Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.12.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Здравей колега ето ти оферта https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/24614256 Офертата ти е за напълно обслужена кола 12 месеца гаранция и 20 000 км. Да не си посмял да дадеш толкова пари на офертата от мобилето,то това си е чист грабеж.На човека просто не му се продава но ако някой се окачи..... Ти имаш един проблем и той е момента в който си търсиш джипка.Моето мнение е изчакай до пролетта да слязат от тях и се качат по колите,тогава почват да продават и цената доста пада.Спри да търсиш,спри да пишеш и се въоръжи с търпение.Не хвърляй излишни пари на вятъра,от далеч си личи,че не си на ти с пазара.Повече от 20/22 хиляди тройката не струва ако ще тя да е и златна!
  2. 1 точка
    RAVENOL FO SAE 5W-30, по спомен от отработките в ойл-клуб.ру (преди да ги махнат), не изкарваше много. До към 6 000 км. и ревеше за смяна. Емо, поправи ме, ако греша.
  3. 1 точка
    Това донякъде променя нещата. В предходния ми пост размишлявах от гледна точка на това, че в момента караш с Дуранзата и нямаш оплаквания. Целях избягването на замяната на едно добре работещо масло с друго, което го наподобява откъм характеристики (А5/В5; Ford WSS-M2C913-D, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5003; Sulphated ash, TBN, CCS, pour point; близък кинематичен вискозитет при 40 и 100 С). При условие, че все още не си пробвал Дуранзата и всичко за нея е толкова хипотетично, както и за Равенола, може да се замислиш сериозно по отношение на RAVENOL FO SAE 5W-30, тъй като то има и API SN (RC), ILSAC GF-5. Изборът разбира се е твой и всички размисли са чисто хипотетични, като писах по-горе.
  4. 1 точка
    сега купуваш една бака http://www.jelezaria.bg/details.php?cat=23&sub=69&id=289 и минаваш купето от долната външна страна
  5. 1 точка
    Дори и да успееш да намериш VOA, от него няма да можеш да се ориентираш колко качествена е базата. Завършеният продукт (масло) може да съдържа две, три и повече базови масла, и то от различни групи. За точното определяне на състава на едно масло ти трябва газова хроматограма на маслото (gas chromatography - GC) и познания за нейното интерпретиране или вътрешна информация от компанията производител. Всички други опити за определяне на базите (… и не само тях) са догадки. Отгоре на всичко това Равенол са доста "затворена" компания (само хвалебствени рекламни брошурки и ноу-хау обвито в тайнственост ), в сравнение с Петро-Канада, където можеш да видиш някои неща от "кухнята", вкл. качеството на използваните техни собствени базови масла. Е, безспорно е, че Равенол в момента са сред елита - доказано, особено с USVO маслата, видно и от скорошните анализи.
  6. 1 точка
    От известно време се загледах доста сериозно в RAVENOL HDX SAE 5W-30. Изглежда ми като брат - близнак на Petro-Canada SUPREME Synthetic 5W-30. Даже има някои важни показатели, по които го бие с едни гърди напред. Направих една сравнителна таблица за по-нагледно: Сега тече Коледна промоция в ато24.де и дават 20% отстъпка на Равенол. Цената му става колкото на Петро-то, при покупка на 5 литрова туба. Та се зачудих дали да си взема този път такова... Не знам обаче като база какво е и колко е качествен хидрокрекът му, пакет присадки и т.н. Някой намира ли някъде анализ на свежо и отработка, че аз не успях?
  7. 1 точка
    Казваш, че динамиката при 3-та генерация, дори и с 2,4 двигателя не ти харесва. Ако мислиш че в 4-та, дори и фейса ще е по-различна, се лъжеш. Подреди си приоритетите, направи компромис с някои от тях и избирай. Ясно ти е, че идеална кола няма, но поне трябва да те радва в по-голяма си част. Успех, в намирането на идеалния вариант за теб.
  8. 1 точка
    Аз подкрепям напълно Dandilov, oт личен опит с различни коли всички дизелови, при спокойно каране показва по малко от реалния, а при агресивно повече от реалния разход. Пример от вчера мерцедес 1.5 двигател рено на 20х.км.изминати 550км.само магистрала скорост 130-140 разход реален. 6.3 по компютър 5.4. Колата без багаж двама пасажери.
  9. 1 точка
    Dandilov, тази дискусия се водеше в една друга тема във форума и по-голямата част от колегите посочваха по-високи показания на бордовия компютър. Специално при мен, при горните условия, компа дава до +0,2л/100км.
  10. 1 точка
    в случая не пали ако е имобилайзера ще свети ключето на таблото помпата се чува като дадеш на контакт и подкачи първите секунди,докато не я изключи Главното реле
  11. 1 точка
    @vespa Колегата Тони Паскалев очевадно е далече от материята, но благодаря за инфото за утечката иначе си беше чист оф-топик това мнение. Ще помоля без нападки към @CARPERA, още повече че е писал вярни неща. И да не виждам същото от другата страна.
  12. 1 точка
    Що за бутилка е 1360гр.? Обикновено фреонът идва в бутилки от 12кг...
  13. 1 точка
    Точно такава бутилка сега струвала около 1200лв., а преди 2 години е била 280лв. Това ми го каза човекът, който ми допълва системата. На него точно му имам пълно доверие и не се и съмнявам, че е така. Ако твоя човек взима токова евтино, то следващия път ще взема да скокна до Бургас
  14. 1 точка
    Изобщо не е "никакви пари" вече. За последните 2 години фреонът е покачил цената си 4 пъти. Ако преди 3-4 години едно обикновено допълване излизаше 30-40 лева, то сега е към 100 лв., че и повече, зависи колко ще допълвате. Моята не беше проверявана и обслужвана 3-4 години и беше загубила доста фреон (около 400гр), така миналия месец допълването ми излезе 120лв.
  15. 0 точки
    Аз ходих лично, защото по телефона ми казаха, че ставало за 30мин - час, но като отидох реално ми казаха, че ще стане за другата седмица. Чакам да ми се обадят и да ходя да си го взема. Единствено ти искат малкия талон и там вече си пускат някакво запитване към централата.
  16. 0 точки
    Ма то за тез пари барем ксенонче да имаше но уви.Явно както си казал не му е за продаване.
  17. 0 точки
    Поднасям извинения и на теб и на автора на темата. Безспорно, в мнението ми има субективизъм. За автора ще е най-лесно ако намери някой спец по електрониката, който да проучи конкретния казус, неговия автомобил и евентуално да намери необходимите чарколяци от донор, оборудван със системата. Да припомня че тя е 2 вида -активен и нормален круиз, та авторът ще трябва да уточни кой от 2-та иска. Целта ми бе не да го откажа - ако много иска, ще намери начин. Темата е сложна и има подводни камъни, но братушките са велики в ТНТМ-то и ето на какво попаднах за минутка сърч в Гуглето: https://www.drive2.ru/l/480625670632767665/ -да се прочетат и коментарите най-долу. Схемата на круиза има и тук https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00000000000000EBRT00i021.HTML , макар че не погледнах за коя версия е. Тук http://www.civic-club.ru/forum/showthread.php?t=33877 може да се види принципно процеса, но е за Сивик - тоест нещо такова, но не точно. :) Абе - немощен съм в тая тема, но има толкова спецове из форума ни - белким някой помогне.
  18. 0 точки
    Здравей. Записвам се отново с това: https://www.ato24.de/en/ravenol-vsi-sae-5w-40.html RAVENOL VSI SAE 5W-40, 2 туби по 5л = 62.32 х 1.9675лв = 122,62 лв - 5% = 116.48 лв. Парите ще ги преведа по сметката ти. Начин на получаване - чрез куриер, до офиса на Еконт в гр. Сопот.
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Да сте честити и благословени! Идва Коледа... Рождество Христово... Обичайте се, защото всичко друго е... прах на вятъра!
  21. 0 точки
    Обявил я е за тези пари, защото иска да избие ремонтите, който и е направил( мое предположение)...Далеч е от тези пари....Откажи се! Вземи от швабите, по-добрия избор, в пъти. Tам поне 80% от историята на автомобила е пред очите ти, образно казано. Тук сме с мизерно, сиромашко мислене и шанса да бъдеш излъган, нашит, разочарован от крайния резултат е 99%. Винаги ще избера да си купя кола от Германия, а не от БГ, извинявайте.. п.с. За тези 34 000лв. му кажи че не продава МЛ!
  22. 0 точки
    Здравей, благодаря за новата поръчка. Бих искал да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: Ravenol DXG SAE 5w30 - 5L Стойност на поръчката: 42.36*0.95*1.9675 = 79.18лв Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД на 20.12. Начин на получаване:  - чрез Куриер - до офис на Еконт "Спартак", гр. Варна.
  23. 0 точки
    Благодаря ви отговорите За сега няма да се занимавам евентуално на пролет. Ще пиша ако има някакво развитие по темета. Лек ден и весели празници
  24. 0 точки
    Чисто теоретично, RAVENOL FDS SAE 5W-30 е USVO = PAO + V гр., и би следвало да е най-квалитетното масло измежду трите изброени от теб. Потенциален проблем обаче може да бъде фактът, че сулфатната му пепел е 1.2%, а моторът ти гори масло + не се знае как ще му се отрази пълната синтетика (колко ще я гори). За мен лично това масло е под въпрос, по споменатите причини. RAVENOL FO SAE 5W-30 е със сулфатна пепел 1.1% и Noack 10.4. RAVENOL HCL SAE 5W-30 е със сулфатна пепел 1.04 и Noack 9.3. RAVENOL HCL SAE 5W-30 има по-добър HTHS (3.57), по-добра Flash point температура (238), по-добра Pourpoint температура (-39) и съдейки по CCS (5591) по-гъста база (от там и по-ниския Noack), както и по-висок TBN (10.2) в сравнение с RAVENOL FO SAE 5W-30. Също така RAVENOL HCL SAE 5W-30 има и MB-Approval 229.5, BMW Longlife-01, VW 502 00, VW 505 00, които "гарантират" допълнителни качества на маслото (в допълнение на API SL/CF, ACEA A3/B4). Доколкото Т на околната среда в София не пада под -18 С и трите масла са 5w..., нискотемпературното им представяне ще бъде почти еднакво (пробвано/тествано лично през зимата - хидрокрег и PAO до около -18 С текат напълно еднакво в шишето). Иронично, но и донякъде обосновано, RAVENOL HCL SAE 5W-30 изглежда е най-балансираното масло от горните три (на хартия). То е и над посочения от Хонда за този мотор стандарт API SJ. Това масло обаче е A3/B4 - т.е. кинематичният му вискозитет и HTHS са по-високи от тези на ILSAC маслата, което не е много здравословно за мотора ти и би могло да бъде явен минус за кратки градски пътувания (ти сочиш 65% градско), пък и ти си спокоен шофьор = не се нуждаеш от такова масло, като презастраховане против износване. Във връзка с горното и за твоя случай аз бих казал - ако нямаш оплаквания от Duranza-та и маслото е оригинално (от доверен източник), можеш да продължиш с него или си харесай нещо друго (сертифицирано) в ценовия ти диапазон (около 60 лв. + - ) - например нещо от типа на Amosil XL 5w-30 (около 71 лв. за 4,7л. през общите поръчки).
  25. 0 точки
    Моята, а и на жената, като ги напълня на Ромпетрол и направо "литват".. Разлика в разхода не намирам, но колата върви осезаемо по-добре, по-леко и т.н... За жалост нямам удобна Ромпетрол наблизо и рядко ми се случва да слагам оттам, но видя ли по път и винаги се отбивам да налея.. Иначе в Пловдив зареждам най-много на Лайтгаз.. с/у Марешки.. Върви прилично.. Не е правила проблеми.. А и цената е като на Марешки..
  26. 0 точки
    Понеже "B" километража съм го настроил да се занулява автоматично при зареждане и винаги зареждам "до преливане", на всяко зареждане си виждам разликата борд-колонка. Обикновено е +0,2л - борда показва 4.0, а на колонката - 4.2. Разход за последните 50 000км - 4.3л/100км. Средната скорост е някъде 70-75км/ч. Най-нисък постигнат разход по колконка: 3.3л/100км със средна скорост 56км/ч постигнат в Австрия по поречието на Дунав от границата със Словакия до границата с Германия. Най-висок постигнат разход по колонка: 4.9л/100км със средна скорост 105км/ч постигнат от JET Parndorf, Австрия до Гео Милев, София. П.П.1: Средната скорост за едно пътуване се измерва с всички забавяния и ускорения за междинни почивки. П.П.2: Разход постигнат в една посока никога не е релевантен. Например София - Бургас, заради разликата в надморската височина. П.П.3: Темата придобива "рибарски" характер. Няма как бензинов двигател да изгори 4,6л/100км със средна скорост 100км/ч.
  27. 0 точки
    Откак приеха, тази година откровено лобисткия закон за горивата в подкрепа на големите и особено НАЙ-Големия в бранша, зареждам само на малки бензиностанции. Хем е по-евтино, хем гледам, че вече се клати НАЙ-Големия и всеки момент ще се срине
  28. 0 точки
    Така,предколедно намерих време -3 дена да поработя по проекта.Трябваше да го направя ,когато беше топло,но невъзможността да изпразня сервиза отложи всичко с 3 месеца. Оказа се доста трудно начинание.Разглобяване, няколко пъти миене с водоструйка и Меглио,после сушене ,че навън е едва 4 градуса.Темперирах колата на около 20 градуса с климатика и малко по-малко - шаблонче,изрязване,подгряване ,лепене,подгряване,валиране. Труда излезе 2-ма човека -12 часа. Скромния резултат:
  29. 0 точки
    Сивик д15з3 4.6 литра, средна 100км/ч. Засечено пълен пълен резервоар.
  30. 0 точки
    Според теб TDC дали е в делкото или долу на шайбата има ли значение? Освен, че разпределителния вал се върти с 2 пъти по-малко обороти. Хващате се за всичко! Ок! Дайте им вие решения! При единия вариант в делкото има зъбно колело и TDC сензора е там, а в другия е долу. Когато в някой сервиз не затегнат датчика долу се получава същия ефект! Не пали! Респект към fenabg, но и останалите, които се опитват да помогнат не са неграмотни!
  31. 0 точки
    Ще се включа и аз с 1 ред оф-топик, извинете. Като чуя майстор, който ми казва, че нещо (особено дадено по каталог) не било за нашия климат, започвам да отстъпвам назад.
  32. 0 точки
    Преди основно на ЕКО и Шел. След това лято, и поредния скок в цените, започнах да се заглеждам в по-малките бензионостанции. Вече няколко пълни резервоара сипвам в Interspeed ( пада се някак м/у Младост 3 и Горубляне) Та, никакви грижи. Отскоро зареждаме там и един Сивик 8ма генерация, не се оплакват колите Разлика в разход и поведение на колата не намирам
  33. 0 точки
    Здравей. Записвам се с това: https://www.ato24.de/en/ravenol-vsi-sae-5w-40.html RAVENOL VSI SAE 5W-40, 2 туби по 5л = 62.32 х 1.9675лв = 122,62 лв - 15% = 104.22лв. Парите ще ги преведа по сметката ти. Начин на получаване - чрез куриер, до офиса на Еконт в гр. Сопот.
  34. 0 точки
    От Круиза имаше няколко колеги от БМВ форума, които изреваха от дюзи, ама на по-новички бензини директно впръскване. Единия поне беше изчислил, че почти е избил смяната на дюзите с разликата в цената. Аз последните 2 резервоара тествам малко шано бензиностанции на по 1.85 литъра. Разлика не откривам.
  35. 0 точки
    А аз не виждам логика на неразработен двигател да сложиш газ. И каква динамика ще търсиш на газ не е ясно.
  36. 0 точки
    Да осакътиш чисто нова кола с найлоните при някой газаджия - ей на това му се вика глупост, моите извинения
  37. 0 точки
    Здравейте, имам акорд 6та и преди време ми се повреди таблото.Имах проблем със стрелката на температурата, не отчиташе правилно и работеше когато си иска.След дълго ровене не намерих втора ръка табло и затова се зарових да търся някой за поправка. Та - след дълго търсене попаднах на един човек намира се в кв.Горубляне (до бившата бензиностанция Д2). Казва се Камен (тел.0878243377) Оставям му кординатите понеже успя да ми го поправи за 15-20 минути и сега вече доста време работи без грешка. Ако някой друг има нужда да му звънка - пичага е. Надявам се темата да е полезна и ако спести време поне на един човек изпаднал в такова затруднение няма да е била напразно. Поздрави!
  38. 0 точки
    ".... Но по някой път( рядко) си пали от раз и е ОК ..." Не е от ангренажа със сигурност.
  39. 0 точки
    И аз съм с Antonio OBD, бутилката само е по-голяма. Зареждам точно 50 л. Градско, със сняг - до 15/100. Градско сухо, сега на студено - 11/100. Извънградско до 110 км/ч - 8/100 , 5-та скорост Извънградско до 180 км/ч - 12/100 , 6-та скорост магистрала Извънградско до 130 км/ч спортно каране, с много изпреварване - 13,5/100 , 3,4 и 5 скорост без магистрала.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...