Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.11.2018 in all areas

  1. 5 точки
    През 2014г. разисквах същия казус с мой роднина, който искаше СУВ и му предлагах да търси ЦРВ 3. Той не ме взе на сериозно и си купи Пежо 2008 чисто ново от магазина "щото новото си е ново и по каталог гори 3.6 извънградско/. Няколко месеца по- късно аз си взех ЦРВ 3 и му сложих ГИ и какво се получи? Където и да пътуваме аз винаги зареждах с поне 3-4лв по- малко от него,а той плащаше още: Над 2000лв. каско Около 400лв. смяна на масло Данък 2 или 3 пъти по- скъп от моя и "кефа" за най- малкия проблем да ходи в сервиз на Пежо. В замяна получи безпокойството постоянно да смята по колко км минава защото ако стигне 100к преди да изтекът 5те години му пада гаранцията, мисли къде да паркира за да не му я откраднат, да я ожулят или нещо друго. Аз плащах: Около 180лв. данък Около 100лв. масло Около 800лв. каско, което падаше всяка година. 1350лв. за ГИ "Романо". За 3 години докато я карах съм направил ремонт по предницата за 200лв. и смяна на модул за управление на стъклата, което ми излезе 100лв. В замяна получих яко каране по всякакви терени, ски писти и т.н., като въобще не ми пукаше къде я паркирам. Той пробираше маршрутите си като не ходеше навсякъде и въпреки това на 30к км смени амортесиорите /добре ли е? :D/. Да обаче му ги смениха гаранционно /голям кеф :D/. Началото на тази година аз продадох ЦРВто почти без разлика в цената. Той продължава да изплаща 40те бона за своята, която вече струва на пазара втора ръка около 15к лева. Колата винаги е била и винаги ще бъде един "бирник". Всичко е въпрос на личен избор. Някои предпочитат новата кола защото новото си е ново, аз предпочитам по- стара кола, но от по- висок клас, която да ми прави кеф от шофирането. /Акура, Лексус/. Знам, че ще отнеса много критики, но това си е мое мнение
  2. 3 точки
    Ако човек притежава реална преценка до къде му стигат потребностите и от къде започва егото му, ще е много по-спокоен и няма да се кахъри за възможностите си. Всеки се е замислял за нова кола, но малцина си дават сметка че най-големият разход там е данъкът обществено мнение, тоест егото и необходимостта му от укрепване на статуса сред околните. Предимствата на новите спрямо 10 годишните коли са минимални и са обусловени предимно от еко нормите и повишените изисквания за безопасност, а за да се лансират в подкрепа ползват само новомодните екстри. Тоест, при разумно ползване с уважение към себе си и околните няма причина човек да сменя добре поддържаната си кола с нова. Чисто технически погледнато това също е вярно, понеже от всякъде се гонят срокове, икономии на материали и дори по-слабите конструктивни решения се оправдават с новомодни маркетингови приказки от сорта на "обикновения водач е доволен и на предница с макферсон, а отзад на греда". Разбира се всеки може да опита сравнение между старата си и нова кола, посещавайки някой дилър за тест драйв, или пък да вземе рент -а - кар. Просто да се отърка и усети новото, слагайки на другото блюдо на везната материалният си актив. Нищо не е вечно и новото пак остарява, лошото в случая е че го прави значително по-бързо. Тествал съм новия Civic X 1.5 (със CVT и с механика) и принципно е добра колца, но не достига моя Акорд 7 (освен по размери), макар че ако се размножи като версии и след някоя годинка излезе комби с 9 степенният автоматик (но с бензинов двигател), бих се вкарал в размисъл.
  3. 3 точки
    Абсолютно подкрепям колегата над мен. Новите коли са едно голямо недоразумение. Технологията е това, което прави всичко в нашия свят по-добро за нас. На практика обаче в свят, където не ресурсите, а парите решават технологията се вижда, че в конкретно новите коли не стават. Не че 2004-та година Акорд е перфектен сравнение с коли от 80-те и 90-те години, но след 15 години сегашните нови коли няма да могат да изглеждат като Акорд от 2004-та година. За съжаление в тоя свят всичко е една голяма илюзия. По-лошото е че не можеш да промениш нещо по въпроса, а в същото време колата не е всичко в тоя живот. С други думи живейте си живота и се радвайте на сегашните коли пък знае ли се може би електричките ще върнат тая златна ера. Но съмнявам се - всичко е пари..... ,но парите не са всичко!
  4. 3 точки
    Аз също ( мине, не мине време ) се замислям за нещо по-ново. Но като чета за твърдата возия, разни дефекти, по-високия разход, по-високия данък, съответно и "гражданска", заради по-голямата мощност, по-скъпите части и консумативи и др. Направо ме отказват тези факти! Въпреки многото глезотии като оборудване. Та за себе си съм решил да си налягам парцалите и да си карам 20 - годишната "Здравка Каменова Желязкова". Пък нищо, че няма ESP, борд компютър, тъч скрийн дисплей, гласови команди, климатроник и други "УАУ" хахавини... 1. Данък - нискък и след Нова година пак ще е. 2. Комбиниран разход 6,5л./100км. бензин. Газ не ми трябва. 3. Части -достъпни и на приемливи цени. 4. Пространство - достатъчно за децата и багажа. Ще я карам докато може, а пък после ще търся нещо електрическо.
  5. 1 точка
    При мен го имаше този проблем, но палеше от 2рия път. Аз започнах да го търся когато започна да пали все едно на един - два цилиндъра и после заработва ок, а когато подам газ забиваше, че понякога почти изгасваше. Всъщност аз в момента не съм мерил налягането в рейката когато работи колата, но след подмяната на този регулатор нещата си дойдохана мястото. Определено проблема си беше в него.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Благодаря Получих пратката Поздрави Slavko
  8. 1 точка
    Айде да изкарам и аз моите бегачки:
  9. 1 точка
    От марка до марка има разлика, според мен. Като се купува нова кола много трябва да се обърне внимание на обезценяването на дадената марка/модел. Със сигурност ще се изгубят пари, но аз нова френска/италианска кола не бих си купил. Освен това като се купува кола е хубаво да е в края на фейслифта. Тези бройки после държат цена, а и самите производители им правят дълбоки отстъпки. В този сценарий загубите са по-малки (но си ги има). Освен това, човек трябва да взима нова кола само ако кара много, за да има смисъл от гаранцията, защото тя си е зачислена в цената на колата. Ако горните условия не са налице, няма смисъл от ноа кола - твърде много се обезценява. Наскоро карах за 1 цял ден Civic X 1.5 CVT, като изключим CVT-то, не беше зле, и средния ми разход, за каране само в София, беше 7.0. Но дори и със CVT-то си беше доста оъргава, с ръчка ще е още по-добре. И си е кеф да имаш ЛЕД фарове, да си свържиш телефона с кабел към екрана и да ти излезе Android Auto и тн.
  10. 1 точка
    Абсолютно неоправдана цена и за 2-те! Да фейслифтови са и чудо! Сякаш са нови. За още 1000 лв ще вземеш следващия модел. Джамбазите пак са забравили парите...
  11. 1 точка
    Има, за съжаление. Търси оригинален, парите се връщат!
  12. 1 точка
    Регулаторът контролира налягането на бензина в рейката да бъде 3 или 3.2 бара. Когато се повиши, вътре в регулатора има мембрана, която пропуска малко гориво и го връща обратно в резервоара. Когато тази мембрана е прокъсана, тогава пропуска постоянно бензин обратно към резервоара. Сутрин няма налягане в рейката, а въздух. Затова пали трудно, докато изкара въздуха и подкачи гориво. Така си го обяснявам аз. Пиши и ти какво е положението след смяната на регулатора.
  13. 1 точка
    Здрасти колежке. За жалост, липсата на индикация, когато е в режим на регенерация, е най- лошото и недомислено нещо. Дали бъркаш някъде - сигурно бъркаш, но точно къде нямам на идея. Обаче ми прави ми впечатление това: При потегляне, моментния разход е винаги увеличен и не го гледай него - гледай когато колата си е в нормален режим на работа. Примерно, караш си нормално и при закрепени показания за разхода в града (според трафика и стила ти на шофиране) - примерно са от 8,0л. до 8,5л./100км. . Та когато тези показания бързо се покачат, с около 1,0л./1,5л. ( и ти станат над 9,5л. или 10,0л./100км.) и това в рамките на 1-2 километра, плюс по-шумната и неравномерна работа на двигателя - усеща се ( вентилаторите също се включват и работата им се усеща осезаемо) , са красноречиви признаци , че си в режим на регенерация. Дано ме разбереш какво се опитвам да кажа. Това зависи от софтуера , най-вече когато засече запушване на филтъра - като си има някакви зададени параметри. Ако я караш предимно градски цикъл, може регенерациите да са на по- кратки интервали. Нашата я караме предимно тежко-градско/задръстване/къси разстояния и т.н. и когато я закачих профилактично на диагностика преди месец, показа че последната регенерация е била преди 920км. Както писах преди, след почистването на филтъра във Варна, трудно я хващам кога е в режим на регенерация - за една година имам съмнения, че я хванах 1-2 пъти. Извънградско си я карай нормално, ако мислиш че ще я накараш да направи принудително регенерация като я караш така , се лъжеш. Когато я хванеш че прави , тогава я карай с 2000/2100 об. докато си завърши процеса. Най-лошо е това покачване на нивото на маслото. Обаче ако поне 1 път в месеца, имаш малко по-дълго извънградско , при настъпване, нафтата попаднала в маслото - вследствие на незавършили регенерации, почти напълно ще изчезне от маслото. Изпарява ли се, изгаря ли, или там каквото и да се случва, но при доста познати с такъв проблем, това се случва и е факт. Относно Бардала - чул съм, че не е добре да се кара постоянно с него (особено лятото), даже зимата е добре, да се сипва през един-два резервоара, обаче дали е така нямам на идея. Принципно съм против добавките , но и аз през зимата, слагам по една капачка Бардал, през 2-3 зареждания - ей така за профилактика уж. И ако има значение, зареждам само на Лукойл. Не на последно място, моята 3-ка е с двигател - 2,2 i-DTEC и сигурно самия филтър, както и софтуера е различен от този при вас, с двигатели - 2,2 i-ctdi , та не е изключено да има и някои разлики (не вярвам обаче да са големи) , както в заложените параметри, работата на филтъра , така и при хващането на регенерациите.
  14. 1 точка
    Така де за това говорим.Няма от какво да се притесняваш.Свиквай.
  15. 1 точка
    Колеги, маслата са тук. Най вероятно Вторник или най-късно сряда ще ги разпратя.
  16. 1 точка
    Не одобрявам само смяната на светлоотразителите. Двата стопа заедно с третия стоп генерират достатъчно светлина, с 2 допълнителни става адски дразнещо за този отзад особено по тъмно.
  17. 1 точка
    камера за задно виждане
  18. 1 точка
    Смених светлоотразителите със спирачни LED светлини
  19. 1 точка
    Днес ми донесоха Fuchs 75W-90 да съм налял във скоростната кутия на CRV 2015 .Така казал местния магазинер....Пишело го в компютъра.... Та карайте с каквото ви падне.Кутии и хидравлики има много втора употреба..:) Форума го ползваме за вицове и джанти...
  20. 1 точка
    Благодаря, колеги. Голяма комбина @hondacivic5 и @cvetomirpetrov Да речем и @hino и @sashokolev. Толкова са гъсти, че пишат от едно IP и си лайкват мненията. Същата схема е и тук: Темата се заключва, кой взел кредит взел. Ако видя още един такъв опит отивате в дълга почивка "четиримата". Излъгах, приятна ваканция, колегите вече са баннати по IP, общо станаха 6-ма.
  21. 1 точка
  22. 0 точки
    Колега satacc Русе ти е на 220км отиди при Маркони слага газови Романо човек с познания мога да кажа няма такъв в Бг за Хонда .В комбинация на дългогодишен опит с газови и усъвяршенствал на макс поставянето на Романо.Ще ти каже и всички болки на Хондата,дава ти и оборотна кола да се прибереш,кажи къде може да намериш такъв газаджия да е най-добрия в марката газови и да разбира от Хонди.Газовата е поставена при него като преди това имах пак скъпа газова колко нередности и простотии откри на предния газаджия който просто не го интересува какво става с двигателя ти важно да подкара газовото.Не обърквай колата си там тя ще получи най-доброто обслужване ,и да чака се човека е доста зает.
  23. 0 точки
    Май просто си попаднал на кофти бройка На мен разхода ми е същия, но делено на две, което е малко по-скъпо, но пък не лашкам газова бутилка в колата.
  24. 0 точки
    Колега имаш проблем с поплавъка, който е комплект с капачката, просто я смени. Според мен на всички хонди са еднакви.
  25. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...