Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.01.2018 in all areas

  1. 4 точки
    Визирай конкретен модел масло,защото примерно Ravenol 0W-30 Arctic Low Saps няма аналог в Петро-Канада или донякъде серията Duron,но не съвсем. Oт бензиновите серии съм пробвал почти всичко от "по-тънките" масла и съм адски доволен.Тези 5-10-15% PAO в различните серии ще действат много благоприятно на стабилността на маслото може би.......ако го оставя за 8-9000км. Истината е в количествата алумин и желязо в отработките. Реванол дава винаги една идея по-малко желязо в отработките..
  2. 3 точки
    Щом има ILSAC, значи няма опасност за катализатора. Иначе аз лично симпатизирам повече на Реванол. Както и да е. Амсойл също го дават за добро масло. Направи капкови проби през 1000 км, за да видим как се развива Амс-а с пробега, при напълно източено старо масло. Интересно ще ми е да видя колко ще изкара.
  3. 2 точки
    Да, Amsoil XL 5w-20 има активен ILSАC GF-5 сертификат - КЛИК
  4. 2 точки
    Даваш частична информация и се цупиш, че някой си прави изводи. Няма как да знаем как си купил колата. Ако нямаш фактура за акумулатора, или още повече си взел колата от търговец - не знам какви изводи да си направим, че вярваш на бележка. При мен и на 7ма и на 8ма генерация, като извадя ключа, плафоните за осветлението вътре могат да се пускат. Тъй като аз самият съм убивал така акумулатор, го зададох като въпрос. Не само, че съм сложил линк в поста си, но и съм написал как можеш да го поръчаш. Не знам дали знам много, но знам достатъчно, за да мога да си избера акумулатор, както дискове и накладки, без да се развиват дискусии от по над 30 поста. Бях малко по-рязък с тона си, за да не обсъждаме след месец "Избор на чистачки за к24а3". Приеми го като конструктивна критика.
  5. 2 точки
    Сериозно, колко страници тема ти трябва, за да избереш акумулатор? Ако имаш такива притесненя за това дали е подходящ, от коя страна са му клемите и прочее - за около 150лв ще вземеш оригинален, от тия дето карат по 5-6 години на някои колеги, че има и общи поръчки от там в момента. Ако не, тук всеки ще си похвали (или оплюе) неговото, без да ти казва в какви условия и как му е/не му е изкарал много. Отделно тая Варта на една година, няма ли поне 2-3 години гаранция? Най-скапаните акумулатори, които съм карал все изкарват по 3 години, без никакви грижи. Ако имаш проблеми със зареждането или се случва да забравяш консуматори в колата и пада до нулата, никой акумулатор няма да изтрае дълго.
  6. 2 точки
    с Агенцията съм ходил на над 10 екскурзии та предполагам съм доволен от нея. Пътя за жалост беше много към 32 часа, заради тъпите хървати.Имаше опашка от 25 рейса пред нас. В крайна сметка стигнахме към 20:30 в събота, като тръгнахме в 10:30 в петък. Автобуса беше супер. Храната, има магазини Carfour, Sherpa от които си купувахме и си готвехме. Цените са доста над българските, примерно една супа на пистата беше към 7 евро. Пистите, сутрин бяха супер, следобед на бабуни. Доста добре се справяхме с ориентацията по картата и успехме да обиколим почти всички курорти от 3те долини. Попринцип имам снимки и клипчета, но още не съм ги гледал
  7. 1 точка
    Здравейте! Автомобила е Civic 6 D15Z6 с климатик. Лятото, при дълго пътуване усетих недостатък, който се изразява в това, че когато пусна климатика след известно време в купето става прекалено студено и трябва ръчно да го изключа, естествено в резултат на това пък става пак топло и така се получава един омагьосан кръг в който трябва постоянно да спирам и да пускам климатика. Заради това си купих ето такъв терморегулатор. Самия той има доста опции, може да се ползва за охлаждане, за затопляне, може да му се нагласи интервал на забавяне, да се калибрира, и т.н. Има вход за захранване, сонда, и прекъсвач. Захранване смятам да взема от захранването на плейъра, понеже ще ми е близо, пък и искам да ползвам терморегулатора като обикновен термометър когато ключа е в първа позиция (едва ли ще харчи много ток). Прекъсвача смятам да го вържа преди или след бутона A/C. Мястото за монтаж съм го харесал на отбелязаното на снимката. Въпросите ми към вас са: Дали бутона A/C управлява реле, или е директно на силовата верига на климатика (ако е второто би било голяма глупост, но... знае ли се). Според вас къде е най-добре да се позиционира сондата, за да се доближава максимално точно до чувството за температура на пътниците на предните седалки? За сега е това, ще се радвам да ми помогнете със съвети, кое как да стане, пък и ако се постигне добър резултат темата ще е полезна на хора, които искат да направят този мод.
  8. 1 точка
    Режим: по-скоро лек, по моя (субективна) преценка Около седем пъти в месеца се движа сутрин към 7:10 от Дружба 1, през Младост, по Малинов и Околовръстното до Боянско ханче и се връщам след 9:30 по обратния маршрут. 18 км в посока. Избягвам каране по центъра, особено в час-пик. Другото е извънградско. Пробег: 15-20 хил/г Смени на масло: колкото се случат/трябва, за приличното здраве на мотора. КАТАЛИЗАТОРЪТ: на тази кола е е загатка за мен!? Изкара 40 хил. км при разход на масло 1 литър/1000 км!!! Така или иначе, вече поръчах Амсойл-а, препоръчан от dandilov (рИванила ми се видя скъп), та след експеримента с Амс, дано да не е фатален за катализатора, ще мина на Ravenol SFE 5w-20 или Ravenol DXG 5w-30. А и нали вярвам на написаното в ато24.де за https://www.ato24.de/en/amsoil-xl-5w-20-synthetic-motor-oil.html , че има ILSAC GF-4, ILSAC GF-5
  9. 1 точка
    Не си прав колега,всеки който ти е отговорил, е с конкретно предложение.
  10. 1 точка
    За моя сивик направих "номера" със 17" летни и 16" зимни като лично според мен с по-малките вози "по-меко", до колкото изобщо може да се нарече "меко". Ще споделя моя опит и покупка на гуми/джанти в края на 2016г: Колата ти е дошла със 17", което явно е така. Висок клас зимни гуми (205/55/16) + 16" алуминиеви джанти са както беше писал колегата @thelastbonbona ~1000-1100лв. Решаваш да караш зимата със 17" (225/45/17) - цената на гумите е отново ~1000лв Както вярвам е писано вече по този въпрос, до известна степен си заслужава да си сложиш по-малки джанти с идеята съотношението между гума/джанта да е в полза на гумата, разбирай между асфалта и джантата ти да има повече гума. Идеята? Като друснеш в някой кратер по нашите родни пътища да не дрънчи директно в джантата. Последното с уговорката, че си увеличаваш шанса, вечно здрави гуми и джанти - в по-топли страни с читави пътища. Тук бързам да кажа, че всеки им "един приятел" който кара с големи/малки джанти и е патил/доволен - всеки сам решава. От към стабилност - не вярвам нормален човек при зимни условия да се вживява в ролята на пилот, но поне от моя опит - с по-широките гуми колата стои по-добре на пътя и лично за мен се управлява по-добре. В тази връзка лятото като успеят да запълнят дупките можеш спокойно да си пе́ркаш със 17" за по-голям кеф от шофирането. Визуално - поне за мен 17" пасват доста по-добре от колкото 16". Моята е с абсолютно идентични като модел OEM джанти и зимата малките седят като взети на заем. Нещо което се сетих допълнително - на истина ако имаш 2 комплекта гуми/джанти, смяната става много по-бързо и срува ~18-20лв. Ако ли не - става една идея по-бавно при гумаджията и цената е ~х2 ако не се лъжа. Минуса - като товариш/разтоварваш 2 пъти в годината гумите и джантите ще ти тежи повече ако си с два комплекта.
  11. 1 точка
    Колега ето подробно кое къде съм сложил: 1. LED H7 (за късите) https://www.ebay.com/itm/H7-72W-7600LM-LED-Headlight-Kit-Low-Beam-car-headlights-Bulbs-FOG-LAMP-CE-ROHS-/172402155908?hash=item2823f82184 2. Т5 ги сложих на обортомера и километража (https://www.ebay.com/itm/10x-3528-SMD-3-LED-White-5000K-58-70-73-74-T5-Dashboard-Gauge-Wedge-Bulb-Light-/182928990668?hash=item2a976ae1cc 3.от Т10 сложих където ми падне светят прилично силно https://www.ebay.com/itm/10X-T10-20-SMD-1210-LED-White-Super-Bright-Car-Lights-Bulb-194-168-2825-W5W-A029-/311770165262?hash=item4896f3300e 4. от тези сложих на габаритите на фара https://www.ebay.com/itm/Salings-10-Canbus-T10-194-168-W5W-5730-8-LED-SMD-Car-Side-Wedge-Light-Bulb-/122078924584?hash=item1c6c788f28 светят много добре след това ги смених с тези https://www.aliexpress.com/item/1Pcs-Car-led-Big-Promotion-Canbus-Error-T10-194-501-W5W-SMD-COB-LED-High-Power/32714265091.html?spm=2114.13010708.0.0.ZHguFq 5. От тези сложих на плафона и двете с малко преправяне. святят изключително силно https://www.ebay.com/itm/2pcs-HID-White-12v-18SMD-LED-Dome-Map-Light-Bulb-For-Car-Interior-Panel-Lamp-COB-/291741996731?hash=item43ed2d96bb 6. От тези сложих на стоповете ,мигачите, светлината за задна и габаритите https://www.ebay.com/itm/10X-4W-BA15S-White-22X-1156-SMD-LED-Light-Bulb-Turn-Backup-Lamp-P21W-382-7506-/172185395436?hash=item28170ca0ec доволен съм 7. От Т3 сложих на : копчетата за ел.стъклата, бутоните на климатика https://www.aliexpress.com/item/10PCS-T3-Led-COB-auto-car-led-Instrument-Dashboard-Dash-Indicator-Light-Bulb-DC-Panel-Bulb/32832732176.html?spm=2114.13010708.0.0.ZHguFq Мисля ,че по изчерпателен не мога да бъда
  12. 1 точка
    Между другото развалените knock sensor при почукване също произвеждат напрежение понеже това което не контактува добре вътре в тях поради вибрацията започва да полуконтактува и после P0325 Honda Knock Sensor Circuit Malfunction -леко ми се е понапукала спойката или пиезокристал ,защо от honda пишат 1.свалете защитния екран-къде е той,при мен няма такова животно. 2-сменете knock sensor ,, с добре известен'' сензор а не поясняват стойноста на напрежението което трябва да произвежда тази калпава евтина пластинка в много труден за изработка и скъп корпус.не говоря за ментето.
  13. 1 точка
    Снощи изчистих грешката.Днес чека не е светвал.Преди малко проблема пак се появи.Запалих и я оставих на бензин.След около 1-2 минути угасна.Паля отново работи около 30сек и пак угасна.и така около 10пъти.Накрая тръгнах с мръсна газ,пообиколих малко и проблема изчезна.
  14. 1 точка
    Здравей, за мен 3 x 1л : RAVENOL SFE SUPER FUEL ECONOMY 5W-20 https://www.ato24.de/en/ravenol-sfe-super-fuel-economy-5w-20.html 3 x €9.95 = 29.85 x 1.96 = 58.56 Total : 58.56 Утре превеждам 60лв Благодаря предварително.
  15. 1 точка
    Честита нова придобивка! Да ти служи вярно дълги години!Кажи на майстора да чете Хонда форума! Да си сложи смазващо на неговия которник. Прочети важните теми за Харви и газифицирането му....има доста.Под задния мост се събира бутилка 24-26 литра без да пречи на кората.Конзолата на теглича малко се преработва .После се демонтира пълн.колектор и се разпробива извън колата.След това се хвърля един парцал на дросела и мотора за празен ходи като за финал да ти регулира клапаните. Вече виждам как мръщи вежди и мрази Хонда
  16. 1 точка
    Колегата си взе една седмица почивка,след ,предупреждение,молба и наказание....Рейтинга му е невалиден.
  17. 1 точка
    Ами развива се с ключ. Като внимаваш да не изгубиш пружина или сачма или каквото има там зад тази джаджа. не се сещам дали това нещо е под или над нивото на маслото. В момента пиша по спомен. Случайно присъствах на смяна на съединител и имахме възможност с майстора хубавичко да разгледаме кутията външно и да поумуваме върху нея Естествено има вероятност проблема да е по дълбоко и да се наложи намесата на "гинеколог", но по скоро НЕ. Провери си и двете жила. Тях ще ги видиш лесно, като смъкнеш акумулатора и стойката.
  18. 1 точка
    На компа няма какво да му стане, освен това, че с времето електролитните кондензатори изсъхват, променят си параметрите или в краен случай дават на късо, което би могло да доведе до повреда. Живота им обичайно е около +,- 20 години. Припоят е малко по високотемпературен от масовия и се разтапя на по висок градус. Ако се захванеш с тази профилактика, имай предвид че използването на индукционен поялник е категорично забранено. Върви в някой сервиз за телефони, там знаят какво да правят.
  19. 1 точка
    Взимай такъв с най голяма гаранция !
  20. 1 точка
    Има начин да се махне това ограничение Готино е... Днес си гледах булсата в задръстването Изпратено от моят VKY-L09 с помощта на Tapatalk
  21. 1 точка
    Да си попълня промените с изпускателната от Type R в моята си тема.
  22. 1 точка
    Наясно съм със начина по който се демонтира самата конзола. Не ми е ясно обаче, след като развия всички винтове, как става откачането на жилото на клапата, че да се освободи и самата конзола?!?Предполагам, като стигна до кабелите на бутоните, там ще стане разчленяването с някаква букса?!?
  23. 1 точка
    Не намерих подобна тема затова пиша тук.Значи интерсува ме от тази снимка,дали трябва да светят и другите бутони след пускане на габарити,защото при мен не светят тези които съм оградил със червено.И ми е много гадно вечер докато напипам това което търся.И ще ви помоля ако ще трябва да свалям тази конзола за да слагам нови крушки,да ми пуснете някакъв снимков материал или линк към някаква тема за да видя как точно се сваля.Благодаря предварително. http://prikachi.com/images/227/6774227q.jpg
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...