Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/23/19 in all areas

  1. 2 points
    Здрасти, няма да взема отношение за поддръжката и частите, но хубаво проверявай конкретния екземпляр. Истински случай отпреди 2 месеца :близък познат почти купи кола вкарана от там ,но за щастие по номера на рамата откри колата със смазана предница в чужд сайт. По тоя повод научих, че често ударени коли там минават за тотална щета и не се ремонтират.Вкарват я в БГ, ремонтират я такава и я пускат за продажба. Не знам колко е масова тази практика, но дава логичен отговор на ниските цени .Виждам по обяви CRV IV 2015 . внос от САЩ и то регистрирани на цената на CRV III 2010г. примерно.
  2. 2 points
    Ламбда сондата не играе роля за паленето ,еку то я взема под внимание след като мотора позагрее . Не мога да кажа със сигурност кога точно става това . Сондата и трябват поне 300 градуса за да работи коректно. Втората сонда след катализатора е да покаже неговата изправност. Влияе малко , но за самото вървене на автомобила. Най голямо отношение за паленето взема температурния датчик . Ако той се дъни в показанията си е възможно да прави този проблем. Друго възможно нещо е прословутия клеморед .
  3. 1 point
  4. 1 point
    Разделени са на лява и дясна верига. Модулът е настроен така, че мига забързано при ток по веригата по-малко от 2.7 Ампера. Дори видимо да светят, ако токът през веригата е намалял (може да се случи при много стари лампи, чийто жички са изтънели и в резултат на това съпротивлението им е увеличено, което при постоянно напрежение води до линейно намаляване на тока), модулът за мигачи ще го счита за изгоряла лампа. Решението е да се подменят всички лампи с нови, за предпочитане - маркови - Филипс, Осрам, Нарва и други. Да не са безименни китайчета. Друга причина - това може да е заради лош контакт по трасето от модула за мигачи до самата лампа, включително и след нея - към маса. Всяка загуба на напрежение по трасето води до намаляване на крайната мощност, от което следва намаляване на тока във веригата. Решението е да се провери всяка букса, да се отвори и почисти с контактен спрей, включитено и да се извади модула и да се пръсне със спрей. Трета причина - някога е подменена лампа, но вместо качествена, отговаряща на спецификациите, е сложена китайска, която не отговаря. В началото е работила както трябва, но е била около и малко над прага за забързано мигане. Като е поработила малко, ѝ се е случило описаното в 1-вата причина и е започнало да мига бързо. Всяко едно от горните може само по себе си да не води до проблема, но комбинацията от всички - да. Ред.: 4-та причина - лоша връзка към маса на някоя лампа. Търси проблема от страната, от която ти мига забързано.
  5. 1 point
    Със слагането на амортисьори, няма ли да загубиш "сервизното положение" на предния капак?
  6. 1 point
    Води се автореле 4120. Би трябвало да го има във всеки по-зареден магазин за ел компоненти, на цена от 2,50 лв. до 5 лв.
  7. 0 points
    Казах че не ангажирам никой, щом харча падна от 400 на 100 гр.Значи е по добро, знам че няма как да не харчи но поне е в рамките на нормалното. А какво и къде се изписва , аз пиша за това което правя, на кой какво не му харесва ме боли Сайдера. НА ЕДНА ТАБЕЛА ПИШЕШ ,,ЖЕНИ ,, Влизам и какво да видя Кенефффф.
  8. 0 points
    Има второ положение и дупка на капака в лявата част по-надолу.
  9. 0 points
    Здравейте, Благодарение на колегата SSHHAFT, се сдобих с Леджънд 4 и аз! Вероятно е рано да се каже, но това е колата
  10. 0 points
    Абе какво плашите човека?Както каза колега по-горе -"Кефа цена няма!".Правиш си каско задължително и щракаш с пръстиТо колегите ,които карат Леджънд да не би да са на по-добро дередже от към всякакви части?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×