Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/10/19 in all areas

  1. 2 points
    Здравейте и да е Честита Новата 2019 година! От миналата седмица съм нов собственик на Honda CRV-III, 2008, 2.2i-CTDI. Вслушвайки се в мнението на хората с опит във форума, се ориентирах към автомобил, купуван и поддържан /поне гаранционно/ от Бултрако. Хондата е на реални 205к километри и вече със софийски номера. При презаверката на каското, за 10-те години експлоатация има само две щети, които бих вкарал в графата "козметични". Ексклузив вариант, като мисля, че само навигация, радар за дистанция и съпътстващите ги бутони по волана й липсват. Колата е със заводски ксенон и наскоро подменени устройства /машинки/ за автоматичното регулиране нивата на светлинния лъч, както и с втори комплект летни гуми с оригиналните 18 цолови джанти. Трудно ми е да кажа, какъв точен разход даде от Варна до София през Стара Загора, тъй като на три пъти, по магистрала Тракия я карах по около 15-20 мин. на 5-та с 3200об./мин., а през повечето време на темпомат със 135км/ч. По борд бе 7,5л/100км. На софийско градско, с извънградско до Гигинския манастир и обратно, днес я засякох 8/100. На студено пали и работи стабилно, системата за ускорен подгрев на ДВГ я загрява по-бързо от аналогичната на Авенсиса /2,0 D4D 116/. Стефан /на Люлинския тунел/ й направи пълен преглед с лека корекция на предния и задния мост и според него всичко си е ОК по окачването. Проверих по VIN и се оказа, че подлежи на сервизно обслужване по подмяната на пиропатроните. Вече направих заявка в Бултрако и, за мое най-голямо учудване, след няколко часа се свързаха с мен, да ме уведомят, че са направили заявка за доставката. Това е по отношение хвалбата. Имам един въпрос. Как да разбера, има ли действително ДПФ? Задавам този въпрос, тъй като ауспухът на колата от една обява, която бях пуснал с молба за мнение, бе сух, а на тази е леко опушен и остава макар и малко сажди по пръстите. Иначе, като мирис на изходящите газове, разлика няма. Предишният собственик ми каза, че нищо по изпускателната система не е пипано и никога не му е светвала лампата със "сладоледа". Карал е колата предимно на дълги разстояния. Това е от мен за сега. С пожелание за безаварийна нова година, Поздрави, Моньо Монев
  2. 1 point
    @Restless прочети поста преди твоя. Между другото, кога се очакват маслата от тази поръчка?
  3. 1 point
    Здравей колега, в каталога на хонда има два варианта- ляв и десен. По ОЕ номер 51350SWAE11(който е десен) излизат с планка като твоя! По ОЕ номер 51360SWAE01(ляв) са без планка. За съжаление, в наличностите до които имам онлайн достъп, има само ляв Без планка. Ето ти номера на десен (с планка): A.B.S. -211129; BORG & BECK -BCA7057. Успех
  4. 1 point
    Свещите се сменят на 40к км и на същия интервал се проверяват и клапаните, ако трябва се регурлират. Това за бензин - на газ всеки сам си решава.
  5. 0 points
    Аз жена ми не знам как да я настроя така
  6. 0 points
    Благодаря за пожеланието! Като си дойда по Стара Загора, ако имам време може и да се срещнем на живо да я покажа.
  7. 0 points
    Джипа е супер, само със здраве да я караш, да е пазиш и много, много км-ри да изминеш, по всякакъв терен !!
  8. 0 points
    На мен ми се струва, че просто колегата иска да се похвали
  9. 0 points
    Здравейте колеги ...Аз като нов собственник на CR-V 2006 се заядох с тия огледала и също като колегата pako 123 започнах от бутоните, че така и така трябваше да сменям тия гадни микро крушчици.Смених ги с led и постигнах супер ефект, тъй като не съм ползвал готови ,а led chip.Тъй като съм специалист в сервиз на HI FI електроника, това не беше кой знае какъв проблем. Продължих към огледалата, тъй като бутоните бяха наред.Оказа се сериозна работа по разглобяването на такова огледало, но по упоритост съм несравним ,така че установих каквото трябва.Всяко огледало е с вградени 3 бр моторчета ,едното от които е на окачването на огледалото/ отговаря за прибирането /.Окачването /оста/ е изработена вероятно от алуминиева сплав, която при агресивни външни условия /влага ,сол ,миещи препарати и т.н./ е корозирала, а повърхността и се е превърнала в прах. В това състояние всичко е блокирало и няма спасение ,освен старателно и детайлно изстъргване на всички ал.детайли, и след това нанасяне на повърхностна смазка.При двете моторчета за настройка на огледалото няма проблем ,тъй като са подсигурени със защитни маншончета.За осъществяването на цялата операция, ще трябва снопчето кабели да се освободи от куплунга и да се изниже, като се внимава за реда на втулки ,шайби и пружината.Единственната беля която сторих бе ,че загубих едно малко телче в копчето за управление , което фиксира бутона" отваряне/затваряне" на огледалата,така че внимавайте.Успех на всички .
  10. 0 points
    ЧЕСТИТО РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО ! Бъдете живи, здрави, щастливи и успешни!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×