Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.08.2018 in all areas

  1. 1 точка
    Здравейте, чета от доста време форума,но не бях се регистрирал поради факта,че нямах хонда:) Та да се похваля от скоро съм горд собственик на honda accord 2.4 файслифт 2006г. преди да е закупя минах естествено през всички възможни диагностики и тестове оказа са читава и следователно е взех:) Имам и някой въпроси и за да не пускам отделни теми реших,че е време да се похваля ако е за хвалба покупката на нова/стара кола:D Първо - търся някой съфорумец и съгражданин от Варна който вече си е премахнал блутут модула,четах много и клипчета гледах но ще е най-добре да го направя с някой човек който вече го е правил.Искъм да го премахна този модул или само да го разкача за да не ми изцуца акумулатора в случей,че оставя колата за седмица две ако не и повече. Бих искъл и да монтирам камера за задно виждане но доколкото четах не е толкова лесно да се нагласи да излиза на дисплейя на навигацията и най-вероятно ще закупя някой китайски андройд,че и с музиката ме върнаха години назад и си правих дискове на всичкото отгоре аудио щот мп3 нечете.. аукс кабел 55лв струва но след като ще купя андройд система отпада. Ще се радвам ако някой се отзове за малко помощ може и на лс да дам телефонен номер да са чуем уговорим и т.н. Благодаря и карайте бавно,че много триноги има, а и дупките нелажат
  2. 1 точка
    За да постигнеш приятен звук, а не дандания в купето трябва да сложиш качествено крайно гърне, марково на Ремус, Суперспинт и т.н. доказани марки, всички останали "универсални спортни гърнета" ще вдигат алармите на колите в квартала, независимо с колко резонатора и средни гърнета е изпускателната система след колектора. Правил съм експерименти и най добрия вариант за ненатоварващ звук градско и извънградско е качествено марково крайно гърне или оригинално по каталог с каквото колата е излязла от завода, това е от мен.
  3. 1 точка
    Има значение дали е ЕК3. ЕК3 е с две сонди. Това разбира се, ако колата е фабрична. Моя съвет, ако търсиш само звук - направи си цялата всмукателна без никва рестрикция. Сиреч - филтър и шнорхел от филтъра към дросела. Изпускателната ти система е я остави с резонатор и си намери гърне от ВТи. В края на тая интервенция евентуално може и да не си загубил мощност. Вероятно ще си, но да кажем, че може и да не си. Колата ще звучи по-гърловито при рязко ускорение и във високите евентуално ще я усещаш малко по-отпушена. Цената за цялата тая интервенция - филтър колкото го намериш от 30-40 лв до 110-120лв., пвц тръба на 80мм около 4-5 лв. снадки- едната ти е 45-градусова редукторна от 80 на 63 около 35-40 лв., една права снадка за филтъра към пвц тръбата. около 15 лв.. За изпускателната ако ще ти прави нова средна част говорим за тръба алуминизирана около 100 лв с огъването гърнето средното ти е подарък и ВТи гърне ти е около 100 лв. Общо от 290 до 380 лв. грубо сметнато. Тая сума ти е само за всмукателната част и за това от изпускателя да ти направят генерация. Даже всъщност като се замисля имаш и меки връзки те са по 40-50 лв. начи говорим по-скоро за 400-500 лв.
  4. 1 точка
    В Австрия вече може да се купи Honda Civic 1.6 i-DTEC 9-степенния автомат на ZF. Разход на гориво 4,1 л/100 км и CO2-емисии от 108 гр/км (Limousine) и 109 гр/км (Hatchback) съгласно WLTP/NEFZ. Сивик-а е със същата мощност от 120 PS (88 kW) при 4.000 об/мин, както и въртящ момент от 300 Nm при 2.000 об/мин. Ускорение от 0 до 100 км/ч за 11 сек. Максимална скорост: 200 км/ч. При необходимост скоростната кутия може да превключи директно от 9. на 5. или от 7. на 4. скорост, без да се налага да преминава през всяка една скорост. Обявени са следните цени: 1. Цена за Hatchback 1.6 i-DTEC 9-Gang-Automatikgetriebe с EUR 2.000 PowerBONUS S - EUR 24.190 Elegance - EUR 28.190 Executive - EUR 30.990 2. Цена за Limousine 1.6 i-DTEC 9-Gang-Automatikgetriebe (от октомври '18) Elegance - EUR 29.490 Executive - EUR 32.290 Външно и вътрешно атвомобила изглежда по същия начин, както този с ръчна скоростна кутия, като разликата е само в средната конзола, където е управлението на автомата (без лост, само с бутони):
  5. 1 точка
    Благодаря, за маслото разбрах ще слагам 5х30 или 0х30, прецакват ме значи досега.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Българинът го е най-страх от две неща: Да не настине.... и да не се мине!
  8. 1 точка
    Поздрав за всички вас колеги,нека пазим България и българският дух и го предаваме на поколенията. Любимата ми песен,която пеехме в гимназиалният класен момчешки хор,още по онова време (част от мярката за "вкарване в пътя" на по непослушните момчета),когато човешките мирогледи и ценности, бяха на друго много по високо ниво,далеч от сегашната глобализация! Живи и здрави, да живее България!
  9. 1 точка
    Не е виц, но човек като каже „живее ми се“, обикновено има предвид неща, които скъсяват живота му.
  10. 1 точка
    Здравейте колеги, ще си позволя да не съм съгласен с някои от написаните неща: 3. CNG (Compressed Natural Gas), а не SNG - правописна грешка. 4. Марката е от огромно значение, както е написал колегата - от гледна точка на качеството. Като съвет мога да дам, при избора на АГУ, поинтересувайте се откъде газовото ЕКУ ще "чете" обороти. Има нискобюджетни марки, които вземат тази информация от първи бензинов инжектор. Проблемът в два случая: При режим cut-off (принудителен празен ход при обороти>1500 и положение на газта "празен ход") - тогава газовото ЕКУ губи представа за оборотите на двигателя и при последвало натискане на педала могат да се очакват аномалии (особено при автоматични трансмисии и мощни двигатели). При рязко подаване на газ - Има бензинови ЕКУ-та, които подават допълнителна порция гориво при рязко подаване на газта от ниски обороти. Тогава газовото ЕКУ вижда обороти х2 и отива на грешно място на картата. На практика проблемът може да се "замаже", но това влияе зле на адаптации и разход. За да не звучи като антиреклама само ще кажа, че има една българска фирма, която предлага такива продукти. 14. "Бавните" дюзи в много случаи не са за предпочитане. Повечето такива са бюджетните варианти на производителите т.е. за да се достигне ниска производствена стойност притежават кофти характеристики - голяма маса на подвижните елементи, по-голяма грешка при дозиране, не флоу-ват никак добре, имат кратък експлотационен срок. Масова практика при газаджиите е да слагат кофти механични компоненти, за да достигнат по-ниска цена на предлагания комплект - оттам почват ядовете. Отново - има начин положението да се "замаже", в повечето случаи клиентът не е управлявал автомобила си на газ и няма база за сравнение. Има двигатели, които могат да работят успешно и с най-евтините рейки, въпросът е газаджията да е запознат с работните параметри на конкретния. 16. Настройката в движение (или на дино стенд) е задължителна! Дори и при системите, поддържащи ОБД комуникация. 18. Качествените газови инжекционни системи имат самодиагностичен протокол с дата логър - което води до неимоверното съкращаване на времето за диагностициране и отстраняване на проблема на даден автомобил. Има и български такива! 21. Въпросът е доста спорен - "Маслото", което се добавя чрез въпросната система силно наподобява на добавка за двигатели, пригодени да работят с оловен бензин. Маркетингът пази информацията в тайна. 22. Това не е така. Ламбда сондата е химически източник на електроенергия - произвежда електричен ток при взаимодействието си с кислорода. Колкото повече се доближаваме до пълното горене - толкова по-малко остатъчен кислород ще имаме. Това няма отношение със стехиометричната стойност на даденото гориво и въздуха (при бензин - 14.7:1, при пропан-бутан - около 15.8:1). 26. Течната фаза е определено по-добро решение ако ще се търси мощност. Може да се очаква до 5% завишение на мощността, спрямо тази на бензин. Цената на такава уредба обаче е доста висока. Относно директното впръскване - в момента на пазара се предлагат газови инжекционни системи за двигатели с директно впръскване, като газта се подава предклапаново. Играта там е друга - трябва да се подава импулс и към бензиновите инжектори. Драмата е, че целевата порция се дели на няколко впръсквания - изисква се друг вид управление. Не вярвайте на газаджийте, че щяло да прецака всмукателния клапан (щото видиш ли, не бил предвиден да се подава гориво преди него). 28. Съгласен. Само да вметна - увеличавайки разстоянието м/у електродите вдигаме съпротивлението -> увеличаваме пробивното напрежение и намаляваме тока. Т.е. подаваме по-малко допълнителна енергия при по-високо напрежение!
  11. 1 точка
    Добавих 28 точка.Разполагам с няколко документа на една велика фирма,Номер 1 и т.н.Първо твърдят ,че има нужда от смяна на топлинно число и разстояние.После твърдят ,че само техните "газови свещи" работят,накрая признават ,че няма нужда от промяна на свещите при би-горивни автомобили. Основни твърдения на лидера в свещоизработката,дето са измислили запалителната свещ: 1.При използване на Пропан-бутан има по-голямо работно налягане изискващо по -голямо напрежение на искрата Заблуда-Искрата постъпва в режим сгъстяване няколко градуса преди ГМТ.След това започва процес работа-няма как налягането да изисква нещо. 2.Пропан бутана изисква по-голяма енергия на искрата за запалване...с около 2 кV.Това се постига с намаляване на разстоянието на зап.свещ! Абсолютно невярно!Енергията на искрището се увеличава пропорционално на разстоянието между двата електрода. 3.Температурата на изгаряне на пропан-бутане е малко по-висока от тази на бензин и затова трябва да избираме свещи с по-ниско топлинно число. И това е невярно.Важи само за чугунени глави и двигатели работещи над 100 градуса/Форд,Ауди,Фолксваген/.Тук влияние оказва и кой бензин и кой пропан бутан.Между 89 и 115 октана има Балкан разлика. Тук говоря за една абсолютна търговска реклама с цел измама на потребителите и реализиране на печалби на базата неграмотността на клиентите! Относно спецификата на горивото и запалването може да се говори много.Лично мое мнение е ,че в момента на пазара няма читав аванс регулатор(ТАП) и достъпно модифицирано запалване работещо добре с пропан-бутан.В бъдеще ако изскочи нещо достъпно с плазмено запалване ще Ви информирам...
  12. 0 точки
    Седи си един рибар на язовира и лови риба. На главата му тухла. Минава една жена и го заглежда. -Какво правиш? -Ловя риба, не виждаш ли? - А тухлата за какво ти е? -Ела с мен в храстите да се..... и ще ти кажа? -Простак, ти за каква ме мислиш, бе? -казала жената обидено и подминала, но все е глождило за какво му е тухлата на рибаря. Минала няколко метра, па се върнала. -Добре, - съгласила се тя. Отишли те в храстите, опънал я рибаря и като се обличали, тя нетърпеливо: -Казвай сега за какво ти е тая тухла! -Ми какво да ти кажа, от сутринта на кукичката нищо, ама на тухлата ти си ми четвъртата! О
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...