Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.11.2018 in all areas

  1. 2 точки
    За Волвото мога да кажа,че една клиентка се оплака,че постоянно е в бокса,на година и половина и е джипката.Ако тя ме е излъгала в което няма никаква логика значи и аз лъжа.
  2. 1 точка
    48 хил. или 24 месеца (което настъпи първо) дава мануала за обикновени, но е хубаво да се сменят на 40 хил. макс. Аз съм с иридиеви. Вече им навъртях 62 хил. км. за 5,5 години и нямам проблеми. Производителят им дава до 90 хил км. без ограничение за години. Смятам да ги сменя на 80 хил за по-сигурно. Та ако не ти се сменят обикновени на 2 години, и не те бърка цената на иридиевите - вземай иридиеви.
  3. 1 точка
    Не се обиждай колега ако нещо си се засегнал от написаното от нас все пак в спора и дискусията се достига до истината.Продължението на превода от руски е че това може да се получи и от грешно по- високо топлинно число на свеща .В някои от темите имаше мануала с техническите данни за модела,свали си го да няма грешки.Важното е че сега си предприел правилните действия.Най-големите грешки стават като отидеш в магазина и започнат да ти дават акъл и грешните части защото така им пишело в програмата,или защото така си мисли продавача че няма проблем да ти даде нещо друго.
  4. 1 точка
    Сваля се само кората под волана. Държи се на 2 винта и щипки. http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_7m.htm#172752
  5. 1 точка
    Ако още не си купил, погледни тези зимни, https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/nexen/winguard-20570-p-177199.html пробвани са!
  6. 1 точка
    Като седи на празен ход на пример ,вероятността да почернее ринга" е максимална , в градско пак . Караш около 8-10 километра на средни обороти около 3200-3500 спираш и гасиш . Чака се да охлади малко и тогава се сваля свещ/и в тоя случай е най реален резултата.
  7. 1 точка
    На прощаване ... https://www.formula1.com/en/latest/article.gracias-fernando-the-paddock-pays-tribute-to-alonso-ahead-of-his-final-f1.4HEucxqRpSQse4uGIuKeo8.html
  8. 1 точка
    Дани, винаги има алтернатива, но за тези които искат. Тези които не искат и да им подариш нов филтър, пак ще мислят "за като се скапе" и ще предпочетат да го изхвърлят. Иначе по въпроса на колежката, все си мисля , че след процедурата по почистването на филтъра и, той си е на ред, а проблема може да и е:- нещо софтуерно , нещо от някой датчик, или нещо от гарнитурите на самия филтър. Ако самия филтър не е прецакан нещо механично, живота му би трябвало да е почти равностоен , на живото на самата кола - това е лично и неангажиращо мое мнение.
  9. 1 точка
    @Радо82 И аз съм чувал такива неща за БГ нафтата. И аз карам на БГ газ, която е кофти по презумпция и е пълна с графит (виждал съм го - с това, което падна от филтрите можех молив да направя), ама не знам да ми има нещо по агрегатите. Знам, че нафта/газ има разлика. Монтажникът ми дава 5г. или 150 000 км гаранция на инжекциона и това с кофти БГ газ. Има ли някой, който е сложил нов филтър и да потвърди, че за 20 - 30к му се е разказала играта? Където и да съм прочел за причините никъде не се споменава кофти нафта (сега ще кажеш, че навсякъде другаде нафтата е бонбон, а не като тукашната), а: 1. Къси пробези - заради достигането на оптималната температура за регенерация 2. EGR - повече частици > филтъра 3. Грешно масло - трябва да е Low SAPS естествено 4. Кофти инжектори - повече нафта > богата смес > филтъра 5. Турбото се дъни - повече нафта, че и масло > филтъра Иначе принципно си прав - колежата @Pitiuf дори да вземе нов филтър има най-вероятно други проблеми по колата, които са ѝ прецакали почистения филтър, но не мисля, че е от нафтата. Поздрави!
  10. 1 точка
    Здравейте, и аз си получих пратката. Благодаря ви.
  11. 1 точка
    https://www.ebay.com/itm/BM91407H-TYPE-APPROVED-CATALYTIC-CONVERTER-CAT-FOR-HONDA-ACCORD/332394646838?hash=item4d6443cd36:g:A3MAAOSwW9dZzUIT ето това е. Има си керамична пита и идва добре опакован с интерлогистика. Някъде съм чел, че вместо платина за катализатор имат по-евтиния никел. Само ,че той се изчерпва доста по-бързо . Ивсе пак съм чувал за две,три години безпроблемна работа. Ще видим, живи и здрави. След свалянето на стария се видя ,че има още ресурс- питата , която се виждаше не беше стопена или счупена. Реших да го запазя. Може да пробвам някакво почистване, в интернет има доста видеа. Пригответе си low saps маслата и успешни километри с новото катализаторче, на газ, мисля ,че и с таралясници можем да сме по-чисти всички.
  12. 1 точка
    Може би си натиснал грешен клавиш и си искал да нишеш 10 000, за 70 000 км ще се избие 7 пъти газовата:) или искаш да кажеш, за 70000 си избиваш покупката на целия автомобил
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...