Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.01.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Вместо да се заключва, не е ли редно да споделиш линкове, снимки, може и след като го направиш, за следващите които ще питат същото?
  2. 2 точки
    Здрасти, няма да взема отношение за поддръжката и частите, но хубаво проверявай конкретния екземпляр. Истински случай отпреди 2 месеца :близък познат почти купи кола вкарана от там ,но за щастие по номера на рамата откри колата със смазана предница в чужд сайт. По тоя повод научих, че често ударени коли там минават за тотална щета и не се ремонтират.Вкарват я в БГ, ремонтират я такава и я пускат за продажба. Не знам колко е масова тази практика, но дава логичен отговор на ниските цени .Виждам по обяви CRV IV 2015 . внос от САЩ и то регистрирани на цената на CRV III 2010г. примерно.
  3. 2 точки
    Аз поднасям щеката към листа вертикално и чакам да се стече и капне. Ако не стане и изгубя търпение, просто опирам капката в хартията. Тя вече е по-ниско от щеката, но още не се отделя от нея, обаче аз съм с 5х20 масло, а то вероятно е по-течливо от твоето.
  4. 2 точки
    Ламбда сондата не играе роля за паленето ,еку то я взема под внимание след като мотора позагрее . Не мога да кажа със сигурност кога точно става това . Сондата и трябват поне 300 градуса за да работи коректно. Втората сонда след катализатора е да покаже неговата изправност. Влияе малко , но за самото вървене на автомобила. Най голямо отношение за паленето взема температурния датчик . Ако той се дъни в показанията си е възможно да прави този проблем. Друго възможно нещо е прословутия клеморед .
  5. 1 точка
    За нова кутия и комплект съединител си. Същото ми се е случвало, проблемът беше лагерът на първичния вал, а оттам не си струва ремонта, тъй като вероятно е изкочил и се е износило и леглото му, защото е от мек алуминий. Да смениш с друга кутия е по-евтин вариант и много по-сигурен. Плюс това метрите, в които си карал така сигурно са износили част от циментацията по предавките. Като свалите кутията и повъртите вала ще проличи.
  6. 1 точка
    На една батерия и започва живота още в завода с наливането на електролита и зареждането и,само от експлоятацията и поддръжката и зависи колко дълго ще те изкара.Няма начин да я консервираш както ти искаш а оставиш ли я суха ще приключи напълно.Съхранява се заредена не на студено на топло и се проверява периодично като е хубаво да се разреди и зереди с мултипроцесорно зарядно някой от тях имат тази опция ,което следи заряда и изключва когато се зареди батерията.Ти си взел по доброто решение да служи на някой вместа да прашлясва някъде в гаража ти.Сулфатизацията може да се махне и само с цикли разряд и заряд.
  7. 1 точка
    При смяна на маслото се подобрява динамиката на кутията и самата кола,когато не е загряла кутията я няма тази динамика и се усещат превключване на скоростите като слабо придърпване,след като загрее изчезва.Карам автоматик тествах три ръчка на мои приятели същите коне доста по лоши в динамика от моята.Това е за 1ген 147к.Има при моята кутия три соленоида един линеарния отговаря за това придърпване но се налага източване на маслото и почистване, което ще направя но да се стопли времето. Тези са ако някой има схемата за твоята да я качи Браво колегаNarmag тя темата от November 16, 2016 седващия път гледай какво теми вдигаш.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Привет. Мога само да споделя, че ''частното лице'' ,продаващо колата, е читаво. Моята кола е от него; нямам забележки.Каквото ми каза човека - това си беше. Отидохме на проверка в Бултрако в Пловдив( естествено, за моя си сметка). Вкарва коли от Швейцария само, основно Хонди , доколкото знам.Моята беше от представителство на Хонда, където и аз се обадих....Успех.
  10. 1 точка
    Привет, Ако се поразровиш малко из форума ще намериш отговор на въпросите, които имаш. По принцип на този двигател му се носи славата, че гори масло, но това според мен до голяма степен зависи от вида на маслото, маниера на шофиране и от състоянието на двигателя разбира се. Задължително обстойна проверка в сервиз. Успех!
  11. 1 точка
    При мен стои така и е хоризонтален, но задните седалки на комбито са с различна конструкция и разгъване.
  12. 1 точка
    На седан не е така. Ако има няколко сантиметра, е повдигнат и не е хоризонтално. В хоризонтално положение опира точно на седалките, ако не му тежи нищо. Като го пуснеш, моят си застава хоризонтално без нищо да му пречи. Ако случайно има някакъв стопер някъде - при мен не работи. Честно казано не виждам логика да го проектират да стои под наклон и в същото време да има поставка за чаши. А и "хоризонтално" е относително, защото самият подлакътник има лека извивка, като стъпи отпред и чашите са равни, отзад е леко наклонен. Но със сигурност ако трябва да е успореден на седалките, а не хоризонтален, то тогава трябва да е много вдигнат, видимо на снимката. Според мен би било изключително неудобно положение , затова по-скоро мисля, че няма стопер.
  13. 1 точка
    Взимаш чист термосвиваем шлаух (може и друг подходящ) с малък диаметър (около 1.5-2мм) и подходяща дължина, която да ти позволи като го мушнеш през отвора на щеката да стигнеш до маслото (и да не го изпуснеш ). Задържаш 2-3 сек. и затапваш отвора на шлауха, който е при ръката ти (горния), за да не позволиш на навлязлото в шлауха масло да изтече. Издърпваш шлауха и много, ама много внимателно капваш върху листа хартия чрез леко отпускане на затапения от теб край на шлауха. Ако го отпуснеш рязко или много, ще изтече много от поетото от шлауха масло = мазало върху листа. Пробвай и ще видиш какво се случва, пък после ще се усъвършенстваш. Така взимам масло за проба от мотора на Пежото на баща ми, тъй като и там нищо не остава по щеката. Тествано многократно. Успех!
  14. 1 точка
    При отворено положение стои хоризонтално и не опира в седалищната част (има няколко см разстояние) - поне на комбито, за седана незнам.
  15. 1 точка
    Разделени са на лява и дясна верига. Модулът е настроен така, че мига забързано при ток по веригата по-малко от 2.7 Ампера. Дори видимо да светят, ако токът през веригата е намалял (може да се случи при много стари лампи, чийто жички са изтънели и в резултат на това съпротивлението им е увеличено, което при постоянно напрежение води до линейно намаляване на тока), модулът за мигачи ще го счита за изгоряла лампа. Решението е да се подменят всички лампи с нови, за предпочитане - маркови - Филипс, Осрам, Нарва и други. Да не са безименни китайчета. Друга причина - това може да е заради лош контакт по трасето от модула за мигачи до самата лампа, включително и след нея - към маса. Всяка загуба на напрежение по трасето води до намаляване на крайната мощност, от което следва намаляване на тока във веригата. Решението е да се провери всяка букса, да се отвори и почисти с контактен спрей, включитено и да се извади модула и да се пръсне със спрей. Трета причина - някога е подменена лампа, но вместо качествена, отговаряща на спецификациите, е сложена китайска, която не отговаря. В началото е работила както трябва, но е била около и малко над прага за забързано мигане. Като е поработила малко, ѝ се е случило описаното в 1-вата причина и е започнало да мига бързо. Всяко едно от горните може само по себе си да не води до проблема, но комбинацията от всички - да. Ред.: 4-та причина - лоша връзка към маса на някоя лампа. Търси проблема от страната, от която ти мига забързано.
  16. 1 точка
    Задните краища обикновено се хващат именно там (на пантите на капака), а предните (шарнирните съединения) се позиционират според дължината на газовите опори и желаната височина на отваряне на капака. Може вместо да дупчиш калниците, да си направиш планки като в тоя кит. http://www.sls-acsess.ru/site/good/id/4523 Остава само да пресметнеш каква твърдост ти трябва (според момента и тежестта на капака).
  17. 1 точка
    Здрасти,колега!Има ли газ колата?Не съм експерт ,може и да те насоча грешно във връзка с паленето и гасненето веднага след това,ако е бензинова колата почисти дроселовата клапа. Образува се един " нагар" (не е сложна операция) . В най- лошият случай ще си предотвратил потенциален проблем в бъдеще с нея. При мен след като почистих мръсотията, която се беше натрупала започна да си пали нормално без да гасне. А за грешката може би някой друг ще може да те посъветва! Снимката не е от хонда ,но нагара е същият.
  18. 1 точка
    Със слагането на амортисьори, няма ли да загубиш "сервизното положение" на предния капак?
  19. 1 точка
    Води се автореле 4120. Би трябвало да го има във всеки по-зареден магазин за ел компоненти, на цена от 2,50 лв. до 5 лв.
  20. 0 точки
    Държавата е станал като фурна: - В смисъл..........? -Бълва само кифли и тутманици!
  21. 0 точки
    Аз пък чух ,че щели да спират достъпа на Форума от чужбина...
  22. 0 точки
    Казах че не ангажирам никой, щом харча падна от 400 на 100 гр.Значи е по добро, знам че няма как да не харчи но поне е в рамките на нормалното. А какво и къде се изписва , аз пиша за това което правя, на кой какво не му харесва ме боли Сайдера. НА ЕДНА ТАБЕЛА ПИШЕШ ,,ЖЕНИ ,, Влизам и какво да видя Кенефффф.
  23. 0 точки
    Ти ли ги сменя.Тя на спирачките и съединителя е една и съща ако не се лъжа при мен поне е така сигурен ли си ,че там е сменена снимай казанчето ще си проличи.Ако не са ти искали спирачна течност значи не са сменяли нищо.
  24. 0 точки
    И аз благодаря. Всичко е точно както винаги
  25. 0 точки
    И този аспект е взет под внимание от дръж а вата. Та за това - те така, те.
  26. 0 точки
    Блондинка в лекарски кабинет. - Докторе, изядох сандвич заедно със салфетката, ще умра ли? - Момиче, всички ще умрем някой ден. - Господи, какво направих? Сега всички ще умрат заради мен!
  27. 0 точки
    Хлапе плаче на майка си: - Мамо, мамо, искам колело! - Няма да ти купя колело. - Ами хайде тогава да си поиграем на майка и татко? - Добре, как? Малкия кара майка си да се съблече и да легне на леглото. После излиза от стаята, пак влиза като я отваря със шут и казва: - А така, жено, само за секс мислиш! А че малкия няма колело хич не ти пука!
  28. 0 точки
    Втората позиция е за вадене на двигателя и едва ли ще се наложи. Иначе може да видиш подобни въпроси и при братушките, примерно: https://www.drive2.ru/l/10249028/
  29. 0 точки
    Има второ положение и дупка на капака в лявата част по-надолу.
  30. 0 точки
    Недй че току виж някой гербер ти кацнал на вратата. Знаеш на какво са способни като им бъркаш каша.
  31. 0 точки
    От линковете които си дал (като цена ) и ако става може да е интересна. Като свършиш дай снимки...
  32. 0 точки
    Здравейте, Благодарение на колегата SSHHAFT, се сдобих с Леджънд 4 и аз! Вероятно е рано да се каже, но това е колата
  33. 0 точки
    Извинявам се , просто ми направи впечатление ,че темата не е интересна .. иначе със удоволствие пускам линковете... https://www.avto.bim.bg/Nakrainik-za-amortisior-za-bagajnik_pr50778.html https://www.avto.bim.bg/Amortisior-za-bagajnik-za-zaden-kapak-bez-spoiler-lqv=desen-Hatchback_pr50189.html https://www.avto.bim.bg/Amortisior-za-bagajnik_pr49967.html Нямах време да огледам под капака долу горе как и къще ще хвана накрайниците, но мисля ,че няюа да е нищо сложно. Изпращам тези варианти на аморт. защото разхода по това начинание е сведен до минимум , тъй като това не багажник и се предполага ,че няма да се отваря всеки ден да ремв ,но пък се чудя как ще влияе температура лятото на тези амортисьори ?!
  34. 0 точки
    Абе какво плашите човека?Както каза колега по-горе -"Кефа цена няма!".Правиш си каско задължително и щракаш с пръстиТо колегите ,които карат Леджънд да не би да са на по-добро дередже от към всякакви части?
  35. 0 точки
    Кое точно затопля компресорът да дойде по-бързо парното? Климатикът само охлажда и изсушава. Иначе зимата е полезно да се пуска, така че режим AUTO е идеално, че го имате.
  36. 0 точки
    Новият Сивик 10 принципно ми допада. Тествал съм седана и хечбека, и 1.5 мотора + вариатора ми пасват добре. Единствено ми липсва комби версията. Моделът порасна на размери и достигна Акорд 7 турер, който карам сега и ме устройва напълно като динамика, стабилност и външни габарити + вътрешно пространство. Знам че се задава хеч S версия с двулитровия, но дефорсиран мотор от type R, но никъде нищо за комби. Единствения резултат от сърч в нета е импровизацията на 1 известен манипулатор https://paultan.org/2016/03/25/new-honda-civic-rendered-as-tenth-gen-tourer-model/ Понеже ми омръзна да чакам новини от Хонда и нали "силни са мечтите", реших "да взема нещата в свои ръце". Намерих си подходяща картинка и отпочнах експериментите. Първият вариант ми се стори скучен, макар и логичен, но твърде напомняше Акорд 8, което си е концепция от преди дузина години и новата част не пасваше на стайлинга на 10-тия сивик. Предимството е по-дългото задно стъкло, минаващо под спойлера със стоповете (като при хеча) и осигуряващо възможност за по-дълга задна чистачка. Имайки впечатления от моето комби със спойлер на тавана знам че тя не е толкова важна, понеже джамът се цапа само в двата края. Върнах се "крачка назад" и заложих на подобие с 9-тия Сивик комби, което бе по-специфично и осигуряваше повече възможности и същевременно връзка между двете поколения. тук задното стъкло свършва като при седана, а боренето на мизерията по него възложих на странични дефлектори (между задното и страничните стъкла), които ще помагат достатъчно и по-късата чистачка няма да е проблем. Така и горното ниво на щората в багажника е по-високо, увеличавайки обема на трюма. Гърнетата естествено са от двете страни (зад задните гуми) като при премиум версията, а не като на "Спорт +", където изяждат доста от коритото под кората на пода. Отдавна съм почитател на лифтнатите комбита от сорта на Аутбек, макар идеята за повдигнат 4х4 турер да не е тяхна, а щатска и то от 50-те години на миналия век. Та реших и тук да пробвам. Първата ХС версия А е с по-деликатен облик и допълнението е просто по-високи пружини (в стандартното окачване) + съществуващите опционални амортесьори с двустепенна твърдост и стандартното предно предаване. По-големият ход на окачването си е +, а по шосе - "щрак" амортесьорите в твърдата степен и ето ти стабилност. Втората ХС версия В вече е с по-брутална визия и евентуално двойно предаване, което ще се използва за ъпгрейднатият type R с 350 коня и (за който също витаят слухове). Ако не, може и от ЦР-В - възможности има. Нея съм обул със стандартните 17-ки за да може гумите да са малко по-високи, та да не берат ядове хорицата излизайки по черни пътища. Знам че комбитата не са онова което бяха като пазарна ниша, но някои марки си ги предлагат и продават добре. При липсата на Акорд 10 за нас (и особено пък турер) си мисля че 10-тият Сивик би се продавал достойно, особено ако и той има вариации като упоменатите. Ако от Хонда не са осъзнали преди 5 години че новите тенденции са повече версии с по-малки тиражи, то значи пак са закъснели с десетилетие. Но това са си мои размисли и в случая лични пристрастия, и поглед по темата, ма нали съм си фен и "силни са мечтите". Ако ви допада или имате критики - споделете, или цъкайте (бутоните).
  37. 0 точки
    Когато е студено компресора затопля и по-бързо идва парното.
  38. 0 точки
    @ceco_accord Цецо, мисля, че няма да мога да го направя така, че да се доближава до този дизайн. Благодаря, че го качи. @Takumi Fujiwara Височината я връщам на 7-ца, 5 е прекалено малко. След някой друг ден като втаса тази тема ще прехвърля промените в основната. Благодаря и поздрави!
  39. 0 точки
    Селски тесен път на дълъг завой. Жена се подава от прозореца и вика към колата с която се разминава. -Прасеееееее. -Тъпа овца- отговаря спокойно шофьора и след малко се блъска челно в голямо прасе!
  40. 0 точки
    Селска къща, през уикенда дъщерята барабар със зетя са дошли на гости. През целия ден бащата и брата на момичето не се спират. Изчистили градината, изринали обора и изхвърлили боклука на сметището. През това време зетя само се моткал напред-назад и нищо не пипнал. Вечерта седнали на масата и майката сложила най-голямата и хубава порция пред зетя. Като видял това синът не издържал и казал: - Мамо, защо така? Цял ден съм работил като вол, виж колко много боклук изхвърлих. Той нищо не свърши цял ден а си му дала най-голямата порция. - Шшшт, тихо сине. Само ако знаеш той какъв боклук изнесе от къщата.
  41. 0 точки
    Сутринта получих съобщение на телефона: 48М.4040. Викам си: – Това е само Цецо! Той е едно старо гадже, което живее в Монтана. Акорда му е с регистрационен номер 4040. Звъннах веднага. – Цецко, как се сети за мен? И аз си мисля за… таковата, пък той ми отговаря някак си отчуждено – имате грешка, кого търсите, моля. Затворих веднага, не съм толкова тъпа. Седя и аз и си мисля. Леле, сетих се… това е тате – ул. Морска 48 тел.40-40. Случило се е нещо! Я кръвното, я нещо друго… Знаех си! Казвах му – смени си личния лекар, много завеян ми се вижда, не ти гледа диагнозата, ами само ЕГН-то – той не, та не! Докато набера номера, сърцето ми щеше изхвръкне… – Тате, питам, как си? – Работата върви на зле, вика… Едва го чувам… – Кой е зле, бе тате? Пък той ми вика: – Половината разсад не ще да никне, а чесъна го изядоха охлювите. Да, ама аз като съм притеснена и емоционална… докато се разберем, че не ми е писал, доста се навикахме. Затварям и си мисля… леле, колко съм тъпа! От ясно, по-ясно – това е код, сбъркали са телефона и го пращат на мен. Марихуана. 40 пакетчета по 40 грама, до 48 часа… А може и да са терористи, 48М – туй е Москва… или Маями. Тука вече изгорях! По мобилния, по шифъра, колко му е да ме издирят. Чакай, викам си, да взема да звънна в полицията. Отсреща някакъв приятен мъжки глас ми каза: – Дежурният шесто РПУ слуша. Започвам подробно да обяснявам от началото и тъкмо стигнах до голите охлюви и той ме прекъсва: – Момент, ще ви дам телефона на специалния отдел. Набирам аз номера и чувам: – Добър ден. Диспансера за психично здраве…и биииип – записват разговора значи. Веднага затворих, не съм толкова тъпа. В този момент мъжът ми се прибра ухилен и с цвете в ръка. Хайде, вика, муцка – честит празник! Чочо, лягай си, пил си. Знаем се много добре, какви празници, какви глупости ти бръмчат из главата? Бутнах го в кревата и чак тогава ми светна. Отворих отново съобщението и каквато съм емоционална, държа телефона и плача. Никакви шифри, никакви терористи нямало, ами било – „Честит осми март – Чочо“.
  42. 0 точки
    Двама леко сдухани тийнейджъри решават да отидат в аптеката и да си купят презервативи. Влизайки в аптеката виждат, че аптекарката е много готина млада мацка и решават да се направят на отворени, при което единият от тях казва: - Два капута. - Виждам - казва аптекарката, а ще искате ли да си купите нещо?
  43. 0 точки
    В данъчното: -Какво работите? -Проститутка съм. -Е, не мога да напиша това! -Пишете „гейша“ тогава. -И това не мога, в България сме все пак. -В такъв случай пишете „партиен лидер“. Миналата година съм приела 1435 члена.
  44. 0 точки
    Поради липса на средства, Британски учени преустановиха експеримента: "Колко пари може да изхарчи една жена".
  45. 0 точки
    Старо, но "златно"!
  46. 0 точки
    -Жена! Абе, детето не прилича нито на мен, нито на теб? -Мъжо! Това тук долу е пичка, а не принтер.
  47. 0 точки
    Един английски лорд дошъл в едно пернишко село да си търси имот, много му харесало в кръчмата и като се поотпуснал, взел да се хвали - неговият род бил най-стар в Англия, имал замък до Уйндзор… - Как го рече, - викнали шопето - уй… - Те това го има и всеки шоп! Не те знаеме от къв род си, ама ние тука па сме - дръвени шопи! - О, аз такива като вас ги знам! Знаете ли колко туземци съм превъзпитал по Африка! Хващам се на бас, че за три месеца - всеки един от вас, мога да го превърна в джентълмен! Залагам един Форд последен модел! Речено - сторено, дали му Кире! Трите месеца бързо отлетели, а от Кире и от лорда никаква вест! След шест месеца иде в селото телеграма: - Ялате си узмете Кире! Ебем ти Фордо! Лордо!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...