Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.07.2018 in all areas

  1. 2 точки
    За времето на ТО на моята Honda Civic 1.6 i-DTEC 9.ген (Euro 5) получих заместващ автомобил Honda Civic 1.6 i-DTEC Elegance (Euro 6d-temp) с обявена продажна цена от 21.490 EUR. В следващия текст ще намерите само лични впечатления и сравнения с моя актуален автомобил. Нарочно сега си избрах Civic 10 с 1.6 i-DTEC, защото предишния път получи х Civic с 1.0 3-cylinder VTEC Turbo, a следващия път се надявам да е наличен Civic 1.6 i-DTEC с 9-степенен ZF автомат. Веднъж карал, макар и само за 4-5 часа и около 100км Civic 10, и вече прочел доста информация за автомобила реших да го пробвам в реални мои еждневни пътувания. Сядайки в автомобила е лесно да се установи, че мястото за водача е увеличено спрямо Civic 9. Може да е с малко, но усещането за простор е налице. Особено ми хареса възможността да по-свободно движение на краката около педалите по време на круизване при включен темпомат. Ясно си личи новата платформа на автомобила. С появата на тъч скрийн и друго управление на климатроника в средната конзола автоматично са изчезнали известно количество бутони, което също добавя удобство при управление на информацията и боравене с настройките. От друга страна по-тясната седалка в седалищната част и увеличението на бутоните по волана предизвикаха дискомфорт у мен. Особено преместването/добавянето на бутоните за управление на силата на звука на аудиото. За краткото време, за което седнах на дясната и задните седалки се усещаше същото чувство на простор. По време на шофиране усетих и по-меко поведение на окачването, по-добри спирачки и по-добро управление в завои. Определено Civic 10 е по-добър от Civic 9 и Golf 7 1.6TDI в тези категории. Още с потеглянето при включен климатик и ЕКО-режим обаче се усети малка разлика в настройките на 1.6 i-DTEC (Euro 6d-temp) и 1.6 i-DTEC (Euro 5). Новия двигател е с една идея по-динамично настроен. Доускорението от 80 до 100 км/ч при включен темпомат и без механично подаване на газ е много по-бързо в сравнение със "стария" двигател. Софтуера за управление е много по-различен от този на моя автомобил. Препоръките за превключване на скорост нагоре/надолу са с 5-10км/ч повишени. При намаляване на скоростта от 100км/ч до 70км/ч с включен темпомат (задържане на бутона "Set -") се активират спирачките. Точно това не ми харесваше до сега при VAG, а се оказа че и Хонда са го внедрили (при новия Авенсис все още го няма). Друга "неприятна изненада" за мен бе наличието на ACC, което не можах да изключа - т.е. включвайки темпомата, автоматично получавам ACC и LKAS. Това води до ненужно намаляване на скоростта при предприемане на изпреварване на трактори и други бавно движещи се МПС, което означаваше, че трябва да изключа темпомата докато не приключа с маневрата и после отново да го активирам. Още нещо, което адски много ме дразни в служебните и автомобилите под наем. Още едно нововъведение ме накара да се подразня - подканянето за поставяне на ръцете на 10:10 на волана. Едно вибриране във волана и поява на иконка на информационния дисплей. По принцип обичам да си държа ръцете в долната част на волана (8:20 или дори непосредствено от двете страни на основата на "Т"-то), като по този начин двата ми лакътя са удобно подпрени и не "висят" във въздуха. Разбирам автопроизводителите, че искат да продават автомобили на хора, които не могат да шофират, но всички тези екстри, които "подпомагат" (според мен - пречат) на водача ми идват малко в повече. По-големия автомобил с по-добра динамика се отразяват и на разхода на гориво. Това са трите постигнати от мен разхода за трите маршрута: Най-долу - от дилъра до вкъщи, за сравнение на следващия ден моя автомобил показа 3.9л/100км; В средата - от вкъщи до работа, предишния ден моя автомобил показа 4.0л/100км Най-горе - от работа до дилъра, предишния ден моя автомобил показа 4.0л/100км; vs Въпреки, че в един каталог не намерих разлика в предавателните числа на скоростните кутии, то на Civic 10 му "трябват" само 1700об./мин, за да се движи със 100км/ч, а на Civic 9 - около 1820об./мин. Също така разликата между реална (ГПС) и показана скорост е по-малка в полза на Civic 10: до 70км/ч отклонението е 2-3км/ч, а на 100км/ч - 4км/ч. Също така управлението на ЕГР е сякаш променено. При моя Сивик той почти никога не отваря при 100км/ч, а при тестовия - подскача от време на време. Имам две прави отсечки, които при почти никаквото движение в нарочно избрания ранен час (какво ли не прави човек в името на един тест), по които мога да наблюдавам редица данни през Torque Pro. С интерес ще изчакам появата на 1.6 i-DTEC с 9-степенен ZF автомат и ако управляващите в Германия и ЕС не измислят някоя глупост с дизеловите автомобили, то може би след 2-3г ще премина на 10ген. В заключение малко снимки на тестовия автомобил:
  2. 2 точки
    Аз карам с Ате предни дискове и накладки и съм много доволен. Доста км. им навъртях вече, не са шумни и не са се изкривили за сега. Купих ги от тук, 20лв. е доставката и според товарителницата идват от Германия. https://www.autodoc.bg/avtochasti/honda/accord/accord-vii-cl/17485-2-2-i-ctdi#
  3. 1 точка
    Здравейте от мен и в този раздел. Когато се регистрирах тук, вече карах Акорд 6 (2.0 АТ) и такъв „ник” си сложих тогава, но да ме прости „старата любов”, за която ще иде реч. Нея придобих края на миналия век и 5 години ми бе радост. Преди това вече бях чел книгата за Великия Човечец. Умалителното е заради ръстът му, но заслугите които фамилията / марка - оставяща трайни следи (в прекия и преносен смисъл) по планетата, са незаличими. Много неща в повествованието ме впечатлиха силно и покупката на Сивичето бе моментална –веднага щом го видях на улицата с табелка „продава се”. На другата сутрин -след като бях обърнал вселената в търсене на исканата сума (понеже нямах намерение да си купувам кола), звъннах на работодателя си (за когото работех дистанционно от месец) и взех заемче. Собственик бе една мадама, но сделката "въртеше" мъжът и. Не съм питал за история, километри, оглед в сервиз, а след 1 кръгче из града и за цената не се пазарих. Просто тази колца бе моя преди аз и тя да го знаем. Още веднага, пленен от живецът и техниката и си я кръстих „микровълновата”. Знам че на модела викат „телевизорче”, но бялото със стъклената 3-та врата много повече ми напомняше на модерният (тогава) ел. уред, отколкото на телевизор. Поводът за тая тема е дълго отлаган, но все по-близък. Догодина правим юбилей – 20 лазарника откак се имаме. Като взех Акорда, я оставих на приятел, да се движи докато си реставрира своята Мазда 3. Нещата му обаче се проточиха, а аз нямах нужда от втора кола и така, тя си остана при него. Идеята да я кара жената пропадна след първото и опитно кръгче. Каза „ олеЕее, тук нещата твърде бързо се случват, не успявам”. Колцата е малка, съединителчето –меко, спирачката удобна, скоростите влизат филигранно, но педалчето за газта е безкомпромисно и директно „дърпа дявола за опашката”. Уплаши се женицата и отказа да я щетосва, понеже беше влюбена във визията, ръчките за сваляне на прозорците (до ден днешен си мечтае за такива), а звукът от мотора направо и „подкосяваше краката”. Аз така я и „свалих”. Отидох на среща със Сивичето, „изръмжах” на паркинга и „любовта започна да се случва”. Както знаете, автомобилът винаги е играел Важна роля в първоначалните моменти на една връзка. Ени уей, силно минало, сега е семейна проза, но ще си върнем спомените. Колцата карах рядко. Като се виждах с приятелчето, го молех „за 1 кръгче”, а като една година Акода го очука градушката, дори ходихме на море с нея, докато той „легна под ножа” на бояджията. Онова лято Сивикът и на синковеце „бръкна в душицата” и от там изтръгна великата фраза: „бе къф е тоя Акорд, дай да си караме Сивика”. Тогава бе малък, но децата усещат истинските неща, а детето в мен още не ги е забравило, така че колцата ще си остане в семейството. Той след няколко години ще вземе книжка и тогава ще хвърляме чоп –кой коя Хонда да кара. Дано на мен се падне Микровълновата. Но стига лирически отклонения че може книга да се напише, а горното е само мижава част от пролога. Малко "сухи" факти: Модел: Сивик, 3-та генерация, хетчбек, версия Берлинета. Енерговъоръженост: 8 килограма на конска сила. Демараж: 8 секунди до първата 3-цифрена стойност в км. Максималка: 3.5 километра в минута. Сърце: EW3 - 4 камерно / 12 клапи / 4 (PGM-FI инжектирани) артерии / пулс до 113 удара в секунда. Душа: Мех. синхронизирана танцова стъпка - 5 напред / 1 назад. ОЧакване: 4 амортесьора / предно – надлъжни торсиони (вместо пружини), надлъжни носачи и стабилизираща щанга / задно –греда (със стабилизиращи торсиони в нея), надлъжни носачи и пружини. СпЪНачки: предни вентилирани дискове / задни –барабани + ръчка за дрифт. ПоНосимост: Стандартна - 5 места + багажник за 2 каси бира. Туринг режим -3 места + 4местна палатка и велосипед + раница за всеки от тримата. Екс-3: липсват само излишните, но има 1 голяма под предната пътническа седалка (педя платки в алуминиева херметическа кутийка). РазДух (л. на 100км): градско 8 / шосе 6 / магистрала 7+. АеродинамЪка: липсват данни. На вид е кирпич, но кат пич „ляга” на асфалта след 160км/ч и се държи за него като четириколесен британски аристократ (с прибиращият се в радиатора „дух на екстаза”). Рождество: 86-та, на „островът с изгряващото слънце” -спецификация за „стария" континент. Същата, за щатите се е предлагала с катализатор и ламбда сонда. Какво нещо са били японските „конквистадори” по онова време. Хай, стига за сега. Ако ви е любопитно продължението, ще има още.
  4. 1 точка
    Здравейте колеги. Преди 5 дена направих една година откакто закупих моята следваща Хонда. Малко късно се сещам да я впиша в този раздел, но така поне мога да изпиша доста интересни неща за нея и мен. За начало искам да ви разкажа как я видях и купих. Та миналата година февруари месец пътувахме аз, жената и тъщата към Бачковския манастир и на излизане от Пловдив по пътя за Асеновград има доста автокъщи. Още в първата автокъща от лявата страна я видях на първа линия (тогава за първи път изпитах любов от пръв поглед хихих). Много ми хареса, но си продължих по пътя и се заканих да отида някой ден да я разгледам. На мен това да обикалям по автокъщите ми е хоби, а наскоро на работата се запознах с колега със същото хоби и досещате се не беше трудно да го навия да я погледнем. Отидохме огледахме я. Много ми хареса като състояние, но не беше с К24 каквото търсих и въпреки това решихме да я запалим, да чуем как работи. Оказа се, че това бе най-тихия дизел, който сме чували, а интериора на колата беше като от магазина (наскоро махнах едни найлони от прага на шофьорската врата). Много се впечатлихме и двамата, продължихме с огледа, но открихме единствено, че прибирането на огледалата не работи (на дясното огледало моторчето жужи ужасно и горкото се опитва да се мръдне но уви, а на лявото нищо нито се движи нито жужи) и липсваща черна пластмаса (капаче) долу в дясно на предната броня. Общо взето можех да смъкна цената само заради огледалата. Както и да е да не ставам много подробен. Разбрахме се със собственика на колата (той свали цената, съгласи се и да купи стария ми Сивик) на цена от 10500лв за Акорда -1500лв за Сивика и чисто ми излезе 9000 Акорда. После при регистрацията в КАТ установих, че колата е с първа регистрация 27.09.2000г. (27.09 е рождената дата на баща ми) и тогава се почувствах много приятно, но на новите си талони вече забелязах, че годината е 2000, а не 2006. После разправии в КАТ, ходене до Бултрако, пак КАТ и после вече всичко се нареди (най-сетне). Та ето най-сетне малко снимки и на любимата. На последната снимка колата вече е с полиуретанов лип.
  5. 1 точка
    Нищо не е вечно, но поне в миналия век се стараеха да го доближат. В този вече е заклеймено и за това след новите коли ще останат старите.
  6. 1 точка
    Вариант: комплект дискове OE-Replacement + накладки Greenstuff на EBC. Излизат на цена като Ate. https://www.ebcbrakeshop.co.uk/ Аз си купих от общите поръчки и смело мога да твърдя, че колата ми вече спира!
  7. 1 точка
    Ех тази ръжда. Сънувал съм кошмари и още сънувам. Моя сивик и той ще трябва да се кърпи. Жалко е, че японските коли гният, ама кво да правиш. Иначе по отношение на старите коли срещу новите съм напълно съгласен с теб. Когато кажа, че сивика някой ден ще го разкостя, ама до голо шаси ответната реакция е - К'во се занимаваш с 20 годишна барака?! За мен е много по-евтино да си реставрирам колата от колкото да си купя нов боклук дето не ме грабва. Вярно е има нови шасита дето са хубави, но никой вече не прави двойна ключица отпред и отзад. Никъде няма толкова просторна и практична кола с такава конструкция. Дерзай и всичко с времето си! Само да сме здрави и да я има България, другото ще стане.
  8. 1 точка
    Ами, аз мога още да я хваля, но това си е лично мое "заболяване" и малцина младоци ще вникнат в диагнозата ми, дори да я покарат и да ги шибне симптомотиката в гърба. Нещата в тая колца са на друго ниво. Супер минимализъм и максимум резултат. Не сам виждал другаде толкова стриктно спазване на тогавашната концепция на Хонда "минимум за машината, максимум за човека". И наистина е така. Колцата е по-голяма отвътре, отколкото отвън. Аз не съм висок и всичко в нея ми е достатъчно голямо и съвсем на мястото си. Педалчето за газта е на нивото на съседното и са достатъчно близо за да не отделям петата на десния крак от пода. Може би някой ще схване за какво иде реч. С левия крак е същото. Петата му стои на калника, а стъпалото когато трябва се извърта надясно и натискат съединителчето. Еми няма такава ергономика в модерните коли. Разбира се лявото педалче е мекичко и информативно, за да можеш да работиш само с пръстите. Гарнирано е и с прецизният но не къс скоростен лост, който е завършек на всичко онова което се намира в скоростната кутийка. самата тя работи филигранно и ако умееш, може да превключваш и без съединител, жилото на газта и компа са достатъчно прецизни за да следват педалчето на газта. Двигателчето е малък герой и с останалите чарколяци се крият под малкото предно капаче (3 на 6 педи). Буквално всеки сантиметър е оползотворен, но все пак е ремонтопригодно. За пружини място няма - колцата е с торсиони, хванати за греди под дъното на купето. Воланът няма серво и на място трудничко се върти с тея широки гуми (165), но пък е хипер точен и се връща сам в движение, а с мръсна газ на място веднага се фиксира в нулево положение. Абе казвам ви, ако има музей и има в него такава колца искайте тест драйв, ще разберете колко надалеч и встрани са се отдалечили модерните коли от стожерите. Но да не се отплесвам. Каквото може японецът е създал великолепно и ще надживее Акорда (нищо че разликата им е 20 години), но с тенекиите работата е зле. Гнилото е толкова много, че чак ми се реве. Колцата зиме е седяла в мокър гараж - нещо пагубно за визията и, но благодарение на конструкцията си (като позиции за крепене на торсионите) това не оказва влияние на пътното поведение. Просто има липсващи зони от дъното, а като почнем да режем до здраво, сигурно ще нарастнат още. Тапицерията също е поизносена на места и ще се прекроява. И понеже части за купето ЙОК, купихме ище 1 за донор. Като купе е по-здрава, с малкото карбураторно моторче е, движи се нормално и е едва на 800 000км (последната снимка). Август съм отпуска и заменям морета и ваканции с началото на реставрационните работи. Колко и до къде ще я докараме, времето ще покаже, но "силни са мечтите". Вярно че моите са малко криви, щото нормалните хора мечтаят за нова кола, а аз за старата си. Знам че мислено ще сте с мен и ако някой ден има национална и е готова, обезателно ще дойда с нея.
  9. 1 точка
    А може да питате и Краси дали има такива и колко са при него: https://www.olx.bg/ad/zapalitelni-sveschi-ngk-iridium-platinum-laser-platinum-i-dr-nay-CID360-ID1FSoF.html#82226e9f27;promoted Досега все от него съм взимал, даже още преди години. Последно си бях взимал Denso IK20TT за около 80 лева мисля.
  10. 1 точка
    Да, модела също се разпознава като 6994.
  11. 1 точка
    Първата Хонда, в която се возих през 1994-та. Някои неща ти белязват живота и ти не разбираш защо. Например, защо не съм се впечатлил така от първия опел, или първото рено, в които съм се качил?! Защо дори не ги помня?! Дай още!
  12. 1 точка
    Ако караш с маслото което е прегрявало смени и него като 10w40 е смърт за този дивгател. Антифриза червен и смяна макс на 3 год ето един добър Можеш да караш на газ с правилните настройки и свързана към парното с тройници и да не я удушават 1-2лв в повече на 100км ще ти спестят много главоболия
  13. 1 точка
    Благодаря колега, Антифриза е сменен в петък, възстановена е връзката на у убразното съединение, термостата е на една година и при пробите вчера включва,изключва поне 10 пъти и отваря големия кръг затопля долния маркуч.Маркучите са нормално твърди,невръща и незагрява в момента.Ще следя към момента нещата.Колата и без това се кара само на безин та няма да ми липсва за момента газовата. Благодаря на колегите за мненията и препоръките.
  14. 1 точка
    Тотален офтопик!! Един съвет от мен - Никога не модифицирай кола без пари. Резултата след време е много пари за нещо дето ама хич няма да те кефи. Това ако не си се отказал много преди това. Да не говорим за парите вложени в поддръжка и тъпите данъци, винетки и т.н.. Повярвай ми след време ще си много щастлив, ако си ме послушал.
  15. 1 точка
    Благодаря, и аз така мисля.
  16. 1 точка
    Сигурно ще чакаш доста докато получиш отговор Кое си мени оборотите каруцата ли автобус ли караш какво или косачката си мени оборотите Толкова ли е трудно да започнеш купих CR-V МОТОР, КОЛКО КОНЯ СРОЖИХ ГАЗОВА КОГА НАПРАВИХ РЕГУЛИРАНЕ НА КЛАПАНИ КОГА прави го като я запаля сутрин след като загрей, на бензин на газ Ние тук седим с оракулските топки и чакаме някой да напишеш едно изречение и чакаш АДЕКВАТНИ ОТГОВОРИ ДАЙ МАЛКО ПОВЕЧЕ ИНФО ЗА ДА ПОЛУЧИШ НЯКЪКВИ ОТГОВОРИ
  17. 1 точка
    Цялата ни идея колега на това което обяснихме е че една от причините двигателя да прегрее е тази неправилно вързване на газовото на мързелив и нетрамотен майсотр който е спестил 10 20лв от троиници и мъркучи ,а ти е прегрял колата Гаранция че ти е и удошил газовата за да не харчи което води до бедна смес и висока температура в двигателя. По принцип ако и не си сменял антифриз стария няма такива топлообмени своства говоря за смяна на всеки 2-3 години с хубав които не е синия,термостат има стареене на пластината която реагира с топлината и отваря термостата и с годините има забавяне,и познай какво е станало когато ти е било махнато това съединение КОЕТО точно това прави дава на термостата инфорвация кога да отвори и да охлади двигателя. МОЛЯ ВСИЧКИ КОИТО ИМАТ ГАЗОВИ ПРОВЕРЕТЕ КАКВО Е НАПРАВИЛ МАЙСТОРА ПОД КАПАКА ВИ Премахването на това U съединение е смърт за вашия двигател Ине на последно майсора ви няма нищо да си признае ще каже абЕ ти знаеш ли колко коли съм свързал АЗ.
  18. 1 точка
    Здравейте колеги, Надявам се няма да е излишно и в повече да напиша някои термини, които открих на английски и техния български превод съответно покрай ремонта на моя двигател и свързаното с това четене на документации и сервизни описания. Не претендирам за пълнота, но мисля и други думи могат да се добавят и така да е в полза на всички. Някои от вас може да си ги знаят тези неща, но не всички със сигурност. Ако някой има забележки по преводите, моля да даде мнение. clearance хлабина на лагер, луфт journal шийка на вал camshaft разпределителен вал piston бутало piston rings сегменти valve клапан seal семеринг valve seals гумички на клапаните camshasft pulley шайба на разпределителния вал nut гайка rocker, rocker arm кобилица на клапаните timing plate ? washer шайба crankshaft колянов вал engine mount тампон на двигателя intake manifold смукателен колектор gasket гарнитура, уплътнение rocker shaft кобиличен вал rocker shaft collars втулка, лагер на кобиличен вал spring пружина groove жлеб, бразда timing belt ангренажен ремък belt ремък tension опън, обтягане adjusting bolt болт за настройка, регулиране adjusting screws винтчета за регулиране (на клапани) exhoust valve изпускателен клапан precision straight edge проверовъчна косъм линия, калибрована прецизна стоманена права линия за проверка равнинността на челото на цилиндровата глава и блока plastic mallet чук с пластмасов накрайник feeler gauge луфтомерни пластини plastigage, plastigauge търговски названия на калибрована пластмасова нишка (влакно) за измерване хлабини на черупкови лагери. отчитането става по скала. drain bolt болт за източване (на масло от картера) drain plug запушалка за източване (на антифриза) spark plug свещ
  19. 1 точка
    Това масло ако беше оптимално за дизела на хонда хората щяха да го напишат на етикета! И с информация от рода на "аз карам с това и това масло" ще накарате stany681да направи грешен избор. Всеки може да кара с каквото си масло иска, но това не значи, че е правилното! Ето ви малко данни, а отговорите оставам на вас. Castrol EDGE Professional C3 0W-30 Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 72 Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm²/s 12.3 Viscosity, CCS -35C (0W) ASTM D5293 mPa.s (cP) 5800 Castrol EDGE Professional H C2 0W-30 Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 51.1 Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm²/s 9.52 Viscosity, CCS -35C ASTM D5293 mPa.s (cP) 4600
  20. 1 точка
    Аз карам с Yacco 0W30, вече 4ри смени и съм доволен.
  21. 1 точка
    Темата отиде на майка си в ...секи си дърпа чергата към себе си: Та малко яснота: Hondaexplorer: прочети лицензионното споразумение на софтуера ,който ползваш.Там е обяснено ,че грешните данни не са по тяхна вина само при няколко компа данните съвпадат с тия които се виждат по EOBD стандарта.Дефакто имаш ли някакъв проблем или само човъркаш? Чочо: дългия трим нулираше късия до 2000-2002г.След това е много по-сложно управлението на дългия от късия.Самата концепция за намаляване на изгорелите газове води и до по-сложни и прецизни изчисления.Дефакто чак след 2007 г трим 1,1/японски/ отговаря на 10% /EOBD/ Чавдар:Колата е направена да не ходя пеша и ако мога да ходя всяка седмица до Черна гора или Сърбия /Гърция за риба,щото не ми дреме колко ще ми струва пътя на газ,,съм съгласен да бъда от тия 90% идиоти,които не пълнят гушата на петролния монопол.Останалите 10% аристократи като теб да си правят каквото искат.Световноизвестния F-мотор си върви прекрасно на газ с подходяща газова уредба,правилна настройка и правилните масла в двигателя.
  22. 1 точка
    Колега, не се занимавай с глупости. Колата е направена да работи на бензин, вкарваш си таралеж в гащите! Добавяш си още една система, за която да се грижиш и сервизираш. Световно известно е, че F-серия двигатели не понасят газ. Губиш си багажника. Зареждаш супер често. ...освен това е момента газта е евтина ... зимата цената и ще се качи с 0,30-0,40лв/л и тогава и малката икономия става съвсем нищожна! Моят мотор е F23Z5 и от 35к км е на газ. Колата върви толкова добре на газ, колкото и на бензин и единственото сервизиране е смяна на 2 филтъра общо за 20 лв на всеки 20к километра. Газта варира от 70-75 стотинки за литър, а бензин А95 знаете колко е. Няма място за сравнение. Другия ми акорд и той е 35-40к на газ и с него няма проблеми. Няма таралежи, смело слагай газ. П.С. Единствената грешка, която направих е, че изалчнях миналия месец за 2 л/100км газ и накарах газаджиите да я намалят. Сега светва от време на време P0171 - бедна смес и може би ще я закарам да я върнат, че ми писна да я нулирам. Ето и обяснения за тримовете.
  23. 0 точки
    Силвърстоун в "червено"...!
  24. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...