Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.06.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Ако се водим от това: не трябва да има проблем от смесването. По спомен - Петрото е с Afton пакет, а Мобил-a е с Infineum.
  2. 3 точки
    JHM, споделям изцяло изводите ти. Сменил си маслото с голямо презастраховане. В него все още има ресурс. Правилно си забелязал, че темпът му на изпълване с мърсотия не е толкова ускорен. Разликата в капките на 7000 и 8000 км не е много голяма. Според мен спокойно можеш да сменяш маслото на 6 месеца (2 пъти годишно; в началото на зимата, респ. в началото на лятото) и пак ще си презастрахован. Чудесна работа по смяната на маслото . Сега първата ти проба (капка) от новото масло трябва да е чиста като "сълза" .
  3. 3 точки
    Здравейте! Капков тест 8 - 8040км. 1.Mobil1 0w20 AFE 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-145040. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8040км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 35 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 10.01.2018г.-16.05.18г. 8.Мото часове, около 240 9.Изразходвано гориво-около 720 л. пропан бутан и 110 л. бензин А-95. 11.Несливаемият остатък е прецизно изсмукан,както подкапака на клапаните,така и от картера. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.7л. 11.Доливане няма,няма разход на масло. 12.Маслен филтър, Honda OEM (purflux-ls350). 13.Въздушен Mahle original 14.Режим на използване-(тежък)кратки разстояния и студени стартове,на 7-8 пъти до към 5000об.(160-170km/h)за кратко. 15.Предишно масло, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,12мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. Развитие до сега: Мисля,че мобила достойно издържа тези 8000км в тежък режим,че даже има ресурс за още поне за 2000 гледайки хронологията на трупане на мръсотия.Въпреки,че вчера го смених,бих искал да чуя и компетентно мнение. Искам да отбележа също,че след старателно изсмукване на несливаемият остатък от картера и под капака на клапаните с помпичка,успях да събера това количество,което отговаря и на новоналятото.Около 4,3л. +100мл.на земята.
  4. 3 точки
    Постъпваш правилно. Капковият тест не е единично действие, а чрез множество взети проби (капки) при максимално идентични условия се проследява стареенето на маслото и неговата динамика във времето (това го пропуснахме в началните постове). Само тогава оценката на състоянието на маслото е максимално обективна. Мисля, че всичко ти се е получило чудесно. Скенираните образи изглеждат "реалистично". Има леко синеене в края на капките, но предполагам, че е поради чистотата масло към момента. Стреми се следващия път условията на теста да са максимално близки до настоящите. Едно нещо прави впечатление, а именно ясно очертаното ядро на маслото на Нисана - добре изразен пръстен и то само за 500 км при това на газ. При Джаза нещата изглеждат ОК, вкл. капката изглежда по-чиста от тази на Нисана. Възможна причина може да бъде несливаемият остатък, останал в мотора при смяната на маслото, или "по-изхабен/уморен" мотор на Нисана. Би ли споделил две думи по въпроса?
  5. 2 точки
    emod Благодаря за анализа, а относно двигателите... Хондата е точно на 1 година карана в Бг, внесена от Италия, взета за жената. От догава до сега, изминати километри около 15-18 000, като 80% от тях са извън града и малко извън страната. За 11 000 км беше пипнало около 1л. масло, а маслото беше от Бг на Бардал 5w40. Относно нисана... си беше "драма". Купена от Германия 2016, сменено масло в Бг (измило явно присадките) и се видя истината. Новия двигател го купих от морга на около 60 000 мили с обратна дирекция. Не смених сегментите, но от края на 2016 я карам "яко" с масло от Германия (групова поръчка). Смея да твърдя, че ако маслото беше "побългарено", нисана вече щеше да е за друг двигател. Вярно е, че е по-износен от хондата, но ми беше любопитно да знам текущото му състояние (орентировъчно) и защо на анализа на хондата, капката е по-кафява. С нисана от края на 2016 до Януари 2018 имам около 40 000 + км на газ, като 80% извънградско. Сега се кара само градско, а загубата му на 10 000км е около 2л. Май не беше много кратко. Благодаря за съветите за анализа, чакам следващия с нетърпение
  6. 2 точки
    Оказа се , че предния ми пост бе с оскъдна информация и се извинявам. Сега ми е малко рано, но само за пробата. Анализ на две коли след смяна на масло . 1. Автомобил - Nissan Primera P12 2003г 1.8 Газ/Бензин 2. Масло - Ravenol 5W40 VSI / предишни три смени със същото 3. Маслен филтър - MAHLE 4. Общ пробег на автомобила - около 190 000 5. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 500км. (сменено преди 10 дни) 6. Цикъл - само градско ( Варна ) 7. Средна скорост - 20км/ч. 8. Изразходвано гориво - около 50 л . Ромпетрол - газ 9. Пробата е взета при загрял двигател (10 мин. след изгасяне) , сушена е 24 часа на стайна температура 10. Сканирана е на скенер Brother dcp-135c на 600dpi Другата кола ... 1. Автомобил - Honda JAZZ 2006г. 1.2 Газ/Бензин 2. Масло - Ravenol 5W40 VSI / предишни две смени с масло Bardahl - XTC 5W40 3. Маслен филтър - FILTRON 4. Общ пробег на автомобила - около 150 000 5. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 500км. (сменено преди 10 дни) 6. Цикъл - само градско ( Варна ) 7. Средна скорост - 20км/ч. 8. Изразходвано гориво - около 35 л . Ромпетрол - газ 9. Пробата е взета при загрял двигател (10 мин. след изгасяне) , сушена е 20 часа на стайна температура 10. Сканирана е на скенер Brother dcp-135c на 600dpi Знам , че е малък пробег , но да знам дали не греша в нещо и дали се получава. Следваща ще опитам към 3000 км. Благодаря
  7. 2 точки
    Колата е сглобена, фаровете блестят, лъщят, трещят, мигат, абе като нови, все едно са от "Кореком". Ама най-интересното е, че вече светят доста прилично. Забелязах и нещо много различно-положително, в снопа светлина, който се получи след процедурата. Преди светлиния поток се разсейваше във всички посоки, (като китайски ксенон на обикновен рефлектор), а сега отгоре е отрязан като с нож,но пък лъча е доста концентриран, осветява доста добре пътя-дори и като дължина. Предполагам, че няма и да заслепява насреща движещите се коли. Ето как изглежда единия фар след процедурата : Ето и въпросната пластмасова измислица, с вече залепената щипка : Колега sredez403 , разпитах ги, но не казаха почти нищо (различни специални препарати -според зависи)с две думи нищо. Но пък казаха, две други неща, относно проблема с лошото светене. Първо, обикновено най-виновно е покритието на рефлекторчето зад лупата,което се изпича с времето и затова не може да концентрира- фокусира светлиния поток. Затова те правят ново покритие (имало два метода за тази процедура), но не запомних те точно кой прилагат. Втората причина е матиране на "стъклото" (пластмасата), отвън, която се оправя лесно,(полиране и лепене на фолио. Но по-фатално е матирането отвътре, защото японските фарове обикновено ги третирали с нещо като вид лаково покритие, което също се изпичало и матирало с времето. И за да има ефект, трябвало да се отстрани и съответно да залепят фолио и от вътре. Та това разбрах и ако са ме излъгали, значи и аз ви лъжа - но ефект има и то доста голям. п.п. Между времено, открих и причината,защо десния преден датчик на парктроника се ебаваше от време на време - прекъснат кабел, който в повечето време си прави връзка, но доста често откачаше. Вече е запоен и всичко е ОК. п.п.п. Тази трета генерация е много зле от към броня - демек безопасност отпред. Въпросната броня е само един декоративен елемент за фасон, а зад нея няма нищо обезопасяващо. Е има една декоративна ламаринка между двата рога, но тя е толкова афив, че може и без нея. При втора генерация, нещата са доста по добре според мен.
  8. 2 точки
    Колега, моят опит е базиран на фактите от зацепването на моята верига, покрай смяната на разпределителен вал, същото съм го написал и в темата, преди една година. Ако много ти се иска да е от електрониката, сменяй датчици, сензори и компютри. Моето предположение обаче е, че след като си сигурен в зацепването, значи си си купил верига за ЗАз. Ти гледа ли как я зацепват, обтегача на отворен ангренажен капак ли го слагаха или на затворен, защото и при тая процедура, може да прескочи зъб.
  9. 1 точка
    @emod @peres @sparky79 @winsux Колеги всички пари получих до Петък, така че пуснах поръчката днес направо. Утре очаквам потвръждение, че всичко е налично (освен стелките), и че ще бъдат изпратени на време. Стелките ще бъдат пратени, както е коментирано по-горе. Ще пиша още един път, когато получа потвърждение че пратката е в транзит.
  10. 1 точка
    Със друго масло може и да го намалиш но няма да спре . За сегменти си .
  11. 1 точка
    Благодаря ти, така и ще направя.Заредих я с petro-canada ss 5w30 за 3-4 до 5000км. и наесен Mobil1 0w20 AFE. Сега в петрото тъй като имах само 4л.и долях от мобила 0w20 около 400мл.-надявам се не е проблем..?
  12. 1 точка
    Емич, не знам, колко добре е 2-ра генерация и дано не разбера. Предполагам си спомняш, че скрапирах първото си CR-V, 1-ва ген, след близка среща с язовец със 100км/ч. Двата радиатора се залепиха за двигателя. При 1-ва ген също има някаква имитация на греда между роговете. Освен това има и някаква тръба към 30мм ф, пак между роговете, ама по-ниско. Според мен сигурността започва след предните колонки на вратите. Всичко пред тях е изчислено да се смачка и по този начин да поеме енергията от удара.
  13. 1 точка
    Не си хаби времето да ходиш да я гледаш тази. Преди време в тази тема някой беше ходил да я гледа и сподели, че е в доста лошо състояние. Продава се от миналата година.
  14. 1 точка
    Буташ нагара с макетен нож и внимавай да не дереш буталата, ползвам и малко зъболекарски пособия за по тесни места, четките са на ръка. Тези които ползвам са на MTX 3 бройки в комплекта. Преди ползвах меглио можеш и ти сега ползвам друга химия но тя е агресивна и с нея се внимава. Буталата ако ги миеш само извън блока.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    За обезмаслител бих ти предложил кореселин, разредител за боя съдържащ орто-ксилол или всичко със съдържание на ацетон и толуол/ксилол. Но ако нямаш достъп, може да ползваш и домашен обезмаслител само, че ще си играеш много, което не е лошо, защото трябва да си внимателен. Това са моите съвети, Иван (фена) ще има по-добри, щото го е правил много повече пъти от мен.
  17. 1 точка
    Ами тогава можеш да нулираш всички броячи. Въпреки че все пак смяна на спирачна течност и антифриз например е хубаво да си имат напомняне. Ето ги кодовете за моя модел: Според тази таблица Б27 трябва да означава Общ технически преглед с HDS + Смяна поленов филтър + Смяна спирачна течност
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...