Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.12.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Има, ама са кът и предимно автоматици wtf. Кажете сега за Голф 4ка как стоят нещата. Щото един приятел вдигна банкет като се оттърва от неговия.
  2. 2 точки
    Дота е 2018 взех ги, като цяло Мишлен Алпин 6 се произвеждат от 2018 съвсем нови са. Колата се усеща по коренно различен начин след като ги поставих на железни джанти. Много по меко вози, един комфорт едно чудо :) !
  3. 1 точка
    Няма дистроник на пре-фейс. Значи има пребиращи огледала. :-) Дистроника се включва с бутона асс, и от бутона в дясно от доло на волана се задава разстояние каква дистанция да следи. Това е :-)
  4. 1 точка
    Ако на някого му е интересна теорията и изчисления (или просто статистика) за ускорение/максимална скорост, може да намери за интересна темата отдолу. (иначе вероятно най-непопулярната тема във форума :D). Иначе на този сайт www.automobile-catalog.com има много подробни данни за различни колици – както официално декларирани, така и изчислени от тях. М/у другото числата от сайта и таблицата по-долу са много близки, така че човек може и да си поиграе размишлявайки колко би му струвало това, което иска като ускорение или скорост.
  5. 1 точка
    Решил си нищо не може да те спре посочил е 169хил км а това са мили ето виж колко са 169mi= 271.9791km споманал е не го е написал колко км.Хубаво газово струва 1200-1300 при цена 3399 едва ли е толкова хубаво.Първа кола ти е карал ли си с десен волан,качал съм се на такава в началото доста объркващо но не ми е първа кола.Оборотите са 750 при загрял двигател,не траба де свети нищо по таблото една от важните лампи чека се самозачиства и изгасва.Няма технически преглед значи не може да се кара не е платен данъка който е пари,а е писал кара се редовно.Няма как да се провери дали харчи масло вече двигател за боклук при запалване изпушва на сиви кълбета или при каране при рязко подаване на газ,не за боклука за осовен ремонт.Но отиди все пак трябва да си видял поне 10 хонди за да добиеш представа за тази кола.Провери за ръжда хване ли а тази кола един път няма отърване гние та не се спира,започва винаги от задните калници там където се допират до пластмасовите вежди.Ако не държи обороти или са клапани или са приключили същите.Ламб сондата оригинална е доста пари ако искаш да караш с ментета,за да ти споменава дросела значи не върви както трябва,защо не го е изчистил и ригулирал нали има сервиз,лъже нещо.Спаред мен доста спестени неща,заболяха ме пръстите да пиша дадох ти тела си на лс ако имаш въпроси още. За тея пари има 2ра генерация https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21541061864014587&slink=902rcm Вече 2ра генерациа станаха на цената на 1 ва непонятно за мен защо държи цена 1ва,но ако трябва да пиша още една стриница.
  6. 1 точка
    Погледах в сървиз мануала и там пише на S 229 максимална скорост, но там не уточняват седал или комби. С Акорд 6 съм вдигал 210км/ч, но ми падна кората под двигателя и повече такива скорости не съм достигал.
  7. 1 точка
    Ако съдим разхода от сигнатурата - сигурно съм вдигал до към 150, ама по баир надолу Доста повече ме интересува колко бързо колата стига до 150, от колкото колко над 150 може да развие. А и шегата настрана, заради шумове и вибрации от пластмасовите лайсни, над 180 ме е било страх да не остана без тях, така че горе долу толкова. С миналия дизелов ремапнат Акорд (7ма ген, механични скорости) еднократно съм вдигал 230 по километраж, като за повече нямах кураж. Искрено - това е 1.7 тона семейно комби, не NSX. Никога не можеш да кажеш, че "ти се е наложило" да караш с такава скорост. Сам си си го наложил. И според мен това не е добър автомобил с който човек да си налага такива работи
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Защото е еталон за евтиния и масовост и много често коментарите за "скъпите за поддръжка японки" идват от хора от VAG групата, на които приказката им е винаги една и съща. Казват, че в което и село да закъсаш винаги ше намериш майстор и части за Голф 2. Да сравним Сивик 2ра и Голф 2ра да видиш тогава нещата къде отиват. За Сивика части няма и са скъпи. Знам, щото имам такава и няма да ти казвам как се поддържа...
  10. 1 точка
    - Съгласен съм с първото удебелено - защото и аз усещам всяка една промяна, от стандартната работа на моите коли. Затова и се отказах от новото "оригинално" Хонда масло, или въпросния Кастрол, защото наистина двигателите се усещат доста по-шумни. Да, при третата генерация, промених софтуера с най-новия (свързан точно с горивната система и работата на ДПФ филтъра), но при втората генерация нищо не съм променял и двигателя също стана доста по-шумен. Така че третото удебелено , не е от софтуера , а си е от маслото. - По повод второто удебелено : когато сменявах софтуера на тройката, ги питах какво е променено и според тях, точно работата на ДПФ филтъра е променена. Казаха , че при новия софтуер, е променен броя и количеството на впръскването на горивото и по прецизно се следят и пускат интервалите на регенерация , които са били по-начесто, но и по-кратки. Целта е била, да не се допуска голямо задръстване на филтъра, а при отчитане и на малко запушване, веднага да пуска регенерация. Ако те са ме излъгали, значи и аз ви лъжа.
  11. 1 точка
    На това дето колегата му казва настройка по графика,от AEB са го нарекли "Линейна автокалибровка".
  12. 1 точка
    Забавих се с моето мнение, защото изчаквах отговор от Хонда, и сега след като събрах малко повече информация, не мога да кажа къде точно се корени промяната в моя автомобил. От една страна при всяко B - техническо обслужване при официален дилър се проверява софтуера на всички устройства и се обновява до най-новия му индекс. Точно това може би е направено и на моя автомобил - никой не може да ми даде точен отговор. Понеже не съм "просто" шофьор и шофирането за мен е огромно удоволствие, мога да забележа дори минимална разлика в поведението на моя автомобил. Та след като си получих колата, последва един много дълъг цикъл на регенерация - помислих си, че в сервиза са я държали дълго време да работи на празен ход и не е достигала темтература за генерация на ДПФ. Учудващо беше и последващата регенерация след около 800км, която бе доста по-интензивна от "нормалното". Не засичам колко често се регенерира моя автомобил, но преди беше през 3 000 - 5 000км и в никакъв случай преди 2 000 км. Сега след смяната на маслото двигателя е една идея по-шумен, но пък започна да се успокоява и вече 2 000км не е имало геренерация. Тези малки отклонения в шума и оборотите на двигателя ги отдавам все повече на евентуалния нов софтуер, отколкото на маслото. От друга страна Shell изтегли от производство Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W30 (ACEA C2, ACEA C3, API SN, VW504.00/507.00, MB 229.52, MB 229.51, MB 229.31, Fiat 955535.GS1 & Fiat 955535.DS1, Porsche C30). Към момента се произвеждат и продават в Германия само Shell Helix Ultra ECT 0W-30 (API SN; ACEA C3; BMW LL-04; MB Freigabe 229.51), Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 (ACEA C3; VW 504.00/507.00) и Shell Helix Ultra Professional AB-L 0W-30 (API SL; ACEA C3; MB-Freigabe 229.52). Както се казва - явно има нещо гнило тук. Бях решил да го сменя преждевременно на 5 000км и да го използвам просто като "отмиващо" масло, но почнах да се разубеждавам и може би ще му дам възможност да се покаже и докаже до обичайните 15 000км или около 200-220 мото часа.
  13. 1 точка
    Колегата е примерен водач, но пък се заформя "живителна" тема. 200 е голяма скорост за наще коли, но и 3-те ми Хонди са я стигали без проблем. Най бързо я достигаше Сивика, а най-бавно 6-тият Акорд (двете са в подписа ми). Комбито е най-мощно, но и най-тежко, и именно поради това е преминавало над 200, но както и ти забеляза, от 180 нагоре, нещата бавно се развиват и нямам нерви да го чакам, за да видя до къде ще стигне. Принципно е и шумно около тая скорост, а и не искам да притеснявам возещите се. Когато съм сам и е празна, повече от 210 не може, а като е пълна би вдигнала и още, но...
  14. 1 точка
    По-бързо не намерих, но видеото е ужасно и не си личи дали е "пипана".
  15. 1 точка
    Максималната скорост по спецификации за европейски акорд 8 с 2.0 двигател е 215км/ч, максималната за 2.4 е 233км/ч - като това е доста близко до физическия максимум на автомобил с такъв драг коефициент и с 150/200кс съответно. Не мисля, че са ел. ограничени европейските. Добре е да имаме предвид, че скоростта на километража обикновено е по-висока от реалната и, че при такива "аматьорски" тестове - едва забележими попътен/насрещен вятър от 10км/ч, или положителен/отрицателен наклон от 1-2%, ще окажат осезаемо влияние върху крайния резултат. Вас как не ви е страх да вдигате 200, не ви ли отлитат предните лайсни
  16. 1 точка
    Доколкото зная, електронно сме ограничени до 208км/ч. Или поне при мен е така (американската версия на 8-ма ген.). След рефлаш на компа пада ограничението. Аз лично още не съм я пробвал.
  17. 1 точка
    Ако си с пре-фейс, нямаш опция за прибиране на огледала. Излизаш и буташ с ръка. Относно радиото – като задържиш върху някоя от 6те кутийки, настоящата честота ще се запамети там. Ето още няколко функции на радиото, ако не си им обърнал внимание: Имаш опция Scan, която минава автоматично през честотите и спира за кратко на всяка, давайки ти възможност да не си държиш пръста на Seek бутона. Има и опция Auto Select, която е много удобна ако си в различен район от обичайния: автоматично ти пълни и 6те позиции със станции от района, а при повторно натискане връща първоначално запаметените ти.
  18. 1 точка
    Защо сравняваш Голф 2-ка със Сивик 6-та, произвеждан 96-00, сравнявай цените на частите с Голф 4-ка. dandilov, кой внася още 6-та Много са стари, за добро или лошо никой не ги внася вече, по автокъщите почти няма Сивик 6-та, най-вероятно колегата ще си вземе кола от човек
  19. 1 точка
    Има коли при които карайки със 100 ги усещаш като 200 (като Гоуфа) и такива при които карайки с 200 ги усещаш като 100 (като Легендата). Лъвът не е по-бърз в катеренето по палмите от маймуната и въобще не се притеснява от това, а има доста маймуни с демараж под 7с до 100км/ч.
  20. 1 точка
    Т5 са крушките и на запалката и другата, сменят се и двете поне на фейсовите, аз си ги подмених даже с лед.
  21. 1 точка
    Eто и снимки към описанието: Тука кабела влиза между тавана и стъклото: Влиза в процепа между пластмасата и тавана: След това се повдига уплътнението край вратата и кабела ляга във фугата: Тука излиза от уплътнението и минава зад жабката: След това може да се изкара до запалката на конзолата. При мен кабела е дълъг и го докарах до 12В в подлакътника! Монтажа става по този начин на CR-V 3 и 4. За по-старите версии не съм гледал.
  22. 0 точки
    Да, така е! Но то вече и сивици 2-ра няма...
  23. 0 точки
    Коментара ми е следния: Всичко ми е ясно ,само живо се интересувам на каква трева беше инженера ,който написа тая глупост..Как по дяволите по бензиновите времена ГИ разбра дали е лятна или зимна газта?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...