Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.12.2018 in all areas

  1. 1 точка
    и като сложиш ецу полуоски и т.н къде са тези по 200 ,то само главата върви толкова
  2. 1 точка
    Без опит с дизелова такава, но от прочетеното във форума, ниво на маслото над максимума може да означава грижи с dpf филтъра. Иначе изглежда със запазен интериор. Огледай състоянието на пластмасовите кръгли части по вратите вътре - често те се надраскват бързо. Имаш ли снимка на брояча на километрите на таблото - дето казваш, че е пресечен целия с линия някаква?
  3. 1 точка
  4. 1 точка
  5. 0 точки
    Благодаря колега CARPERA! Смених си сам термостата, нищо сложно няма при смяната, всеки може да го направи, като следва клипа!
  6. 0 точки
    Здравейте и честита Коледа, колеги! Регистрирах се във форума, за да питам преди, а не след онова, което мисля да правя с уговорката, че съм прочел вече голяма част от мненията относно модела. Днес сутринта ходих да гледам ето това:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21545851165397302&slink=98xqz3 Впечатления: при температура +4гр. запали безпроблемно, без излишно въртене на стартера и мъка, от страна на акумулатора. ДВГ /2,2 I-CTDI/ започна работа на около 1000об. без тресене, равномерно и без паразитни шумове. След около кратко време /до към 4-5 минути/ съвсем утихна и оборотите полека се понижиха и при пуснато на "ауто" отопление осезателно започна да духа топъл въздух. Ауспухът е чист, без сажди и маслени отлагания. Мирисът на изгорелите газове според мен е, както при работещи нормално филтри и катализатори /в сравнение с други автомобили, които съм подушвал/. Гумите са с ДОТ 1217, спирачните дискове равномерно износени, без дълбоки канали с ръбове по периферията. Маслото бе с ниво близо до 1см над МАХ. Всички светлини работят нормално, ксенонът свети еднакво и на двата фара, с ясно отсичане на горната граница на светлинния сноп. Съдейки по последно отразения преглед в сервизната книжка и темпа на нарастване на километрите, реалното състояние не е много над обявеното. По интериора нещата са без излишни опити да се прикрият годините, през които не е извършвано основно почистване, т.е нормално за възрастта замърсяване. Щорите на тавана работят без шумове. Кожата около скоростния лост е доста протрита, както и топката му. На място скоростите влизат спокойно, а при опит за тръгване на ръчна и втора предавка, ДВГ тръгва да гасне, без шумове откъм съединител и скоростна кутия. Продавачите са съгласни да се направи и тест в движение. Има дребни на пръв поглед екстериорни забележки, една от които е спукана коруба на дясното огледало, точно над мигача. Нещата, които ми направиха неприятно впечатление са:хоризонтална черна черта, минаваща през всички цифри на брояча на километрите /големия/. Сякаш е като изгорели пиксели. Другото е наличието само на един ключ. Щи ви бъда благодарен за вашето компетентно мнение, особено що се касае за последната част на изложението, което направих.
  7. 0 точки
    Мда...на сайта на Хонда като отидеш на партномера за пружините пише :Погледнете в Аутодок измамниците какво препоръчват ,че ние не сме сигурни
  8. 0 точки
    Писах ти на лични,за добър сервиз в Пловдив..!
  9. 0 точки
    Привет, преди 10-ина дни се оказа, че купето е пълно с влага, която се отлага видимо по прозорците и пречи на управлението но автомобила. Преди 3 години теча в багажника бе довел водата от багажника до под задните седалки, сега същия номер, само, че теча не беше от щипките и тапите на задната броня, а от скапано място в ламарината на калника скрито под бронята. Може да ви се стори несериозно направеното от мен, но спешно за 4 часа, под открито небе и сам толкова. А именно- сваляне на броня, пилене с флекс до здраво, грундиране на пиленото, ал.парче ламарина занитено с попнитове и краищата намазани с Боди 999 за уплътнение, накрая пак грунд за украса и бронята обратно. От другата страна беше сходно в по- малък обем.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×