Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.12.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Първо проблемът: Нещо хлопа, трака, но едва доловимо. Не винаги, при малко по-големи неравности, даване назад и при мен - карам :HONDA CR-V 1 Gen 147 автоматик при потегляне, като давам по рязко газ и после спирачка, с цел да накарам двигателя да се размърда и усуче. Вече година ходене по диагностики на предница и всичко по окачването - сменям това, сменям онова, къде за смяна, къде частите свалени направо нови, винаги взимам това което са свалили да видя защо и нужно ли е било ... Така преди 2 месеца три пъти в един сервиз. Първия път всичко ок, след седмица сменям летни гуми и какво да видя - маншон дълъг накрайник скъсан та свети, от там втори път смяната и на двата маншона и след по-обстоен преглед сменям шарнир и носач. Карам така 1 седмица - да, но нещо пак не е ок и пак на преглед, и настояване да се види точно този тампон и ооооо тампон №3 двигател Ето го и тампон номер 3: Този тампон №3 крайно смачкан и прокъсан в единия край, тампон отговарящ точно за успокояване на двигателя при запалване и при вибрации, тампонът е купен, но поради трудния му достъп и нужда от канал изчаква майстора. След разглеждане на доста ръководства, четене на теми и разгадаване на схеми взех решение да се огледат и тампони 1 и 2 от снимката. Да, но на майсторите един среден пръст - гледате, но нищо не виждате. И двата тампона в окаяно състояние, единият напълно скъсан (номер 2), другият прокъсан и спекла гума тампон. Номер 2 Номер 1 И решавам - ще ги сменя сам, ето как: За да видите тампон номер 2 (това е от шофьорската страна) завъртате волана максимално наляво и гледате през дупката в кората отбелязана със стрелка. Вижда се като се светне с фенерче, а за да се огледа по-добре може да се свали кората чрез отвъртане на посочените с кръгчета пластмасови болтове-щипки. След моята инспекция и резултатът е скъсан тампон № 2, дефакто неизпълняващ функцията си. Ето го и другия тампон 1 (откъм пасажерската страна). Завъртате волана в крайно дясно положение и гледате по същия начин там, има само един пласмасов болт-щипка, може да го свалите. И ето смяната им: За да излезе и да се свали тампон № 2 трябва двигателят да пропадне с 1 см надолу, това става като се отвъртят двете гайки на основния тампон намиращ се до казанчето за хидравлика: Но за да достигнете гайката, посочена на снимката, трябва да се свалят двата болта на хидравличния маркуч завършващ с глава с два болта: Не вадете главата, ще протече хидравлична течност. Леко бутате настрани, отхлабвате гайките докато се изгуби резбата на шпилките и двигателя пропада. Тампонът се сваля като отвъртите два болта и една гайка: Важно! Под голямата гайка има шайба, която не е кръгла отвътре и се стопира от шпилката, преминаваща през тампона, така че първо фиксирайте нея и после стягайте гайката. Това важи и за двата тампона. За тампон № 1 забравих да кажа, че се сваля предпазната кора, за да ви е по лесно да достигнете и до двата: Тампон номер 1 се сваля по-лесно - там рамото се държи на два болта, отвъртат се те и после голямата гайка и двата болта на тампона и се сменя: Снимайте преди да свалите, за да знаете посоката на тампоните. При добрите марки тя е указана на самия тампон. Резултът: Намаляване на вибрациите на двигателя. Очаквам това да се подобри и след смяната на тампон № 3. Това нямяше да се случи без любезните напътствия на @fenabg, благодаля ти още веднъж! Необходими инструменти: - Ключ тип лула номер 17 за болтовете на рамота на тампон № 1 - Гедоре/тресчотка с тези номера от 10 до 19. Избраната от мен марка тампони YAMATO Тампон номер 2 е "как да им вярваш на майсторите" п.п. Може да не съм намерил точно техническите наименования. Могат да бъдат коригирани от някой модератор
  2. 3 точки
    https://s.click.aliexpress.com/e/hcixeN2 Нещо, с което се сблъсках наскоро, а цената в БГ е 10лв за дюза без цедките! Ползвам ги и за момента няма проблеми. Кита е за 6 бр. В България се предлагат от Febest или поне аз при тях открих. В коментарите на този продавач има доста положителни отзиви. Дано е полезна тази информация. Весели празници!
  3. 1 точка
    Именно заради неизвестните си го сменяш ти, даваш едни 100-150лв и спиш спокойно. Сигурно втора ръка двигател по евтин от автоматик скоростна кутия
  4. 1 точка
    Ами защото не е оригинално, вече имам опит със заместител и повече освен масло на Хонда друго не слагам
  5. 1 точка
    Кола и Жена - всичко е на късмет ! Към колегите писали по-нагоре, един два въпроса: - Ако във въпросната обява, цената беше 18/20 х.лв. (а не 13/14 х. лв.), - какви щяха да са коментарите тогава? И втори въпрос: - Примерно , ако аз реша да си продам втората генерация, на оригинални 260 х.км. за 13 х.лв. и има подобна за продаване, но лъсната бръсната, напудрена и т.н. - нов внос, на "реални 160 х.км." пак за 13 х.лв. - към коя ще има повече интерес и коя ще се продаде по-бързо ? Много рядко и продавача и купувача ще останат доволни от дадена сделка - винаги единия ще се прецакан малко повече и това обикновено е купувача. Затова е хубаво да се отварят очите, да не се избързва, да не се подаваме на емоцията, да се преценят възможните рискове и чак тогава да се скача . Та гледане на место и преценяване му е майката, защото по снимка не става - това важи и за въпросната обява.
  6. 1 точка
    Ако има сериозни проблеми е задължително.Ако е за профилактика 3 литра са достатъчни или колкото източиш ,толкова доливаш.
  7. 1 точка
    Krasi-mir, благодаря много за тези разяснения.. доста полезна информация. Пп Аз вече почнах да ползвам D3 бутона при резки изпреварвания.. така не се налага да риташ яко педала за да ти свали на ниска предавка. Просто държиш една позиция на крака, включваш за секунда D3 и го изключваш. Незнам колко е здравословно за кутията, но за сега този метод ме кефи Поздрави и пак благодаря за разясненията!
  8. 0 точки
    Точно това е, има общо 4 букси едната е странична две болчета за развиване и излиза заедно с една метална плочка. Лесно можеш да се справиш сам.
  9. 0 точки
    Подобно на това ,зависи от марката на производителя.
  10. 0 точки
    +1 за Bluetooth модула, аз хвърлих един акумулатор.. Купих нов и след време започна и той да прави мизерии, откачих този модул и вече няма проблем. Колата дори и в покой, без да заключена с централно пак има консумация на ток от този модул, ако е прецакан. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×