Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.12.2018 in Мнения

  1. 1 точка
    и като сложиш ецу полуоски и т.н къде са тези по 200 ,то само главата върви толкова
  2. 1 точка
    (7) (Нова - ДВ, бр. 119 от 2002 г., в сила от 01.01.2003 г., изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г., изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., изм. - ДВ, бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г., предишна ал. 4 - ДВ, бр. 105 от 2014 г., в сила от 01.01.2015 г.) Служителят на общинската администрация може да изисква документи, удостоверяващи факти и обстоятелства, имащи значение за данъчното облагане. При прекратяване на регистрация на превозно средство данъчно задълженото лице представя документ от компетентен орган. Въпросът е дали има отношение само към предходната алинея, т.е. за освобождаване от данък или данъчно облекчение или е генерално, че така написано пак оставя място за тълкуване. И така написано излиза, че процедурата е само еднопосочна - само те да искат документи от теб ...
  3. 1 точка
    Без опит с дизелова такава, но от прочетеното във форума, ниво на маслото над максимума може да означава грижи с dpf филтъра. Иначе изглежда със запазен интериор. Огледай състоянието на пластмасовите кръгли части по вратите вътре - често те се надраскват бързо. Имаш ли снимка на брояча на километрите на таблото - дето казваш, че е пресечен целия с линия някаква?
  4. 1 точка
  5. 1 точка
  6. 0 точки
    В МакЛарън са им давали зор и са ги притискали, а в Торо Росо са им позволили да работят по-свободно и да комуникират по-ефективно със самия отбор. Дали са им информация за болида си повече, отколкото МаклАрън са им дали. МакЛарън и другите големи тимове като Ферари, много обичат да говорят с недомлъвки и да си крият тайните около болидите. Очакванията и целите в дават отбора са били напълно различни. В Торо Росо са им казали - "Хайде момчета да видим на какво сте способни! Дайте най-доброто от себе си, пък каквото се получи." А в МакЛарън са им казали - "Айдеееееее, ние трябва да се борим за титлата! Налягайте си парцалите, защото лошо ви се пише." Това е разликата според мен.
  7. 0 точки
    Благодаря колега CARPERA! Смених си сам термостата, нищо сложно няма при смяната, всеки може да го направи, като следва клипа!
  8. 0 точки
    Здравейте и честита Коледа, колеги! Регистрирах се във форума, за да питам преди, а не след онова, което мисля да правя с уговорката, че съм прочел вече голяма част от мненията относно модела. Днес сутринта ходих да гледам ето това:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21545851165397302&slink=98xqz3 Впечатления: при температура +4гр. запали безпроблемно, без излишно въртене на стартера и мъка, от страна на акумулатора. ДВГ /2,2 I-CTDI/ започна работа на около 1000об. без тресене, равномерно и без паразитни шумове. След около кратко време /до към 4-5 минути/ съвсем утихна и оборотите полека се понижиха и при пуснато на "ауто" отопление осезателно започна да духа топъл въздух. Ауспухът е чист, без сажди и маслени отлагания. Мирисът на изгорелите газове според мен е, както при работещи нормално филтри и катализатори /в сравнение с други автомобили, които съм подушвал/. Гумите са с ДОТ 1217, спирачните дискове равномерно износени, без дълбоки канали с ръбове по периферията. Маслото бе с ниво близо до 1см над МАХ. Всички светлини работят нормално, ксенонът свети еднакво и на двата фара, с ясно отсичане на горната граница на светлинния сноп. Съдейки по последно отразения преглед в сервизната книжка и темпа на нарастване на километрите, реалното състояние не е много над обявеното. По интериора нещата са без излишни опити да се прикрият годините, през които не е извършвано основно почистване, т.е нормално за възрастта замърсяване. Щорите на тавана работят без шумове. Кожата около скоростния лост е доста протрита, както и топката му. На място скоростите влизат спокойно, а при опит за тръгване на ръчна и втора предавка, ДВГ тръгва да гасне, без шумове откъм съединител и скоростна кутия. Продавачите са съгласни да се направи и тест в движение. Има дребни на пръв поглед екстериорни забележки, една от които е спукана коруба на дясното огледало, точно над мигача. Нещата, които ми направиха неприятно впечатление са:хоризонтална черна черта, минаваща през всички цифри на брояча на километрите /големия/. Сякаш е като изгорели пиксели. Другото е наличието само на един ключ. Щи ви бъда благодарен за вашето компетентно мнение, особено що се касае за последната част на изложението, което направих.
  9. 0 точки
    Мда...на сайта на Хонда като отидеш на партномера за пружините пише :Погледнете в Аутодок измамниците какво препоръчват ,че ние не сме сигурни
  10. 0 точки
    Писах ти на лични,за добър сервиз в Пловдив..!
  11. 0 точки
    Привет, преди 10-ина дни се оказа, че купето е пълно с влага, която се отлага видимо по прозорците и пречи на управлението на автомобила. Преди 3 години теча в багажника бе довел водата от багажника до под задните седалки, сега същия номер, само, че теча не беше от щипките и тапите на задната броня, а от скапано място в ламарината на калника скрито под бронята. Може да ви се стори несериозно направеното от мен, но спешно за 4 часа, под открито небе и сам толкова. А именно- сваляне на броня, пилене с флекс до здраво, грундиране на пиленото, ал.парче ламарина занитено с попнитове и краищата намазани с Боди 999 за уплътнение, накрая пак грунд за украса и бронята обратно. От другата страна беше сходно в по- малък обем.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...