Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.04.2018 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    Колега, ти си шампион, готов за книгата с рекордите на Гинес! Написал си ферман от две изречения, използвайки 106-думи, 63-срички и отделни букви, 2-цифри, но за сметка на това, си използвал само 5-главни букви, 2-точки и 1-запетайка!?! По-лесно ми беше да изброя горните цифри, отколкото да разбера какво питаш.
  3. 1 точка
    Ето какви неща пропуска човек в бързината Ако на някой му е интересно, общо 3 грешки са - P0171 (Fuel Metering Too Lean) , 61-1 (Battery Voltage Failure) и B1177 (Abnormal Battery Voltage). Т.е. действително бедна смес и заминал акумулатор като според детайлното замерване съотношението въздух-гориво (газ) е било 14,6 : 1. Честно казано нямам представа какво е нормалното, ноо стига спам, че май поизбягахме от темата.
  4. 1 точка
    Не няма пружини,имат тези които са за обикновен маховик.Дано да стане ще ви държа в течение. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  5. 1 точка
    Късно се включвам,но имах абсолютно същия проблем.Студ-тропа,топло не тропа,единия "ароматизатор" си заминал. И поради моментното финансово състояние сложих TRW отпред и съм доволен за момента.
  6. 1 точка
    Колеги проблема се оказа в леко хлабав пистов ремък,който върти алтернатора..майстора го притегна и стана работата
  7. 1 точка
    Двойна победа на Honda в първото състезание от Super GT 2018
  8. 1 точка
    Днес ходих да гледам въпросната - като цяло колата е прилична, естествено с нормалната амортизация за 10 години търкаляне по лачените ни пътища. Освен видимите забележки - 2 петна на предния капак, където лака е олющен, лека вдлъбнатина на багажника и гуми, плачещи за смяна обаче изскочиха и други потенциални проблеми, за които може би и настоящия собственик не знаеше. А именно - теч на хидравлично масло, луфт в кормилната рейка (т.е. най-вероятно иска рециклаж), щракане в съединителя и Check Engine, за която не стана ясно от какво е - съмненията са за бедна смес на газ, според собственика може би проблем с акумулатора. Последния със сигурност е за смяна - беше замерен. Всичко това след преглед в Бултрако. А и забравих - доста сериозни луфтове между броня и фарове от двете страни. Да не останете с грешно впечатление - колата е доста ОК, нооо не и на тази цена (лично мое мнение)
  9. 1 точка
    Ето какво влияние оказват върху маслото условията на шофиране и защо:
  10. 1 точка
    Шлайф на главата 0.20 блок 0.12 порт на на главата и б18ц4 валове. Колата ще е евридейка. Обд1 електроника, изпускател и генерация. Пепи в момента събирам един франленщайн Б20 блок с с Б18ц6 тиква.
  11. 1 точка
    И това го имам но има суеверие в моя гараж че мотори на които ще се раздава газ се събират на тая маса , шантава работа .
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Стига сте писали ,че няма разлика в разхода и вървежа между газ и бенз, смешно е, невъзможно е....
  14. 1 точка
  15. 0 точки
    Тук пропуснах да се похваля,че освен Прелюда 4 ген. от май месец 2017 карам и ел.трабант който направих с тези 2 ръце.На него ще се монтира изобретената от мен система за удължаване на пробега,която ще реши основния проблем на електромобилите,а именно ограничения пробег.Исках сам да направя електромобил за да му знам особеностите и да навляза в материята от която нямах ни най-малка представа когато започнах.За това не купих заводски електромобил.Та малко за параметрите на трабанта:двигател от електромобил 3 фазен 18 kW присъединен към заводската скоростна кутия на трабанта,батерии:литиево-железни,малко по тежки от литиево-йонните,но пък по-стабилни,нямат нужда от охлаждане.Батериите са 36 клетки,125 волта,100 Ah,120 килограма,свързани последователно.За подробности в таговете съм дал фейсбук страницата на изобретението,където ще намерите снимки,клипове и интервю в една медия.
  16. 0 точки
    Според мен това да повдигаш кола за магистрала с 30мм подложки е безумие и предпоставка за ПТП, но всеки е свободен да си решава сам, стига да не се блъсне после в мен!
  17. 0 точки
    Митко, тази бележка която си показал, според мен е един вид складова справка от "хотела" за съхранение. Тя показва, (информира) от каква и коя кола са гумите и съответно точно от къде коя страна са свалени, за да не се получава после объркване, относно собственика. В случая колата е Акорд, като там джантите/вентилите може и да имат датчици, съответно да има система за пряко измерване на налягането, но тук говорим за CR-V 3-та генерация от 2011г. - фейса, където според мен няма такива датчици, и е система за косвено измерване на налягането, използвайки именно ABS отчитайки разликата във въртенето на колелата. Ето даже намерих и една статия, която може да е полезна: http://caralyze.bg/articles/sistema-za-kontrol-na-naliaganeto-v-gumite-tpms-tires-pressure-monitoring-system
  18. 0 точки
    Нацвъкали сума ти нереални екстри, а една дума няма за описание с най-основните неща - например откъде е внесена, с колко ключа е и тем подобни. Отделно далеч не е 2006-та, не е от междинките дори, а си изглежда като да е от най-първите. 2002-2003 предполагам аз. Ама като се разходиш от Търговище до Пловдив ще ти е малко тъпо да го разбереш. Или, че няма (буквално) половината отметнати екстри. На какво разчитат тези продавачи - не разбирам... Не, че (доколкото може да се види от снимките) изглежда лошо като за парите си, но описанието е крайно некоректно. П.П. Няма капак на резервната гума, не е снимана масичката в багажника (нещо, което не пропускат да изтъкнат като е тaм, все едно е еб@си бонуса), та нищо чудно вече да са в ОЛХ
  19. 0 точки
    Здравей колега, Включвам се и аз със следните масла: 2 x 5L RAVENOL FO SAE 5W-30 ( €29.95 ) = €59.90 1 x 5L MOBIL Super 3000 X1 5W-40 ( €31.15 ) = €31.15 TOTAL: = €91.05 Масла: €91.05 x 1.9675лв.= 179.14лв. - 5% = 170.18лв. Kуриерската услуга: 15л. = 7.75лв. ОБЩО: 177.93лв. Ще преведа по банка 180.00лв. Офис на Спийди за получаване: ПЕРНИК - СКЛАД [127] , гр. ПЕРНИК [2300], ул. СОФИЙСКО ШОСЕ № 15
  20. 0 точки
    Taкаа. Да споделя едно възможно лечение на проблема, което при мен сработи и вече 3 седмици не се е чуло скърцане (всичко изпробвано досега даваше резултат за не повече от 3 дена). Проблемът при мен очевидно е в износването на ябълката на буталото (или прилежащата й контактна повърхност) на горната помпа на съединителя (вж. снимките на ЧОЧО) . Решението е да се завърти оста на 180 градуса и щифта да се закрепи от срещуположната страна (от ляво на вилката и педала). По този начин ябълката вече контактува със здравата си страна. Майсторът ми каза, че гресирането се правило при наполовина натиснат педал. Ясно е ,че е временно решение, но пък е безплатно.
  21. 0 точки
    Току що пуснах 117лв към теб колега. Утре сигурно ще ги видиш. Забравих да допълня данни за доставката Груди Стоянов 0886030987
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...