Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.09.2018 in all areas

  1. 1 точка
    Синтетика ! 0-20/30 по документи, но тук джазаджиите караме 5/30. Аз специално карам вече четвърта смяна ПетроКанада от общите поръчки и колицата е супер. Скоро правих реглаж на клапани и двигателят е като от магазина. Никакви 10/40 и др. такива щото била вече над 100К. Това са глупости ! Има и масларска тема във Форума, списвана от разбирачи /аз не съм от тях, но следвам съветите им/
  2. 1 точка
    Размери на оригинални джанти за Сивик по години, сортирани в низходящ ред - размер, централен отвор, брой дупки и т.н. https://www.wheel-size.com/size/honda/civic/
  3. 1 точка
    Това на газ ли е?Джантите стандартните ли са?
  4. 1 точка
    В живота си не всеки може да направи големи неща. Но всеки може да прави малки неща с много любов. майка Тереза
  5. 1 точка
    Конкретно за вюрт, качествени са им нещата от 10 години работя с Локтайд и Вюрт. Като се налива добавката, парното на топло и отворено на макс и не наливаш цялото количество. 1/4, караш, ако не стане пак и така до победата. Някой ден ако имаш замърсявания и ръжда и решиш да ползваш почистващ препарат за радиатори, гаранция теча пак ще се отвори.
  6. 1 точка
    Проблема беше изгорял диоден блок и вероятно реле- регулатор. Самата им подмяна отнема не повече от 15 минути ..... но свалянето на генератора... . Само за информация аз как го свалих по следния начин : 1. демонтирах казанчето за хидравликата заедно с тръбите към помпата. 2. разчистих маркучите м/у разширителното казанче и радиатора. 3. извадих перките - което си беще по-голямат "сватба" 4. свалих горните тампони на радиатора - зада може радиатора да мине мааалко напред. 5. от там нантатък има перфектен достъп до трите болта които държат генератора ( особенно двата долни) 6 е разбира се преди това освободих генератора от ремъка. 7. след като са направени горепосочените операции има достатъчно място генератора да излезе нагоре.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Не обичам да возя излишни неща, а мрежите съм закачал само веднъж, колкото да видя как става и стоят. Често обаче са ми пречили, ограничавайки равния под на трюма или стандартния обем на багажника в 5 местния вариант на седене. Някои Версии на комбито нямат тази екстра и там капаците на облегалките са затворени, но при наличието на мрежи, свалянето им отваря грозно зеещи отвори с видимата конструкция на облегалките. Отдавна им бях "вдигнал мерника", та отпускар човек -заех се със случая. Демонтажа не е труден, но има специфика. Под капачките в предната част има видии и по 2 черни болта. Задните обаче са скрити и трябва да се свалят страничните капаци на корубите, да се извадят настрани горните кори и чак тогава има достъп за 2-та задни болта на всяка от мрежите (камък 10-ка). Минимално грамотен технически човек не би имал затруднения. На дясната (по дългата мрежа) има повече видийки, но капачетата им се виждат и няма как да се пропуснат. После идва умуването за материал и технология на рязане, и снемането на размери. Формите са стандартни, но позициите на 4-те отвора за винтовете "леко танцуват", така че ако някой реши да ги маха, сам ще си мери прецизно по своите облегалки. Аз ползвах фолиран с черен мат поликарбонат (за да се изреже мързеливо на "чичо Лазер"). Някой ден може да го претапицирам, ако срещна по-близка като текстура и цвят материя. Правоъгълниците са високи 165мм, малкият е дълъг 445мм, големият 645мм, а закръглението по ъглите е R6 mm. Дупчих със свредло 6,5мм, а конусните легла врътнах леко с 10-ка. За винтове взех 6 х 20 с конусни глави -жалко че в Практикера нямаше поцинковани в черно и с вътрешен шестограм -щеше да изглежда "по-учено". Конзолките обаче са с денивелация и под ъгъл, та се наложи да подлагам мебелни клинчета (ако знаете какво е това) -свършиха идеална работа, а и лесно се режат и дупчат. Подготвих си всичко, намерих сянка и задействах пъкления план по премахването на ненужната екстра и олекотяването на задницата с 6 кила. :) Изсипвам малко снимки (без описание на всяка от тях), но смятам че текста е приемливо ясен, а те са само информативни.
  9. 1 точка
    Този калкулатор е доста подробен: http://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=205-55-16X6.5ET45&wheel2=225-45-17X7.5ET40&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...