Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.07.2018 in all areas

  1. 4 точки
    Такива кабели каквито имат предвид газаджиите НЯМА. Бобините не ги пипай засега. Свещи на 40 000 таман за смяна, освен ако не са иридиеви. Настройка на газовата най-вероятно трябва и реглаж на клапани ако не е правен. Какво са прегледали на газовата не знам. На празен ход добре ли работи? Придърпването при определени обороти ли го прави? Жълтата лампа светвала ли е?
  2. 3 точки
    Колега, това 5/100 при какъв наклон на спускането ти го дава 2.4 наистина е приятен за шофиране, но разход под 7.5 средно аз не съм виждал при моята за 25К км и не вярвам да може да се постигне при какъвто и да е стил на водача.
  3. 3 точки
    Тук ще пусна темата за правилния реглаж на фаровете,или по-точно как да си настроим светлинния сноп така че да свети правилно без да заслепяваме другите или да броим врабчетата по дърветатат нощно време. Темата е на колегите от Фиат форума, с една две мои снимки за нагледен пример . Сваляте ли прилепи? или ви присветкат, а карате на къси? Вероятно фаровете ви не са регулирани, особено ако ви се струва и тъмен пътят... "Фаровете ще работят така, както е предвидено, само ако са насочени правилно. Неправилно насочените фарове са опасни, неефективни и в някои страни - незаконни. Следните процедури ще ви осигурят правилно насочване на предните светлини, за максимално добра видимост без да има непозволен и опасен блясък. Бъдете сигурни че използвате точно процедурата за вашия тип фарове и модел автомобил. Ако нямате подвижно устройство, може да настроите светлините на екран. E-code-фаровете (европейските фарове) могат да се настройват с гледане на светлинния сноп. За да стане това точно, колата трябва да е с поне наполовина пълен резервоар, тежест в багажника, равна на най-често срещаната (за някои това е пълен багажник, за други - съвсем празен, за трети - някъде по средата), тежест на мястото на водача, равна на теглото на този който шофира най-често. В студено състояние гумите трябва да са напомпани точно толкова колкто е според изискването за автомобила. Раздрусайте колата здраво от всички страни, за да се осигури окачването да застане в нормално положение. Намерете място което има вертикална стена и поне 11-12 метра РАВНА земя. Сега стената трябва да се разчертае. Измерете точно 7.5 метра от стената назад и маркирайте на земята (Ако стената не е подходяща за обезобразяване, препоръчително е използването на лепенки тип "тиксо" или изолирбанд с цвят контрастен на цвета на стената). Изравнете предницата на колата с маркираното на земята. Сега придвижете колата право напред плътно до стената, с изправен волан, и без никакво въртене (най-малкото въртене на волана може да даде отклонение с няколко метра в светлинния сноп). Отбележете с някакъв знак (залепване на лепенка) на стената средата на колата. След това точно пред оста на фара отбележете с някакъв знак в/у стената например буква "C" или хиксче. Това се прави за всеки фар - за мъгла, дълъг, и къс ако са поотделно и само за къс, ако са заедно. Оста обикновено е отбелязана на стъклото на фара с точка, кръстче, кръгче, лого на марка, или ако не е отбелязана - то тя е точно пред крушката. Сега върнете колата право назад със същия волан, дотолкова доколкото стъклата на фара се изравнят вертикално с белега на земята (на 7.5 метра). Сега на стената се прави и останалото разчертаване - продължава се централния белег с вертикална линия надолу поне 15-20 см. Белезите за осите (C-тата) се свързват с хоризонтална линия , която ще наричаме Н-Н (същото за фаровете за мъгла). Сега от всеки белег С се прави белег надолу според таблицата - ако височината на оста на фара е до 80 см от земята, белегът трябва да е точно на 76 милиметра. Ако е от 80 см до 1 метър, белегът трябва да е на 102 милиметра, ако е повече от метър - 114 милиметра. Новите белези се свързват с хоризонтална линия която ще наричаме В-В. Сега през всички точки - центъра, С-точките, белезите под тях, се чертаят вертикални линии, за по-лесно виждане от 7.5 метра, по време на регулирането. Ако разчертаването е правилно, на екрана трябва да има чертеж като този долу, първия. Сега имаме отправна точка за регулиране, но само ако колата е равна И земята е равна И екранът е вертикален. Вертикално насочване (светлините трябва да са включени, особено късите ) Късият светлинен сноп има ясно видимо специфично прекъсване. Под това прекъсване е ярко светло, а над него - относително е тъмно. С помощта на винтчета или там каквито врътки има за настройка на фара, това прекъсване се слага така че да е точно в/у линията В-В. Това се прави и за двата фара. За европейските фарове това прекъсване се намира на върха на лявата половина на светлинния сноп. Хоризонтално насочване Следните инструкции са валидни само за европейските фарове, за някои видове фарове изобщо е невъзможно да се настройват хоризонтално поради някакви американски разбирания. Европейските фарове имат "чупка" или "лакът" на върха в центъра на светлинния сноп, откъдето специфичното прекъсване "тръгва" нагоре и надясно, гледано на екрана. Насочете фарът така, че чупката да легне на вертикалната линия която минава през съответната С точка. Максимално допустимото отклонение е +/- 5 см. Например леко отклонение вляво - 25 милиметра - води до увеличаване на светлото разстояние надолу по пътя. Отклонение по-голямо от допустимото води до заслепяване на насрещно идващия трафик и в някои страни е подсъдно. При правилно насочени фарове, на екрана се вижда нещо подобно като на втората картинка долу. След като са настроени късите светлини, не се опитвайте да насочите дългите, ако фаровете са комбинирани. Те сами ще си дойдат. Всяка намеса в/у дългите, се отразява веднага на късите. Ако късите са добре, а дългите високо, или обратно, значи фаровете ви са със кофти дизайн... Регулиране на дългите за 4-фарови системи: При правилно разчертан екран, и отбелязани С-точки на дългите фарове, те се настройват така, че в/у точката С за съответния фар да пада максималния интензитет на светлинния сноп, или с други думи там където е най-ярко. При операцията бъдете сиггурни че регулирате един фар само, докато не го регулирате напълно. Най-доброто решение е да се изключи кабела на този фар с който не се работи. Също така задължително да се изключи кабела или скрие с нещо светлината на дългия комбиниран фар, когато се настройва дългият до него. Настройка на светлините за мъгла На екрана трябва да има разчертани С-точки, и линия В-В, както беше за късите светлини, само че числата са по-различни: За фаровете за мъгла, числата са както следва - ако фарът е до 46 см от земята - белегът трябва да е на 38 милиметра под С-точката. При височина от 47 до 71 см - 76 милиметра, при височина над 71 см - 102 милиметра. Белезите, както вече знаем се свързват с линия В-В. Тъй като светлинния сноп не е петно, а дълга отляво надясно, и сравнително тясна отгоре надолу ивица, настройката е само вертикална. Ако все пак имате винтче и за хоризонтална настройка, насочете фара за мъгла право напред "на око" да не е много вляво или много вдясно. Вертикално се регулира така, че специфичното прекъсване да пада на В-В линията. Само трябва да се внимава да не се сбъркат двете В-В линии - тази на късите и тази на мъгливите фарове. " H - H - хоризонтална линия, съединяваща проекцията на центровете на фаровете C - проекция на центровете на фаровете B - точка на определено разстояние под C, изчислено според по-долните постове B - B линия свързваща точките, в които светлината се чупи и "тръгва нагоре" Надявам се модераторите няма да изтрият темата,тъй като не открих подобна във форума и мисля,че ще полезна на доста колеги.
  4. 2 точки
    Не разбирам ,какво се опитвате да смените.Тея кабели към бобините са от инсталацията .
  5. 2 точки
    Колега как ще намериш това което го няма?
  6. 1 точка
    Здравей колега, Моята поръчка е : https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Туба 4 литра за €25.96*. Парите превеждам веднага .
  7. 1 точка
    Боже опази ни от такива гЪзаджий!
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Ами колега, имаш интернет. Ровиш и търсиш. По евтин вариант е втора ръка. И на мен са ми много тия пари за тия черупки но толкова струват!
  10. 1 точка
    нищо няма да разглобяваш този модел го слагаш отгоре върху пластмасовата конзола между двете седалки и отвътре като вдигнеш капака на подлакътника на самото дъно завиваш видии да се захване за конзолата.по горния линк има още избор но не съм мерил колко санта е конзолата има варианти на подлакътници със метални шини за странично захващане,само трябва да се мисли и мери на сайта има и размерите.това е компромисния вариант и евтин,от моргата бях харесал подлакътник от ауди а3 няма да ти хареса цената,успех ... ако някой монтира или измисли нека да сподели снимков материал https://tuningstore.bg/search.html?phrase=Подлакътник+за+кола
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Emich ,Ceco също така доста голяма част от колите ни нямат системи които да регулират фаровете при различни натоварвания, просто защото са старички. Темата е насочена по скоро към тези от нас които обичат сами да работят по колите си. Не разчитайте,че като отидете в пункта за ГТП или някой сервиз, давайки 20-30-40 кинта, "майстора" знае как и какво прави въпреки,че сте убедени в обратното. Личен опит -обикалял съм по сервизи и пунктове съвсем целенасочено, и се наслушах на всевъзможни съвети и мнения, от които нямаше едно с едно да си съвпадат. Също така и никой не е казал че трябва да рисувате чертаете и т.н.,има по-бърз и елементарен начин, просто имах свободно време реших да го направя нагледно и да споделя, щото съм сигурен че на някой ще му е от полза.
  13. 1 точка
    и за мен: https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html - 1 брой 5 литра - 91.5 лв
  14. 1 точка
    Привет. Включвам се и аз : 1.https://www.ato24.de/de/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Honda ATF DW-1 0.946 L 4*12,99 € = 51,96 € * 1,9675 = 102,23 лв с 5 % отстъпка = 97,12 лв 2. https://www.ato24.de/de/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Honda Dual Pump Fluid II 0.946 L 2*13,95 € = 27,9 € * 1,9675 = 54,9 лв с 5 % отстъпка = 52,16 лв 3. https://www.ato24.de/de/ravenol-mtf-1-sae-75w-85.html RAVENOL MTF-1 SAE 75W-85 1*12,95 € = 12,96 € * 1,9675 = 25,48 лв с 5 % отстъпка = 24,21 лв Общо 97,12+52,16+24,21=173,50 лв Сумата ще внеса по сметката в Банка Пиреос. Еконт адреса остава същия. Поздрави и благодарности !
  15. 1 точка
    Всяка една накладка свири, няма такава която е безшумна. Спирснето и триенето на накладката в диска поражда вибрации те от свой ред звук. Тук идва момента в кои честотен диапазон е това свирене дали е чуваем или не. Като цяло това и основния проблем на произвидителя. Едни и същи накладки в различна комбинация от диск и апарати могат да свирят или не
  16. 1 точка
    Здравейте, бих желал да поръчам от това: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Ravenol SSV SAE 0w30 1x4л. = 1*34,95 *1,9675= 68,76 лв. Ravenol SSV SAE 0w30 2х1л = 2*9,95*1,9675 = 39,15 лв. Общо: 108 лв - 5% = 103 лв. Парите ще ги пусна по банков път!
  17. 1 точка
    Потвърждавам. Всички тръби се сменяват с нови, медни. Щуцерите се монтират на тръбите със специална ръчна преса със сменяеми накрайници. Оригиналните тръби предполагам са стоманени и не можеш да отрежеш само изгнилото парче и да го смениш с медно. Сигурно затова са ти казали че се вадят, с тази преса е невъзможно да се монтира нов щуцер на стоманена тръба. Сменява се цяла тръба, от щуцер до щуцер. Проблемът е, че трябва да се демонтират части от колата, за да може да се смени някоя тръба. Свалял съм, например, резервоар, защото тръбите минават между него и купето. Желателно е старата тръба да се свали без да се огъва, или изправя. По нейните свивки се огъва новата.
  18. 1 точка
    Направи го както е било,имам в предвид,там където е медна тръба подновявай със ново,където е маркуч слагай маркуч ............. нищо не побългарявай,писах ти,че медните тръби се подменят със нови както е показано на снимката,преди беше проблем сега има начин да се поднови медната магистрала с нови тръби.
  19. 1 точка
    Поне тука в Лом се предлага тази екстра подмяна на всички тръбички не може да няма по големите градове,мой познат беше загазил и му смениха от до ... ,а за гумения спирачен маркуч си трябва същия
  20. 1 точка
    Релето е едно и за двете виж него
  21. 1 точка
    Споделям,но трябва според мен и търговски усет от страна на нас купувачите (типично по бълхарски) или най малкото цялостно прочитане на детайлите по обявите.Като дойде брекзита,с носталгия ще си спомняме за ebay.co.uk, и швабкият ще оглави лидерството.
  22. 1 точка
    Темата е за ментетата, които се продават тук в БГ! Основните вносители на авточасти са 2 - 3 на брой (примерно). Има също толкова на брой големи складове, от които се снабдяват всички търговци. Внасят се всякакви боклуци, които няма как да се реализират в търговската мрежа на западна Европа, понеже там има контрол! С минимум средства се постига максимум печалба и те така... Такива са и въпросните дискове и накладки - Боклуци!
  23. 1 точка
    Никито! Ако усещаш вибрация в диапазон от 30-50км, без значение дали почва от 80 или 120, това вероятно е за баланс на гума или крива джанта. Ако усещаш вибрация само при ускорение (без значение от скоростта), тогава е вътрешно каре. Тоест - подаваш газ - усещаш вибрация, отнемаш я - вибрацията изчезва. Моля те, след като напишеш нещо (и преди да го постнеш), да го прочетеш и да си помислиш дали това си имал предвид, и дали някой би го разбрал правилно според начина по който си го описал. "...и там където е претрепервал волана сега двойно повече почна да трепери." Така написано означава че преди и след баланса си минал по един и същ участък с дребни неравности (и вероятно причината е в тях), а разлика е нормално да има ако гумите са дори с 0.2 атмосфери разлика при 2-те минавания. Пробваш само на места в чието абсолютно равно покритие си сигурен. Волана не е жив че да претреперва, той предава вибрации. Хондите принципно са добри коли, ма на твойта ко и стана?
  24. 1 точка
    Първо как ръзбра че има малко ресурс главата,за да не могат да се регулират тези два клапана за потънали ти като оригиналните легла на клапаните не издържат на вис температура при слагане на газ. При теб това да стане на бензин означава там никога не е регулиране. Нова глава и откъде си сигурен че тя има ресурс , дава се главата на ремонт сменят се всички легла на изпускателните клапани и си ок.Изчакай с газовото и от него зависи после колко ще караш на газ този кола има много измамници при газаджията и най вече препоръчани от приятели ей този ми сложи газовото.
  25. 1 точка
    Не знам дали е писано в други теми, признавам си, понеже гледам да не повтарям неща ,които са предъвквани.Но мисля ,че е редно да се спомене и в тази тема следното много важно нещо: 2.0 ivtec двигателят има променливо газоразпределение само на всмукателните клапани като има само две малки/неагресивни гърбици на всмукателния вал. Този двигател е правен с една единствена мисъл: икономичност.Накратко: До 2200 или 2500 ,не съм сигурен, има по един изцяло затворен всмукателен клапан на всеки цилиндър.Другият работи на малката гърбица.След 2500 и двата минават на другата гърбица, която също е доста малка.Изводи : колата върви приятно и много икономично без да се задавя до 2200 об./мин. ... има и някакъв добър (но не като на дизел) въртящ момент до тия обороти... Но това са ниски скорости на бензин. Това трябва да ви обуславя и маниера на каране - карайте до 2200 оборота на предавка, бързо минавайте на висока предавка( говорим за ръчна) , като стигнете 5 и сте извънградско, може и да не я сваляте. И се радвате на разход подобен на 1.4 двигател .Казвам го щото имам англичанка 96' година 1.4 без втек и има същия разход на бензин и на газ при каране с еднакви скорости по едни и същи маршрути.Маниерът обаче е различен подчертавам и с големия двигател се кара по-бързо по баирите и завоите. За мен е важен разхода, понеже минавам 25000-30000 км годишно. И още нещо - просто колата си обича тънко масло - икономичност и тиха работа - това е.Убеден съм ,че в градски условия ще харчи по малко от 2.4 , той е съвсем друго животно. Ако карате със скорости НАД 120км/ч пак 2.4 е много по-добре.Ако сте рейсъри и т.н. пак 2.4 по-добре.Обаче няма да усетите" vtec kicked in yooo" с нито единия от двата мотора просто всичко при хонда е икономичност и емисии вече... поне от 15 години насам. Пък и има си type r , за който гони някакви неща.... Масло за 2.0 - 0в20 5в20 - разход 7.5 газ извънградско до 115км/ч със споменатия маниер И запушен катализатор, но действащ( ако го махна или сменя ще свали със сигурност ) .Гадско 10, може и по-малко ... зависи от задръстванията в София. Описвам акорд седан. Предполагам има разлики, които може и да не са малки за комби.
  26. 1 точка
    2.4 върви повече от 2.0, 2.4 харчи повече от 2.0, тези с ръчни скорост вървят повече от автоматиците, между комбитата и седаните има и разлика в килограмите. Чавдар и Цецо могат да направят една засечка комби 2.4 автоматик срещу 2.0 седан ръчни да се разбие и този мит
  27. 1 точка
    Трябва лично да пробваш, понеже има особености. Да - на теория МТ би трябвало да е по-бърз от АТ, но на практика е точно обратното и обяснението е много просто. Автомата работи при старт на по-високи обороти, колата не буксува (съответно тракшъна не души мотора) първата и предавка "свършва в червеното" на 65км/ч което отнема около 4 секунди, втората се включва много по-бързо отколкото с ръка + крак при МТ и ускорението вече е по-бавно, но тя свършва на 115км/ч -още около 6 секунди, докато да стигнеш 100км/ч с МТ и сток 2.4, ще трябва да сложиш 3-та, тоест още загуба на време и прекъсване на въртящия момент. Така че теорията е едно, практиката друго. Моето комби 2.4 АТ си ускорява прилично (8сек + малко до 100) и не ми е никакъв проблем доускоряването при бръзкото изпреварване на 1 - 2 тира, или бавни люде с високи МПС-та (не търпя пред мен нещо през чиито стъкла не виждам какво става 2 - 3 коли напред.
  28. 1 точка
    Не мисля, че има човек, който твърди, че няма разлика между 155 и 192к.с. Не си казал дали търсиш, АТ или МТ, комби или седан, но ако динамичните характристики на автомобила са ти приоритет, според мен търси друг автомобил. Другия вариант е да вземеш 2,4 ръчка, седан и да посетиш темата за тунинг, след като си приготвил торбата с парите. Не съм правил проучване, но 2,4 АТ комби, сигурно е най-бавния автомобил в този клас с подобна мощност, дори 2,0 седан ръчка е 0,7сек по-бърз от него до 100. ...та масово хората са разочаровани от "вървенето" на този акорд, особено от 2,4, като влязат с очаквания на база близо 200к.с. на хартия.
  29. 1 точка
    Сега, като пътувах обърнах внимание, че при мен централния плафон светва с изваждането на контактния ключ, за това май не може да се определи по него дали е ок изключвателя на вратата.
  30. 1 точка
    Не, никакво желание за други марки.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...