Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.09.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Пускам темата и ще споделя моят опит, защото не видях да има подобна и може да е от полза за някои хора, които обичат сами да си "чоплят" по колата. Ако някой знае друг метод нека да сподели. Темата не е само за Сивик естествено и ако някой модератор реши може да я премести в Полезна информация за всяка Хонда Цялата манипулация ми отне около 2 часа, но можех да я свърша и за доста по-малко. Аз използвах следното: 1. Пет броя водна шкурка - 600, 800, 1000, 2000, 3000; 2. Полираща паста 2бр. на 3М - 09374 за грубо полиране и 09375 за фино; 3. Лак с UV защита - Lens clear; Всичко съм правил на ръка, без машинки. Става бързо. Важно е да поливате с вода при шкуренето с водна шкурка, аз използвах пулверизатор. Някои хора препоръчват да не се полира след шкуренето, а направо да се нанесе лака, защото хваща по-добре, но на мен ми се сториха доста мътни фаровете, дори след последната 3000 шкурка, а и ми се щеше да си направя експеримента и ги полирах. Пастите, които използвах са за ръчно полиране и вършат страхотна работа. Изполвах две домакински гъбички за двете пасти и полирането става за минута две с няколко кръгови движения. Очаквах да търкам много, понеже нямам машина, но за моя радост не бе така. Фаровете светнаха още след първата паста, ако някой иска може да си спести тази за фино, особено ако ще слага лак. След полирането е важно да почистите добре фаровете с обезмаслител преди да нанесете лака. Аз нанесох две ръце лак. Пръска се от 20-30см. разстояние и след първото нанасяне се чака 15-20 минути преди второто. При мен след първото нанасяне фаровете станаха кристални, имах чувството, че няма стъкло и мога да бръкна вътре След второто нанасяне се образува така наречената "портокалова кора", но не е болка за умиране. Най-добрият вариант е след полирането да се използва защитно фолио на 3М, но не ми се сваляше фара, а и не бях сигурен, че ще мога да го залепя добре. Ето и малко снимки: След упешният екперимент на моята кола трябваше да полирам и фаровете на Маздата на приятелката ми. При Маздата ефекта беше още по-добър, защото рефлекторите са и по-запазени. Ще видя колко време ще издържи, но поне пастите и лака са икономични, най-вероятно ще сменим колите преди да свършат
  2. 2 точки
    Ще изкара максимално дълго ,ако свалите вентилатора и смажете втулките на ротора както трябва .Той резисторния блок не гори от нищо -претоварване .Смажете вентилатора и трябва да се върти съвсем лесно на ръка ,за да не товари резисторите .
  3. 2 точки
    С новата доставка от днес са на 12.40 имам налични по всяко време.
  4. 2 точки
    Аз отивам слагам 0-20 YACCOO да го тествам
  5. 2 точки
    има 2 години гратисен период след изтичането на прегледа...след това се свързват със собственика и му казват че до 14 дни трябва да я махне, след тези 14 дни ако не я махне идват от общината и я дигат но трябва да са минали 2 години от прегледа
  6. 1 точка
    Руснаците имат решение на проблема, наличен и при седма генерация. https://www.drive2.ru/b/493975116183503413/ OEM https://www.drive2.ru/l/464850702431158273/ DYI
  7. 1 точка
    Развий капачката на течността за спирачките, някой да я държи с поплавък в долно положение, дай контакт и виж свети ли лампата. Ако свети, значи прекъсвача / бутончето / под ръчната не бачка.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Те тия накладки ще излязат големи герои, щом след 3 смени на дискове нищо им няма . Трябвало е още на втората смяна на дискове да сложиш нови накладки АТЕ. Карам АТЕ от 5 год и никога съм нямал проблеми. Меки са и за около 150-200 км се напасват и колата спира перфектно. Махай го това брембо, сложи си АТЕ и си карай спокойно. П.С. Айде хвърли едно око на сегашните си накладки и кажи има ли още "хляб" в тях да карат, че ми е много интересно...
  10. 1 точка
    Само компа и лиценза за флашпро са ти ~1600лв. без транспорт и мито. Флашпро от САЩ можеш да купиш само ако си в САЩ, ако си на друго място трябва от съответния дилър на близка до теб държава (политика на флашпро и САЩ), която за Европа познайте коя е, Англия, а там цената е в паундове. Варианта е някой познат, който пътува да ти донесе стока за около 1000$, някой на който имаш доверие. Сумата около 1600лв. е с най-евтината цена за такъв комп от АТ е около 200$, а те са кът, за ръчка и дума не става, да намериш комп за ръчни е като да чакаш да спечелиш от лотарията. За да намериш от ръчка, трябва да ангажираш някой на място да търси... Нов комп ще има нужда от обучаване на имобилайзера за да работи с новия комп, пак пари, малко но допълнителен разход и услуги от Бултрако. Това е само софтуерната част, до тук. Хардуерната е в зависимост от това до къде искаш да стигнеш с тунинга, може да удариш и 5 цифрена сума, особено ако сложиш суперчарджър. И все пак, ако ще се взима флашпро, се предполага че ще се прави силов тунинг на високо ниво, кой си взима флашпро за да сложи SRI или CAI... В крайна сметка, това се оказва едно скъпо хоби. Най-достъпният "тунинг", с който може да усетиш разлика в поведението на този модел Акорд с този ДВГ, си остава рефлаша на украинеца. Неговия метод е най-кадърния за тези пари.
  11. 1 точка
    1. Сваляш жабката. Има две болтчета, отдолу в двата й края всяко. 2. Плочката с реотаните се намира зад жабката, върху кутията на вентилатора. Свляш й буксата. 3. Отвиваш двете винтчета на плочката и я вадиш. Ще ти трябва много къса отвертка (5 см), защото няма място за нормална. 4. Внимаваш да не скъсаш некой менискус. Това е.
  12. 1 точка
    Само в БГ на 3 различни въпроса (къде да седна? / къде да се хвана? / какво да ям?) може да получите еднакъв отговор.
  13. 1 точка
    Ето най-ниската цена на цяла нова плочка. http://www.avtosklad.bg/управляващ-блок-резистор-за-отопление-вентилация-за-honda-civic-uk-type-1995-1-2001-4 Иначе купуваш 10 ватови резистори, за шепа стотинки, от най-близкия магазин за електронни елементи и си го правиш сам, както е описано в темите.
  14. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 415 310 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4500 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 60/40; 7) Средна скорост - около 50 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 01.07.2018 - 08.09.2018; 9) Моточасове – около 90; 10) Изразходвано гориво - около 293 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (293 л./ 3.7 л.) = 79; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,7 л. (източено е и маслото от картера на главата, което обуславя 200 мл. повече налято чисто масло); 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено или промяната е почти незабележима ( - 1мм на щеката); 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; леко градско (без задръствания); увеличено извънградско, което вдига средната скорост; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 400-4500 км (офисна хартия): Като цяло - моторът пали и работи стегнато и тихо. Няма почуквания и потраквания, което ме радва, предвид километрите му. Развърта се леко. Самото масло е "по-течливо" от предходните (вече писах за това и преди). Имам предвид и това, че продължава изключително лесно да капе от щеката, когато вземам проба. Не ми се налага да чакам да капне капката. Прави впечатление и сравнително бързото изпълване на зоната на дифузия с "леки фракции" на мърсотия. Причините за това могат да бъдат много (вкл. състав на маслото - 1274 mg/kg Ca съгласно последния VOA; състояние на мотора; качество на бензина; др), но в случая най-вече бих го свързал с факта на течливостта на маслото (леките му фракции), която създава предпоставки за лесно транспортиране (отмиване, отнасяне) на малките/фините частички мърсотия извън зоната на ядрото и отлагането им в зоната на дифузията. Мисля така, тъй като моторът ми е чист, сезонът е летен, а шофирането ми в момента е спокойно/нормално/без стрес . Т.е. няма причина за бързо замърсяване на маслото откъм експлоатационни условия. От друга страна ядрото задържа в себе си тежките фракции без проблем (към момента). Дисперсията е добра и равномерна. Ще видим продължението.
  15. 1 точка
    Относно софт оффроудърите и разходките из поляните - мисля, че по-добре с, от колкото без нея... А рибарите - ха в коловоза и... Поне на мен ще ми е по-спокойно... Само извивките на предното захващане, както казва Маркони - сами се получават след затягане... Според мен са направени с акъла си..Виж, болтовете май и аз ще ги сменям, а и шаиби и федерки ще се добавят тук-там... Махнах пласмасовата, монтирах я и нямам усилен шум или вибрации... Или поне така усещам на първо време!
  16. 1 точка
    Със закъснение но ще опиша подробно проблема и как го реших. По време на движение започнаха да мига лампата на имобилайзера, светна чека, километража спря, фаровете започнаха да премигват и така докато не изгасих колата.При средващ опит да запаля, когато дам на контакт, лампата на имобилайзера изобщо не светна, стартера върти но колата не запали.Установих че е изгорял предпазител номер 15 - 7,5А(в купето) смених го, колата запали, след известно време същия предпазител изгоря и всичко се повтори. Разрових се в интернет и попаднах на това: 2008-10-31_214611_96_civic_fuse_blows(1).pdf Дадените (Connector C115)букса с няколко кабела намираща се под смукателните колектори, се трие в (INTAKE MANIFOLD BRACKET) метална планка захваната с болтове за колекторите. Вдигнах колата на подемник отдолу има достъп, свалих планката, откри се буксата изолацията на единия от кабелите беше протрита, изолирах я с изолирбанд и на металната планка там където е опирал кабела също няправих няколко навивки с изолирбанд. Вече една година след това няма проблем.
  17. 1 точка
    В България в частност фиат 500 се карат от кифли, на които тоя фиат е подарен или кифлата има доста висок старт в живота. В чужбина не мога да се изкажа не съм бил за повече от 2 дни. Като цяло психологията на такъв тип девойки не съвпада с порядките на средния българин и желанието му да се качи на SUV. Както и да е доста извън темата съм аз. Иначе Хонда бийт е уникална кола, но както Хонда Леджънд е доста неоценена кола. Точно поради темата с предпочитанията на масовия потребител.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...