Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.01.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Ламбда сондата не играе роля за паленето ,еку то я взема под внимание след като мотора позагрее . Не мога да кажа със сигурност кога точно става това . Сондата и трябват поне 300 градуса за да работи коректно. Втората сонда след катализатора е да покаже неговата изправност. Влияе малко , но за самото вървене на автомобила. Най голямо отношение за паленето взема температурния датчик . Ако той се дъни в показанията си е възможно да прави този проблем. Друго възможно нещо е прословутия клеморед .
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    Разделени са на лява и дясна верига. Модулът е настроен така, че мига забързано при ток по веригата по-малко от 2.7 Ампера. Дори видимо да светят, ако токът през веригата е намалял (може да се случи при много стари лампи, чийто жички са изтънели и в резултат на това съпротивлението им е увеличено, което при постоянно напрежение води до линейно намаляване на тока), модулът за мигачи ще го счита за изгоряла лампа. Решението е да се подменят всички лампи с нови, за предпочитане - маркови - Филипс, Осрам, Нарва и други. Да не са безименни китайчета. Друга причина - това може да е заради лош контакт по трасето от модула за мигачи до самата лампа, включително и след нея - към маса. Всяка загуба на напрежение по трасето води до намаляване на крайната мощност, от което следва намаляване на тока във веригата. Решението е да се провери всяка букса, да се отвори и почисти с контактен спрей, включитено и да се извади модула и да се пръсне със спрей. Трета причина - някога е подменена лампа, но вместо качествена, отговаряща на спецификациите, е сложена китайска, която не отговаря. В началото е работила както трябва, но е била около и малко над прага за забързано мигане. Като е поработила малко, ѝ се е случило описаното в 1-вата причина и е започнало да мига бързо. Всяко едно от горните може само по себе си да не води до проблема, но комбинацията от всички - да. Ред.: 4-та причина - лоша връзка към маса на някоя лампа. Търси проблема от страната, от която ти мига забързано.
  4. 1 точка
    Здрасти,колега!Има ли газ колата?Не съм експерт ,може и да те насоча грешно във връзка с паленето и гасненето веднага след това,ако е бензинова колата почисти дроселовата клапа. Образува се един " нагар" (не е сложна операция) . В най- лошият случай ще си предотвратил потенциален проблем в бъдеще с нея. При мен след като почистих мръсотията, която се беше натрупала започна да си пали нормално без да гасне. А за грешката може би някой друг ще може да те посъветва! Снимката не е от хонда ,но нагара е същият.
  5. 1 точка
    Със слагането на амортисьори, няма ли да загубиш "сервизното положение" на предния капак?
  6. 1 точка
    Води се автореле 4120. Би трябвало да го има във всеки по-зареден магазин за ел компоненти, на цена от 2,50 лв. до 5 лв.
  7. 0 точки
    Има второ положение и дупка на капака в лявата част по-надолу.
  8. 0 точки
    Като динамика и откъм автоматик ще отстъпва на 3-литрово БМВ от същите години. Като разход на бензин също. Ще ти е малко по-шумно над 120км/ч, въпреки че 8ма ген е доста по-напред в това отношение (особено сравнено със 7ма генерация). Веднъж го правихме този тест, качваме се в моята и караме, качваме се в една 8ма ген 2.0 и така 3 пъти. Определено се усеща разликата. Шанса да ти харчи масло е какъвто е шанса и М54 да ти харча масло според мен, предполагам ме разбираш Откъм надеждност може да видиш няколко теми по-надолу какво е положението. Кажи речи здравината и надеждността са останали в доброто старо време. Не, че е някаква трошка, просто не е нещо повече от конкурентите си в този ценови диапазон. Малко е деликатен момента с частите, както втора ръка така и с нови. Хората, които основно се занимават с марката обичат все ОЕМ варианти да предлагат (което не е лошо), но да се изкарва, че едва ли не колата ти ще се счупи на 2 ако слагаш афтърмаркет части започва да ми идва малко в повече, предвид че 2 други марки коли съм поддържал, в които цифром и словом съм сложил 1 (една) оригинална част. Като всяко нещо си има плюсове и минуси. Недей много да слушаш какво ти казват хората, в това число и мен. Аз обичам сам да си изграждам мнение, затова и се метнах на марката въпреки цената от 11к за 14 годишен автомобил, въпреки думите на някои хора, че е по-трудно като няма под път над път майстори, които да им разбират. Други пък ми обясняваха, че вече сме в 21ви век и проблема с частите са приказки на дървени философи, ама е факт, че досега всичко каквото ми е трябвало от бултрако съм го чакал по 12-14 дена, а час за сервиза си запазвам за по над 2 седмици напред само, за да ми е мирна главата... Аз за себе си знам вече дали ще имам друга Хонда в България, ако и ти се хванеш на хорото ще го узнаеш сам за себе си. Успех в търсенето
  9. 0 точки
    Здравейте, Благодарение на колегата SSHHAFT, се сдобих с Леджънд 4 и аз! Вероятно е рано да се каже, но това е колата
  10. 0 точки
    Абе какво плашите човека?Както каза колега по-горе -"Кефа цена няма!".Правиш си каско задължително и щракаш с пръстиТо колегите ,които карат Леджънд да не би да са на по-добро дередже от към всякакви части?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×