Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.12.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Ето ги обработени: Принципно - капката, която е сушена около седмица (долната), не може да послужи за анализ. В резултат на дългия престои хартията е абсорбирала част от замърсяванията и капката (маслото) изглежда по-чиста. Нейният размер е по-голям, тъй като всички нисковискозни фракции на маслото са имали време да се проявят. Капката, сушена 22 часа (горната) на 10 градуса, е все още "мокра" - не е изсъхнала добре. Трябва ти стайна температура от поне 20-ина градуса, за да може за 24 часа сушене да се впишеш в създадения от oil-club.ru "стандарт", към които са относими и UOA, дето съм ги постал на първата страница. Независимо от това е добре видно, че маслото все още е изключително чисто - зоната на дифузия и ядрото са с еднакъв цвят. Започнала е да се формира краевата зона (пръстена) на ядрото. Ако я бе сушил на 20 С щяхме да видим едно "още по-чисто масло" . По-мократа капка не дава добра представа за обводняването на маслото, ако разбира се има такова. По тази причина ми е трудно да преценя реалната ситуация и как точно се отразяват кратките ти градски пътувания на маслото. Видно е, че смените ти на маслото на 5000 км поддържат чистотата на мотора, а и самият той е в много добра/отлична кондиция, особено като се има предвид, че караш на бензин. Филтрацията също е на ниво (Markony да каже какъв е филтъра).
  2. 2 точки
    Ето ги и 6-таците. Иначе нищо ново - всичко е на 6. :)
  3. 2 точки
    1 Автомобил - Honda Accord 7, фейслифт, комби, К24А3, автоматик 2 Масло – Mazda 5W20 – 4л + 0.3л друго, от същия вискозитет 3 Маслен филтър ??? 4 Общ пробег на автомобила – 167132км 5 Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 3100км 6 Градско – 900км (около 32м/ч), извънградско -2200км (около 25м/ч) 7 Средна скорост – градско 30км/ч, извънградско 86км/ч 8 Сезон на експлоатация – 14.08 – 30.12 2018г 9 Мото часове – около 57 м/ч. 10 Изразходвано гориво – 330л. А-95, градско 60л. / извънградско 270л. 11 Пробата е взета от напълно загрял двигател, след 240км извънградско (10 мин след гасене) и се е сушила 22 часа на стайна температура 10гр. 12 Обем на налятото чисто масло при смяната – 4.3 л. 13 Без доливане на масло. Спад по щеката 1-2мм 14 Предишни масла - 2 пъти Honda 5W20 „синтетик бленд” с пробег по около 5000км. При смяната не е изсмукван остатъкът от картера, но бе оставено да се изкапе около 30 мин. 15 Градските преходи в 90% от случаите са сутрин 2.5км / вечер 2.5км. Извънградските са по няколко стотин в посока. Кара се лежерно – диапазон 2000-2200 об/мин, освен при изпреварване или магистрала, но се случва и да и се порадвам в „лютеницата”. Обичайните скорости на експлоатация са : градско 40км/ч, извънградско 110км/ч, магистрала 140км/ч. Колата нощува в топъл гараж. Когато времето е подходящо –движа из града с велосипед, така че има седмици в които е вадена по 1-2 пъти. Подробности за налятото масло и монтираният филтър може да сподели Бранко - Той ми ги такова. Разликата между 2-те капки е 744км, от които 100-тина са градско. Данните попълнени във "формата" са за актуалната капка, а "градската" е от преди седмица, което е ежедневният режим на колата - от 3 седмици не бе излизала "на воля". Сори, но нямам скенер. Снимките са с Canon 40D и не са обработвани. Не виждам имената на файловете, та уточнявам - горната (по-малката) е "актуалната" от вчера, а долната е "градската" - от преди седмица.
  4. 1 точка
    Гледам ,че си нямате такава тема и реших да допълня палитрата на сайта Колата е Accord 8,2.4, manual,saloon. Какво направих за сега по нея: Смяна на светлината за мъгла с светлина за задна.Не ми харесва несиметеичната задница с тези две различни задни светлини. От ebay за 20 паунда с доставка. Също сложих LED крушки.За светлини за мъгла ще използвам светоотразителите,ще ги преработя с диоди,но по натам във времето. Разпробиване на интериорните светлини. В краката и на плафона има диоди за интериорно осветление - абсолютно безполезни,защото не се вижда че светят. От пред имам някакви пласмаси,които ги затъмнятав. С разпробиването им се решава проблема.Най-после имам истинска интериорна светлина,която се вижда и не дразни изобщо при нощно шодиране. Разпробих и светловода на диода на плафона и сега вече имам светлина от него на конзолата при скоростноя лост. Монтаж на газов амортисьор на багажника: Монтажа отнема 1-2ч. Използвах амортесьор от лада нива с размери: газов амортисьор багажник диаметър на цил., мм: 19 ход, мм: 175 изтласкваща сила, Нютон: 260 макс. дължина, мм: 450 диаметър на буталната тръба, мм: 8 От страната на багажника използвах оригиналния отвор за декоративната пласмаса скриваща рамото на багажника.От другата страна направих дупка. Ако намерите амортисьор с размер 480мм (или 484мм) ще пасне на фабрични отвори в багажника и няма да пробивате нищо. Но аз не намерих този размер със сила 150-200N. Този който използвах е с 260N и е маалко силен,но като сложа звукоизолация ,ще стане супер. Следва модване на фабричния усилвател.Монтаж на angel eyes рингове (поръчкови са от Русия ,80лв).Монтаж на лип,прагове и броня от тайп S (купил съм ги,но на пролет щ)е ги слагам,250 паунда общо от ebay). Монтаж на китайска андроид навигация. Фабричната не ме кефи - лично мнение,разбира се
  5. 1 точка
    Не мисля, че съм чел чак такива крайни мнения тук – че 5W маслата са неподходящи за нашите двигатели. То нали дори Щатите, където се гони най-голяма икономия и тънки масла, препоръчват 5W-20. Най-много съм виждал препоръки зимата да се ползва 0W, в което има и логика, но е излишно, имайки предвид, че колата нощува в гараж.
  6. 1 точка
    Throtle body spacer Вдига 7-8Nm въртящ момент. Да наистина се усеща малка разлика в ниските обороти,но след 4-5 дни каране се привиква и не прави впечетление вече.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
  9. 1 точка
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    И аз това исках, ако някой е видял спукан чугунен колектор на Акорд да се обади, но не разбирам защо поста ми е глупав, както го определи един колега.
  12. 1 точка
    Вземи си и една бубинка за цвят на цялата схема .
  13. 1 точка
    Точно това е, има общо 4 букси едната е странична две болчета за развиване и излиза заедно с една метална плочка. Лесно можеш да се справиш сам.
  14. 1 точка
    Да,през Измир.Аз обикновено нощувам в Чанаккале и на другият ден рано потеглям надолу.Градът е много красив и си заслужава да се види.Измир го минаваш на скорост ,защото магистралата минава през него.Държиш Е87.Крайбрежието надолу е страхотно,ще Ви хареса.След Измир имаш около 80-90 км до Соке(има голям Аутлет там) ,после Дидим и надолу само курортни градчета е селца.Анталия преминаваш транзит, тя е около 1.6млн и си почти на Алания.Навсякъде по този Е87 караш по скоростни пътища(като нашите магистрали 2+1 ленти) и магистрали.Ферибота на Чанаккале е по спомен от тази година 35тл на автомобил.Съвет от мен,ако ще нощуваш в Чанаккале си запази хотел от сега,че всичко се заема преждевременно.Питай ако нещо те интересува конкретно.
  15. 1 точка
    https://s.click.aliexpress.com/e/hcixeN2 Нещо, с което се сблъсках наскоро, а цената в БГ е 10лв за дюза без цедките! Ползвам ги и за момента няма проблеми. Кита е за 6 бр. В България се предлагат от Febest или поне аз при тях открих. В коментарите на този продавач има доста положителни отзиви. Дано е полезна тази информация. Весели празници!
  16. 1 точка
    Моментен спад на напрежението в системата.Проверете и крушките на стоповете .
  17. 1 точка
  18. 0 точки
    Не зная кой е Бранко, но очаквай да те "налазят" и да ти обяснят, че 5W20 не е твоето масло, защото Honda и Castrol са определили 0W20. И изобщо използването на 5W масла за двигател на Хонда е грешно, особено през зимата.
  19. 0 точки
    В навечерието на Новата година приемете моите сърдечни пожелания за здраве и късмет във всеки дом, за благополучие и успехи във всяко Ваше начинание. Нека има искренност и взаимност в семейството, между приятелите( колкото и малко да са ), в обществото и най-вече тук в нашия Хонда Форум. Да посрещнем щастливи и уверени в силите си настъпващата 2019 година! Благодатна Нова година!
  20. 0 точки
    Както каза колегата системата е чувствителна към напрежението. Акумулаторите са сравнително малки за тези коли и заминават бързо. Провери си акумулатора и алтернатора. В ръководството пише, че е възможно да се появяват случайни грешки при каране. Винаги има стъпка да се запали колата отново или да се изчисти грешката. Ако грешката се появи отново се пристъпва към търсене на проблема.
  21. 0 точки
    CARPERA, Фена няма нужда от твоята реклама, виж темата(Подмяна на масло на ръчна с. к. CR-V 2 пост 17 от 27 септември). Това ме накара да пропиша във форума. Надявам се повече колеги да го прочетете и да разберете как НЕ трябва да се пише. Съжалявам за офф_а, но не се с държах. Весела Нова година на всички и нека бъдем по полезни и сдържани
  22. 0 точки
    Никито (и останалите, които сте ме "навестили"): За всички би било по-полезно маслените спорове да са в съответната тема. Там ще ги видят и подкрепят, оборят, или научат нещо от тях повече хора. Това което аз научих + стилът ми на шофиране и състоянието на ДВГ-то е довело до решението ми да карам със съответното тип масло. Нямам нужда от 0-та (колата спи в гараж), нито от 40-ката (рядко съм над средата на оборотомера), а колкото по-малка е разликата между двете цифри, толкова по-натурално е маслото. Аз харесвам естествените неща и предпочитам по-малко химичен инжинеринг (който се е изродил в пропаганден маркетинг). Не съм безхаберен и нямам нужда молекулите на маслото да се държат до последния 20К километър, но шапка свалям на прогреса и на тези които работят за него, осъзнавайки разумните граници.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...