Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.10.2018 in all areas

  1. 2 точки
    От 2015г съм монтирал такъв разклонител в кола, която се кара в България. Тогава не намерих такива в български магазини и го купих от немски. Работи си безпроблемно. Трябва да се внимава когато се свързва, защото е с посока.
  2. 2 точки
    Аз използвах точно такива конектори, понеже навързан директно към бушоните, модула не правише хубав контакт. Карам по павета или неравности и хоп угасва, после сам се пуска .... С тези връзки нямах абсолютно никакъв проблем. Препоръчвам ги дори.
  3. 2 точки
    Зимните джанти станаха черни с нови зимни гуми Преди / Сега:
  4. 2 точки
    Колеги махнах вентилатора за да го погледна, като за тези които незнаят как става ще драсна два три реда. Под жабката има един капак, който се държи на три щипки, от двата края по една и в средата една, леко избутване надолу и те освобождават. След като щипките са освободили къпакът се издърпва към седалката. След като е махнат къпака се вижда и самият вентилатор, първо му се маха буксата, като на буксата има една щипка която се освобождава с отверка. Вентилаторът се държи на три винта, като се развъртат и той пада. При мен имаше малко листа, които махнах, но остана едно леко жужене, което ще доведе евентуално до самата му смяна след време. Така като гледах вентилатора си мисля, че би трябвало да са напълно съвместими от кола с дясна дирекция за лява, тъй като в момента ми изпада точно такъв да взема, ще ги сравна преди да правя каквото и да е било. Поствам малко снимки отдолу.
  5. 1 точка
    Според мен,препоръката на този майстор ми звучи несериозно.Задължително бих потърсил друг,"по наясно".Търси проблема,колега..!
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Първите 4 масла от промоцията "Акция 4+1: плати 4л и получи 1л безплатно" - https://www.ravenol-shop.de/aktion-1_liter-gratis Безплатна доставка до България при поръчка над 149,90 €. Всички туби от промоцията, купени от www.ravenol-shop.de са с прясно масло директно от производствената линия. От тези партиди ще бъдат взети и пробите за анализи.
  8. 1 точка
    Моята гледна точка: Няма или поне аз не съм срещал. Има само догадки. Дискутирали сме този въпрос и преди. Не считам, че липсата на ядро е признак за по-ниско ниво на предпазване. Замислете се за дизелите. Те всички трябва да са обречени, тъй като по-принцип не формират ядро. Формирането на ядрото (тежки фракции; слепени; силно замърсяване) зависи от много фактори - състояние на мотор, стил на каране, гориво, вид масло (разбира се) и т.н и т.н., вкл. вида на използваната хартия, която има пряко отношение към "образа", който виждаме върху нея. Примери за тестове, правени едновременно на офисна хартия и на филтърна хартия: Пример 1; Пример 2 На същия автор (igork - един от най-добрите, а може би и най-добрия, лично за мен) може да се намерят още много такива тестове. Видно е, че на офисната хартия има ядро, а на филтърната няма. Това е един пример, че ядрото е "относително нещо" и не бива да пленява фокуса на съзнанието ни. Това, което има значение е степента на насищане на маслото (като цяло; всичките му зони, които виждаме) със замърсявания и знанието ни кога настъпва момента за смяната му - само и единствено от гледна точка на диспергиращи свойства!. За другото си има UOA. За мен лично този момент настъпва, когато големините на зоните на тежките (оранжев цвят) и леките (зелен цвят) замърсяванията се уеднаквят или клонят към уеднаквяване. Нагледно - капка със и без ядро + UOA на маслото:
  9. 1 точка
    Довърших и предницата, не мога да и се нарадвам.
  10. 1 точка
    Днес наредих задната добавка, праговете и задните вежди на калниците.
  11. 1 точка
    Слага се мост, т.е окъсява се на мястото на елемента. Предпазител има задължително, но неговата функция не е да пази моторчето, а окабеляването от запалване, при повреда в моторчето. Разбира се, ако си намерите подходящ елемент, може да се монтира, но намирането е доста трудно. Ако се стигне до дефектиране на ел моторчето, то този "термопредпазител" ще ограничи тока постепенно, до 0. Ако липсва, ще изгори "бушона" и пак ще се предпази инсталацията, затова казвам, че е безсмислено да се монтира. При дефект в ел моторчето и при двата случая, ще си търсите ново. Всеки да си преценява сам.
  12. 1 точка
    ЗдравейтеДнес смених маслото в скоростната кутия.Искам да благодаря на всички които ми помогнаха с така ценнат информация и най- вече на OLMY.Скоростната кутия има контролна пробка и се намира на мястото посочено в схемите. Може да се познае лесно защото е единственото болче за ключ 10 и има дифтунга (логично).Точна на 2,5 литра протече масло от нея.Поздрави
  13. 1 точка
    Олми е прав,сега като се зарових в менюала видях,че точно такава е процедурата.Винаги съм знаел точните количества и за това не ми е било необходимо да търся контролна пробка.Ето,че и аз научих нещо ново
  14. 1 точка
    Не е съвсем вярно, че на скростната кутия няма контролна пробка за контрол на нивото на маслото. Ето какво показва точната сервизна информация за ръчна скоростна кутия за I-CTDI двигателя. и П.С. Едно уточнение ! Обърнете особено внимание при намирането на показаният болт на контролната пробка. Съшествува вероятност ако не бъде намерен точно той, по погрешка да бъде развит накой от наподобяващите на него и изпълняващи фиксаторни функции. Разположението му е специфично върху скорстната кутия, просто трябва малко повече да се внимава. Ако сте го открили при наливането на новото масло след достигането на необходимото ниво от него протича леко масло. Завивате без много, много да се заигравате със стягането на дренажния болт, след което стягате леко четириграма на горната пробка и сте готови.
  15. 0 точки
    От новото надписче "USVO" рипа цената - много е скъпа рекламата! А пък то е повлякло крак и на другите, които са без.
  16. 0 точки
    Когато в Перник се роди момче. Във Волфсбург започват да му сглобяват Голфа.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...