Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.10.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Не всички К серии са с проблем. Драмата е най вече в архитектурата на главата и ползването на кофти масла запушващи маслвните магистрали.
  2. 3 точки
    Колата е достатъчно безпроблемна. Сам каза за приятеля ти , че не е имал проблеми от функционално естество. Видял е износено и вече е проблем... на 10-15 години кола има всякакви износвания. Виж , ако се качваш от кола от деветдесет и някоя година на две хиляди и някоя и очакваш същата надеждност няма как да стане. Просто има повече електроника. Акорд е супер кола за времето си. Класът и предполага да се кара много. Какво да правиш като ти идва на половин милион километра. В Германия има хора , които правят половин милион за година-две. Отзад си стоят найлоните и като тръгнат на втората година да ги продават , са като топъл хляб за нашите джамбази. В Италия си ходят на кафе на 60 километра. Няма сервизни книжки , мишки, продават ги по ибей за 20 долара. Старата кола си иска пари , от които се изхранват майсторите. Ако искаш безпроблемно взимаш нова от магазина и 5 години си щастлив. Между другото обслужването на нов автомобил е минимум 300 лв при дилъра. И на определени километри почват да си сменят каквито части искат , без значение от това дали работят. И за да не разводнявам вече. Никъде по форумите не пише с точност какъв е проблемът с работата на автомобила при износени валове/ шупли. Някъде пишат вибрации на празен ход, другаде тракане от клапаните. Ако е така ще го усетиш. И в това състояние ги карат с хиляди. Моята може и да има , обаче двигателят е тих и в компютъра няма нито една грешка. Лека вибрация на празен ход , която изчезва при електрическо натоварване. Ще проследя въпроса и по натам ще дам информация , за да може хората да знаят.
  3. 3 точки
    На всички ще ни е интересно да ни споделиш коя ще е марката и модела на който ще се спреш.
  4. 2 точки
    Абе то и като пръднеш не се вижда, ама да не ти развалям кефа сега.
  5. 2 точки
    Не, в никакъв случай не искам да разпространявам митове. По-нагоре написах ,че не го твърдя за всички автомобили. Разбира се ,че има читави. Точно фирмен дизел визирах горе.600к за година. Само казвам ,че това са стари автомобили, проблеми се очакват. Истината е ,че най-добрите и надеждни автомобили май са се произвеждали деветдесетте години. Пак да не разводняваме. Шупли на к20 са описани на много места, но това ,което става ясно е ,че си карат масово с тях , без да имат проблеми. Не е категорично колко често е на акорд. Повечето пъти става въпрос за cr-v или други модели.Споко на колегите насочени към тоя мотор. Супер за хора ,които не карат с по 140+ . Доста икономичен, стабилно и мощно в завойчета , така че става и за фън, но умерен. За спокойни и дори лежерни шофьори, които се кефят да си рисуват завоите и колата им да гори колкото едно по-старо 1.4 на коя и да е марка. Разходи по поддръжка повече отколкото на един хеч 1.4 ,ама и усещанията са други. Гледайте и слушайте как работи двигателя като го взимате и няма да сбъркате. Кошари са , колко ресурс да имат все пак... Няма да ги караме по 200к и нагоре нали с това сме съгласни повечето?
  6. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 416 310 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5500 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - около 48 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 01.07.2018 - 12.10.2018; 9) Моточасове – около 115; 10) Изразходвано гориво - около 358 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (358 л./ 3.7 л.) = 97; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,7 л. (източено е и маслото от картера на главата, което обуславя 200 мл. повече налято чисто масло); 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено или промяната е почти незабележима ( - 1мм на щеката; установих много лек теч на масло от гарнитурата на картера); 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; леко градско (без задръствания); последните две седмици (14 дни) колата се кара в много тежък режим => студен старт –> 5 мин. работа –> гасене на мотора за около 3-4 мин. > старт -> около 3 мин. работа – гасене на мотора за около 5-7 мин. –> старт – >около 5 мин. работа –> гасене на мотора (общо се изминават около 2.5-3 км); 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 400-5500 км (офисна хартия):
  7. 1 точка
    Аз за това съм фен на фейслифтови коли, към края на производството си Ако сега заминаващото си CR-V имаше Android Auto, може би щях да си го взема.
  8. 1 точка
    Този мит, че на запад всички карат много не е верен... Фирмените дизели се карат много, но няма как за 2г да направят половин милион... Предишният ми (дизелов) акорд беше на 8-9г, взех го на около 130х км, но разбрах (има как, стига да искаш), че е бил такси в Лондон и реалните км са около 400хил... Вървеше си, не му личеше, но го продадох заради бъдещи потенциални проблеми. Та и на запад се превъртат километражи, но не масово. Сегашният, бензинов вече е на 11г и реални около 140 хил, та не разпространявайте мита, че всички на запад са издухани и на много километри, такива и да има не са болшинство. А не е ли странно, че всички вярват в този мит, а като купят колата, първата работа е да се натоварят с всевъзможни смени на консумативи и то от най-скъпите... че знае ли се предните собственици дали са я глезели толкова и още 20 г ли ще я карате, та такива разходи...
  9. 1 точка
    Аз незнам за ко ти трябва да си кичиш колата като пернишки голф с тея лампи, дето е въпрос на време да ги забранят или да вземат да глобяват за тях, при положение че тая генерация има толкова елементарна схема и един модул за дневни светлини се връзва за 15 минути на 3 точки и работи толкова интелигентно че и японеца не се е сетил за него. Купуваш си един ДРЛ модул, които пали плавно дългите светлини на определен процент които ти си задал, примерно моите са на 30%, нищо друго по колата излишно не свети, ни габарити, ни табло. Крушките ми са осрам наитбреикър дето хората се оплакват че горели за 4-5 месеца, е моите са на 9 години благодарение на тоя модул. Отделно модула следи напрежение и сигнализира със звуков сигнал много по рано за проблеми в зареждането от колкото когато ти светне лапмата, тогава дефакто вече си само на акумулатор без никво зареждане. Модула има и друго екстри които не ползвам. Връзването му е един плюс след контакт, едно кабелче до синьочервен кабел от ключа за светлините, тва е кабела за дългите, едно кабелче от същия ключ или там някъде за габарит си намериш, по него модула се ориентира кога да се изключи, демек ти си врътнал ключа и вече си на габарит или къси, и една маса, чисто спретнато модерно, кви са тея диоди кви са тея коледни украси, да им търсиш дупки, да светят за тоя де клати дърветата и да са проформа само за пред кат
  10. 1 точка
    Ето и малко по-подробна информация относно USVO - ТУК Най-общо казано - презентацията включва интересна информация относно модификаторите на вискозитета (VIIs - различните видове и разликите помежду им, формата им, поведението им, тестове, плюсове и минуси), също така плюсове и минуси на PAO базата и с какво PAO работи Ravenol (схематично показано). В диаграмите се споменават и oil-soluble polyalkylene glycol (OSP)(видяхме го и в дискутираното в предходните постове Kroon Oil Poly Tech 5w-30), заедно с естерите и алкилираните нафталини (AN) (стр. 14), като част от модерната "високополярна химия" в маслата, и др.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...