Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.06.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте. Проблемът с компресора на климатика и шума е оправен. Оказа се, че не е нужна смяна на целия компресор, а се наложи смяна на лагер и ремонт на шайба + ел.магнит. Общо ми излезе всичко 120 лв. (35 лв. лагер, 30 лв смяна на лагер, 55 лв, ремонт на шайба + ел.магнит). Не знам това как е като цена, но е в пъти по-малко, отколкото ако се сменяше целия компресор. Правих го при друг майстор, защото на моя (а и на повечето) явно не им се занимава да ремонтират, а им е по-лесно да сменят. Тракането от преди изчезна, колата си работи нормално както си работеше преди. Климатикът си охлажда чудесно. Не знам точно какво причини тоя проблем, а и едва ли има кой да ми каже. Благодарности към колегите, които се включиха по темата със съвети, опит и предположения. Много ми беше полезно, за да се ориентирам какво да правя. Специални благодарности към колегата DAN_DAN от Варна, който дойде вкъщи, прегледа я, преслуша я и много точно я диагностицира. Данчо, имаш специална почерпка от мен.
  2. 2 точки
    Имам потвърждение от @peres и @sparky79, че парите са пуснати, така че Понеделник пускам поръчката. Малко допълнително пояснение как се случват нещата: Да кажа на бързо какво следва, пускам поръчката, ако има част със забавяне (изчерпана или в процес на зареждане или друга причина) веднага ме оведомяват, вариантите са 2 - пращат наличните, останалите когато станат налични се пращат за тяхна сметка, или чакаме всичко накуп. Аз винаги съм избирал вариант 1, най-добрият според мен.
  3. 2 точки
    Абе хубаво фенове сме тука, хубаво 'нашите' момчета правят някакви пробиви ама... нека сме реалисти, РБ минат ли на Хонда шанса да се продаде отбора като опашкар е около 80%, с Рено имат 4 титли, 4 .... beat that. По скоро ми е в сферата на фантазиите, че ще минат към Хонда, а и това само може да натисне Рено да намалят цената на задвижващата единица. Не на последно място не забравяйте, че Астън Мартин се гласят да влязат във Ф1 ако 'опростят' моторите, сиреч 1.6 Ве-6 тЮрбу.. и тва е нема хибрид нема батерия нема нищо (и после ше ми фалят Астън колко са напреднали....) та може и те да им станат доставчки, така че не изключвайте и този вариант. Като цяло, не ми харесва Ред Бул защото са типичните 'наемници', нямат никакъ състезателен завет нямат никаква история (спомнете си че купиха Ягуар) , но имат пари... това е ... пари, а да и имат Ейдриън Нюй който купиха от Макларън пак с пари... та, от как са във Ф1, смятат себе си за голям играч и се държат като такъв, но нека сме честни - не са. Те са просто едни наемници, искащи всичко за тях да е къстъм и по-добро.. ами не. Само си спомнете нашиОТ тапир Момчил Манчев как излезе и каза Ред Бул са най-бързи, водят с 2 десети от секундата на Ферари и Мерц.. ами не. Ред бул са добри на писти като Хунгароринг, Монако, писти изискващи повечко механично сцепление. Сега някой друг фен ще каже ама виж, те се качат на подиуми А У, качат се защото в момента е доста трудно да се следват машините във Ф1, турболентния въздух от предния автомобил прави предната ос на задния болид 'много лека'.
  4. 2 точки
    От други теми в раздела съм останал с впечатление, че контрол на стабилността не се предлага за този модел с този двигател. Провери го при оглед дали наистина го има. Светлините не са адаптивни 100 %. Ако изобщо има някакви ксенонови светлини - вероятно са допълнително слагани. Ако все пак са фабрични - да знаеш, че бронята не е оригиналната от колата, защото липсват пръскалките. Аз лично бих пропуснал кола, чийто продавач не знае точно какво продава и е наслагал екстри така "да има", без значение дали ги има, а в някои случаи дори не съществуват за модела. Само отбелязвам "бордкомпютър". После ще го търсиш и ще останеш неприятно изненадан. "Датчик за светлина" също е под въпрос. Пак от други теми съм останал с впечатлението, че такъв има само за моделите 2006-8. Може за преди това да е по поръчка и да се е плащало. Провери го. Навигацията е безполезна за нашата територия. Липсват по-близки снимки на салона, на уредите и бутоните, поглед на салона отляво, близък план на таблото при запален двигател. Иначе има чудесни снимки отвън, да видим колко хубаво е боядисана отвсякъде и няма никакви забележки. Ако си от Пловдив, а колата е във Видин, по-добре прати някой познат да я види, иначе е възможно да изгубиш един ден и 100 лв за път, за да видиш че не те устройва.
  5. 1 точка
    Тук пропуснах да се похваля,че освен Прелюда 4 ген. от май месец 2017 карам и ел.трабант който направих с тези 2 ръце.На него ще се монтира изобретената от мен система за удължаване на пробега,която ще реши основния проблем на електромобилите,а именно ограничения пробег.Исках сам да направя електромобил за да му знам особеностите и да навляза в материята от която нямах ни най-малка представа когато започнах.За това не купих заводски електромобил.Та малко за параметрите на трабанта:двигател от електромобил 3 фазен 18 kW присъединен към заводската скоростна кутия на трабанта,батерии:литиево-железни,малко по тежки от литиево-йонните,но пък по-стабилни,нямат нужда от охлаждане.Батериите са 36 клетки,125 волта,100 Ah,120 килограма,свързани последователно.За подробности в таговете съм дал фейсбук страницата на изобретението,където ще намерите снимки,клипове и интервю в една медия.
  6. 1 точка
    Така пиша си последния пост по темата. Тук пишат няколко колеги, които наистина са в час със нещата и оставям на тях да ви отворят очите за газта. Джапанезе, ако наистина си мислиш че изпускателните клапани са отворени, когато газта още гори би трябвало наистина да те баннат от тоя форум за да спреш да подвеждаш колегите с глупостите си. Да, газта гори по-бавно от бензина, но не толкова бавно, че изпускателните клапани да остават отворени както ти се иска, за да докажеш абсурдната си теория защо изгарят. Точно това е едно от добрите качества на газта спрямо бензина както пишат по много западни форуми - стабилния горивен импулс. Ако имаш поне малко въображение представи си го така - бензиновата смес изгаря когато буталото е на 3/4 по пътя си към долната мъртва точка. Газовата смес изгаря когато буталото е почти в долната си мъртва точка. Клапаните горят точно заради по-високата температура на отделените газове и заради липсата на добавките които има в бензина и които малко или много смазват и охлаждат. Но най-вече горят заради некадърно настроени по слух газови уредби и ненаправен реглаж когато му е било времето. Айде със здраве
  7. 1 точка
    Газта гори с много малко по-висока температура от бензина,която не е фактор!По-голям фактор е,че газта гори по-бавно от бензина!
  8. 1 точка
    Какво от мухата направихте слон? .Какво презастъпване на фази? Клапаните горят заради неправилни хлабини.10 на минути на обороти при натегнат клапан води до изгаряне на контакта фаска-клапан.Причината за клапаните ,фаските,гърбиците и прочее "фабрични" дефекти се дължи на мърляв собственик и некадърен майстор. 300- 400 клиента имам ,половината на газ без омаслител и един не е ревнал от клапани.Сложете по 4 омаслителя и не регулирайте клапани,не сменяйте масло... Аре спрете с глупостите и цитатите.
  9. 1 точка
    Супер колега, най-добрия вариант. И какво се оказа сега... на тия Хонди компресорите си се развалят, хронично е. Няма нужда да се чудим, направо да ги сменяме с нови. На който "майстор" както му е по-изгодно.
  10. 1 точка
    Става презастъпване на фазите на газоразпределението ,при неправилно настроена газова и при високи обороти.
  11. 1 точка
    Фена с право ти каза да почнеш да четеш и да спреш да пишеш, че излиза тъпотия след тъпотия. Изпускателните клапани не са отворени, когато горенето продължава. Отворени са когато горенето е приключило и буталото избутва изгорелите газове през тях.
  12. 1 точка
    Абе намалете тва четене и наблегнете на практиката. Как тая тъпнята ще охлади клапаните не ми е ясно.. Фжапанезе намали малко писането на тъпотии че хората почнаха ти вярват, а всеки пост почти ти е глупост.
  13. 1 точка
    Така е всичко е много лесно докато го прави, майстор. Свалял съм задната броня, там след развиването на всички болтове и видии, се дърпа първо настрани да се разкопчее от подкалниците и после си пада назад. Като се започне то си показва. Ако ремонта ще е събота, неделя свиркай може да помогна да довършим и останалите щипки. :)
  14. 1 точка
    Заповядай да караш в София 1 месец , особено когато асфалта се реже следобед, вечер се прибираш, няма знаци, няма нищо, и изведнъж тупа-лупа, и клетви по общината...
  15. 1 точка
    Ако минаваш през Горубляне, караш по "Самоковско шосе"/ посока ЮбиКо/ и малко преди отклонението за там, отляво има магазин за аксесоари в който ще намериш въпросните щипки. Само си вземи мостра за сравнение. https://www.google.bg/maps/@42.6367202,23.40743,3a,75y,90h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5vr741BWaghNodjib_Ojgw!2e0!7i13312!8i6656?hl=bg
  16. 1 точка
    Дойде панела,днес го монтирах.Показва,че зарежда дори в гаража.
  17. 1 точка
    Моята на място е така, но в движение си набира до 6000. Ако при тебе в движение не вдига повече от 4000, най-верочтно е от някой датчик. Диагностика би помогнала или някой колега с подобен проблем. Поздрави за колата
  18. 1 точка
    Сори за правописните грешки в горните постове, но като пиша през телефона е така Лампата изгасна и в момента съм рахат! Покарах малко извънградско, регенерацията се активира и лампата изгасна на осемнадесетата минута.
  19. 1 точка
    За подобни цели имам комплект за развиване на болтове/гайки с развалена глава, но до сега не съм го ползвал... Подобен на този: http://www.ebay.co.uk/itm/11pcs-Damaged-Nut-Bolt-Remover-Stud-Extractor-Locking-Socket-Kit-9-19mm-/381660216990?hash=item58dcb8be9e:g:WskAAOSw-4BXYLxd
  20. 1 точка
    Няма да станат,защото ъгъла е различен.Като седнеш на пасажерското място виждаш ли през пасажерското огледало без да се наведеш напред ? Не. За това говоря. Така ще е и с пасажерското огледало от деснячка. Като не ти е настроено огледалото естествено, че няма да виждаш! Като го нагласиш си виждаш! Елементарно! То и като седнеш в чужда кола с чужди настройки пак не виждаш. Ама като настроиш ъгъла няма проблем. Огледалата са абсолютно еднакви! Слагал съм ляво стъкло на CR-V 2005-та с ляв волан от такава с десен! Никаква разлика!
  21. 0 точки
    200 евро ? Май ше си щтрака докат е жива
  22. 0 точки
  23. 0 точки
    Из форум: "БГ Мама": - Мили мами, моля помагайте! Ще ходим на излет на едни поляни, но там имало много кърлежи. Ние имаме куче, на което сме купили верижка против кърлежи. Ако я сложа на детето дали ще има ефект?!"
  24. 0 точки
    Няма да станат,защото ъгъла е различен.Като седнеш на пасажерското място виждаш ли през пасажерското огледало без да се наведеш напред ? Не. За това говоря. Така ще е и с пасажерското огледало от деснячка.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...