Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.03.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Добре си се насочил към мотор. Ако намериш правилните хора за суап-а ще е що годе безболезнено начинание. Моторите струват около 700лв, кутии стават от всички б серии, 300-500лв зависи коя и в какво състояние(има и кутии по 1000 и 1000+ лв от тайп р). Инсталацията трябва да се преправи и т.н. с обслужване на мотора клониш към 3000лв за всичко. После ще имаш прилично комби с добър вървеж и достатъчна сила да си носи кокалите. Прецени колата ти в какво състояние е(ръжди, окачване спирачки). Ако там куца нещо направи първо него и чак като знаеш че тези неща са ти ок, тогава се мятай на суап-ове.
  2. 2 точки
    Смених въпросния датчика преди месец и нещата останаха същите, чека си свети, колата не върви. Разликата беше, че от време на време изгасваше и тъкмо се зарадвам и цък светне. Това беше в последните студове. Правих тест по инструкциите от упътването, изтривам грешката, загрявам колата и хоп светва досадната лампа. Вече мислех да сменям колата. Преди седмица със затоплянето на времето, ми се отвори ищах да човъркам по колата. Свалих жабката да видя къде се намира ЕКУ-то. Понеже имаше много кабели и малко време, изключих акумулатора и напръсках куплунгите на ЕКУ-то, без да ги откачам с контактен спрей. И чудо, няма грешка. Вече цяла седмица, загрявам я, тествам я и грешката не светва. Колата се държи много по-различно, по пъргава и със съживени няколко коня.
  3. 2 точки
    Наи тежката и трудна част от реставрацията е ремонта на двг,трудности при намиране на нови части,справихме се за 1 година,което можахме го поцинковахме.Получи се добре и при пясакоструенето на купето.
  4. 1 точка
    Генерацията на fn2 mugen rr струва над 4000лв.Има много добри генерации на доста по-ниски цени.
  5. 1 точка
    Двигател В20,скоростна кутия В18 или В18,щанги за скоростите от В серия,полуоски ,задната лапа за захват на мотора,интсалация или преправяне на твоята за ОБД1,ЕЦУ П28 или еквивалент
  6. 1 точка
    @bbozhanov хич изобщо не споделям мнението. Първо, навигацията не е 600+, второ тя е специфична за модела и не е лесно да се продаде, предвид колко е достъпна нова от Китай, трето това с 6те заплати си го измисли току-що, такова правило няма и е много субективно за всеки според нужди и приоритети. Няма и как да важи защото момента в който си купих колата цената й пада с 20%, пък за заплатата имаме надежда да се вдига, а не мисля да си сменям всеки път возилото..... А познавам хора с доста по-големи заплати дето кара доста по-евтини возила.... Рискове има много, не е само кражба, и не важат само за возилото, но не мисля да им треперя на вещите.
  7. 1 точка
    Добре дошъл! Добре е че четеш, но прочети целия раздел за 7-ма ген. Така ще имаш много изчерпателно инфо за срещаните проблемчета и потенциални неприятности. Читавият автомобил няма общо с година и пробег, а предимно с поддръжка и стил на шофиране. Дай си време и ходи да гледаш и пробваш различни екземпляри и версии на мотор, кутия и екстри. Има чудесни пре-фейс и умрели след фейсови, но твоя грижа е да прецениш какво точно ти трябва и с кое си струва да направиш компромис. Аз четох и трупах опит 2 години и за себе си реших. Това което карам е точно това което исках. Успех желая и на теб.
  8. 1 точка
    @sttekata да не проваляме темата, обаче парен каша духа. Имам такъв опит 2 пъти със старата и 1 път с новата кола (за щастие професионално обрана, без следи от посегателство). Не ѝ робувам ни най-малко дори, просто знам каква занимавка е след това и гледам да избегна по всякакъв начин излишното внимание, за да си спестя последващите усилията: полиция; каско; автоморги за качествени "зелени" стъкла; некадърни хора, които ще го сложат това стъкло или ще трябва пак аз сам да го монтирам; нова "музика" с навигация или търсене като оригиналната и т.н. Аз давам един различен ъгъл, от който да се погледне. За хората в по-малките градове това не е такъв проблем, обаче за тези в София и с колите по улиците определено трябва да го вземат това предвид. Мое мнение и не ангажирам никого с него. Иначе има едно правило за пазарната стойност на автомобила, който караш и това, че не трябва да надвишава 6 нетни месечни възнаграждения. Когато се разминат в полза на вторите, тогава спира да ти пука за колата и започваш да мислиш само за усилията, които ще хвърлиш следствие на каквото да било.
  9. 1 точка
    Да се изкажа и аз. Преди няколко дни се прибрах от поредната ми обиколка из Европа с колата. Както и предните над 10 пъти, и този път се доверих напълно на вградената навигация. Нито един път не ме е подвела. Води те много точно и както някой беше писал по-горе, при излизане от магистрала ти казва точно коя лента да държиш. Освен това и го анимира много хубаво, така, че грешка не може да стане. От Австрия на запад можеш да се възползваш и от TMC системата която получава информация чрез RDS-a на радиото и те предупреждава за различни препядствия по пътя в реално време. Като същевременно дава и алтернативен маршрут ако желаеш. Когато загуби сигнала от сателитите навигацията продъжава да те води по картата използвайки информацията от сензорите на колата, например този за скоростта. Като пример мога да дам един тунел в Астрия. Всеки който е пътувал през Грац знае, че транзитно през града се минава през 10 километров тунел. Когато си в тунела навигацията няма връзка със сателитите и въпреки това ако си настроил картата на мащаб 200 или по-малко метри, виждаш как улиците на града които се намират над теб се движат в обратна и пропорционална на скоростта посока по картата. За POI нямам забележки, винаги съм намирал това което търся. Това което най не ми харесва е, че няма карти на страните извън ЕС. Особенно Сърбия и Турция много ми липсват, но там ползвам Sygic на телефона. Другото което не ми харесва е, че избирайки маршрут има опция за избор 5 маршрута (най-бърз, най-кратък, само магистрали, без магистрали и т.н.). И въпреки това в над 90% от случаите винаги тези 5 опции се припокриват, демек предлаганите 5 маршрута реално са 1.
  10. 1 точка
    Те са съвместими, но едва ли ще намериш от Муген, а и не виждам смисъла.. Има доста други варианти. Моята е с Invidia генерация и съм много доволен. Ти ли купи софийския тъпир ?
  11. 1 точка
  12. 0 точки
  13. 0 точки
    Хонда могат да настигнат Рено до края на годината, смятат от Ред Бул http://www.formula1.sportal.bg/news.php?id=23028 А днес е 21.03 -"шапки долу"! Щом сте в тая тема - знаете за кого.
  14. 0 точки
    Колата е запалена на място,работила е не повече от един час.Направихме един кръг за кеф.Чакаме салона повече от три месеца ,от което доста сме изнервени от тапицера,но за съжаление това не е от компетенцията на сервиза ни.Следва регистрация и после каране. Следващ проект Прелюд 1 -1978г.
  15. 0 точки
    Преди да започна да давам фийдбек за сервиза, ще ви кажа, че слагам за 2-ри път ГИ (преди 7 год. газифицирам сивик 6-та ген) и смея да твърдя имам горе долу обективна преценка за качеството на монтажа. Преди 1 месец монтирахме газов инжекцион с ОБД при Бранко. Не е случайно лицето в глагола "монтирахме", защото му помагах докато я слагахме. На доста приятели като им казах, че съм си платил за монтаж на ГИ и помагам за монтажа, ми се изсмяха, но аз не съжалявам за избора си. Безспорно позитивите, които извлякох бяха доста повече от цената, която бях платил, защото видях от 1-во лице как става процеса по монтирането и основно сервизиране на двигателя. Бранко ми обясняваше и отговаряше на абсолютно всеки въпрос, а те бяха доста, тъй като не съм много вещ в автомобилната механика. Без да преувеличавам ще кажа, че работата по колата ми беше абсолютно професионална с внимание към все един детайл ... накратко, останах с усещането, че Бранко работи по собствената си кола. Оказа се, че това, за което говорихме с него преди да реша да слагам ГИ, се изпълни на 100% след като я монтирахме. За качеството на работата вече казах. Карам на газ вече близо 1 месец и нямам абсолютно никакви оплаквания. Предложи ми оборотна кола, спази си сроковете и цената, с които се бяхме ангажирали. Настройването на впръскването на газ беше съобразено с спецификите на стила ми на каране, така че и на бензин, и на газ не се налага да сменям на 4-та като се прибирам от Варна към Русе (карам хонда акорд 7-ма 155 к.с.). Като заключение смея да твърдя, че всички коментари, които бях прочел за него преди да се запознаем се оказаха верни, говорихме на много теми, пихме бири, даже беше извадил от домашната пъстърмичка. Накратко, ако сте решили да слагате газ и имате път към Русе, той е човекът.
  16. 0 точки
    Не, никакво желание за други марки.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...