Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.12.2018 in all areas

  1. 3 точки
    @Japanese fever, всяко общество има своя етикет и правила - къде писани, къде не. 1. В този форум критиката е добре дошла, когато е поднесена по конструктивен начин - описвайки някакъв проблем и евентуално предлагайки някакво решение. Не веднъж си описвал валидни забележки и сме намирали начин да ги решим. 2. В този форум държим всеки член да спазва добрия тон, а постовете да отговарят на заданието в темата. Заради което не веднъж си наказван за глупави заяждания и спам, които не подхождат на член с близо 15 години и 2500 мнения история. Например - тази тема е за "Въпроси, коментари и предложения във връзка с обновения форум", а не за лични нападки 3. В този форум модераторите няма да толерират постове с критика към други форуми, били те на други марки автомобили или напълно друга тематика. Ако си намерил място, което по-добре се припокрива с твоите ценности и ти дава творческо пространство, можем само да се радваме! Бих се радвал и ако драснеш едно конструктивно лично съобщение какво точно смяташ, че можем да взаимстваме от Тойота форума, за да е по-хубаво за всички. Но ако не спазваш горния етикет и продължиш да спамиш тотално несвързана с проблемите ти тема - участието ти тук отново ще получи пауза.
  2. 2 точки
    Капков тест 1 1.Mobil1 0w20 AFE 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-153560км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1500км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 30/70% 6.Средна скорост,около 30 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 02.11.2018 до 18.12.2018г. 8.Мото часове, около 25 9.Изразходвано гориво-около 160 л. пропан бутан и 20л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-RTA-003,made in japan). 13.Въздушен "Blue print" 14.Режим на използване,много тежък,с къси преходи. 15.Предишно масло-petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 18.12.2018 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. Зима..,зима...!
  3. 2 точки
    Е не си прав да ти кажа честно. По лесно се мери на шайбата за пистовия ремък, за да мериш на маховика трябва да свалиш скоростната кутия . А относно мерната единица, "около милиметър" е офталмологична мерна единица и обхваща от 0.50 до 1.50 милимУНДИ, според това- колко е набито окото на майстора .
  4. 1 точка
    Затваряш се вътре,заключваш се и след около 30 сек. издърпваш на горе заключващите палци и отваряш вратата.Ако клаксона се задейства,алармата работи.
  5. 1 точка
    То може тези масла, които цитираш, да са от тогава още. Не им е изтекъл срокът на годност и си ги продават хората.
  6. 1 точка
    ACEA A1/B1 - HTHS min. 2.6 mPa*s за грейд xW/20 и от 2.9 до 3.5 mPa*s за останалите вискозитетни класове. ACEA A5/B5 - HTHS от 2.9 до 3.5 mPa*s. Това е основната разлика, която се посочва... ACEA A1/B1 е закрит от 2016г. и вече не съществува!
  7. 1 точка
    Защо ти казах за бозата 10w40. Има много предпоставки и фактори една батерия да си замине както всеки се е убедил зимата в пъти повече,повечето от тях са написани в тази тема.Една от тях е маслото при 10w40 сутрин при минус 7 гр това масло е станало по-гъсто от мед.Палиш сутрин маслената помпа не може да качи масло,филтъра пък изобщо не го филтрира байпасния клапан не отваря за да допусне мосло,защото ти се е досвидяло да вземеш хубав филтър маслен по-скъп от твоя с 7лв. Палиш мотора сутрин познай кой го отнася и откъде се иска енергията за всичко това .За това ти дадох линка вместо да сложиш боза в много случаи по скъпа от 40лв за 4л сложи си хубаво масло,дори не на промоция от общите поръчки пак идва на сметка 50лв. Моя фаворит в маслените филтри
  8. 1 точка
    За Honda двигателите HTHS не е от решаващо значение поради отлично изчисленото разпределение на натоварванията и хонинговане, но в други двигатели в критични точки на натоварване триенето може да доведе спокойно до 150 градуса температура и да среже масления филм при нисък HTHS! DTEC, HONDA Green Oil for Diesel e 0W16, точно. И няма защо да го поръчват на Castrol да и го произвеждат ако не го препоръчват. А те в момента, освен 1.6 i-DTEC, нямат друг дизел.
  9. 1 точка
    Оригиналната е на Pioneer, OEM навигацията е Alpine...И работят заедно... Според мен, може да се тества, като се попреработи конектора може да се тества. Не вярмам, да има драйвър за антената, няма толкова жила за такава комуникация с устройството. Т.е. може да се пробва и да стане, може и да не стане... Има ли смисъл при положение, че имаш сигурно съвместима в комплекта? Относно това, че на повечето пише да не се пробва ОЕМ антената: Доста от медиите нямат вграден GPS чип в дъното, той се намира именно в антената (външен) и за това си казват хората не пробвайте фабричната. Това лесно може да се провери, като преди монтажа се включи устройството без антена. Намери ли местоположение, то значи, че си е с вграден модул (както един обикновен таблет)
  10. 1 точка
    При келогата миризмата не е от спукан колектор,а е от тръбичката на егр-а. Мисля че имаше сервизна акция по този проблем.
  11. 1 точка
    Привет, преди 10-ина дни се оказа, че купето е пълно с влага, която се отлага видимо по прозорците и пречи на управлението на автомобила. Преди 3 години теча в багажника бе довел водата от багажника до под задните седалки, сега същия номер, само, че теча не беше от щипките и тапите на задната броня, а от скапано място в ламарината на калника скрито под бронята. Може да ви се стори несериозно направеното от мен, но спешно за 4 часа, под открито небе и сам толкова. А именно- сваляне на броня, пилене с флекс до здраво, грундиране на пиленото, ал.парче ламарина занитено с попнитове и краищата намазани с Боди 999 за уплътнение, накрая пак грунд за украса и бронята обратно. От другата страна беше сходно в по- малък обем.
  12. 1 точка
    Да допълня и аз пейзажа: В допълнение е и перфекната работа по реглажа от RIFTO GARAGE , съм повече от доволен.
  13. 1 точка
    Е, дойде време за финала... 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Ravenol SSV 0w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 410 410 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 9600 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - около 37 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 08.12.2017 -30.06.2018; 9) Моточасове – около 260; 10) Изразходвано гориво - около 624 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (624 л./ 3.7 л.) = 169; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 14) Доливане на масло – 200+ мл. доливане заради поставянето на датчика за налягане на маслото (изтече масло от филтъра); 15) Други – работещ EGR; леко градско; кратка магистрала - 120-130 км/ч мах. скорост; последния месец и половина извънградското е увеличено с около 20 км (всеки ден навъртам 70 км, вместо 50 км), което вдига средната скорост и облекчава (осезаемо) като цяло режима на експлоатация. 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. За съжаление последната капка (тази на офисната хартия) се разля, което се отрази на визията й и може би донякъде на резултата - този път оставих капките в гаража да попият в хартията, тъй като валеше, и докато се върна след 15-20 мин. (подготвен за пренасянето им) проблемът вече бе налице . В тази връзка първата капка на филтърната хартия е по-меродавна за състоянието на маслото: Като цяло - маслото се представи отлично при моя режим на експлоатация. До последно моторът работеше тихо и се развърташе изключително леко. Трябва да призная, че съм приятно изненадан - браво на Равенол. Има още мъничко живот е него, но реших, че ще се презастраховам. Ядрото почва леко полеко да се размива. Вижда се и навлизането на замърсяването в зоната на дифузията. Завзета е около половината от зелената зона. По надолу ще видите и снимки на мотора - ЗАБРАНЕНИ ЗА ЛИЦА ПОД 18 Г., БЕЗ КАПАК НА ГЛАВАТА Е, ВИЖДАТ МУ СЕ ИНТИМНИТЕ ЧАСТИ! Моля модераторите да сложат червена точка 18+ . История: Маслото вече е сменено. Ето я и секцията 18+ : Направих снимките, тъй като отделих време и за реглаж на клапаните: 1. Моторът веднага след сваляне на капака на главата: 2. Капакът на главата: 3. Тук се чистим : 4. А ето и пример за това, колко масло остава в картера на главата - около 200 мл.: 5. А на следваща снимка съм добавил и изсмуканото със спринцовка от картера на мотора масло - около 300 мл.: Сумарно всичко (картер на глава + картер мотор) = около 500 мл. старо масло, което Ви остава всеки път в мотора при смяна. 6. Вече съм "заредил" Mobil 1 ESP 5w-30 + Honda OEM филтър (след много размисли оставих Amsoil филтъра за зимата). Еми… това е. Поздрави на всички!
  14. 0 точки
    Заключвам темата преди да се превърне в поредната маслена тема. Колега Тони Паскалев, CARPERA не диагностицира, а дава насоки и препоръки като има резон и връзка с паленето и живота на акумулатора. Но понякога тонът му е такъв. Ето за това говоря. Моля въздържайте се от такива изказвания. Понякога прекалено много се доверяваме на майстори, лекари ... Моята препоръка към всички е да се запознаваме с материята поне малко. :)
  15. 0 точки
    Пратката получена, всичко както винаги е точно. Поздрави и Весели празници!
  16. 0 точки
    За мен: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-6100-synergie-10w-40.html Вид и количество:Motul 6100 Synergie+ 10W-40 2х5L Стойност на поръчката:(2х23,75=47,5)х1,9675=93,5-5%=88,8лв. Парите ще преведа по сметка. Начин на получаване чрез куриер.
  17. 0 точки
    Следвайки твоята логика: След като Honda Green маслата се появяват в края на 2015г/началото на 2016г, а моя автомобил е произведен преди това - защо да наливам масло, с което автомобила не е излязъл от завода? Защо Хонда има две дизелови масла? 1) 0W-30 08232-P99B-хLHE 2) 08232-P99D-хLHE Защо второто се появява с преминаването на 1.6 i-DTEC двигателя от Euro 5 към Euro 6? Защо през 2017г Хонда връща спецификацията за 1.6 i-DTEC обратно към 0W-30 08232-P99B-хLHE? Защо Сивик 10, който е Euro 6d-TEMP излиза от завода с 0W-30 08232-P99B-хLHE, а не с Green Diesel Engine Oil? Въобще някой опита ли се да намери разлика в табличните данни и одобренията на Mobil 1 ESP 0W30, Shell ECT C2/C3 0W30 и Ravenol VMP 5W30? Отговорете си на тези въпроси... Ще приключа с малко информация директно от Хонда: Honda Recommended Lubricants Honda Recommends Castrol Lubricants И последно - припомнете си значението на думата recommended. После помислете дали има разлика между изискване и препоръка.
  18. 0 точки
    Здравей , ето и моята поръчка. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html Вид и количество:Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-20 4 x1l Стойност на поръчката: (4x6.95=27.80)*0,95*1,9675 = 52... лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер* Весело посрещане на празниците .
  19. 0 точки
    Не всички имаме такива автомобили, съответно не следим тези раздели толкова близко, колкото човек с опит с въпросен Civic (като теб). Защо не направиш една тема-каталог на полезните теми - ЧЗВ за Civic и в коя тема може да се намери информацията? Преди време бях опитал да събера тема с информация с често срещани проблеми за Акорд 7 дизел, която се радваше на голям успех. Ако направиш такава тема, аз лично ще я закача важна. И когато видиш някой да задава за пореден път същия въпрос, можеш да го насочиш да види темата ти и да намери отговорите Това вече е груба генерализация и не помага на никой с нищо. Моите наблюдения са, че целия екип се старае да се държи културно, с хора, които правят същото - така както в момента аз опитвам да комуникирам с теб. А неприязъмът към хората, които се хвалят, че нарушават правилат не е само към младите участници и/или тези с 20 годишни коли. Например наскоро имаше тема за потребител с 8ма генерация Акорд, който се оплакваше, че не му вдига над 200км/ч колата и беше скастрен от няколко потребителя. Или друга скорощна тема за 7ма ген Акорд, в който друг беше скастрен, че е сложил ярки фарове, които заслепяват останалите. В същото време, ако смяташ, че някой се държи надменно-присмехулно - просто докладвай мнението и ще обърнем внимание
  20. 0 точки
    Не пиши глупости, най добре се почиства със спрей за спирачната система, който няма странични ефекти. На вюрт е, снимка края на седмицата мога да направя
  21. 0 точки
    Дай боже всекиму такова щастие...да му разреши дилъра да си нося масло в сервиза :). Извинявам се за предизвиканата дискусия ,относно маслото на DTEC.Въпроса ми беше свързан единствено и само с разликата между 0W-30 в 5W-30 и факта ,че Хонда не произвеждат масло 5W-30 за дизел .Разликата според вискозитета е малка ,но разликата в маслата е велика..... Естествено DTEC е грамотен и сам може да прецени какво да си налива в новия автомобил. От конструкторска гледна точка ..нещо което аз лично следя и двете са морално остарели масла според разбирането на Honda и понеже и аз си приказвам с дилъри,тук и в Румъния ми ясно ,че си нямат и хабер от това къде какво да наливат, се питам след като от завода колата излиза с Honda Green, какво би ме накарало да сипя 5W-30? Пробега ли,натоварването ли или липсата на вискозитет върху тубата..
  22. 0 точки
    Колега нито ме познаваш, нито си диагностицирал тази кола. За да даваш персонално мнение. Имам си сервиз , те се занимават със колата. Идват вземат я колата на 6 месеца, и я преглеждат. Аз не се занимавам със глупости , сам да си чупя колата.
  23. 0 точки
    Ползвай Меглио http://eshop.niko-86.com/p/Obezmaslitel-Meglio-Limon Сперя няма да ти свърши работа изпаряващата съставка е много за сметка на почистващата и обезмасляващата.Хубавия спрей стува по 15 лв и нагоре пак не са толкова ефективни като Меглио от 5 лв,пробвай ще останеш доволен от резултата.
  24. 0 точки
    А така! Виждам, че дилъра в Германия е дал препоръки на базата на задълбочени познания за Ravenol VMP 5W-30 С3 и двигател 1.6 i-DTEC! И аз съм така, най-ценната информация съм получавал от продавачите- консултанти! Оттогава се опитвам да чета!
  25. 0 точки
    HTHS няма толкова огромно значение за начина на експлоатация. Дали се използва Honda Diesel Oil #1.0 или C2 0W30 / 5W30, ако автомобила е в тежка експлоатация интервала на смяна се намалява на половина.
  26. 0 точки
    Хванахме се на бас ,че няма да изкараш и 2 месеца....много пари са заложени... Весела Коледа!
  27. 0 точки
    Чукче си купил гардероб, отваря вратата и от вътрешната страна огледало. - Аааа, брат ми дойде на гости! Жена му поглежда през рамото му и казва: - И води някаква ку*ва!
  28. 0 точки
    Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-40-3070.html Вид и количество: Motul 8100 X-clean 5W-40 5L Стойност на поръчката: 35.75*0,95*1,9675 =67лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка Начин на получаване: - чрез Куриер
  29. 0 точки
    До колкото разбрах от майстора, който ми прави хидравличния маркуч, успокоява скоростта и потока на течността. Учил съм го едно време в университета по механика на флуидите, но не помня точно... това знам, това пиша. Надявам се на момчето или на други, които четат да им е от някаква полза. Ако мякой друг знае нещо различно нека да пише. Интересно ми е.
  30. 0 точки
    Колеги нещо не разбирам, досега си пишехме за акумулатори и за утечка на ток. И изведнъж мотора ми е , умрял. Защо го карам със ,,боза”.Ами ние във СОФИЯ, караме със „боза”,защо РАДОМИР ни е близо и ни е без пари „бозата”. А по въпроса за акумулатора , закупих Yuasa,12V 48Ah 430A. Направиха ми отстъпка , и го закупих за 160лв. За да може да се да се укрепи, както трябва. Колега Карпера , благодаря за сайта, от тях го закупих.
  31. 0 точки
    Здравей колега, по този маркуч се връща маслото от рейката. Не е под високо налягане и ако е пробит някъде виж дали не се трие в нещо. Металната му част, която си оградил в зелено му казват успокоител. Това е затворена система и ако казанчето дръпне въздух (ако го източиш например за смяна и т.н. ) то се налага да се обезвъздуши. Обезвъздушаването е изключително лесно просто пълниш до указаното ниво MAX и след това започваш да въртиш волана пълен ляв след това пълен десен и така, внимавайки да не остане без течност повтаряш 6-7 пъти. За каталожния номер нямам представа най- добре е по VIN да се потърси : ) Успех!
  32. 0 точки
    Аз бих заложил на Гърция. Ако все пак искаш да пътуваш 1000км - може Хърватия от гледна точка на това, че поне ще си в ЕС. Аз бих бил по-спокоен така.
  33. 0 точки
    Ще се включа и аз с 1 ред оф-топик, извинете. Като чуя майстор, който ми казва, че нещо (особено дадено по каталог) не било за нашия климат, започвам да отстъпвам назад.
  34. 0 точки
    Тони, на ТОЗ колега не му обръщай внимание. Утечката ти е като на всички нас, просто акумулатора си заминава. И за Бозата също не обръщай внимание. Сега ще скочи да драска такъв си е.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...