Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.10.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Това малко по твоята градина са камъните.Като ти беше предложено мързела пак беше фактор. Темата остава! Безкрайно удоволствие ми е да те чета....все едно аз пиша В никакъв случай не критикувай колегата Carpera. Обяснявам : Нов член на форума,чете ,пише ,бърка ,поправя се и т.н...с две думи мисли ,учи се ,старае се и след известно време ще е за пример.Дай му време и шанс.Какво по-лошо може да се случи от тук нататък ? В най-лошия случай Japanese Fever 2
  2. 3 точки
    Както се и очакваше. Даже бях попаднал на една таблица с всички разновидности на Shell Helix Ultra Professional: AG, AF, AV-L и т.н. Общо взето еднакви масла, но със спецификации за всеки отделен автопроизводител и Shell Helix Ultra ECT е "майката", която има всички спецификации. Което си е и логично, като се има предвид, че тестовете за получаване на спецификации започват от 1 000 000 долара. Никой не е луд да плаща двойно, тройно, че и петорно. Просто едно и също масло се сипва в едни туби и после на тубите се поставят различни етикети. След това на пазара се появява с различни цени. Към момента в Германия разликата в цената за 5л м/у ECT C2/C3 0W-30 и AV-L 0W-30 е 10€.
  3. 3 точки
    Това масло е с нова рецептура и в него няма вече естери, за сметка на това са добавени Mo и Bor. Наличието на дизелово гориво (дизел + био-дизел) в маслото е проблем, който се разисква доста изчерпателно. По последни данни най-голям проблем е био-дизела, който попада при много студени стартове и при регенерация на ДПФ (колегата няма такъв) в маслото. Мазда има специален TSB за това. Така че разреждането на маслото в дизеловите двигатели въобще не е за пренебрегване, като някои ще използват тази зима 5W-40 масла (след изтичане на гаранцията), спрямо 0W-30/5W-30 по време на гаранционния период. П.П.: Не обременявам никой с моите разсъждения. Все пак съм любител. Просто черпя информация от много различни източници, където се разискват различни проблеми и техните решения. Градските условия попадат в графата интензивна експлоатация (severe conditions). Във всички книжки (инструкция за експлоатация на автомобила), които съм чел винаги интервала за смяна на маслото е бил с 50% намален. Пример: Ето и едно становище на Filter Manufacturers Council and the American Petroleum Institute:
  4. 3 точки
    Не успях да направя проба на 3000км, но сега ще е на 4600км на едната кола и 6000км на другата при еднакво време на смяната на маслата (04.06.18) 1. Автомобил - Nissan Primera P12 2003г 1.8 Газ/Бензин 2. Масло - Ravenol 5W40 VSI / предишни три смени със същото 3. Маслен филтър - MAHLE 4. Общ пробег на автомобила - около 194 000 5. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4600км. (сменено 04.06.2018г.) 6. Цикъл - смесен- градско 80% / извън градско 20% ( Варна-София-Констанца ) 7. Средна скорост - 25км/ч. 8. Изразходвано гориво - около 500 л . Ромпетрол - газ 9. Пробата е взета при загрял двигател (10 мин. след изгасяне) , сушена е 24 часа на стайна температура 10. Сканирана е на скенер Brother dcp-135c на 600dpi Другата кола ... 1. Автомобил - Honda JAZZ 2006г. 1.2 Газ/Бензин 2. Масло - Ravenol 5W40 VSI / предишни две смени с масло Bardahl - XTC 5W40 3. Маслен филтър - FILTRON 4. Общ пробег на автомобила - около 156 000 5. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6000км. (сменено 07.06.2018г.) 6. Цикъл - смесен-градско 40% / извън градско 60% - ( Варна-София-Ахтопол-Вършец-Бургас-Шумен-Добрич-Букурещ ...) ако има значение ! 7. Средна скорост - 35км/ч. 8. Изразходвано гориво - около 400л . Ромпетрол - газ 9. Пробата е взета при загрял двигател (10 мин. след изгасяне) , сушена е 24 часа на стайна температура 10. Сканирана е на скенер Brother dcp-135c на 600dpi Благодаря за анализа
  5. 3 точки
    SDS на Honda 0w-20 Type 2.0 маслото (продуктови кодове: 08232-P99K1LHE; 08232-P99K4LHE (този отговаря на маслото от coxmotorparts.co.uk; по данни от сайта) и 08232-P99K6LHE) - ТУК Състав: минерално масло >90%; добавки <10%
  6. 3 точки
    @Trapp Никой не е казал, че си купил менте масло. Запознати сме и с Cox Motor Parts. Когато човек се изгуби в разнообразието от продукти (не само течности) може да заложи на OEM такива и може да е спокоен, че е направил правилен избор. Но това не прави изборът на други продукти грешен. А "маслото е бистро" нищо не значи. Ако видиш някое от по-старите MoS2 масла какъв катран е ще получиш удар.
  7. 3 точки
    Важното е ти да си доволен и душевно/психически спокоен с твоя избор на масло. След като маслото изпълнява изискванията на производителя на двигателя и се извършва регулярна и навременна смяна, то значи всичко е наред.
  8. 3 точки
    Малко мои разсъждения: 1) изминати 1 000км в градски условия - 25км/ч средна скорост = 40 м.ч. 2) изминати 1 400км при извънградски условия - 70км/ч средна скорост = 20 м.ч. 3) изминати 3 600км при магистрални условия - 120км/ч средна скорост = 30 м.ч. Много трудно се постига по висока средна скорост на магистрала. Рекорда ми е 135км/ч при яко каране с 180-200км/ч. Общо 40+20+30 = 90 м.ч. и 6000км => 67 км/ч постигната реална средна скорост Ако приемем, че маслото може да изкара 200м.ч. при нормална употреба ("normal" operating conditions) и около 100-120м.ч. при екстремна употреба (severe operating conditions), то аз бих го сменил след макс. 1 500 - 2 000км градско (severe conditions) шофиране, като взема под внимание: - наближаващия зимен период - наличието на био-съставка в дизела, която при многото студени стартове попада в маслото и го разрежда Дори и при продължително каране със загрял мотор био-дизела (за разлика от нормалния дизел) не се изпарява, защото температурата му на кипене е над макс. раб. температура на твоя двигател. Общо взето използването на 0W30 масло през зимен период с чести стартове (градско шофиране) на студен двигател без наличие на система за предварителен подгрев не е препоръчително.
  9. 2 точки
    От Бултрако естествено! В Пловдив вече може да се тества, за София не съм питал. Все още не е анонсирано официално, но е без това има желаещи! Аз карах вчера следобяд. Версията е Елеганс 1.5 турбо с CVT. Интериора изглежда солидно направен, вкарали са доста екстри спрямо 4 генерация: LED фарове, автоматично превключване къси-дълги, 8 говорителя / има пищялки и на задните врати/, адаптивен круиз контрол, следене на осовата линия, Emergency Call, 7“ Honda CONNECT със Garmin навигация, много по-качествена задна камера с 3 режима, тристепенно отопление на предните седалки, 2 USB за зареждане на телефони за задните седалки и т.н. На централния дисплей показва знаците по пътя. Тука са по-големи и се виждат много добре. Може да се ползва и като помощен дисплей на навигацията На снимките се вижда дизайна, на Елеганса са сложили два ауспуха и 18“ джанти. Като возия и стабилност не виждам разлика спрямо 4-та, нивото на шум е малко по-ниско. Единствено мотора звучи малко по-неприятно над 3000 оборота спрямо двулитровия. Като ускорение е много добре /сравнено с 2.0 автомат, по каталог има повече от 2 секунди разлика/, хубаво е някой с 4-та дизел да прецени усеща ли се разлика! Скоростната кутия работи плавно и бързо реагира на педала. Като цени разбрах, че ще е малко по-скъпа от сегашния Елеганс, което е нормално заради допълнителните екстри и по-мощния двигател.
  10. 2 точки
    @niksan_vn Маслото на Нисана е преполовило пътя си. Изглежда сякаш е карано на бензин, а не на газ. Това отново показва влиянието на проблемите на мотора върху маслото (по-износения двигател на Нисана, за което ти писа преди). Според мен, при запазване на същия режим на експлоатация на Нисана, следващите около 1500 (макс. 2000 км) ще се види по-драматично нарастване на замърсяването в зоната на дифузия, което може да наклони везните към планиране на смяна на маслото. Ще бъде интересно да се види капкова проба на 6000-6500 км. Хондичката е пей сърце . В нейното масло има още доста живот, предполагам и сам си се досетил. Чистота, като цяло. Ядрото не е тежко замърсено и е добре формирано.
  11. 2 точки
    @DTEC Ето го VOA на Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 - ТУК Все още се доуточняват някои параметри (сулфатната пепел). Като цяло, приликата с Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 е много голяма, поне по това, което може да хване анализа. Скрит жокер винаги може да има.
  12. 2 точки
    Абе всичко стана шменти капели и бизнес (с всичките му странични ефекти). До сега си карах колцата със щатското хондово 5 / 20 на което си пишеше синтетик бленд, но му спряха вноса. :( Излизаше ми 60лв (за 5 литра + филтъра), сменях си го на 5К и нямах разход, моторчето бе щастливо и аз доволен.
  13. 2 точки
    Маслото съвсем не е едно! Може би не знаеш, но маслата под марката Honda не се произвеждат от Honda! Това, което си дал на твоята снимка, мисля, че беше от Total. Honda имат под своя "бранд" още няколко, освен посоченото от теб, произведени от различни фирми. Например: https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html И трите стават за твоя двигател! Както виждаш - можеш да си купиш оригинално масло на половината цена, която си дал в ибей. Освен това, всеки по-известен производител има масло 0W20, което отговаря на изискванията и спецификациите на Honda. При това на доста високо качество и на още по-ниска цена! Ето такива неща обсъждаме в темата за маслата...
  14. 1 точка
    Не прави компромис със зъбните колела, защото има много които прескачат зъби на колелото точно поради износване. Целия комплкет FAI от Англия ти е около 400 лв смяната е относителна за бензин ми взеха 140 или 150, при теб има и дюзи и турбо. Моя комплект го поръчах от Америка, защото имам познат и той ми свърши работа. FAI дават 100 000 гаранция, колега във фирмата направи на Сивик 8 дизелов със сменена верига същата 120к и го продаде, като нямаше никакви симптоми за износване на верига. Карай със качествено масло, защото това е определящо. Един съвет съвсем приятелски, части от България освен ако не са накладки не купувай. Габиели доставя всичко от Англия за 5,6 дни, а качеството е десетки пъти над това тук.
  15. 1 точка
    Междувременно в оff-road форума: https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=230583&amp;p=3383568#post3383568 Carpera, може ли да Ви задам един въпрос?! Къде е задната Ви скорост? А спирачката?
  16. 1 точка
    Вкарваш се в филм от който няма да останеш доволен.
  17. 1 точка
    Мазда в Германия сменя масло на дори 3 000км (около 100-120 м.ч,), поради увеличено количество течност (масло+вода+дизел+био-дизел) в картера. Като повишеното ниво измерено на щеката с понякога с около 3-4-5мм над показанието за макс. Всъщност сега като се загледах, разбрах какво всъщност питаш.. Извадена само една част от моето мнение наистина не изглежда съвсем коректна - намаляване на часовете от 200 на 120. Но ако се прочетат и написаните преди и след това изречения, се вижда че имам нещо друго в предвид. Маслото вече има изработени 90 м.ч. и аз смятам, че след още около 80 м.ч. (2 000км с 25км/ч) или общо около 170м.ч. би било добре да се смени.
  18. 1 точка
    Както винаги бърз и точен . Благодарности
  19. 1 точка
    Това го знам, но те съветват километрите и месеците да се съкратят на половина. Ако запазим същите моточасове чивот на маслото, това автоматично съкращава километрите доста – и така разсъждавах. Но сега виждам, че моточасовете се намалят, което би направило смяната на масло при градско каране наистина кратка…
  20. 1 точка
    Няма проблем, само да не се смеете на рисунките ми. Мога да ги дам на някой по-вещ с AutoCAD да ги начертае.
  21. 1 точка
    Навигацията за съжаление няма шанс да се обнови неофициално! Аз използвам Goodyear Vector 4 Seasons G2 225/65/17. Зимата се държат като хубави зимни гуми, единственото от което не съм доволен е че имат по-висок шум от летните, макар и по-нисък от зимните Goodyear, които имах на предното ми ЦРВ. Мой колега си сложи на ЦРВ 3 Michelin CrossClimate преди седмица, нямат го този шум, но по тестовете ги дават по-зле от моите при зимни условия. Тази година излезе и Continental AllSeasonContact, хвалят я доста, но на живо не съм я виждал. Езика на километража се сменя от менюто, което излиза там. Има и настройка на светлините тип "следвай ме", като зададеш примерно 15 сек. загасват след толкова като излезеш от колата, а при отключване светва фаровете, не дневните! Колата с безключово отключване ли е?
  22. 1 точка
    Emod... изкрено се смях, докато четях анализа ти. Нисана наистина е по-износен двигател, но го сменям на около 7-8000км., като през това време доливам от тубата. Той събира 2,7л, а взимам 5л туба, че докато дойде 8000км, тъкмо и тубата е свършила. Хондичката я кара 90% жената.... Ако и прочета коментара Ти, определено ще вирни носа си още повече (понеже имаме леко съревнование), а тук е момента в който се смях.... какви хубави думи за хондичката (чак се чудя да не и казвам, а тя искаше след 1000км да сменям маслото). Благодаря ти за пореден път за анализа, ще се постарая да направя тест отново след около 2000км. Поздрави
  23. 1 точка
    0W-20 ILSAC GF-5 целогодишно за 6-7500 км или 8- 9000км на газ
  24. 1 точка
    Грешно! Изтривам мнението.Даже в Хонда има управление по + или - или и двете. За всяка апликация да се отвори сервизното ръководство на модела и да се провери!
  25. 1 точка
    Колеги, дойде и последния кашон. Днес ще ви ги пусна с Еконт.
  26. 1 точка
    Честно да си кажа, до преди година го зареждах къде веднъж месечно, къде веднъж на 3 месеца. Както ми позволява свободното време, а и условията. Нямам гараж, колата е пред блока, в малка квартира съм и нямам тераса, и т.н. Тази година съм го зареждал точно два пъти. Веднъж пролетта и веднъж в началото на октомври. Като последният заряд въобще не ми хареса как протече. Акумулаторът е бош силвър S4. Януари месец ще стане на 5 години. За сега върти, но го усещам, че при минусови температури "ще сгъне плочите"... Масово по форумите реват от тия акумулатори, че си изкарват гаранцията 2г. и до там. Ама нито зареждат, нито поддържат и затова. При мен изкара доста повече.
  27. 1 точка
    Аз не мога да се съглася с това. Когато търсих по обявите държах да е от Италия за да е със здрави ламарини, т.к. каквото и да има после за ремонт ще се прави на здраво купе. И наистина ремонт се наложи единствено на сегменти и гумички на клапани. Но то това си е като гледам нормално състояние на двигателите без значение от къде е внесена колата. Та за малко повече от 5 години каране и навъртени вече над 100000 км. извършен ремонт по колата смяна на двата лагера на предни главини... По окачването няма нищо да хлопа и т.н. Така, че да се каже, че от Италия са пълна скръб, а например от Австрия не, то не смятам че е правилно... А и друго щях да забравя... намерих я в мобилето на таван цена обявена, при това без газова... Имаше само една по-скъпа... И сега смятам след всичките тези километри каране, че избора ми е бил правилен. Не може да вземеш нещо в ниския диапазон от обявените цени и в същото време да е в отлично състояние...
  28. 1 точка
    Не мисля, че съм платил просто ей така за етикета. Но да за това, че маслото не е едно сте прави. Маслото, което аз съм взел е от оторизиран дилър на хонда(Cox-motors) и е за двигатели Type-R. Има си отличителни белези, самата 4-ри литрова бутилка, гърлото и се вади за по удобно наливане. Цената която съм дал е със филтрите, както съм споменал. Не е само маслото,които също са оригинални. Ако са взели вече и оторизираните сервизи да лъжат, не знам какво да кажа. Маслото си личи когато е хубаво, по много начини. b.t.w На гърба на маслото има и етикет, който се отлепя и е написано какво е на около 15-тина езика. Също е доказателство за оригиналност.
  29. 1 точка
    dandilov , далече съм от намерението да се заяждам с колегата, с теб, или с някой друг. Форума е обществен и отношение по въпроса може да вземе всеки. Моето мнение съм го казал и не държа някой да е съгласен, но не обичам пък някой друг, да ми налага и неговото "уж правилно" а да не вникне и грам, в написаното от мен. Колегата е свободен да прави с колата си каквото иска, да лежи под, над, или в нея 24 часа в денонощието, да и робува както си иска и никой не го спира. Ама да ме убеждава в измислени неща, как трябва да си зареждам акумулатора поне по един , а за по-добро няколко пъти в месеца - извинявай няма как да стане. Извинявай директен въпрос към теб / ама честна пионерска/ - ти колко пъти си зареждаш акумулатора на месец, щом и според теб е правилно?
  30. 1 точка
    1. При обслужването на главата съм чувал, че се слагат само оригинални гумички на клапаните. 2. Ако не смениш сигменти след като уплътниш главата "ефекта на помпата" остава, даже се увеличава заради подобрената компресия отгоре (сигментите започват да имат още по-голям flutter), да не споменавам и, че горния сигмент след прегряването вече не е със същата твърдост... Нови ризи... че тва не се ли прави след втори шлайф на цилиндри? Накратко - нови сигменти (според зависи износването на цилиндрите) и оригинални гумички... ма така или иначе отваряш отдолу - смени и биелни лагери.
  31. 1 точка
    Перфектна е пробата! Няма нужда от нова. Маслото е в идеална кондиция. Зоната на дифузия започва да трупа сажди,но има възможност за още много. В периферията се забелязва и доста голяма зона от чисто масло. 12 хил. км ще изкара със сигурност при тоя режим. След това ще е интересното, според мен. По мои сметки си направил между 80 и 100 моточаса. Предполагам, че ще е за смяна не по-рано от 15 хил км. Чакам да видим...
  32. 1 точка
  33. 1 точка
    Трябва да се свали дисплея и да се презапоят спойките на крачетата към платката и ще се оправи Често срещан проблем е
  34. 1 точка
    Тест първи: 1) Масло – Ravenol SSV 0w30, маслен филтър ОЕМ Хонда. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 155500 км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6000км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 1000км. градско и всичко останало извънградско. 6) Средна скорост - 100-120 7) Сезон на експлоатация – от 07.09.2018г. до 28.10.2018г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - 370 л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 6,00л. 12) Доливане на масло не е правено. 13) Други особености при експлоатацията: извънградското е около 1400км. извън магистрали и всичкото останало по магистралите в Унгария, Австрия и Германия при скорост 130-140 и често до 160. Снимката е на прозореца правена и отделно качвам скана, сканирано с 600 резолюция. Капката е сушена окло 36-40часа, просто я забравих. Ако трябва ще направя нова проба. Scan Maslo.pdf
  35. 1 точка
    Мда, колегата просто е платил за етикет на бутилката. В дълбочина, ако трябва да се намери техническият документ на маслото и да му се видят характеристиките, греда, обикновено няма такъв. Тъмна Индия...
  36. 1 точка
  37. 1 точка
  38. 1 точка
    Винаги са ми били интересни подобни твърдения. Горното може да се тълкува така: 1. Всички масла са еднакви 2. Само такова масло трябва да се слага в двигателя А защо гледаме и обсъждаме алтернативни масла мисля, че е ясно - това е 3-та серия от поредицата теми.
  39. 1 точка
    За средния панел , ако не си го вадил е добре да започнеш от долната част-към аудио системата. Дърпаш внимателно от доло нагоре и щипките освобождават. Трябва да разкачиш трете буксички( аварийни, подгрева и климата). Мисля че панела за парното се държеше на четири болчета. Аз съм стигал дотам единствено за да сменям лампите. При мен панела го избутвах навътре в левия край за да издърпам десния край . Жилото за клапата май не позволява да излезе панела навън.
  40. 1 точка
    Колега, доста си пописал и сигурно за себе си, си прав, (предполагам така ги разбираш нещата - в което няма нищо лошо) но с повечето от написаното не съм съгласен. Горе съм ти извадил, само няколко цитата, та: - Казваш, че зимата минимум 1 път месечно трябва да се зарежда акумулатора, а колко е максимума според теб - всяка седмица, или всеки ден? - Купувам си нов акумулатор, бият ми печата на гаранцията и веднага тичам да го зареждам - трябва да ме стяга шапката, или да ми хлопа дъската, за да го направя това. - За да получи тока отдаден при сутрешните запалвания, (обикновено е едно - освен ако не си играеш на пали/гаси) не е необходимо минимум 100км. за да се зареди, а доста по-малко , даже да не кажа, че са му достатъчни няколко минути работа и си е ок - това от моя опит и не е задължително да си съгласен. Последно: - Че е малък акумулатора на въпросната кола, да кажем че съм съгласен, но има една приказка -" ЯпонецО го е измислил и сметнал" , та за какво са ти тези повече ампери и повече пусков ток, все едно караш стар атмосферен дизел, от миналия век? - И след като премахна шината за закрепване на акумулатора, страничната шина и изкриви ушите, за да си сложиш дъска във ваничката, как го закрепи/обезопаси, или кабелите ще го държат? п.п. Карайте си колите и си оправяйте жените, а не се занимавайте с безсмислени неща. п.п.п. Забравих - нищо лично но имам една молба към теб: - въпреки че сме автомобилен форум, постарай се малко по-грамотно да пишеш, че на моменти едвам схващам за какво става въпрос.
  41. 1 точка
    Здравейте, Все пак се спрях на 2.0 бензин 4х4 автомат. Не ми се рискуваше с 2.4. Колата е на 100 000 км и 5 години (от Германия). От Бултрако ми казаха, че масло на скорости и диференциал се сменя на 120 000 или 6 г. (После на 60 000 или 3 г.). Има ли как да се ”хване”, че им е дошло времето или да чакам да станат 6г. за смяна. Всички смени на моторното масло са с Мотул 5/30. Със същото ли да се продължава? Почти съм сигурен, че като за първи път запалих колата и дадох назад се наклониха и двете странични огледала. После нещо бърниках по копчетата и сега го прави само дясното... Мерси Sent from my iPhone using Tapatalk
  42. 1 точка
  43. 1 точка
    Мултимедията пристигна и е инсталирана на колата. Отне ми не повече от 2-3 часа и то защото не бързахме много. Според мен стана много добре, старото црв доби съвременен вътрешен вид, камерата работи чудесно. Хванах я там, където е номера от дясната му страна - реално почти на средата на бронята. Може би ако имаше някакъв вариант да е захваната с 30 см още по нагоре щеше да е още по-добре, но и така ми върши много добра работа. Разглобяването на конзолата отнема на повече от 10 мин, въпреки че всичко отпред се разглобява. Не съм правил снимки защото има чудесни клипове как става в интернет - ето аз ползвах този: https://www.youtube.com/watch?v=MVx-fSFr3e4 А тук е крайния резултат при мен:
  44. 1 точка
    Знаете ли как са забогатели българските олигарси? Ами по стария банален начин с ябълката. Намерили една ябълка, продали я. С парите купили две, и тях продали. И така нататък. Иии, в един хубав ден получили необезпечен кредит и/или обществена поръчка.
  45. 1 точка
    С толкова лаконично име на темата и недобре попълнен профил - толкоз. Трима колеги се опитват да помогнат, като гадаят какво иска да каже автора... След като трябваше да си направя труда да потърся в останалите му мнения се разбира, че всъщност кара акорд 7 дизел преди фейслифт. Разбирайте, какъвто и друг халоген, различен от малкия ОЕМ-ски да сложи, ще си запуши лявата дупка за интеркулера, което е крайно непрепоръчително. То затова и дизел и бензин преди фейса са с различни халогени (след фейса е друго). Та: Бензин: Дизел: За да светне по-добре отпред, току виж после светнало и нещо по таблото...
  46. 1 точка
    Малко да изтупам темичката, както се вижда от предходния ми пост август месец Шитрако София ми смени предни дискове и накладки, днес прекарах 5 часа сменяйки същите атрибути поради невъзможно скърцане/свирене от предницата, не съм правил снимки, но накладките изглеждаха тотал, дисковете криви и 2двата (отдавам го къде на собствени шофорски грешки къде на кофти пътища) как да е, взех от Аутодок АТЕ-та накладки и дискове всичко ми стъпи 299 лева със доставката, отделно аз си напазарих малко лубриканти и днес започна сагата, след 5 часа внимателно пипане шкурене не малко блъскане с чука мога да споделя че съм доволен от себе си! Имам питане, водачите и на 2та апарата ги държах в обезмаслител да паднат лайната от тях отделно с обезмаслител и телена четчица свалих да си ебе дроба лайна от тези гумени кожухчета на водачите, след което последва пълнене със смазка до смърт и на 2те както и омазняване на водачите и сглабяне. Буталцето го зачистих с вълнен парцал максимално, но не съм го лубрицирал (не надигах неговата гума) да пробвам да шия вътре смазка - това грешка ли е или ? Отделно педала първо натискане потъна до доле, второ трето и на четвърто има малко повече ход от нормално (от преди) някакви идеи как къде защо ? Овърол съм много доволен от свършената работа защото я направих сам (с помощта на приятел и биричка) пред блока без да бързам (освен накрая, че заваля). Обмислям всичко което мога да го правя аз вече, че джоба ми взе да го боли от 'майстори'
  47. 1 точка
    Миналата седмица ревизирахме моята кутия при фена. Изключително съм доволен от работата и отношението! Препоръчвам човека. Работи се с внимание към детайлите, не мисля че в стандартен сервиз, ще получиш толкова качествена работа.
  48. 0 точки
    На доброжелател ли се правиш или просто на сиирджия???? Прочети поста ми преди твоя това ти е отговора. Мисля че темата се изчерпа.
  49. 0 точки
    Здравейте колеги .някой слагал ли е 18цола на црв1 1999г за тези става въпрос 8джи са
  50. 0 точки
    Значи толкова сме изостанали от западна Европа, толкова сме назад, че колите като тръгнат от там на 300-400 хиляди километра, пристигат в България на 90-100 хиляди .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...