Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.06.2018 in all areas

  1. 3 точки
  2. 3 точки
    Моля, извинете ме за отклонението, но се получи под-тема в темата, където също има някои неща, които може да доведат до заблуда. Дали е с едно или с две отделни казанчета - спирачната и тази на съединителя хидравлични системи са на практика разделени и независими. При две отделни казанчета са дори физически разделени и нямат никаква допирна точка. Изключително много коли, и то не отпреди 30 г., а много по-скоро произведени, са с едно общо казане и във всички, които съм виждал, казанчето е с такава структура, че при малко понижаване на нивото на течността, тя бива пак физически разделена на две части - една за съединителя и една за спирачките. Представлява просто преграда вътре в казанчето. Така дори и в едната система да има проблем, при който течността изтича напълно, другата продължава да работи с голям запас от течност, незавсимо от проблемната. Ако някъде има кола, при която казанчето не е така разделено, но е общо - то това е пълно малоумие от страна на инженерите на тази кола. Тази структура на казанчето определя също и това, че дори едната система да не е обезвъздушена добре, това няма начин да повлияе на другата, защото въздухът трябва първо да мине през най-горната точка на казанчето. Затова е невъзможно е въздух от едната система да отиде в другата. Ето така изглежда казанче, за което говоря, в най-общ вид: Малко по-разумно е да има отделни казанчета, от гледна точка на смяна на течност, например. Даже рисунката не е точна. Обикновено капачката е над частта за спирачките, така че като се налива течност, първо да се напълни при тях. Недостатък на системата с едно казанче е в това, че понякога не може хубаво да се види дали има ли или няма течност в частта за съединителя и ако се разчита на нивото в частта за спирачките - човек може да се заблуди. Още веднъж моля да ме извините за отклонението, но исках да кажа, че дори и с общо казанче - няма как да навлезе въздух от спирачки към съединител и обратно.
  3. 2 точки
    С продавача от Плевен се свързах и говорихме. Аз също прегледах отзивите за него и не срещнах нищо лошо. Изглежда ми точен. Вече си избрах кола и си стиснахме ръце с продавача. Не е Дачиа!Истина е , пари нямам и я купувам с кредит!
  4. 2 точки
    На това му се вика "бадж инжинеринг". Колцата се разработва от 1 марка, но се брендира и с други 2 емблеми, а се продава в дилърските мрежи и на 3-те бренда. Произвеждат се на 1 конвейр, само внимават на кои какви емблеми лепят. Има и други такива примери -сигурно ги знаете.
  5. 2 точки
    Колеги, моят човек просто бил в отпуск, върна се днес и се надявам утре да съм готов с цените.
  6. 1 точка
    Здравейте, Представям ви свещи NGK които поръчах от ebay от китайски продавач. Общо платих 26лв/15 долара. Поех риска срещу 26 лева тези свещи да са менте, цената им в България е доста завишена. Свещите пристигнаха, типично по китайски, добре опаковани в местната поща една седмица след поръчката. Има текст на английски, френски, немски и руски. Всички свещи са с идентично качество на изработката затова снимах само една от четирите. Металният пръстен/гарнитура е добре закрепен и не може да свали. И накрая въпросът на деня: Менте или не ?
  7. 1 точка
    Мисля, че е възможно. Тази четвърт, която ти бяга волана, всъщност е бил оборот и четвърт и тогава кабела е приключил. Волана можеш да го центроваш, като го презацепиш на шлиците, и след това е трябвало да отидеш на реглаж. При реглажа се изравнява и волана. Лентовия кабел ще трябва да го смениш и пак може да го скъсаш, ако не се центрова при монтажа, според аванса му наляво и надясно.
  8. 1 точка
    Днес ми донесоха Fuchs 75W-90 да съм налял във скоростната кутия на CRV 2015 .Така казал местния магазинер....Пишело го в компютъра.... Та карайте с каквото ви падне.Кутии и хидравлики има много втора употреба..:) Форума го ползваме за вицове и джанти...
  9. 1 точка
    0876222447 Николай Ангелов . Обади му се и той ще ти отговори за на всички въпроси
  10. 1 точка
    Yamato намерих ,още кара/година и нещо/ 14 на 14 мм е за англичанка
  11. 1 точка
    ... поръчах от горната (тази, която показах на картинката) вече, дано всичко й е ОК ...
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Товара на климатика идва от компресора, а той е бутален, което (поне според мен) не е съвсем постоянен товар.
  14. 1 точка
    Като ги сложиш ще разберем.
  15. 1 точка
    Благодаря на взички отзовали се! В крайна сметка реших да заложа на Каябата, пък ги намерих и на по 100лв парчето.
  16. 1 точка
    Защо не се свържеш с колегата @pepur Той внася коли от Швейцария и до колкото знам няма недоволни клиенти от него
  17. 1 точка
    Попринцип където има пласмасови зъбни колела се слага силиконова грез.Вече дали това е такава смазка не се знае
  18. 1 точка
    При мен, когато сменях спирачни маркучи и течност, докато не отидох в сервиз с машина за смяна на спирачната течност под налягане, педалът потъваше и не можеше да се обезвъздуши системата по обикновения начин. Влезе ли въздух в модула на ABS-а, само с такава машина става обезвъздушаването. Имаше тема как става и без такава машина, но е бавна и тегава процедурата. Да ходи човекът в сервиз с машина под налягане и да не си прави експерименти сам със спирачната система, за да не стане беля! А иначе спирачките и съединителят са на съвсем отделни, един от друг, хидравлични кръгове и нямат връзка помежду си . Колегата Emicha ти е показал на снимката, че има две отделни казанчета спирачна течност. Едното за спирачната система, а другото за съединителя.
  19. 1 точка
    Някои са виждали НЛО, други не. Втората с тази нова сервизна книжка... сега е излезнала от магазина. Аз съм черноглед и за мен отговора е ... НЕ.
  20. 1 точка
  21. 1 точка
    Смяна на семеринг и доливане на масло и засега няма проблеми.
  22. 1 точка
    А леглата където ляга вала как са ?
  23. 1 точка
    Да приключа темата. Предварително се извинявам за термините, които използУвам: Това е частта. Предвидена е като самостоятелна без актюатора (това бялото). Нарича се turn set, в Бултрако е с цена (не помня точно) около 350 лв., цялото огледало е около 750 лв. Втора ръка само цяло огледало, цени от 120 до 250 лв. Аз взех за 120 лв. от Honda CrV дизел 2009 г. (абсолютно еднакви са). Отваря се отгоре един капак на щифтове и отдолу се показва това. Платката се откача. После се повдига нагоре и тази част, за която е захваната платката (бялото, което е моторче + отвора за окабеляването) Отдолу се показва това, ако всичко е наред или това, ако има "проблем" (нашето) Щетите са това - пластмасовите джаджи - едната счупена, едната изпапкана. Металните части бяха здрави. С други думи сменяеми са, ама не се предлагат отделно В интерес на истината (ама това според мен) сглобката има нещо общо с тази от линка на колегата aleksandur, за което му благодаря. Въпреки, че докато не видиш, не вярваш, все се добива някаква представа и е ориентир. Ето сравнени двата "момента" (отгоре CrV, отдолу Accord: Забравих да кажа, че се "пренесе", доколкото можа и смазката, нямам представа как се нарича (който знае, да каже). 'Щото нашето беше останало на сухо и според мъжО това е причината да се напъне и да роди дефект. Ама кой знаЙ! Благодаря на отзовалите се! Дано е било полезно, ама да не се налага никому!
  24. 1 точка
    Малък подарък
  25. 1 точка
    Червено хидравлично масло от близката масларница. Ако искаш и в Бултрако се обади и си го купи, но е по - скъпо, ама няма разлика
  26. 0 точки
    Ремъка изглежда като зашит с конци как е възможно !?! Или пък някаква стара технология което пак не е добре?
  27. 0 точки
    В тая връзка: - Мила, не искаш ли малко цуни / гуни? - Ооо скъпи, чак след сватбата. - Дообре, звънни 1 телефон като се омъжиш.
  28. 0 точки
    Върви си Принцът из гората, пуска по някоя стрела ей така, за кеф, по едно време стига до някакво езерце. Абее, чисто блато. В блатото - жаба. И жабата изведнъж проговорила с човешки глас: - О, Принце, аз съм омагьосана! Целуни ме и ще се превърна в красива принцеса! Позамислил се принцът, поогледал се – няма никой. К'во пък толкова? Целунал жабето. И жабето БАМ, се превърнало в красива принцеса! Естествено голичка, щото откъде 42 номер рокля в блатото? Грабнал я Принцът, че а отпред, а отзад, ха на Ге, ха на дудук, в общи линии, свършил работата по царски. Седнал да си почине, в това време принцесата се посъвзела и започнала да мрънколясва: - Ама как така, що веднага секс? Не, че се оплаквам, ама сватбата? На Принцът чак му изпаднала пурата от устата! Скочил нашият: - К'ва сватба ма?!? И като й изчаткал един наопаки, принцесата паднала и се превърнала обратно в жаба! Погледал принцът, почесал се и я прибрал в джоба си: - Еййй, баси удобното нещо !
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...