Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.12.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Не е без значение.Точно конструктивните особености на даден двигател определят изискванията към лубриканта(в случая Маслото).
  2. 1 точка
    Моето лично мнение пък е в някаква степен обратното. Хонда форум е, но аз лично нямам проблем да обсъждаме и други марки, след като фокусът на темата е върху маслата. Стига да не е в разрез с правилата на форума, дискусия с добър тон е само положителна. Лично мнение – не ми пречат дискусиите за масла за турбо ваг двигатели, даже ми е интересно.
  3. 1 точка
    Това е най-вече за аплодисменти към дизеловите двигатели на Honda! Понеже бензиновите двигатели (по принцип) цапат маслото в много, много по-малка степен със сажди. От там и капковите проби изглеждат къде, къде по-чисти. Капковите проби са съвсм различни при повечето дизелови "тАлиги"... Например: Няма много общо с капката от дизеловата хонда, нали....
  4. 1 точка
    Кола и Жена - всичко е на късмет ! Към колегите писали по-нагоре, един два въпроса: - Ако във въпросната обява, цената беше 18/20 х.лв. (а не 13/14 х. лв.), - какви щяха да са коментарите тогава? И втори въпрос: - Примерно , ако аз реша да си продам втората генерация, на оригинални 260 х.км. за 13 х.лв. и има подобна за продаване, но лъсната бръсната, напудрена и т.н. - нов внос, на "реални 160 х.км." пак за 13 х.лв. - към коя ще има повече интерес и коя ще се продаде по-бързо ? Много рядко и продавача и купувача ще останат доволни от дадена сделка - винаги единия ще се прецакан малко повече и това обикновено е купувача. Затова е хубаво да се отварят очите, да не се избързва, да не се подаваме на емоцията, да се преценят възможните рискове и чак тогава да се скача . Та гледане на место и преценяване му е майката, защото по снимка не става - това важи и за въпросната обява.
  5. 1 точка
    Krasi-mir, благодаря много за тези разяснения.. доста полезна информация. Пп Аз вече почнах да ползвам D3 бутона при резки изпреварвания.. така не се налага да риташ яко педала за да ти свали на ниска предавка. Просто държиш една позиция на крака, включваш за секунда D3 и го изключваш. Незнам колко е здравословно за кутията, но за сега този метод ме кефи Поздрави и пак благодаря за разясненията!
  6. 0 точки
    Подобно на това ,зависи от марката на производителя.
  7. 0 точки
    Между другото 5 40 наливат в бултрако и се аргументират ,че Хонда се карала много във високите обороти и съответно високи температури и т.н. , обаче един атмосферен никога не може да ти развие такава температура, както вече е писано. Дори за тайп р маслото е друго по препоръка. Да не съм прекалено груб към човека с фолксваген, не е лично. Ако идеш на сайта на лики моли и цъкнеш на маслото, което те интересува,ще разбереш , че е хидрокрек с разни показатели там и ако си чел,ще знаеш какво значат. Има и данни в Ойл клуб ру. Ще разбереш ,че едва ли ще сбъркаш ако го сменяш на 5-8 к км в зависимост от режима. Персонално мнение за лики моли е дал само Маркони от прочетеното до тук. Това не е случайно, повечето потребители на Хонда не бихме се ориентирали натам и ако някой го прави, едва ли чете форума.
  8. 0 точки
    Абсолютно си прав,че що за сравнение е Италия,Гърция,Испания и все такива климати(пък и манталитети),в които каквото и да им налееш,едно че не се сещат за смяна,друго че и да не го смени все тая с какво..!Те имат пазар за "бараките" си на изток.
  9. 0 точки
  10. 0 точки
    ЧЕСТИТО РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО ! Бъдете живи, здрави, щастливи и успешни!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×