Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.08.2018 in all areas

  1. 2 точки
    От 15 цола да смениш на 18 цола това първо сериозно ще те лъже в километрите сариозно трябва да е преправео окачване,което мисля че не е направино Газовото е хубаво искаш фактура за него1800лв и отваряш капака и гледаш всичко трябва да е една марка за тези пари компютър,изпарител ,рейка,дюзи ,ботилка всичко да е с щампата на марката не само изпарителя и ето дай 1800лв гумите при по големи дупки ще опират в подкалниците ако не беше това недомислено преправяне си заслужава да я видиш.
  2. 1 точка
    Благодаря Ви. Взех Michelin. Супер са!
  3. 1 точка
    Кофти газова, затлачен радиатор, наченки на духаща гарнитура...
  4. 1 точка
    И аз се включвам: https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html - 4 x 1l = 4x8.95=€35.8 - 5% = €34 x 1.9675 = 67лв. https://www.ato24.de/en/ravenol-fel-sae-5w-30.html - 1 x 5l = €39.95 - 5% = €38 x 1.9675 = 75 лв. Тотал: 142 лв. Превеждам ти ги веднага. Поздрави
  5. 1 точка
    И аз да поръчам масълце: RAVENOL VMP SAE 5W-30 - 5 литра https://www.ato24.de/en/ravenol-vmp-sae-5w-30.html €44.95 - 5% = 42.7025 * 1.9675 = 84.02 лв. = 85 лв. Маслото - с ЕКОНТ или Спиди - което ти е по-удобно. Платено току-що, надявам се утре да е видимо при теб.
  6. 1 точка
    Искам да поръчам: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html 3x12.99 = 38.97*1.9675=76,67-5%= 72.85лв https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html 4л 25.96*1.9675=51.07-5%=48.55лв Тотал 121.40лв
  7. 1 точка
    А лошото в случая е че в англия без доставка са около 90 паунда комплект с каретата. В бг за да ги поръчам на фирма доставчик на части 396 лева. Е няма такава шашма.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Запалих двигателя и така го пробвах , когато включа хладилната чанта в мястото на запалката чантата работи.
  10. 1 точка
    Стана ясно , че е доста трудно да се намери читава предна полуоска. В 90 процента от случаите при обаждането ми на дадена обява отговорът беше-няма. В останалите случаи това което се предлагаше беше доста изгнило или на цена 250лв но няма как да видиш в какво състояние е. Принудих се да взема нова полуоска и отделно вътрешно каре също ново. Цената на която ги взех е полуоска-140лв и каре-127лв. При демонтирането на старата се оказа , че шлиците на полуоската и карето са износени и ръждиви. Маншона на карето беше здрав но при свалянето му изтече вода незнайно как влязла там което сигурно е допринесло за корозията и превъртането на шлиците. При издирването на части съм направил около стотина обаждания на частни обяви и по автоморги-това е само за статистиката. За сега колата се държи добре.
  11. 1 точка
    Получено. Всичко точно. Благодаря Чавдаре!
  12. 1 точка
    Лични впечатления за Мазда6 съм писал по-рано в темата - лично избрах и купих за баща ми Мазда6 автоматик 2005та година (2.0 бензин). Купихме я януари 2012, на реални 177 000км, като колата е вече на 245 000км, кара се на газ. В същото време от 2010та до 2015та имах Акорд 7ма генерация (2004та година) в продължение на 104 000км. Та мисля, че минавам за "някой, който е карал японски коли". Позитиви: проблеми с интериора не сме имали - макар да изглежда по-ниско качествен, да чукнем на пластмаса (ха-ха ), всичко работи. Имаше един проблем актуатор - но същия проблем имах и на стария Акорд 7. Смея да твърдя, че аудиото е малко по-добро от на Акорда (поне нашата Mazda има BOSE, не знам стандарт ли е, Акорда беше и той с Premium Audio - Bose). Дизайнът на комбито субективно е по-добро (това беше причината бащата да не иска Хонда - искаше комби, но не искаше комби Акорд). Негативи: основният проблем е, че ръждясва безобразно, като вицовете за Опелите едно време. Гние навсякъде, врати, прагове, под, целият заден мост. Сменяхме крайно и средно гърне, защото бяха изгнили - за което и газта има вина. Акордите са мноого по-добре в това отношение. Два пъти я обработват с преобразовател и с грунт срещу ръжда, но се чудим кога ще дойде денят в който ще стъпиш в нея и ще ти мине крака. Автоматикът е 4 степенен и по-неикономичен и муден от еквивалентният 5-степенен на Хонда, но е адекватен. Между еквивалентни Мазда6 и Акорд, ако бяха на една цена, никога не бих избрал Мазда. Но не са на една цена и това прави маздите привлекателни. По спомен горната я взехме за около 8000лв, а подобен Акорд струваше с 30% повече. Както и @Zlatozator е писал - маздите са чудесна алтернатива отговарящи на цената си, която с причина е по-ниска.
  13. 1 точка
    Не съм съгласен, това е субективно. Кой размер е по-добър зависи преди всичко от това какво търси конкретният шофьор за сметка на друго, от което е склонен да се откаже. Всеки сам намира баланса между усещане за стабилност в зависимост от ширината, за комфорт на возенето от гл. т. на клатене и твърдост, наличност на пазара на съответната гума, нейните показатели и разбира се - цената ѝ. Ако можех да си намеря такива джанти, каквито имам сега, но вместо 17" - да бъдат 18", със сигурност щях да ги избера с размер на гумата 225 / 40 / 18, защото покриват по-добре това, което искам за една гума спрямо 225 / 45 / 17. @ceco_accord, нещо щяхме да чегъртаме кабелите при теб, стои ли на дневен ред? --- @Iliya Iliev Щом 225 / 50 / 17 влиза и не опира, то 225 / 45 / 18 дори и да опира някъде, то това ще е в съвсем краен случай, на много натоварена кола, която се движи по много крив път. Самата гума в жизнения си цикъл променя размера си и се смалява с над 1 сантиметър в диаметър - от чисто нова с грайфер ~8 мм до напълно износена с грайфер под 2 мм. Така че тази разлика от 2 мм в диаметър (1 мм в радиус) ще изчезне след няма и 10 000 км, а в зависимост от стила ти - може и след по-малко от 5 000 да се е стопила. Вземай смело 225 / 45 / 18 и винаги имай на ум, че скоростомерът ще показва по-малко, а ако засичаш с точност разход на гориво, то за изминати 100 реални километра, километражът ще е отчел около 96 и ако си ги изминал с 10 литра гориво, като сметнеш 10 литра на 96 км, ще получиш ~10.4 / 100, а реалното ще е 10.0. --- Това с електрическото прибиране на огледала го считам за едно от най-безсмислените неща изобщо в колите. Бих го наредил едно до друго като безсмислица с това да оставиш включен габарит само от едната страна. Ако има нещо от което бих се отказал веднага - това е едно такова. Ако ми е повредено - никога няма да си играя да го оправям. Гресирам редовно механизма и огледалото се движи изключително лесно в двете посоки. Когато ми трябва - прибирам го на ръка. --- Пак да питам - дали някой колега от тези с дизеловите двигатели някога е пълнил до горе, до ръба? Следващия път даже един клип ще си направя, за да помагате да разбера - има ли проблем или е умишлено направено да влизат толкова бавно последните 10 литра.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Нека добавя и тази спирачна течност. https://www.ato24.de/en/motul-dot-3-4-brake-fluid-500ml.html Дано не е късно. Благодаря!
  16. 1 точка
    Ние тук японските коли само ги миришем
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    От доста време насам се лансира теория, че отоплението на твърдо гориво замърсява въздуха повече отколкото автомобилите. Предвиденото ограничение е добра практика от развитите страни, но без останалите фактори да са налице... Каква е крайната цел? Не казвайте подобряване на качеството на въздуха. В София (България) се прави така: - вдига се цената на билета за градския транспорт - вдига се гражданската (нека @Japanese fever сподели колко гражданска car insurance плаща в САЩ млад шофьор и дали не се вдига след причинено ПТП да кажем) - вдига се цената на винетката - слагат се няколко знака, изсипват се няколко кофи с боя и се слагат няколко човека с жилетки и PDA за нова "зелена зона" и т.н. Все лесно изпълними и лесно приемани неща, без особена стратегия, но нали пълнят касичката.
  19. 1 точка
    Иди да ти направят баланса на друго място. Ако искаш да провериш дали една баланс-машина е точна, след като ти балансират една от гумите, нека да я свалят от машината и качат отново. Ако машината е точна, ще покаже същите показания (0:0), но ако покаже, че пак има нужда от баланс...
  20. 1 точка
    Има много признаци, не е задължително да меша маслото в антифриза! При мен, заради "майстори-специалисти", просто си гълташе антифриза, връщаше газове в охладителната система, и загряваше! Оказа се, 1 мм кривина на главата! Ако изключим това, двигателят работеше нормално!
  21. 0 точки
    Златозар . Това много ми хареса : Като цяло, не сме имали сериозни проблеми с нея. Как да има като за 8 г са навъртени 22000 х км.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...