Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.12.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Първо проблемът: Нещо хлопа, трака, но едва доловимо. Не винаги, при малко по-големи неравности, даване назад и при мен - карам :HONDA CR-V 1 Gen 147 автоматик при потегляне, като давам по рязко газ и после спирачка, с цел да накарам двигателя да се размърда и усуче. Вече година ходене по диагностики на предница и всичко по окачването - сменям това, сменям онова, къде за смяна, къде частите свалени направо нови, винаги взимам това което са свалили да видя защо и нужно ли е било ... Така преди 2 месеца три пъти в един сервиз. Първия път всичко ок, след седмица сменям летни гуми и какво да видя - маншон дълъг накрайник скъсан та свети, от там втори път смяната и на двата маншона и след по-обстоен преглед сменям шарнир и носач. Карам така 1 седмица - да, но нещо пак не е ок и пак на преглед, и настояване да се види точно този тампон и ооооо тампон №3 двигател Ето го и тампон номер 3: Този тампон №3 крайно смачкан и прокъсан в единия край, тампон отговарящ точно за успокояване на двигателя при запалване и при вибрации, тампонът е купен, но поради трудния му достъп и нужда от канал изчаква майстора. След разглеждане на доста ръководства, четене на теми и разгадаване на схеми взех решение да се огледат и тампони 1 и 2 от снимката. Да, но на майсторите един среден пръст - гледате, но нищо не виждате. И двата тампона в окаяно състояние, единият напълно скъсан (номер 2), другият прокъсан и спекла гума тампон. Номер 2 Номер 1 И решавам - ще ги сменя сам, ето как: За да видите тампон номер 2 (това е от шофьорската страна) завъртате волана максимално наляво и гледате през дупката в кората отбелязана със стрелка. Вижда се като се светне с фенерче, а за да се огледа по-добре може да се свали кората чрез отвъртане на посочените с кръгчета пластмасови болтове-щипки. След моята инспекция и резултатът е скъсан тампон № 2, дефакто неизпълняващ функцията си. Ето го и другия тампон 1 (откъм пасажерската страна). Завъртате волана в крайно дясно положение и гледате по същия начин там, има само един пласмасов болт-щипка, може да го свалите. И ето смяната им: За да излезе и да се свали тампон № 2 трябва двигателят да пропадне с 1 см надолу, това става като се отвъртят двете гайки на основния тампон намиращ се до казанчето за хидравлика: Но за да достигнете гайката, посочена на снимката, трябва да се свалят двата болта на хидравличния маркуч завършващ с глава с два болта: Не вадете главата, ще протече хидравлична течност. Леко бутате настрани, отхлабвате гайките докато се изгуби резбата на шпилките и двигателя пропада. Тампонът се сваля като отвъртите два болта и една гайка: Важно! Под голямата гайка има шайба, която не е кръгла отвътре и се стопира от шпилката, преминаваща през тампона, така че първо фиксирайте нея и после стягайте гайката. Това важи и за двата тампона. За тампон № 1 забравих да кажа, че се сваля предпазната кора, за да ви е по лесно да достигнете и до двата: Тампон номер 1 се сваля по-лесно - там рамото се държи на два болта, отвъртат се те и после голямата гайка и двата болта на тампона и се сменя: Снимайте преди да свалите, за да знаете посоката на тампоните. При добрите марки тя е указана на самия тампон. Резултът: Намаляване на вибрациите на двигателя. Очаквам това да се подобри и след смяната на тампон № 3. Това нямяше да се случи без любезните напътствия на @fenabg, благодаля ти още веднъж! Необходими инструменти: - Ключ тип лула номер 17 за болтовете на рамота на тампон № 1 - Гедоре/тресчотка с тези номера от 10 до 19. Избраната от мен марка тампони YAMATO Тампон номер 2 е "как да им вярваш на майсторите" п.п. Може да не съм намерил точно техническите наименования. Могат да бъдат коригирани от някой модератор
  2. 3 точки
    https://s.click.aliexpress.com/e/hcixeN2 Нещо, с което се сблъсках наскоро, а цената в БГ е 10лв за дюза без цедките! Ползвам ги и за момента няма проблеми. Кита е за 6 бр. В България се предлагат от Febest или поне аз при тях открих. В коментарите на този продавач има доста положителни отзиви. Дано е полезна тази информация. Весели празници!
  3. 2 точки
    Не е без значение.Точно конструктивните особености на даден двигател определят изискванията към лубриканта(в случая Маслото).
  4. 1 точка
    Реглаж на клапаните и нови свещи се оказа.Ламбдата е чук.Мерси за съветите.
  5. 1 точка
    Именно заради неизвестните си го сменяш ти, даваш едни 100-150лв и спиш спокойно. Сигурно втора ръка двигател по евтин от автоматик скоростна кутия
  6. 1 точка
    Постовете на колегата @honda_japan не бяха скрити/премахнати, тъй като засягаха избор на масло по "деликатен и ненатрапващ VAG групата начин". Помагали сме му и преди, и повечето от четящите темата са наясно с колата/мотора му. Той пък е наясно с правилата на форума. Комуникирал съм с него и на лични. Когато въпросите и коментарите са насочени предимно/изключително към самото масло (неговите качества и характеристики), аз лично ги считам за допустими, като цяло. Обзорът на различните масла ни дава по-богат поглед върху "маслената вселена" (персонално мнение и гледна точка). Моля да върнем темата в нормалното и русло с коментари по същество, които имат за "доминантен фокус" маслата за Хонда. Поздрави на Всички и Весели празници!
  7. 1 точка
    Моето лично мнение пък е в някаква степен обратното. Хонда форум е, но аз лично нямам проблем да обсъждаме и други марки, след като фокусът на темата е върху маслата. Стига да не е в разрез с правилата на форума, дискусия с добър тон е само положителна. Лично мнение – не ми пречат дискусиите за масла за турбо ваг двигатели, даже ми е интересно.
  8. 1 точка
    Ами защото не е оригинално, вече имам опит със заместител и повече освен масло на Хонда друго не слагам
  9. 1 точка
    Не пита, но преди караше точно с Mobil 1 5W30 ESP. Много добре знам, защото му следя постовете и съм си говорил лично с него. Не съм рекламно лице на Мобил, но това са едни от най-добрите масла за мен. Имам приятел, който кара рали турбо кола Импреза WRX с Мобил 1 0W40 - много сериозно масло (тази кола се кара и зиме, и лете по ралита). Но мисля, че с Mobil 1 5W30 ESP, колегата ще е 6.
  10. 1 точка
    Това е най-вече за аплодисменти към дизеловите двигатели на Honda! Понеже бензиновите двигатели (по принцип) цапат маслото в много, много по-малка степен със сажди. От там и капковите проби изглеждат къде, къде по-чисти. Капковите проби са съвсм различни при повечето дизелови "тАлиги"... Например: Няма много общо с капката от дизеловата хонда, нали....
  11. 1 точка
    Кола и Жена - всичко е на късмет ! Към колегите писали по-нагоре, един два въпроса: - Ако във въпросната обява, цената беше 18/20 х.лв. (а не 13/14 х. лв.), - какви щяха да са коментарите тогава? И втори въпрос: - Примерно , ако аз реша да си продам втората генерация, на оригинални 260 х.км. за 13 х.лв. и има подобна за продаване, но лъсната бръсната, напудрена и т.н. - нов внос, на "реални 160 х.км." пак за 13 х.лв. - към коя ще има повече интерес и коя ще се продаде по-бързо ? Много рядко и продавача и купувача ще останат доволни от дадена сделка - винаги единия ще се прецакан малко повече и това обикновено е купувача. Затова е хубаво да се отварят очите, да не се избързва, да не се подаваме на емоцията, да се преценят възможните рискове и чак тогава да се скача . Та гледане на место и преценяване му е майката, защото по снимка не става - това важи и за въпросната обява.
  12. 1 точка
    Колега,няма от какво да се притесняваш.Аз всяка година пътувам надолу и не съм имал никога проблеми.До Алания също съм ходил.Най-добрият път е по крайбрежието.Там е най-оживено.Друият вариант е да гониш Истанбул и след като влезеш в азиатската част ,спускаш на долу по Д650 към Анталия.Пътя е скоростен преди 3г беше чисто нов по спомен около 800-850 км.От Анталия ти остават 130 км. до Алания.Полицията не закача туристите,освен ако не те снимат за превишена скорост.Глобите не се изискват веднага,тъй като има период за плащане с намаление и до тогава ще си напуснал Турция.Връзка полиция-митница за тях няма. Аз прехода правя с едно нощуване по пътя,за да го разделя.Тези 1000-1400км. на мен лично ми идва в повече.Мога да ти дам още инфо ако те интересува.Може и на лично.Успех!
  13. 1 точка
    Ако има сериозни проблеми е задължително.Ако е за профилактика 3 литра са достатъчни или колкото източиш ,толкова доливаш.
  14. 1 точка
    Krasi-mir, благодаря много за тези разяснения.. доста полезна информация. Пп Аз вече почнах да ползвам D3 бутона при резки изпреварвания.. така не се налага да риташ яко педала за да ти свали на ниска предавка. Просто държиш една позиция на крака, включваш за секунда D3 и го изключваш. Незнам колко е здравословно за кутията, но за сега този метод ме кефи Поздрави и пак благодаря за разясненията!
  15. 0 точки
    Точно това е, има общо 4 букси едната е странична две болчета за развиване и излиза заедно с една метална плочка. Лесно можеш да се справиш сам.
  16. 0 точки
    Подобно на това ,зависи от марката на производителя.
  17. 0 точки
    @ivailopp, нямам за цел да фокусирам вниманието на който и да е Хонда форум потребител върху ВАГ двигател, исках конкретно мнение за конкретна марка и вискозитет, както забеляза дори Маркони ме попита за какъв двигател става въпрос-нарочно не отговорих (въпреки, че се подразбира). Силно вярвам, че автомобилните форуми са за да се споделя информация и впечатления от различни гледни точки. В случая говорим само за определен вид масло и нговите качества без значение за каква марка автомобил е, Ситроен,Хонда или Москвич. А и името на темата е "Двигателни масла - обсъждане".
  18. 0 точки
  19. 0 точки
    +1 за Bluetooth модула, аз хвърлих един акумулатор.. Купих нов и след време започна и той да прави мизерии, откачих този модул и вече няма проблем. Колата дори и в покой, без да заключена с централно пак има консумация на ток от този модул, ако е прецакан. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  20. 0 точки
    Между другото 5 40 наливат в бултрако и се аргументират ,че Хонда се карала много във високите обороти и съответно високи температури и т.н. , обаче един атмосферен никога не може да ти развие такава температура, както вече е писано. Дори за тайп р маслото е друго по препоръка. Да не съм прекалено груб към човека с фолксваген, не е лично. Ако идеш на сайта на лики моли и цъкнеш на маслото, което те интересува,ще разбереш , че е хидрокрек с разни показатели там и ако си чел,ще знаеш какво значат. Има и данни в Ойл клуб ру. Ще разбереш ,че едва ли ще сбъркаш ако го сменяш на 5-8 к км в зависимост от режима. Персонално мнение за лики моли е дал само Маркони от прочетеното до тук. Това не е случайно, повечето потребители на Хонда не бихме се ориентирали натам и ако някой го прави, едва ли чете форума.
  21. 0 точки
    Христос воскресе , колеги и чнг. Извинете за офтопика, ама изглежда е ок фокуса пак да се измести към VAG и техния 1.8T. Искам да кажа, че това лично мен ме дразни, понеже редовно си чета форума за масла и ми е много интересен. Адмирации към всички , които пишат тук. Та... Лично не желая да чета какво става за 1.8 и се дразня. На въпроса какво мислят грамотните потребители за масло локви моли 5 40 беше много бързо отговорено. После пак отидохме на става ли за 1.8 т . Имам познат вагаджия, като чу че съм сложил 0в 20 ме изгледа все едно му разказвам приказки от хиляда и една нощ( не беше и чувал за тоя вискозитет) .той каза ,че си кара с 15 40 и е цар с неговото турбо. (Демек дори 5 в40 е някаква глезотия за неговия двигател) Приключвам коментара, не целя да се конфронтирам и няма да отговарям повече по този въпрос. Само изказах персонално мнение.
  22. 0 точки
    Не съм твърдял, че не може да се спука чугунен колектор, а само, че аз не съм виждал спукан чугунен колектор на Акорд. В горното ми мнение не съм уточнил модела, но вярвам, че повечето са разбрали, че става дума за Акорд, защото темата е в раздела Акорд, а в този форум коментираме само марката Хонда. Другите марки не ме/ни интересуват. Факт е, че стоманените колектори на Хонда се пукат, но моето ЛИЧНО мнение е, че чугунените издържат на температурната разлика. Дали са от чист чугун, или има някакви примеси/подобрители в него, не мога да знам. Може мнението ми да е глупаво, но то си е мое и не ангажирам никого с него.
  23. 0 точки
    Уважавам те че си по-възръстен, но понякога споменаваш и някоя друга глупост (включай лично съм патил) 1. МБ (Мерцедес Бенз за референция) 320 ЦДИ, спукан чугунен колектор Е-класа и ЕС-класа и на 2те съм виждал (очиларки/ бъбреци) 2. Народнатата кола 1Z код на мотор, както и А** това е предкамерен дизел (слагат на Сеат и Шкода) пак спукан чугун 3. БМВ имам опит само с е91 316 (това е 320 дизел дефорсиран) 325, 330, 335 спукани чугуни 4. Мицубиши ползват 2.0 ТДИ на народниците така, че няма да го броя... Мисля че е ЧЕСТНО да се каже, че всичко подложено на абсурдна температурна разлика подлежи на ПОНЕ пукане ?!
  24. 0 точки
    Абсолютно си прав,че що за сравнение е Италия,Гърция,Испания и все такива климати(пък и манталитети),в които каквото и да им налееш,едно че не се сещат за смяна,друго че и да не го смени все тая с какво..!Те имат пазар за "бараките" си на изток.
  25. 0 точки
  26. 0 точки
    ЧЕСТИТО РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО ! Бъдете живи, здрави, щастливи и успешни!
  27. 0 точки
    Това беше повикващата ми песен от нокия n95 8gb преди 10 години .1200 лв беше тая тухла тогава .Като засвири и всички се ослушваха като гърмяни зайци -уникален телефон ,ще го пазя за спомените ,сегашната лумия е по добра ,ама нокията няма равна за времето си -парите и също бяха космически .Синбиянският джипиес на нокията къде ли не ме е водил по знайни и незнайни пътеки из цялата страна
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...