Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.03.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Да си кажа и аз мнението тогава. Имах осем години и половина дизелова седмица 2006г. Executive, кожа, навигация с всичко др. Нямаше само LKAS, но май на дизелите така и не се вграждаше тази система. Осмицата ми е 2015г. бензин 2.0, автомат, седан, Executive, без навигация. Предимствата на осмицата са: - по-голямото челно стъкло и много по-добрата видимост за водача; - по-добрата возия, идваща от уголемените габарити на колата; - по-малкия диаметър на волана, но голям минус е по-малкият размер на копчетата. - багажникът на седана е по-широк и по-дълбок, което позволява багажът да се разполага на един ред, а на два във височина. Събира повече багаж без да се мачка долният ред. - паметта на седалката на водача. И до тук. Всичко друго, за което се сещам е в полза на седмицата. Едва ли ще мога да изброя всичко, но все пак - по-удобни седалки, педали и волан,, вкл. неговите копчета, по-добра климатична система, по-добра аудио система, по-качествени материали на интериора /новата вече не е цялата кожена и кожата е по-тънка/, затъмняването на огледалото за обратно виждане, глупавите и чупещи се лайсни по двете вертикали на челното тъкло, по-добра сглобка на интериора ... С други думи аз съм разочарован и то доста. Единственото, с което е успокоявам, че всички по-нови коли също са смотани и че не можем да караме вечно коли на 12+ години. Бъдещето е такова - евтини материали на висока крайна цена. Разочароващ модел и съвсем скоро на вторичния пазар цените на двете генерации почти ще се изравнят, което е достътъчно показателно. Последни две неща и спирам - на 8-цата стъклата не са тонирани и фаровете светят по-лошо.
  2. 2 точки
    Honda препоръчва 0w-30 ACEA C2 или С3 за мотор с DPF, респ. 0w-30 ACEA A1/B1; A5/B5 или A3/B3 за мотор без DPF.
  3. 2 точки
    Да се надяваме че няма да испърди съединителя! В случай че изпърди, и се наложи смяна, ще снимам и ще споделя всякакви подробности, бъди сигурен колега fenabg! И ще го направя не само за теб а и за колегите със същия проблем! Поздрави на всички и безавариина! И благодаря на всички отзовали се по темата!!!
  4. 1 точка
    по добре си го бележи първо да ти е по лесно после,може да излезне проблем с палеца при свалянето му ако не е пипан никога.
  5. 1 точка
    Искаше да сложиш светодиодни крушки?
  6. 1 точка
    Напълно съм съгласен с @Maximus ! Тук ще кажете, че е нормално всеки да си хвали собственото магаре. Все си мисля обаче, че мога да съм по-скоро обективен в оценките си. За мен единственият истински недостатък на 8 в сравнение със 7 е безумното използване/неизползване на вътрешното пространство. Тук някои биха добавили саунда, тропащата рейка и още едно-две неща, но те са дребни и отстраними проблеми. Иначе визията е толкова различна и 8-ма е толкова несравнимо по-красива и от вътре и от вън, че дори жена ми, за която колите са "червени" и "зелени", нееднократно е отбелязвала "много е красива, нищо че е комби" . Аз като избирам кола гледам първо да е надеждна, здрава и практична, но визията определено също е от значение. Трябва баланс и за всеки човек той е на различно място в скалата. Все пак тази кола я карам всеки ден и е друго да се качваш в нещо, което ти харесва. И да, ако човек намери 8 за два пъти по-висока цена от 7 фейс, според мен не си заслужава да взима 8. Ако изборът е обаче между двете с разлика от 50% в цената (както беше в моя случай), няма място за колебания.
  7. 0 точки
    Тук пропуснах да се похваля,че освен Прелюда 4 ген. от май месец 2017 карам и ел.трабант който направих с тези 2 ръце.На него ще се монтира изобретената от мен система за удължаване на пробега,която ще реши основния проблем на електромобилите,а именно ограничения пробег.Исках сам да направя електромобил за да му знам особеностите и да навляза в материята от която нямах ни най-малка представа когато започнах.За това не купих заводски електромобил.Та малко за параметрите на трабанта:двигател от електромобил 3 фазен 18 kW присъединен към заводската скоростна кутия на трабанта,батерии:литиево-железни,малко по тежки от литиево-йонните,но пък по-стабилни,нямат нужда от охлаждане.Батериите са 36 клетки,125 волта,100 Ah,120 килограма,свързани последователно.За подробности в таговете съм дал фейсбук страницата на изобретението,където ще намерите снимки,клипове и интервю в една медия.
  8. 0 точки
    Не искам да правя реклама но моят го рециклирах преди 3 год. в Гуматрейд в Пловдив и не е мръднал,нямам и излишни вибраций.Потърси ги в нета.Знам къде се намират но нямам координати.
  9. 0 точки
    Да прави сте колеги, но просто ме дразнят коментари, които сравняват несравнимото. Колата не се движи сама има пилот, който е виновен за слабото време. Колата е важна дали е здрава и как се справя примерно с максимална скорост по правите от което се оплакваше Алонсо преди. Мен ми е интересно как ще се справи двигателя, защото той е направен от Хонда. Другото е фактор, който не е сравним с големите отбори, както отбелязахте вече. Само Хонда! Ако показват добро темпо догодина дано в Редбул да отидем и там да мачкаме.:)
  10. 0 точки
    Бих искал да помогна , но повярвай ми направо ме обърка с това твое писане ....подредба на словореда...
  11. 0 точки
    Тогава провери дали бутона от шоф. врата забива кабела към него на маса.
  12. 0 точки
    Интересно, Фетел тръгна от Торо Росо, според мен точно ТР са тима инвестиращ в първи ранг пилоти Факт двойката им пилоти в момента е dog shit. Но по би ми било интересно да видя Алонсо / Кими да кара ТР
  13. 0 точки
    Със сигурност е така, но ТР е "бета" тим и няма да инвестира в първи ранг пилоти.
  14. 0 точки
    Що се заяждаш не ми е ясно явно имаш проблем с мен но в темата са писали двама човека. Единия гаранция е с течаща помпа и е долял течност. Разликата при мен е че пиша от опит. И съм се на гледал на щуротии. А и друго твърд педал за едни е за други нормален. Пак ти казвам педал на хидро не се пипа.
  15. 0 точки
    7 десети... WTF just happened ... за миг си помислих че полът ще е червен.. след 32 хилядни при първите обиколко. Колкото до изказването на Хамилтън, че това било едва ли не от него а не от колата, ами далеч не съм съгласен, че не е бил в парти мод. Адмирации за Макларън, по спомен последните състезания с Хонда караха и в Q3 този път 11 и 12
  16. 0 точки
    Да. Това че ще промениш къде ще сработят буталата не променя нищо. А напротив при последваща смяна на съединителя пак трябва се пупиш за същата процедура. Самореглажа се получава в следствие на промяната на количеството течност в буталото (долна помпа), заради полужението на диафрагмата. Всеки си е в правото да си прави каквото си иска а колата. Имах голф преди години на него се регулираше ма беше с жилото!
  17. 0 точки
    Значи колко искаш толко ги регулирай не можеш да ме убедиш че при твърд педал това е решението. Лошото е че като му изпърди съединителя няма да сподели кога и как е станало и на какво прилича. Втвърдяването на педала се дължи на отварянето на диафрагмата. От това най често пукат вилките и маховика се цепи кат на стар циганин петите. Ти си ги регулирай нямам против.
  18. 0 точки
    Стискайте палци... да се върна в сектата с нещо невероятно. Наздраве!
  19. 0 точки
    - Брей че кротко детенце! На колко е? - На 2 шамара.
  20. 0 точки
    ПРОЛЕТ Пролет е! Снощи заваля сняг. Украсихме елхата с боядисани яйца. Децата се зарадваха. Котката, по традиция се метна върху елхата. Жената се ядоса, децата се смяха, котката изглеждаше доволна. На сутринта продължаваше да вали сняг. По телевизора някакъв професор говореше за глобалното затопляне. Помислих си, че е слънчасал. Погледнах пак през прозореца и реших, че просто човека е откачил. Тръгнах за работа. Две циганета ме подгониха със сурвачки. Скарах им се. Изринах снега. Колата запали от четвъртия път. Изпреварих три снегорина. Докато чаках да светне зелено, погледнах на горе и видях премръзнало ято щъркели, опитващи се да се върнат на юг. Явно тази година лястовиците няма да дойдат. Ракията беше замръзнала по клоните на дърветата, а в далечината се чуваха предсмъртните писъци на нечие прасе! Замириса на пръжки с лук. Пролет е!!!...
  21. 0 точки
    Има възможност да се продаде двигателя,скорости,полуоски и инсталация като цената е 2900 лв.
  22. 0 точки
    Дай Боже всекиму такава скука!
  23. 0 точки
    То пъ един клаксон, като свирнеш и всички лягат от смях
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...