Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.01.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Много лесно се установява пораженията от антифирз който не е за Хонда маркучето което е в разширителния съд, започва за става като желе не прилича на пипане на гума. Но тогава е вече късно всичко по системата е в същия вид и спестените 20-30лв стават с няколко нули отзад. Това синьо повярвайте не е като другото синьо
  2. 1 точка
    Еййй, аз така си бях разчитал фара едно време: https://www.hella.co.nz/en/technology/headlamps-and-inserts/decoding-the-combinations/ https://www.danielsternlighting.com/tech/lights/codes/codes.html Снимай кво пише на някой фар да видим и ние, да си го декодираме дружно.
  3. 1 точка
    @mimors Като каза обикновен син антифриз веднага се сетих за Мотокс. При това положение втелясването си е в плюс.
  4. 1 точка
    Преди няколко години имах загуба на антифриз и до като му дойде времето за ремонта карах с този син евтин антифриз.За няколко месеца разтопи уплътненията на водния радиатор.след ремонта на мотора се наложи да сменя и радиатора с нов.Каквото искате слагайте (не гарантирам) само този син боклук не,да не говорим,че окислява алуминиевите детайли по мотора (беше разтопил водната помпа на половина).Това е направено за групата на Ваз и Газ на изтока от преди 30 години.
  5. 1 точка
    И аз се сблъсках с подобен проблем. Имах си Mp3-ки които бяха на флашка и си ги слушах посредством "FM Трансмитер" но на скоро си купих така наречените PCMCIA Адаптери към SD карта след като преместих песните там, не вървяха а просто си прескачаха. Разрових се из архивите ми от мп3-ки и намерих някакви от 2006 година сложих ги и тръгнаха. Причината се оказа Енкодинга на Mp3 файловете, а не в самите тагове. Проверих енкодинга на старата Mp3 която тръгна в CR-V-то и видях, че е кодирана с "Lame" Енкодинг. Единственото, което трябваше да направя за да подкарам новите mp3 е да ги енкодирам с "LAME", за Ундоус потребителите, програмката, която може да ви свърши работа се казва "winLame" след, като ги пре-енкодирате мп3-ките би трябвало да вървят без проблем. Друг съвет, който мога да дам е да преименувате имената на мп3 файловете да са на латиница понеже на кирилица излизат само въпросителни, също така е хубаво да се махнат разни иконки от типа на "ноти, дискове" и други такива в имената на mp3 файловете, тъй като това също не се нрави на плеъра на CRv-тата, това е! В момента работя по една малка програмка, която Сваля песен(или цял плейлист) от youtube и я конвертира със "Lame" за да може директно да се слагат песните на SD картата без да има нужда от допълнително обработване, предполагам ще я завърша през уикенда и ще я кача тук, ако някой желае да я ползва. Поздрави!
  6. 1 точка
    Бих казал Шкода Рапид.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Щом са характерни детайли, може и така. Отговорът е във видеото. https://www.carsguide.com.au/car-news/aston-martin-dbs-superleggera-2018-pricing-and-spec-confirmed-69589
  10. 1 точка
  11. 0 точки
    Как става лесно разпознаването на Фар от Лява/Дясна дирекция? Чувал/чел съм, че някъде по фара трябва да пише LHD/RHD, но на моите фарове не откривам такъв надпис. Ще ми се да сменя моя ЛЯВ фар, но е пълно с такива от обратна;-) дирекция!? Лаик съм, а и знаете, не може да се разчите на коректността на някои търговци! И може би, по-важния въпрос - по колко вървят, че моя може и да не е толкова зле?! За RD-1 питам
  12. 0 точки
    И, как точно трябва да действа vtec на тази кола? И, защо точно след 110? Не е ли по-важно при какви обороти се включва vtec, а не при каква скорост? Не за друго, ми да не остане kkthx разочарован, ако това CR-V се окаже с i-vtec на база vtec-e (като моето К20А4, например). Тогава при 110 нищо няма да се случи, защото икономичният vtec се включва почти неусетно на 2200 об/мин., много преди да си стигнал 110 км/ч.
  13. 0 точки
    Селски тесен път на дълъг завой. Жена се подава от прозореца и вика към колата с която се разминава. -Прасеееееее. -Тъпа овца- отговаря спокойно шофьора и след малко се блъска челно в голямо прасе!
  14. 0 точки
    Добре си решил.С 45 в годината по няколко пъти ще сменяш гуми.Не си струва нито друсането нито правенето.
  15. 0 точки
    В крайна сметка купих https://www.primex-bg.com/205-70r15-96t-explero-winter-w671-tl.html Относително тихи. Прилично се справят на почти всякакъв терен, изключая лигави павета и естествено, лед. Както и очаквах: за толкова пари -толкова. По-добре с нова зимна гума нисък клас, отколкото със стара висок!
  16. 0 точки
    Ами нищо по снимките ако има как да прегледат и автомата софтуерно.Не е показал двигателя .Автомата не трябва да има придърпвания кикове, изчакай да загрее колата да си прояви всички магарии особено автомата . Автомата при включване на директна и задна не трябва да блъска,при каране градско с 50-60км отпусни газта да се убие скорост и подай газ до край,ако е наред фрсира без удар същия тест при 100 км .Карай след 110 км да видиш как действа V TEC системата на двигателя. Ако решиш да е твоя карай я над половин час.....ако ти разрешат.Вдигни щеката на автомата трябва да има розово червеникав цвят маслото въпреки чернотата му всичко от кафеникаво до черно говори за липса на поддръжка.Павярвай джамбазите знаят как да снимат и да не ти покажат забележките.
  17. 0 точки
    На снимките виждам ръжда на шофиорската врата пантата.От Швейцария гледаи за ръжда даже ръчкаи отдоло с някоя отверка да видиш как е отстрани на резервоара има 2 окачващи греди които ръждясват много.Влизаш в багажника и махаш капаците на задните амортисиори аз като гледах на няколко попаднах точно там безубразна ръжда.От автомата се оплакват че горял много (последно в фб групата казваха 18 градско).За пазарлъка тестваи всичко натисни всяко копче наври се навсякъде и използваи каквото намериш.
  18. 0 точки
  19. 0 точки
    Колеги, маслата са вече тук. Тези, които ще пътуват с Еконт, най-ветоятно ще изпрате днес или най-късно в Понеделник.
  20. 0 точки
    На фона на това, че се сменя на маса време или км, да спестиш 20–30лв според мен не е кой знае какво. Както каза колегата, въпрос на избор. Но съм съгласен, че не е едно от нещата, които Трябва да са „Хонда“.
  21. 0 точки
    Маркони, защо те бъзикат, че си реклмано лице на Равенол? Плаща ли ти някой или това е най-евтината алтернатива на Мобил, Кастрол и Шел? Въпреки, че аз никога не съм карал с Шел и нямам намерение да карам.
  22. 0 точки
    Проблемът не опира само да мангизите. За такива като мен, които карат по 4000 км годишно, ако дълго време се остави резервоара полупразен или почти празен, това създава проблеми като кондензиране например. Или горивната помпа може да се прецака, ако лампата за горивото е светната. Отделно отвътре се наслагват мръсотии и ръжди и горивния филтър заминава по-бързо.
  23. 0 точки
    Ако питаш K20/K24 с какъв визкозитет да се кара, май е дъвкано доста. Сипвай си по-тъничко масло, ако не ти го сърба, и трябва да си щастлив, мисля.
  24. 0 точки
    На тая и кажи че наистина има Цецо с Акорд в Монтана, но ми е сбъркала номера, макар че щом е старо мое гадже е нормално да не знае новия ми номер - нали смених колата. Аа, и и кажи че няма да се държа дистанцирано и "нема да а бава".
  25. 0 точки
    Сутринта получих съобщение на телефона: 48М.4040. Викам си: – Това е само Цецо! Той е едно старо гадже, което живее в Монтана. Акорда му е с регистрационен номер 4040. Звъннах веднага. – Цецко, как се сети за мен? И аз си мисля за… таковата, пък той ми отговаря някак си отчуждено – имате грешка, кого търсите, моля. Затворих веднага, не съм толкова тъпа. Седя и аз и си мисля. Леле, сетих се… това е тате – ул. Морска 48 тел.40-40. Случило се е нещо! Я кръвното, я нещо друго… Знаех си! Казвах му – смени си личния лекар, много завеян ми се вижда, не ти гледа диагнозата, ами само ЕГН-то – той не, та не! Докато набера номера, сърцето ми щеше изхвръкне… – Тате, питам, как си? – Работата върви на зле, вика… Едва го чувам… – Кой е зле, бе тате? Пък той ми вика: – Половината разсад не ще да никне, а чесъна го изядоха охлювите. Да, ама аз като съм притеснена и емоционална… докато се разберем, че не ми е писал, доста се навикахме. Затварям и си мисля… леле, колко съм тъпа! От ясно, по-ясно – това е код, сбъркали са телефона и го пращат на мен. Марихуана. 40 пакетчета по 40 грама, до 48 часа… А може и да са терористи, 48М – туй е Москва… или Маями. Тука вече изгорях! По мобилния, по шифъра, колко му е да ме издирят. Чакай, викам си, да взема да звънна в полицията. Отсреща някакъв приятен мъжки глас ми каза: – Дежурният шесто РПУ слуша. Започвам подробно да обяснявам от началото и тъкмо стигнах до голите охлюви и той ме прекъсва: – Момент, ще ви дам телефона на специалния отдел. Набирам аз номера и чувам: – Добър ден. Диспансера за психично здраве…и биииип – записват разговора значи. Веднага затворих, не съм толкова тъпа. В този момент мъжът ми се прибра ухилен и с цвете в ръка. Хайде, вика, муцка – честит празник! Чочо, лягай си, пил си. Знаем се много добре, какви празници, какви глупости ти бръмчат из главата? Бутнах го в кревата и чак тогава ми светна. Отворих отново съобщението и каквато съм емоционална, държа телефона и плача. Никакви шифри, никакви терористи нямало, ами било – „Честит осми март – Чочо“.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...