Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.01.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Май вече са нагласили калкулаторите: http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html Поне според моя данък май изчислява точно.
  2. 1 точка
    „Купуването на нова кола звучи отлично, но веднага след като излезеш от салона, нейната стойност пада с 30%. Много хора взимат кредити за купуване на нов автомобил, което е пълна глупост. Защо да плащат повече за нещо, което веднага губи 30% от стойността си. Не правете това! По-добре спестете пари за нещо друго”, твърди О’Лиъри. Логиката е безспорна! Източник
  3. 1 точка
    Аз съм го сменял,т.е. майстора ми де.Оригинален 170 лв беше и ми казаха,че е за 120 000 км.Вади се цялата кошница от резервоара,разглобява се цялата и се сменя само филтъра.Мисля,че е по-добре да го направи човек,който разбира.
  4. 1 точка
    Имах същия проблем оказа се камъче в уплътнението отстрани след почистване и леко смазване на уплътнението се оправи.
  5. 1 точка
    Абсолютно, имах същия проблем, цял механизъм(100лв) и забравяш за проблема.
  6. 1 точка
    Няма нищо сложно, стига да имаш място и време. Аз преди години оставих една за основен ремонт на майстори (нямах свободно време) и след тях аз си го направих отново.....
  7. 1 точка
    Освен почистване на EGR клапана,се почистват и въздушните магистрали към него.Те са най замърсени и на места са почти запушени.Отук дава грешката. Отправлено с моего iPad используя Tapatalk
  8. 1 точка
    https://www.sportal.bg/news.php?news=767674
  9. 1 точка
    Точно така,само ”червени” zollnummer със застраховка (Versicherung) Г.О за 15дни или месец колкото Ви дадат.Трябва да имате и двата талона,голям лист почти А4 и малкият.На талона трябва да има печат Ungültig. Не тръгвайте със жълти. Честито и лек път на обратно.
  10. 1 точка
    Пичове,имаме крещяща нужда от съборНещо тия неща онлайн не са същите
  11. 1 точка
    Единия Чавдар роди По-скоро не го пуснаха в движение, защото е опасен.. От военен ведомствен контрол.. Другия и той е пътник Ама наистина са си атракция.. едва ли някой от Пловдив не ги е виждал и не е карал зад тях И освен пушека погледни и наклона на осите
  12. 1 точка
    Реално да купиш нещо чисто ново ти е единствен вариант да си що годе спокоен, ама естествено там си е най-голямата набутвация. Отделно от това, ако не си купиш фейсов модел си нещо като опитно зайче, а ако пък удариш съвсем някоя греда като например Голф 6,които имаха огромни проблеми с тси двигателите си, после няма продаване това нещо. Познай в момента, при положение че целия интернет е пълен с информация за проблемните им вериги, дефектите сегмени и харча на масло покрай това и трошливата им DSG колко човека биха си купили въобще такъв модел, как вървят цените и на каква стойност биха ти я изкупили от Порше обратно, за да си вземеш нова кола от тях... А конкретно ВАГ не знам каква сила са щом успяват да си стоят на краката след близо 10 години драми с бензиновите си двигатели, драми с автоматичната си кутия, скандала със софтуера, а сега и това. Явно пет пари не дават за имиджа, който бяха изградили.
  13. 1 точка
    Аре бе дали е толкова хубаво колкото си мислиш.Ти хубаво масло виждал ли ? Айде стига пак философи да трупат мнения сегменти знаеш ли как заминават на К 24 ? Ако има някакви запушвания/отлагания на депозити по двигателя от рядко сменяне на масло има начин да се промие целия двигател без да се разглобява нищо по него.Говорим за изпитана рецепта не веднъж.Но там вече е по дълга темата и ако стигнем до там ще говорим допълнително. Пак казвам това не е правилният вискозитет за този двигател. Тази марка масло не е препоръчително да се кара повече от 5,6 хил.км. Там някъде свършва живота му от там проблеми с налягането и горенето на масло са налице.Все пак е група 3 масло какво да очакваш повече от него та аз си карам от време на време 18 годишния Сивик на 250 хил.км. с 5W40 X-CESS това ли заслужава 8 генерация Акорд с К 24 ? Препоръчвам ти да му сложиш 5W20 ,5W30 една хубава истинска естерна синтетика и тогава да говорим.
  14. 0 точки
    Това долу е купения от мен оригинален гор. филтър,но все още си стои в кутията,защото карам на газ и не виждам някакви проблеми с този който съм в момента. Фактически в тази бялата пластмасова коруба ли се намира филтриращия елемент,защото виждам отвор от горе и отвор от долу,вероятно за вход и изход на горивото?Също има и някакви отвори с клеми (букси). За 7-ма ген.става дума,но мисля,че и за осма ще е такова чудо.
  15. 0 точки
    За сега не са всички областни градове (явно някои съвети не са се освестили), но пък има ново разделение за годините. Относно Евро стандарта явно нещата са на самотек и се чакат изборите, за да се "застъпят" за онеправданите.
  16. 0 точки
    Кола с газ нов внос НИКОГА! Мое мнение. За истински цени и сравнение с тукащните виж на този сайт https://www.autoscout24.bg/?gclid=CjwKCAiAyrXiBRAjEiwATI95mchkzo7T_lNjxnxVvgVZXO02JU4EGBmMV1myI_iiFiSY8O72oTN6shoCjtcQAvD_BwE Помисли защо са различни цените. Успех с избора. П.С. ЦРВ е много хубава кола, но трябва да имаш късмет да попаднеш на читав екземпляр.
  17. 0 точки
    Забрави да прочетеш че има тема за обсъждане на обяви няма как да не си я видял тази тема е за там. Обявите не се отварят. Ако беше чел дасто,явно не ,доста е изписано, да не се купува кола с газово,колата на газ има определен ресурс на главата докато вкопае клапаните,навън слагат газ за да карат колите мнооооого. Интересно дасто често се пита ако някой я видял да ми каже,на какво се надяваш някой си търси 3 ген вижда въпросната супер много му харесва и ти се обажда ела да вземеш аз ще отида за следващата, Хубавите и запазени се продават за часове остават тези които имат нещо което е видяно от този който я гледа и не става за покупка,въпрос е дали ти ще го видиш. Виж поне десет покарай ги искай да ги закараш в сервиз,доста често отказват да ги караш нямали номера и ей там седели полицаите да ги глобят,не искат да се карат в сервиз. Автоматика е досто по комфортен за каране от ръчката,това е лично мое мнение.
  18. 0 точки
    Данъкът, който е в основата на темата, и всичко останало от живота ни са тясно и неразривно свързани. Изписаното по-горе, вкл. ОФФ-а, отразява аспекти на реалността, в която живеем, които (като цяло, вкл. индиректно) могат да се свържат с темата - засягаща екологична категория на автомобила, а от там и живота и здравето ни, като цяло. Следвайки тази логика съм склонен да приема малко по-широка дискусия и не съм "зачиствал". Все пак... mar_tod принципно е прав - не бива да се увличаме, поради което моля следващите коментари да са по същество .
  19. 0 точки
    В никакъв случай не е пренебрежение, просто не си ме доразбрал . И въздуха е важен, но другите два фактора са по важни, особено пък първия, повечето болести идват от нездравословното хранене, а не от ауспуха на дизелите . Ако беше обратно, всички щяхме да сме в онкологията, защото всички дишаме един и същ въздух. За това писах малко пренебрежително към "еколозите", защото не може да им забраняваш на хората какво да карат и какъв въздух да дишат, а в същото време да не взимаш никакви мерки срещу двойния стандарт на храните, двойния стандарт на заплатите и изобщо в двойния стандарт на един и същ Европейски съюз. От там трябва да се започне, а не от забраняване на това и онова, защото всяка забрана като я свържеш с думата демокрация се превръща в оксиморон . Като искат да забраняват, да забранят вноса на хилядите тонове палмово масло което ядем с млечните продукти, да забранят на енергото да вдигат постоянно цените на тока, тогава бай ти оня от Смолян няма да гори цяла зима дърва и да отчитат завишени нива на фини прахови частици и в този хубав планински град, където въздуха би трябвало да е прекрасен, а ще си шибне 2-3 климатика дето освен че не произвеждат такива частици, ами и улавят съществуващите във филтъра си . Ама нещо много се размечтахме . Да вземат модераторите да забършат малко темата, докато не я е прочел някой от върхушката, че ще вземат да ни забранят и да си плащаме данъците .
  20. 0 точки
    От нея е, да. Като я понапръсках с вд-40 и спря. Със сигурност е временно, но поне се знае какво е и ще помогне да се прибера Мерси, колеги.
  21. 0 точки
    Палиш или даваш на контакт, натискаш хубаво копчето за сваляне на доло и не го пускаш, като се свали стъклото до края задържаш още няколко секунди копчето натиснато, след това по същия начин нагоре. Дано само това да е проблема и да се получи.
  22. 0 точки
    75лв. е (беше когато ги сменях преди близо 4 год.) само ролката от дилъра.Не пречи да пробваш да смажеш,както писа "h5rov".В друга тема писах, за подобно скрибуцане на ремъка и след като го напръсках wd40 , спря.И за номера на лагера имаше някъде писано,ако решиш само него да сменяш.
  23. 0 точки
    Напръскай лагера със някаква смаска да не чагърта, че да не блокира, по възможност вътре в него. Ако блокира лошо.. на този ремък са алтернатор, хидравлика, водна помпа, компресор. Колко ще издържи никой не може да каже, но едва ли още много. Ако оптяжния механизъм е на ред може само лагер или само ролка да се смени. Иначе целия механизъм е 120-140лв, но се сменя ако е крив, уморен или има някаква драма.
  24. 0 точки
  25. 0 точки
    Ролката не е евтина, а лагерът и се сменя и е евтин. Не си спомням на Авенсиса или Хондата сменях...Разгледайте я като я свалите. Освен това е лесно да се установи дали е тя- дървена или метална пръчка допираш до болта и (невъртяща част) , другия край до ухото и слушаш. После допираш до хидравл. помпа, компресора, генератора. Иначе по метода на майсторите е сменяш наред докато спре...
  26. 0 точки
    Сваля се жабката. Разхлабват се болтовете, които захващат еърбега към гредата под таблото, намества се до правилната позиция (издърпваш надолу) и стягаш. Капака е захванат към металния корпус на еърбега посредством куки, които са част от корпуса(металния). Относно откачането на акумулатора, добре е да се откачи, но съм го правил и без да се откача.
  27. 0 точки
    Пичове,някакви ластици си разтегляте тукИзядох две пликчета солети докато прочета темата...хахахДа не ви казвам бившият ми Тайп Р компресора на отворен дросел какъв разход даваше
  28. 0 точки
    Нали не смяташ с жълти номера да я караш за България?
  29. 0 точки
    Попаднах на подобна тема в Руския форум ХР-В . Слагали са от Порше 92-94 (не уточняват модел-sparko версия ) пише че стават и от прелюд ? Комплекта от снимката с подлакътника 15к рубли
  30. 0 точки
    Вчера купих същия двигател за 200 лева. Първо ще си поиграя да разглобя и сглобя него. Ако всичко е наред ще направя същото с моя . Не че имам време точно за тия глупости ама ей така за заигравка.
  31. 0 точки
    Няма проблеми пиши питай ще помогна с всичко което знам за автомата,включително и как да си смениш маслото му ако не си го направил.
  32. 0 точки
    При смяна на маслото се подобрява динамиката на кутията и самата кола,когато не е загряла кутията я няма тази динамика и се усещат превключване на скоростите като слабо придърпване,след като загрее изчезва.Карам автоматик тествах три ръчка на мои приятели същите коне доста по лоши в динамика от моята.Това е за 1ген 147к.Има при моята кутия три соленоида един линеарния отговаря за това придърпване но се налага източване на маслото и почистване, което ще направя но да се стопли времето. Тези са ако някой има схемата за твоята да я качи Браво колегаNarmag тя темата от November 16, 2016 седващия път гледай какво теми вдигаш.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...