Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.05.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Най разумното беше оня бастун да не се прави на дрифтър и да си запали гумите а да си остане извън трасето и да изчака всички... Той от бързане още 2 невинни коли счупи. Трябваше да го накажат защото реално ако не беше запалил гумите за да се завърти нарочно(след като вече беше излезнал от пистата) нямаше другите 2 коли да пострадат.
  2. 1 точка
    Избиват се. В Бултрако са по 9 лв. С малко чалъм,става да се смени и без да се сваля главината (пилваш малко под ъгъл, част от резбата отпред и леко отзад борда -за да можеш да подведеш и набиеш шпилката). На предпазния тас, има технологичен отвор, през който да избиеш старата и набиеш новата - само ги нагласи на въпросния отвор.
  3. 1 точка
    Еми, напрежение, дават го онлайн, що да не си покаже магариите. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=23212 Язък за хондичката. Събота падна двигателя, неделя - гумата.
  4. 1 точка
    Кога започна проблема да зачестява? Като започна да мъчиш с червеният ключ ли? Проери си и главното реле , защото може да не сработва и да не захранва компютъра. Зеленият ключ свети постоянно ако имобилайзера чака отговор от компютъра. Ако компютъра няма захранване , няма как да отговори.
  5. 1 точка
    Здравей колега. Малко увеличение на поръчката: 4х1л.https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-5w-30.html 4х3.39€=13.56€х1.9675лв=26.68-5%=25.34лв 25.34лева + горните 85.61лева=111лева. Парите преведени по Еконт. Поздрави!
  6. 1 точка
    А най-големите поразии стават, когато започнем да се правим на майстори сами.
  7. 1 точка
    ъгъла на сходимост "държи " колелото под някъкъв ъгъл спрямо пътя, а съпротивлението на пътя се опитва да го "изправи". От това условно движение на колелото "наляво - надясно" осигурено от разбития кормилен накрайник, се усеща почукване и вибрации във волана.
  8. 1 точка
    Здравейте Искам да поръчам 5х1л.от : Petro-Canada Supreme 5W-30 : https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-5w-30.html 5x1L.=5x3.39евро=16.95евро х 1,9675лв= 33.35лв–5 % = 31.68лв Превеждам 32лв Поздрави
  9. 1 точка
    Това като че ли е най-често серещаният проблем напоследък. Прочети тази тема: https://forums.hondabg.com/topic/106657-търся-предпазителреле-за-лампите-на-вратите/ Тя е малко по-надолу в раздела. Проблемът ти може да е съвсем същият. Успех! Дай да ти подаря 3 лампи точен размер, няма да са сини, но поне със сигурност работят и не водят до къси съединения. Иначе ако пак купуваш - 31 мм е размерът.
  10. 1 точка
    https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html 2x5l. -69.90€ x1.9675лв. =137.52лв -5%=130.65лв Поздрави!
  11. 1 точка
    Голямо шоу изкарах тази зима с моето Харви. Започна да пали все по-трудо от ден на ден. Когато някой колега ме дръпне, пали за 20 метра, но на стартер е ужас. След като запали един път нямам проблеми през деня. Понеже съм в Германия трудно се реших да се допитам до сервиз. Дадоха ми час за след няколко дена. Дните минаха и аз се събуждам сутрина с една идея, час преди да се набутам в сервиза. Отварям дистрибуторната капачка и какво да видя. Палеца и полюсите на капачката са покрити яко с окис. С макетното ножче изкъртих окиса и сглобих делкото. Друго не съм пипал. И какво? Пълна промяна. Колата пали по-добре от нова. Веднага се зарових в eBay. Гледам делко пълен комплект с всичките чаркуляци в него за 125 Евро. След 3 дена беше в ръцете ми. Набързо го поставих и сега всичко е ОК. Старото делко ми стои за резерва. Като се върна в БГ ще му купя нова капачка с палец. Пиша това, ако някой попадне на същия проблем, да пипне делкото преди да се набута в някой сервиз. Палец и капачка няма да са повече от 35-40 лева, а в сервиза ще Ви итрежат главата.
  12. 1 точка
    Не е със щанга. Колата на подемник или на земята, гумите не са във въздуха. Хваща се гумата с двете ръце, хоризонтално, една срещу друга и се клати. Ако е много разбит се усеща чукане. Ако е малко разбит ще ти трябва трета ръка да хване накрайника. Така се диагностицират и външни, и вътрешни кормилни накрайници. п.п. По-горе споменах за моите вибрации. След смяна на апарата и дисковете вибрациите при спиране изчезнаха. Сега и аз имам вибрации при 120-130км/ч, които са от износен водач на кормилната рейка. Заради този водач имам и лееееки потропвания при маааааалки неравности (каране по павета, например). За този водач има писано в една друга тема.
  13. 1 точка
    Ето отговори: 1. Супер - ама ако има ръжда това става много скъпо 2. Зависи за какво я ползваш - аз в момента съм си все още с барабаните отзад, а се движа с б16 от години вече. Има хора с Х22 в 5та ген, които също карат на барабани 3. Хубави дискове -да, по-хубави апарати - не разбирам какво имаш предвед 4. Супер - ама по добре афтърмаркет окачване 5. Ако ще е б16, трябва да смениш всичко - резервоар, вътрешна инсталация, инсталация на мотор, двигател, скорости, полуоски, компютър.... Коя версия е от значение за да може да е правилната версия за инсталацията ти и компа- ОБД 0, ОБД 1, ОБД 2 (а) (б) 6. Това ще ти е най-лесно за намиране, но пък не е безплатно П.С. и мойта тръгна от д13, като след 4 години единственото дето остана от д13то са барабаните, даже и купето изхвърлих
  14. 1 точка
    Най сетне мога да приключа темата. Вече съм с ново стъкло, оригинално. То се оказа голяма сага за застрахователя. Като се започна едно търсене на алтернатива, но уви. За колите с LKAS има само оригинални стъкла които са на цена 1000+ лв. И това само за стъклото, а освен него трябва да се сменят още и няколко уплътнения и лайсни на стойност почти 200 лв. Които аз сам си купих, защото застрахователя не ги заяви на сервиза и щяха да го монтират без тях. А пък аз не обичам цигански работи и за това предпочетах да дам някой лев отколкото после да ме е яд да си гледам колата. Колкото до самия монтаж нямам никакви забележки, въобще не си личи, че стъклото е сменяно. Като изключим факта, че вече няма нито една драскотина и пукнатина. Подмяната беше извършена в доверен автосервиз на застрахователя, но реално те наеха подизпълнител, фирма която се занимава само с автостъкла. Момчетата се отнесаха с много внимание и професионализъм към всеки един детайл. Като цяло съм много доволен от резултата, остава само да го опазя здраво и неодраскано максимално дълго време.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Пич,явно си някакъв мазохистТолкова яко се цепи,че чак цепиш кутиите като вафли.
  17. 0 точки
    Как бе,изхвърляш климатика и си 20 коня напред
  18. 0 точки
    Ако трябваше щеше да го напишат.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...