Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.10.2018 in all areas

  1. 5 точки
    @didich Първо, поздравления за придобивката . Моето виждане относно маслото (с цена около 30 Евро за 4 литра): За проба относно "поносимостта" към 5w30 и евентуална "промивка", бих започнал с Petro-Canada Supreme 5w30 (черната туба, чудесна II група) за няколко хиляди (2000-3000). Може и повече, ако ти хареса . Масълцето е много добро за категорията си (виж ойл-клуб.ру). Ако всичко с разхода на масло е наред, можеш да продължиш с Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30. Малко извън посочения бюджет, ако купуваш 3,785 л. + 0,946 л., е Amsoil XL 5w30. При условие, че моторът "потраква" или се покаже харч на масло - Shell Helix Ultra 5W-30 ECT C3, заради по-високия HTHS (>3.5) + GTL базата. За лятото алтернативи са Petro-Canada Supreme Synthetic 10W-30 и Amsoil XL 10w30 - стабилен вискозитет (за по-високите Т), малко модификатори на вискозитета (VIIs, VM), нисък NOACK. Поздрави!
  2. 4 точки
    Не може да говорим за "менте синтетика " на Равенол. За мен основният проблем се корени в германското законодателство и по-специално това, че според него "пълна синтетика" (vollsynthetisches motorenöl; full synthetic) може да се нарича само масло, което е изготвено изцяло (само и единствено) от IV-та и V-та групи базови масла. Понятието "синтетика" е "разтегливо", както всички знаем, вкл. от многото изписано по въпроса из големите маслени форуми. Подобно на колегите, и моите преки наблюдения над Равенол също са изключително положителни, видно и от капковите ми тестове.
  3. 4 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 416 310 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5500 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - около 48 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 01.07.2018 - 12.10.2018; 9) Моточасове – около 115; 10) Изразходвано гориво - около 358 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (358 л./ 3.7 л.) = 97; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,7 л. (източено е и маслото от картера на главата, което обуславя 200 мл. повече налято чисто масло); 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено или промяната е почти незабележима ( - 1мм на щеката; установих много лек теч на масло от гарнитурата на картера); 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; леко градско (без задръствания); последните две седмици (14 дни) колата се кара в много тежък режим => студен старт –> 5 мин. работа –> гасене на мотора за около 3-4 мин. > старт -> около 3 мин. работа – гасене на мотора за около 5-7 мин. –> старт – >около 5 мин. работа –> гасене на мотора (общо се изминават около 2.5-3 км); 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 400-5500 км (офисна хартия):
  4. 3 точки
    HPS e "полу-синтетика", каквото и да имат предвид там Равенол... Щом Бардал-ът ти е пресен, можеш да го ползваш него като промивка, а после аз бих ползвал Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30. На HPS, CCS е 6140 mPa*s, а на Петро -то e 3780 mPa*s = на много по-лесен студен старт, особено зимата.
  5. 3 точки
    Имах този проблем, двигатела работише като хубав дизел, имаше едно чукане. След смяна на вала се чува само пистовия ремък. А самиятн проблем най вероятно се получава от не сменено масло и гъсто масло ( на студен мотор най вероятно върти на сухо)
  6. 3 точки
    Проблема е в първите к20. Като цяло в следващите е отстранен. Драмата тръгва от това че вала остава без мазане, не че и той е толкова здрав де. Няма как да се отрече че има проблем това двигалче една тясна гърбица е предвидена да повдига два клапана което увеличава товара на вала и изброените по горе неща помагат и те.
  7. 3 точки
    Не е менте синтетиката, а просто сега от равенол са решили да променят леко рецептурите, да пуснат един надпис "УСВО" и да праснат една нова реклама. Така се надяват хем да им скочат акциите, хем са решили да вдигнат и цените за повечко печалба. Търговски трикове... Това си мисля аз...
  8. 3 точки
    Забелязвам, че в сравнение със SSV 0W30, тук количеството на разсейките в зоната на дифузия е много по-голямо. Дори SSV е на повече моточасове... На какво би могло да се дължи това?
  9. 2 точки
    Здравейте! Отскоро и аз съм горд собственик на CR-V 3 2008 г. бензин 2000 кубика, ръчна скоростна кутия! И сега се започва стандартната процедура по смяна на масла, филтри и т.н. Вероятно е писано някъде вече, но не можах да намеря такава тема, та да питам: горивният филтър сменя ли се регулярно или и тук е като при Акорд-а - в резервоара и не се сменя? Трябва ли да се сменят маслата на скоростната кутия и задния диференциал и какво трябва да е маслото? Имаше колега от форума, който предлагаше масло за скоростна кутия, но май не виждам обяви от него?? Извинявам се предварително, ако има такава тема и съм я дублирал
  10. 2 точки
  11. 2 точки
    Не съм сигурен, че мога да посоча точната причина/причини. По-горе бях писал: В допълнение, последните 14-дни бяха доста тежки за маслото (както съм писал по-горе), вкл. и поради по-ниските Т сутрин. Режимът се повтаряше по два пъти на ден - сутрин 7.20 и в 16.00 часа. Не съм имал такъв режим на експлоатация, поне не толкова продължителен. Следя същото масло в oil-club.ru, но използвано в Opel Corsa D (z14xep) - ТУК Гледам, че и там нещата със зоната на дифузия са подобни при 100 м.ч., но ядрото е по-чисто от моето. А може просто моторът да остарява все по-осезаемо и да "зацапва" повечко . Ще видим следващата проба. Между другото... имам идея за експеримент (правил съм го и преди веднъж)... но да стигнем до там .
  12. 2 точки
    @didich Петрото е маслото за D14-ката. Особено новото Dexos1 Gen2, което е с по-висок HTHS.
  13. 2 точки
  14. 2 точки
  15. 1 точка
    Точно така. За "твоето" гледам бензиновата, за "моето" - дизеловата. Ако при теб има разлика в марката на маслата - старо-ново, то аз преди Mobil 1 ESP Formula 5w-30 използвах Mobil 1 ESP 0w-30. Аз лично смятам, че 0w-30 е с по-добри база/подобрители/добавки/т.н. Също така смятам, че Ravenol SSV 0w30 не е лошо масло, че да се налага следващото (Mobil 1 ESP Formula 5w-30) да отмива и да си влошава състоянието толкова бързо. Просто този Mobil толкова си може и 150мч са му достатъчни. Аз лично никога повече не бих си купил такова масло. Освен ако не е на някаква невероятно ниска цена, напр. като тази - https://www.amazon.de/gp/product/B07HMM6193/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
  16. 1 точка
    Ето още едно,да станат 3 - https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html
  17. 1 точка
    При това положение Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 става водещ избор:
  18. 1 точка
    Аз продължавам да наливам VSI 5W-40 в моите таратайки и не виждам причина, да съм недоволен.
  19. 1 точка
    Между другото, тази увеличена фина мърсотия в зоната на дифузия може да се дължи и на още нещо, а именно естерите в Мобила, които "измиват" каквото могат из маслените магистрали на мотора. Ето сравнение между предходното ми Ravenol SSV 0w30 (видно без естери - няма пик на 1750) и Mobil 1 ESP 5w30 (пикът на 1750, респ. окислението от VOA = 35, говорят за около 5% естери):
  20. 1 точка
    По цвета на този т.нар. втори кръг на маслото се определя неговото свойство дали може да бъде използвано. Когато едно масло не показва голямо изменение при 160мч, а друго е вече изменено (4-5 по скалата) при 115мч, то за мен измененото масло е към края на живота си и по-този начин показва по-ниско качество на база/подобрители/добавки/т.н. Аз в момента съм със същото масло. По видяното от пробата на 127мч (около 4 по скалата) ми е ясно, че то няма да изкара предвидените 200мч. Вече съм запазил ден и час за смяна, но за съжаление поради сезона на смяна на гуми и претоварването на сервиза, маслото трябва да "изтърпи" до началото на ноември.
  21. 1 точка
    h5rov да направим една тема точно за другите марки (като антиреклама). Мнения на роднини, приятели, колеги за коли след 2005.Аз не знам коя е тази Хонда, с която да сменя моята, 400хкм.всичко е още орг. ма е на 22г.
  22. 1 точка
  23. 1 точка
    Защо да е тъпо вземи дори 3 л и направи 2 смени .Маслото на диференциал сменя лесно но ти трабва канал, като се налива до протичане от горната пробка ,писано е че се слага 1.2л но ти остават поне 1л в системата старо ако е спазван мануала и сменяне през определените км ок ,за това се слага 1.2л но ако незнаеш кога е била предната смяна смени го 2 пъти през 2000км така 3л ще използваш всичките като идва зима и накарай да ръботи 4х4 за да се смеси старото с новото . Същото е и за скоростната кутия за това се спазват определени интервали за смяната им като е един вид обновяване.
  24. 1 точка
    Потърси Слави ЦРВ, срещу заплащане естествено...
  25. 1 точка
    Включвам се и аз: Линк-https://www.ato24.de/en/amsoil-euro-cars-5w-40-synthetic-motor-oil-improved.html Вид и количество- AMSOIL Euro Cars 5W-40 Synthetic Motor Oil Improved 1х3.785L+1x0.946L Линк- https://www.ato24.de/en/ravenol-su5-atf-fluid.html Вид и количество- RAVENOL SU5 ATF Fluid 2х4L Линк- https://www.ato24.de/en/ravenol-vsg-sae-75w-90.html Вид и количество- RAVENOL VSG SAE 75W-90 2х1L Стойност на поръчката: (37,96+9,95+36,95+36,95+12,95+12,95)*1.9675*0.95=276,09лв Начин на плащане- - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване- Чрез куриер
  26. 1 точка
  27. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-leichtlaufoel-ssl-0w-40.html Вид и количество:RAVENOL Super Synthetik Öl SSL SAE 0W-40 -5л Стойност на поръчката:46.95 euro x 1.9675лв =92.37лв - 4.61лв= 87.76лв;.... Начин на плащане ;Еконт;...ако може! Лично. Поздрави!
  28. 1 точка
    Значи до сега сме карали с менте синтетика от Равенол, язък ама вече след като са се у...ли мисля повече да не им се доверявам, май ще сменям марката. Колеги от тази седмица се сдобих със сивик 6-та ген. с Д14А3 и искам да сипя правилното масло на този мотор /в момента е с 10-40 на Бардал сипано от предния собственик на около 4000км, не го пипа, има лек теч от гарнитурата на картера, която ще се подмени заедно със смяната на новото масло/. Колата се кара предимно в София по северната тангента, всеки ден минавам около 60-70км със спокойно каране около 80-100км/ч. Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 ще ми върши ли работа и има ли друго по добро от него в същия диапазон като цена около 30 евро за 4л, благодаря предварително за препоръките. Поздрави.
  29. 1 точка
  30. 1 точка
    Абе то и като пръднеш не се вижда, ама да не ти развалям кефа сега.
  31. 1 точка
    Аз незнам за ко ти трябва да си кичиш колата като пернишки голф с тея лампи, дето е въпрос на време да ги забранят или да вземат да глобяват за тях, при положение че тая генерация има толкова елементарна схема и един модул за дневни светлини се връзва за 15 минути на 3 точки и работи толкова интелигентно че и японеца не се е сетил за него. Купуваш си един ДРЛ модул, които пали плавно дългите светлини на определен процент които ти си задал, примерно моите са на 30%, нищо друго по колата излишно не свети, ни габарити, ни табло. Крушките ми са осрам наитбреикър дето хората се оплакват че горели за 4-5 месеца, е моите са на 9 години благодарение на тоя модул. Отделно модула следи напрежение и сигнализира със звуков сигнал много по рано за проблеми в зареждането от колкото когато ти светне лапмата, тогава дефакто вече си само на акумулатор без никво зареждане. Модула има и друго екстри които не ползвам. Връзването му е един плюс след контакт, едно кабелче до синьочервен кабел от ключа за светлините, тва е кабела за дългите, едно кабелче от същия ключ или там някъде за габарит си намериш, по него модула се ориентира кога да се изключи, демек ти си врътнал ключа и вече си на габарит или къси, и една маса, чисто спретнато модерно, кви са тея диоди кви са тея коледни украси, да им търсиш дупки, да светят за тоя де клати дърветата и да са проформа само за пред кат
  32. 1 точка
    Здравей Чавдаре, искам да се включа: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30: 1x4L+1x1L Стойност на поръчката:(1x25.96 + 1x6.95) x 0.95 x 1.9675= 61.51 лв ~ 62 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: чрез куриер до офис на Еконт - кв.Пролет гр.Г.Оряховица
  33. 1 точка
    Здравейте на всички, в крайна сметка премахнах DPF-a физически и софтуерно, цялата манипулация беше извършена в Madness Пловдив, резултата е елиминиране на филтъра запазване на катализатора повишаване на мощността с 40 коня (от 150 на 190 ) и повишаване само с 30 нм, минал съм около 2500-3000 км разход извънградско 5.5-5,8 - градско 6,5-6,8 без никакви пушеци .
  34. 1 точка
    Качвам чак сега снимки за нещо което направих преди година :> Много скоро след свършената работа по изолацията не се задоволих напълно и реших, че нещо липсва и трябва още. За щастие навреме се сетих какво да допълня, което оказа много голяма роля при изолирането на звука в горната част на купето - предимно прозорците. Купих черна лента за прозорци - дограми, която е доста мека и перфектна на размер. Сложих я на точното място където дебелата гума на вратата се допира на касата на колата. Вратата съвсем малко по-усилено се затваряше, но след време улегна и почти нямаше разлика от преди и в същото време създаваше звук на голяма плътност при затварянето. Нещо което изобщо нямаше преди.
  35. 1 точка
    1. Мъжът и жена трябва да бъдат като ръцете и очите: когато ръката я боли – очите плачат, а когато очите плачат – ръката бърше сълзите й. 2. Седем пъти провери преди да се усъмниш в някой човек. 3. Мъката е като скъсаната дреха – мястото и е вкъщи. 4. Понякога се случва камъкът да плува, а листото да потъне. 5. Слънцето не знае кой е добър и кой лош. То свети, без да знае кого ще стопли. Бъди като слънцето. 6. Видиш ли глупав или луд – направи му път. 7. Помисли и вземи решение. А като решиш – не мисли. 8. Когато една жена иска нещо, и през скала ще мине. 9. Не задържай това, което си тръгва. Не гони това, което идва. 10. Който много иска да се изкачи високо, сам ще измисли стълбата. 11. Който купува това, от което не се нуждае, един ден продава това, което му трябва. 12. В усмихнатото лице никой не се прицелва. 13. Съвършената ваза никога не може да излезе изпод ръцете на лош майстор. 14. По-добре да бъдеш враг на добър човек, отколкото приятел на лош. 15. Без обикновените хора не може да има велики. 16. Морето затова е велико – защото не обръща гръб и на малките рекички. 17. Дори и мечът да ти потрябва веднъж в живота, носи го винаги. 18. Никой не се препъва, докато си лежи в леглото. 19. Ако искаш да нарисуваш клон, трябва да слушаш повея на вятъра. 20. Направи всичко, което можеш, а за останалото се довери на съдбата. 21. Прекомерната честност граничи с глупост. 22. Побеждава този, който може да издържи половин час повече от своя противник. 23. Дълбоките реки текат тихо. 24. В подножието на морския фар винаги е тъмно. 25. Когато се отправиш на път по собствено желание, и хиляда километра ще ти се сторят като един. Японски мъдрости
  36. 1 точка
  37. 1 точка
    Много внимавай, чупят се лесно. Махаш трите щипки (крепежи) отдолу. Развиваш винтовете от към калника. Накрая дърпаш целия праг назад към задната част на колата, ако не мърда, с леко поклащане нагоре-надолу. Самия праг е като нанизан върху щипките. После като излезе прага, щипките се завъртат на 90 градуса и се вадят.
  38. 1 точка
    Благодаря Madgo! Наистина колата е страхотна. За сега съм минал само около 1000км защото бях на ски почивка в Пампорово, но ми се искаше да пътувам някъде до по- далече. Единствения неприятен момент е разхода на бензин, тъй като при ЦРВто бях на газ и пътувах почти без пари Ето малко снимки Трябва да освежа джантите и да взема още едни за летните гуми Относно цената не е тайна, тъй като гледам, че обявата още си стои. В момента са две. И двете са г/д на една цена като другата е с повече екстри, но на много повече км от тази и по мое мнение нямат нищо общо по отношение на техническото им състояние, дано да не се разочаровам с времето. Гледах и вариант за внос от САЩ или Канада, тъй като излиза по- евтино, но тази ме грабна и реших да не чакам
  39. 1 точка
    1 спрей структура, 1 тиксо и 1 покривен найлон=15лв =
  40. 1 точка
    Да, вече не чета. Какъв е смисълът, като не мога, не смея да правя неща по колата си? Да нервя майстор, като питам и се кахъря? Като предполагам и цитирам? Днес сутрин, на -10С⁰, стъклото беше ледено. Запалих и оставих, докато чистя, включено разскрежаване. След пет минути работа на място ледът беше готов за почистване. Затопли след 10-15 мин., както обикновено. Стрелката отлепи, като излязох на Цариградско шосе. За осем години разбрах, зима на кратки разстояния, в колата ми е хладно. Edit (18.42ч.): Нямах предвид разстояние, а скорост, различна от 3-та, в този ледник! Иначе са около 3-4 км, докато се измъкна.
  41. 1 точка
    Същата работа с моя дизеляк. Проблем не търся, защото навсякъде се говори едно и също - парното на дизелите е слабо. Да не говорим как бучи, а скоростта от духалките е горе долу. При всичките ми предишни коли на макс. скорост, срещу духалките не можеш да гледаш, а шума е в пъти по-слаб. Дори на извън градско на Auto режим и темп. -5 , държа градусите на 26-28, а не съм от зиморничевите. Съвременен дизел с алуминиев блок , 7литра масло, още толкова антифриз си загрява бавно и това е. Проблем с въпросната клапа се търси, ако духа хладно дори след 20мин. каране. Като я извадя от служебния паркинг (винаги поне +10С) не е загрял по стрелка, но парно вече си има прилично. Таков мръзнене в кола не съм имал от преди 15години с Трабанта.
  42. 0 точки
    Цифрите са верни, но пред тях се усеща фрапираща нужда от още една 0-ла и запетайка. :) Потвърдено на 10%.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...