Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.10.2018 in all areas

  1. 7 точки
    След операцията в Германия, вече сме в България. За сега всичко е наред, градусите се коригираха от 64 на 31, което е в стандартите за нормален живот. Избрахме VBT операцията. При нас продъжи 5 часа, представлява 5 винта виксирани на 5 прешлена и винтовете са свързани по между си с медицинска корда /въже/. На вторият ден след операцията вдигнаха сина на крака, както е с катетъра и всички там системи. На третият ден махнаха всичко и започна да ходи, да изкачва по малко стълби, след това упражнения в тяхната физиотерапия и на седмия ден ни изписаха. Още шест дни останахме в апартамента който наехме и спед това към БГ. Сега синът върви, навежда се и всичко, но като седи дълго прав или седнал и започва да го боли леко гърба. Според доктора до месец ще отмине това и след 5-6 месеца може да спортува всичко. За болницата и условията няма какво да се говори, чак ни намериха лекар учил в България да ни превежда - оказа се, че сме първите от България. След 2 месеца трябва да направим ренгенова снимка и я пращам в Германия. Това е за сега.
  2. 3 точки
    Много вярно особенно сега като ги правят да се чупят бързо.Колко уикенди съм лежал отдоло за някоя простотия и после се чудя защо все едно ще я правя вечна.Пази си колата, но не се вманиачавай.
  3. 1 точка
    Можеш да фабрикуваш каквото си искаш, но ако решат да се заяждат при регистрацията, ще те пратят на технотест. Още повече, че тоя мотор не се слага в това купе фабрично.
  4. 1 точка
    Опитът в годините ме е научил да не обръщам много внимание на такива неща. Ще се търси проблем, когато стане по отявлен и откриваем. Като млад шофьор много се шизофренирах от тропане, скърцане и прочие. В един момент се оказа, че прекарвам повече време под колата отколкото в нея. Някаква тиха лудост такава... Карайте си колите и като се счупят ги правте! Това с превантивните ремонти е вятър работа. Страда главата, ръцете и най-близките ви хора.
  5. 1 точка
    Карам автоматик 1 ген вече 4 год ръчка никога вече няма да взема.Навраме сменя ли се маслото е вечен,има симптоми които трябва да се видят при купуване на колата после обслужи ли се само удоволствие е да се кара.
  6. 1 точка
    Аз съм скептичен, страх ме е от автомата, въпреки, че имам очебиен пример за надеждността на автоматичната скоростна кутия Моя позната кара ЦРВ 1ва генерация, произведена в Япония, 96-97ма година, използва се целогодишно и ежедневно и вече пета година и повтарям,че ако се прецакат скоростите(автоматични), ще и ги сменим с ръчни и ще продължи да си го кара. Тази кола обаче, на пук на всички не се чупи и това си е.
  7. 1 точка
    Новите кубатура и коне директно го пращат на Технотест. С две думи - законния път е дълъг и скъп, и не включва фабрикуване и киселина.
  8. 1 точка
    Разход от 3.1/100 на хонда сивик 2.2D. Компютъра е занулен на околовръсното на Люлин и от там през Искърското дефиле до Мездра. Разхода е само по борд компютър и не съм го засичал на колонка. MOV_1108[1].mp4
  9. 1 точка
    Да вземем всички "членове" и "членки" да ги прекръстим на "Хондаджия", че да няма революция?
  10. 1 точка
    Просто свали релето, отвори го, и много внимателно го презапой, като внимаваш да не съединиш някоя от пъпките. На пръв поглед изглежда наред, но под лупа е друго. Снимката е примерна: обърни внимание на това с големите бели стрелки. Презапояваш всички за по сигурно.
  11. 1 точка
    Главното реле е сърцето на вашата хонда То управлява бензиновата помпа и осигурява захранване за инжекторите.Без това нещо работещо правилно,колата ви е за никъде. Ако се вслушате много внимателно,или стигате под таблото,сложете пръстите на главното релето,ще чуете/почувствате Три щтраквания когато стартирате колата.Проверете зеленият текст на картинките,за да видите тези щраквания какво представляват. Главното реле ще щракне Три пъти при палене.Когато изникне проблем,някое от тези щракания(обикновенно третото) липсва. -завъртете ключа в първо положение ON(но не стартирайте):1-во щракане -Check Engine(чек-а) изгасва:2-ро щракане -сега завъртате ключа,за да стартирате:3-то щракане Токът,който минава през релето всяка секунда,го затопля,когато изгасите двигателят ,то изтива.Това е общо взето причината да се появят така наречените "студени спойки".Най често срещания проблем,поради който колата отказва да запали при топъл двигател. Нормалното състояние на бензиновата помпа е ОFF.Има само една причина, която кара помпата да работи,за това почти всеки проблем в релето,ще изключи помпата,и колата няма да работи. По надолу е показана работата на правилно работещото Главно реле. ВАЖНО: Графиките по надолу показват главното реле на MPFI(по един инжектор на цилиндър или по нашему пълна спринцовка !!! ).DPFI(два инжектора на дросела)релетата се различават по две неща: 1.Инжекторите вземат захранване от линията,която върви между терминал 7,и бензиновата помпа. 2.Терминал 3 САМО отива към ЕЦУ-то,и няма връзка към инжекторите Без повече суетене продължаваме със Стъпка 1.. Стъпка 1.Запалването(Ignition) е OFF,или ключа е махнат Дори и с махнат ключ,терминал 1 получава непрекъснато захранване от акумулатора(жълтата линия).Това захранване не може да отиде на друго място, понеже първото реле(това от ляво)е отворено,и не може да се затвори ,до като не е подадено запалване(червената линия). Стъпка 2.Запалването е в положение ON.Бензиновата помпа работи две секунди Когато завъртите ключа в положение ОN,ЕЦУ-то иска да зареди налягането в бензиновата рейка.То прави това,като включва помпата да работи,за две секунди.Преценява ,че бензиновата рейка има гориво ,и има нужда от малко налягане за да е готова за запалване.Ще видите,че ако изчакате 5 секунди след изгасянето на Check Engine-а,ще запалите по лесно(дали ? не съм тествал ) Както виждате, най-различни неща се случват тук. 1) Извод 2 е винаги на маса . В ECU се следи положението му (включено/изключено), но не може да му въздейства , защото масата е постоянна. Това означава, че първото реле е винаги затворено докато запалвате . 2) инжекторите вече получават напрежение от извод 3. От момента в който първото реле затвори контактите си , инжекторите получават непрекъснато захранване ,тъй като запалването е включено. 3) ECU използва извод 8, който задейства веригата на горивната помпа. В ECU се контролира второто реле, и по този начин подаването на гориво от помпата, чрез включване или изключване на масата от извод 8. На тази картина ,ЕЦУ-то заземява терминал 8,който позволява на второто реле да е затворено.Веригата сега може да премине от терминал 5 до терминал 7,и тогава до бензиновата помпа. В стъпка 2 са показани двете щраквания на релето.Малко излъгах по нагоре,че са три щракванията на релето,всъщност те са четири,но тези двете стават толкова набързо,че е трудно да се улови наистина . Стъпка 3.Двете секунди са минали.Бензиновата помпа се изключва. Едното нещо,което Хонда не иска е наводнения двигател,или изливащият гориво навсякъде,след катастрофа.ЕЦУ-то изучава сигнала от Crank Angle Sensor(вътре в делкото ).То знае от този сензор, кога двигателят работи,или не работи.Отчита ,че двигателя не работи и подава сигнал само към помпата. След като запалването е вкл. в положение ON,и двигателя не е тръгнал,ЕЦУ-то прекъсва земята на терминал 8 след две секунди,второто реле отваря,и бензиновата помпа спира. Стъпка 4.Ключът е в положени е СТАРТ.Стартерът тръгва,бензиновата помпа също. Ключът е в положение СТАРТ.ЕЦУ-то подновява земята на терминал 8,понеже вижда че двигателят работи. Забележете нещо тук:We have a redundant power feed to Terminal 8, and therefore to the second relay. Not only is there battery feed through a voltage-dropping resistor from Terminal 1, but the starter terminal on the ignition switch is also feeding power all by itself through Terminal 4, but with no resistor. Relays take more current to energize than to hold closed. The starting position provides full current to initially energize the relay, then the voltage through the resistor holds the relay closed while using less current and generating less heat. It would appear that Honda is trying to ensure reliable fuel pump operation during cranking by feeding boosted voltage to the second relay. превод от някой Стъпка 5.Двигателят работи,ключа е отпуснат.Стартерът е спрял.Бензиновата помпа продължава да работи. Това е последната конфигурация ,която стои до изгасянето на двигателя.Когато освободите стартера,СТАРТ веригата губи захранване,или друго казано захранването е както при 2-рата стъпка. Източник: http://www.tegger.com/hondafaq/mainrelayoperation/index.html Неточният превод е от мен П.П:Снимка на студените спойки : Още четиво по темата(на английски): http://techauto.awardspace.com/mainrelay.html
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...