано, и слагаш здравото задно. Процедурата дори май беше описана в ръководството за тези, които идват с патерици (които май са стандартно 15ки дори).
  7. 1 точка
    Колата е чук и съм много доволен не очаквано доволен В БГ всичко е скъпо с тоя "висок" стандарт
  8. 1 точка
    Не ми даде да редактирам поста. 73-73.5см с 10л бензин и съвсем малко газ
  9. 1 точка
    Ебати темата Пръскаш там дето туйто и готово. Колега сега сериозно, на тоя ти въпрос никой няма как да ти каже каквото и да било, седни и го прочети сам и ми кажи после какво разбра от него. Опиши какъв е проблема, прекъсва ли, не свети изобщо ли, кво ли? Какви са тия капризи на времето? Нищо не се разбира от това което си написал. Поздрави
  10. 1 точка
    Малко късно, но...около 72см от земята до ръба на калника. Стандартен размер джанти и гуми с 1.9-2.0 налягане
  11. 1 точка
    Не очаквай при - 10 да мирише на теменужка от ауспуха, на фона на богати смеси.
  12. 1 точка
    Последно набедих регулатор но нямах друг под ръка за тест и не е на 100% , но по манометър да . По интересно е че като подадох 3-4 пъти контакт колата палеше от раз.
  13. 1 точка
    Пада частично налягането на горивото.
  14. 1 точка
    @Vorpatril какво става с CR-V-то? С трепет чакаме развръзката с талоните, червените номера и докарването на собствен ход на новата машина
  15. 1 точка
    Слагаш температурата на 21 градуса и натискаш ауто - нито се товари система нито нищо, караш зиме и лете така Като видиш старо БМВ или зил натискаш бутона за купето, като ти се замъглят стъклата бутона за обдухване - и това е
  16. 1 точка
    Такаам първият осъществен в Бг рефлаш на к24 вече е факт.Държа да отбележа ,че бях скептично настроен и всичко, което ще кажа е максимално обективно с идеята всеки сам да си направи изводите.Първо да кажа ,че Боби и неговият човек знаят какво правят и доверието ви към тях трябва да е пълно.Второ огромен плюс , е че след ремапа работи с човек ,който е доста в час с газовите и всеки с газ може да разчита на перфектни настройки след рефлаша..Всяка к24-ка на около 170-200 хил. явно е със заминал катализатор, при мен бе толкова зле, че бе стопил сондата,махайте го.Рефлашнахме я ,качих се и не можах да си позная колата,страхотна реакция на газта, до трета не хваща пътя, втек на 4700-4800, прекъсвач на 8600, реално на оборотомер 8800 но явно лъже с 150-200...Това по сфетофарите ...Тръгнах си от София в посока Пловдив, на излизане 4-та подмина 200, 5-та тръгна да подминава 240...За пръв път видях колата си да ускорява след 170 на байр на 6-та...Имам си тестова отсечка , преди излизах със 170, сега 190...Очарован съм и определено си струва...Тоя двигател видно и от графиката си излиза осакатен и въпросният рефлаш е страшно положителен...На газ разликата е 5 коня, реално почти не ги усещам, тоест колата върви уникално по-добре и на газ въпреки ,че е с калпави дюзи, които вероятно ще сменя...С лекота направи 230 на газ при леко изкачване,преди бе абсолютно немислимо...Вярвайте ми много добре си познавам колата и преценката ми е обективна...Друго важно е ,че със самия рефлаш има възможност да се "гаси" втората сонда, която вдига грешка за катализатора и спокойно може да си сложите резонатор...нищо не свети по таблото...
  17. 1 точка
    Д13 със стъпково моторче няма така понеже и аз се зблъсках с прочутия смукач на този двигател искам да обесня как си го оправих Значи за да не ви вдига повече от 1800 оборота студена се регулира от винта отдзад на карба показан на снимката ,но има едно условие трябва смукача да е закопчал на последното зъбче пак на снимката се вижда,Как става това?ами натискате педала на газта до дупка и готово то е закопчало .така колкото и да настъпвате педала тя повече от тези няма да вдигнеТака за да можете да си работите спокоино без да ви смъкне оборотите докато си го гласите от болта, е нужно да се откачи вакума който връща смукача пак е показано по горе .След тази цялата процедура закачате си вакума а през това време колата си е позагряла малко или много трябва да паднат оборотите .Ако обаче не паднат тогава си проверете онази щука за която говорехте по нагоре в темата THERMOVALVE това чудо в зависимост от температурата на двигателя прехвърля вакум към мембраната която връща смукача.НЯМА такова нещо" трябва да изфорсирате та да паднат "глупости на търкалета ако не ги връща може да проверите и маркуча които влиза в тавата на филтъра да не би някакъв велик майстор да ви е направил мизерииката като при мен както беше,лекичко го бе позапушил със съчма от иглен лагер и ти си чакаш и чакаш да паднат оборотите ама неби.Ама разбирам го човечеца то трее да знаш и от къде да ги намалиш Сега моята съм е нагласил пали на 1800 и след мъничко време падат на 1400 и вече като си отлепи стрелката на температурата и си ги смъква на 900 и си умира а тези 1400 се регулират от болта на мембраната която е на жилото на газта там пък при топъл двигател откачате вакума и колата вдига обороти и естествено си ги гласите на 1400 и хич да не ви дреме.Тва е което неволята и калпавите майстори ме научиха е и да не забравяме часовете прекарани навън в студовете докато си го направя сам дано да съм бил полезен
  18. 0 точки
    Почистване с контактен спрей слабите места кеде са Мерси.
  19. 0 точки
    Реакцията на колегите според мен е породена от решението ти да сложиш масло което няма нищо ама нищо общо с това което е препоръчано от производителя и това което е дискутирано във форума стотици пъти. Когато отвориш тази Hr-v 1ва. (1998-2006) секция във форума 2рата тема която излиза се казва Двигателно масло за HR-V gen.1. Ще получиш винаги подобно отношение когато изказваш мнения, които така коренно се различават от препоръките и най-вече 10-ките теми които вече съществуват. Наистина е малко неприятно, но това е положението, поне според мен :)
  20. 0 точки
    Между А. Айнщайн и Ч. Чаплин. - Господин Чаплин - вие сте гений. Всички харесват филмите ви, без дори да ги слушат. - Не - вие сте гений господин Айнщайн. Всички ви почитат, без ни най-малка представа за какво им говорите.
  21. 0 точки
    Всички които се къпят ги мързи да се чешат. Луи XIV
  22. 0 точки
    Много им даваш. Работеща кутия от донор върви наполовина. Имам познат, който от миналия век има сервиз за автоматици. Такава още не е отварял.
  23. 0 точки
    Благодаря колега, хубава информация сподели, мисля, че с нея няма смисъл да спамя повече по темата, единствено мога да споделя снимка вече на закупения от мен Акорд, още веднъж благодаря за информацията на всички колеги
  24. 0 точки
    Тираджия се прибира загорял след дълго пътуване и от вратата награбва булката, а тя се дърпа и не му пуска. – Ко стаа ма, кви са тез пинизи? – Глей сега Йовчо, на Мимето мъжо и е пилот, кога се върне я съблече, па я дигне у въздуха и фию насам, фию на там, па пикират у ниското и скачат шланга да заредят гориво! На Пепа мъжо и е моряк, кога си дойде, пълнят жакузито, туря той 1 кило сол и тя вече готова да налапа шнорхела! Ати, ти кво? – и а а да ревне. Гледа я Йовчо 1 минута, мисли и усмивка озарява лицето му: – Ей, що не речеш, че искаш да е РОМАНТИЧНО!!! Съблачай се - дибидюс те искам. Паркирай се сега на четири гуми, тъй, сега дръж тия две огледала! Дръпнал се Йовчо метър и половина назад, изул гащи, и и вика: – Такаааа, гледай сега у огледалата и давай назад, требва да се скачиш с прицепа!!!
  25. 0 точки
    Да поясним, колегата ми писа на ЛС, проблема е с прекъсване на ксенона, като най-вероятно проблема е запалката, в една от темите за ксеноните бях писал за подобен проблем. Ето и съвета който дадох на колегата:
  26. 0 точки
    Да и ще ти кажа идеята.По принцип се слага отвътре, но този модел е адски качествен.лепилото му е невероятно и няма разлепяне.Начина на полагане - с топъл въздух и валяк не позволява образуването на мехури,но даже и да има въздух ,той е затворен от всякъде. За аудио приложението е безразлично от коя страна е ,защото битума променя резонансната честота на детайла,но допълнителната алуминиева вложка отразява звука и го връща обратно...това съм го ползвал в друг проект и е проверено.Та...с тоя номер спестих антикора по купето отвън,убивам вибрациите и имам антикорозионна защита ,като с това и връщам шума от гумите обратно към пътя. 3 в 1..:) Естествено това всичко е на хартия.Взел съм под наем студиен измервателен микрофон и ще има точни измервания ,с които ще наглася точно АЧХ на колата,но и ще измеря разликите с небутвано ХРВ в целия честотен диапазон ,а не само като звуково налягане ,както го прави софтуера на телефоните.... Беше излишно закупуването на тъкъв,тъй като е голяма инвестиция,а се ползва само за настройка на звуковите нива на отделни честоти, но след като много хора ми писаха ,че се интересуват живо от проекта и искат нещо подобно ,в друга степен ..май ще се наложи закупуването на цяла система за аудио измерване.... Аудио изолацията е скъпо нещо...дотук съм дал около 500 евро,но естествено с комерсиална насоченост и закупуване на материали на едро цените ще са 20% надолу.Няма Хонда ,която да е обезшумена като хората и си е добър бизнес,но с големи първоначални инвестиции и тази година ще го мисля дали си заслужава...
  27. 0 точки
    В тоя ред на мисли, много ми допада честността в девиза на Порше - "Правим коли от които никой няма нужда, но всички желаят".
  28. 0 точки
    От групата "Шофьори Бургас" във Фейсбук. "Според ПРАВОПИСА на един Полицейски инспектор от 2-ро РУП-Бургас, марката на автомобил "Хонда Джаз" в наказателния фиш е вписан като - "Хонда Джо 3" !?? Същият бетер като оная кука, дето улица "Хан Кубрат" в акта бе изписал - ул."Ханко Брат"........ И тези представляват властта и закона..."
  29. 0 точки
    Засечи си разхода на масло,от смяна да смяна или го знаеш колко е.Белия дим е от масло той се отличава от парата,да точна като стреснеш двигатиля с мръсна газ излиза. Нищо притеснително важното е колко харчи двигателя масло.Това се оправя с смяна на сегменти и гумичките клапани но това е крайна мярка. Може да е и от загуба на антифриза на там се разбира и вижда липсата му .
  30. 0 точки
    Има напредък, за разлика от Варна, в Пловдив се заформя RC Drift Club. Сглобих малък клип с изпратените снимки и клипчета на един от RC Drift маниаците от Пловдив. Извинявам се за качеството на някои от кадрите, но знаете какъв става материала, след като мине през социалните мрежи и приложенията за комуникация. Но пък забавлението е на ниво, карат и в тандем:
  31. 0 точки
    Точно така,само ”червени” zollnummer със застраховка (Versicherung) Г.О за 15дни или месец колкото Ви дадат.Трябва да имате и двата талона,голям лист почти А4 и малкият.На талона трябва да има печат Ungültig. Не тръгвайте със жълти. Честито и лек път на обратно.
  32. 0 точки
    Датчика за който говори колегата Колев се нарича knock sensor при мен стана само с оригинален около 430лв е. За жалост китайския не го хареса. Но ако е такъв проблемът трябва да ти свети грешка лампичката на двигателя. Като цяло не си заслужават парите за такава кола, нито ремонт на сегменти, няма да е по малко от 1000лв. По добре я сменяй. Успех
  33. 0 точки
    Отишли двама българи да изкарват пари в Америка. Дълго търсили и обикаляли, докато не попаднали в Дивия Запад. Гледат една обява - Скалп на индианец - 1000 долара! "Това е само за нас", си казали те. Купили два коня и препуснали през прерията. Привечер до една река видели един индианец, натиснали го и го скалпирали. "1000 долара за днес стигат", и опънали палатката да спят. През нощта обаче единият станал и гледа от всякъде обградени от индианци. Влязъл вътре тихичко и побутнал спящия с думите: - Брато, ставай, станахме милионери!
  34. 0 точки
    Не натискай AUTO.Направи градусите на hi и работи само с вентилатора.Преди да загасиш мотора натисни OF да изключиш системата и си готов.Ако на вън е топло и не искаш да вкарва топъл въздух натисни бутона за вътрешна циркулация да светне за да затвори клапата.
  35. 0 точки
    О.К. Но е крайно време и ние българите да почнем да мислим цивилизовано относно екологичната страна на нещата. Щото всичко това го дишаме всички ние. А повярвай, при горене на масло (а и нафта) се отделят силно канцерогенни, бързо действащи диоксини и фурани. Освен азотни, серни и други окиси... Ето защо не трябва да си заравяме главата в пясъка и да си мислим, че си правим услуга, като оставяме двигателите ни да лапат масло и не искаме да отделим някой лев, за да оправим нещата.
  36. 0 точки
    http://dox.bg/files/dw?a=f0525f317c Мануела на потребителя на български.Важи за дизел и бензин.Много са ценни интервалите за смяна на маслото.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...