Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.05.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Питай Фена. @fenabg Двигателят не е от най-масовите.
  2. 2 точки
    Здравейте, нов съм във форума и обмислям покупка на Сивик хибрид. Говорих с човека от Русе и доста ми обясни за батериите. Извършва проверка на заряда на батерията(50 лв.) и смяна на батериите, ако се налага. Самата батерия струва 100 лв. като се сменят по двойки. В Сивика има 7 или 11 двойки батерии, зависи от модела. Пускам снимка на сайта му, ако админите преценят да я изтрият, а инфо за човека ще дам на лични.
  3. 1 точка
    Тъй като съпругата ми иска да има камера за задно виждане в колата, обмислям варианта да я съчетая с тези така силно предлагани устройства в китайските сайтове, които имат всичко нужно и ненужно по описание, и общо взето на хартия изглеждат добре. Става дума за китайските навигации, които са за ОЕМ вграждане в таблото, работят с андроид и т.н. Та по този въпрос имам следните питания: - Някой докосвал ли се е до такава та дори да не е за ЦРВ и с какво впечатление е ? - Навигацията може ли да се ползва без интернет свързаност или трябва допълнителни дънгили да купувам и да поставям карти в тях. Общо взето заслужава ли си да дам 450лв. за туй нещо ? Чета различни мнения по другите форуми, и като цяло хората са доволни от тези по-новичките с по-бързите процесори и по-качествени дисплеи. За старите изрично се коментира че са дърво. Ако се счете, че темата е за друг раздел моля преместете я, тъй като се чудих къде да я постна и реших да е тук.
  4. 1 точка
    ще снимам утре и ще кача да видиш. Един сезон ги карах с по-широки гуми 205/55/15 и колата изглеждаше много добре
  5. 1 точка
    Колеги , и аз съм от по-малко от седмица с новата колица доста доволен съм , динамиката е доста приличина (чак не очаквах да е такава) . Вътре има доста нови благинки и екстри. Да си вържеш таблета с гугъл мапс си е доста приятна екстра и се избягват тапи и задрътвания За сега колата съм навъртял 350 км в София и съм с около 6/100 . Понякога старт стоп системата влудява ме ... не съм свикнал Не ми допадат меките пластмаси които са по таблото и като мина по паваж (примерно бул.Цар Борис почват да вибрират пластмасите и да поскърцват) Надявам се тази седмица малко да излезна извън София . Засичали ли сте дали борд компютъра и това което се зарежда дава ли голяма разлика ? На дизела на 8ма ген по борд беше 5/100 , а реално зареждах 5.6 , 5.7 ...
  6. 1 точка
    Днес колата няма излишни шумове и е, както се изразяват в Дупница ''като гумена топка...''ХаХаХа Вчера докато бях в Хонда си говорех с един човек на около 60г. виждаше се, че е с възможности. Кара CR-V 2016 и ми каза следното: ''Момче, аз съм сменил 40 коли нови, само тази, визираше CR-V-то ми светва чека на 10к. идвам чистя и продължавам (смее се), няма да ти разправям за другите марки и сега по новите модели за какво става въпрос, и каза, че само тука среща разбиране и му сменят нещата без разправии. Новите автомобили, ще стават все по зле караш 5 години и сменяш с друга...'' И ми каза още, да си използвам гаранцията на max докато я има. Нещо да ми шумне да хода да го сменям докато е гаранционна. Защото примерно, както ми се прее.а навигацията ако беше нов внос щеше да си е за моя сметка и т.н... Да, неприятно купуваш нова кола и започваш да сменяш но такава ще е явно тенденцията количество за сметка на качество! Следете си за странни неща, шумове и некачествени сглобки и т.н. и ако има не се чудете, а да ходете да ги отстраняват.
  7. 1 точка
    Усещам лека разлика в + при превключването на АТ след пълна смяна на маслото ! Препоръчвам на всички при възможност да сменят ,не да доливат.
  8. 1 точка
    Да споделя моят случай със загуба на антифриз на двигател D14A2. След дълго каране от Русе до Варна при спиране във Варна на светофара и работа на колата на място стрелката за температурата започна да се качва към максимума. След като потеглих в движение всичко се нормализира. Стигнах да крайната дестинация и поглеждам да видя какво става в радиaтора и гледам антифриза намалял. Огледах за видими течове, но ненамерих. След няколко дена по обратният път Варна - Русе всичко изглеждаше наред, НО спирам в Русе на първият светофар и колата пак започна да вдига температура. Прибрах се и на следващият ден отварям капачката на радиатора и пак антифриза нямалял. Проверка за протекла помпа и да верен отговор. Помпата пуска антифриз който се завихря зад мотора и като я гледаш от горе неси личи, а само на канал или вдигната кола на подемник. Това се оказа при мен. Така че вдигни колата и погледни да не е протекла водната помпа. Успех.
  9. 1 точка
    Аз пък не съм съгласен.Минерално или синтетично,пробега зависи от TBN-aктуален за съответния модел масло.Няма нищо лошо в в минералните масла освен вискозитетнния индекс.Ето тук е нюанса.Маслото се сменя когато TBN/Total Base Number/сода каустик,разтворена в базово масло/,се изравни с TAN /Total Acid Number,киселинно число/.Това равенство настъпва след около 200-250 моточаса.В минералното масло стабилността на вискозитета е ниска и едва ли ще се запази за тези 250 часа.На практика пример 0W-40 ще стане 0W-30,след 150 часа.Ако вискозитета е съобразен с двигателя това е лошо.Ако вискозитета е презастрахован,това е добре. Какво прави Амсойл-Редлайн.Рекламира 30000км/мили пробег.Увеличават TBN s 40%/добавят сода каустик направо насипно .Обаче обикновенно масло както казахме горе не издържа по вискозитет,затова базата е PAO....държи се по-добре във времето,обаче разгражда семерингите .Добавят се алкални нафталини/недоказуемо/ за защита на гумените уплътнения.С тези 2-3 трика се получава увеличен пробег.Естествено не в рекламираните граници,но ще изкара 300-350 часа. ОБАЧЕ!...Каво прави увеличеното количество сода каустик и нейните производни в мотора?Увеличава сулфитите и сулфатите.Тук сертификата за това е надхвърлен с 30-40 %,което го пише на тубите им с дребен шрифт.В следствие страда катализатора и DPF филтъра . С други думички 2 бонуса и един минус в една туба на съответната цена.Който е по-схватлив ще разбере маркетинговия номер. Не случайно в света на разбиращите,Амсойл се ползва като добавка в маслото или като промивъчно масло. Аз не казвам нищо лошо за него...само вдигам малко мъглата .В съвременното маслостроене се ползват маркетингови трикове. Пример...Течен титан.Ползва се от преди 10 години,като заместител на молибдена-новия триатомен и стария молибденов сулфат/сулфид.Ако се сложи малко е модификатор на триене,ако се сложи много е просто антиоксидант.Звучи яко,ама на практика не прави нищо съществено.Би трябвало да се отлага по детайлите на атомно ниво, всъщност се ползва за стабилизатор на други добавки. С две думи не можеш да кажеш това: ...маслата издържат толкова.Няма едно с друго еднакви!!
  10. 0 точки
    Следващия епизод на Френската поредица" Такси" щял да е с Харви първа генерация! Ама това е идея-да ги строим някой път
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×