Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.01.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте, да повдигна положително темата и аз Имам Тайп С 2004 набор. Съответно копчетата на волана не светеха. Купих от али-то тези бутони: https://www.aliexpress.com/item/Malcayang-35880-SDB-A01ZA-Steering-Wheel-Audio-Control-Switch-For-Honda-Accord-2003-2007/32813119573.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.H22aje Пуснах +12в и маса по заводксата букса (зад волата има същия бял куплунг както е и на самите бутони) от VSA бутона - с 1 куршум 2 заека - бутоните светят само на пуснати габарити/фарове и работи димера на таблото (мога да регулирам колко ярко да светят бутоните на волана). За мой некъсмет ми пратиха бутони със зелена подсветка, въпреки че на снимката от обявата са червени - та си закупих ЛЕД лента с червени диоди и забавната част започна - презапоих оригиналните с тези от ЛЕД лентата - 6 на брой. Резултата вижте на снимките :
  2. 3 точки
    Проблеми с помпата не съм имал. Но има едно "Но". При тази система не трябва да се кара на резерва на газ (има червен светодио, който показва, че е достигнато критично ниско ниво на газта в резервоара). Зареждането трябва да става преди светването на резервата, за да не работи помпата на "сухо" и да не прегрява. Освен това в коша имам един клапан за течната фаза преди инжекторите и този клапан е с филтър. Филтъра трябва да се сменя на 10 - 15 хил км. Никой не казва да се прави тази процедура, но филтъра е достачерен и лепкав при смяната. Това са малки съвети за безаварийно каране на течна газ със системите на Виале.
  3. 1 точка
    Тук пропуснах да се похваля,че освен Прелюда 4 ген. от май месец 2017 карам и ел.трабант който направих с тези 2 ръце.На него ще се монтира изобретената от мен система за удължаване на пробега,която ще реши основния проблем на електромобилите,а именно ограничения пробег.Исках сам да направя електромобил за да му знам особеностите и да навляза в материята от която нямах ни най-малка представа когато започнах.За това не купих заводски електромобил.Та малко за параметрите на трабанта:двигател от електромобил 3 фазен 18 kW присъединен към заводската скоростна кутия на трабанта,батерии:литиево-железни,малко по тежки от литиево-йонните,но пък по-стабилни,нямат нужда от охлаждане.Батериите са 36 клетки,125 волта,100 Ah,120 килограма,свързани последователно.За подробности в таговете съм дал фейсбук страницата на изобретението,където ще намерите снимки,клипове и интервю в една медия.
  4. 1 точка
    Зависи кой колко кара, аз моята на първата година я избих, а вече 3г я карам.
  5. 1 точка
    Съединителите са еднакви. Джапанезе, явно не схвана какво иска да каже автора на темата, че ТУК в България има много ментета
  6. 1 точка
    Ех..пълно щастие няма,но икономия и чист въздух, със сигурност ИМА!☺
  7. 1 точка
    За Много Години ! Искам да се извиня на колегите, явно съм грешал ! На 30 Декември тръгнахме със семейството и приятели за Пампорово където карахме Новата Година На отиване карахме бавно понеже едно че се съобразявах с още 4 коли и другото, че имаше адски трафик за Пампорово и даже по често карах на 5-та(от Бачково нагоре - до Пампорово) отколкото на 6-та. Карането повече от пенсионерско понеже шанса за изпреварване беше минимален. Както и да е, днес тръгнахме да се прибираме и познайте - същия филм, адски колони и почти безмислено да се изпреварва( 5-6 пъти да съм изпреварвал по целия път на връщане). След като стигнах на равното(Асеновград) и вече колоните от коли намаляха нарочно продължих да карам бавно(90-100) колкото и трудно да ми беше. След като се прибрах в града веднага отидох на същата бензиностанция на която бях напълнил до горе на 30-ти( и на която винаги си зареждам) За 259км изминато разстояние събра 20.8л газ - което като го сметнах дойде точно 8.0/100 Честно казано аз не вярвах, че може да се постигне такъв разход ! И най интересното е че в 50% от пътя се караше на 5-та предавка, чак взе да ми става интересно ако я кача на магистралата и само на 6-та поддържам 90-100км/ч
  8. 1 точка
    Най-накрая могат да се отбелязват напомняния (reminders), с изпращане на мейли - за наближаваща смяна на масло, изтичащи застраховки и тн.
  9. 1 точка
    Честита Нова Година! Бъдете здрави, щастливи и успешни през Новата Година! Един съвет против влизане на мишки в купето: Винаги като спирате колата на място около канали, храсти, в гаражи преди да изключите двигателя натиснете копчето за рециркулация на въздуха. Това ще затвори клапата за свежия въздух и ще затвори входа на мишките към купето! Иначе в десния калник е големия отвор за изтичане на водата събираща се пред стъклото, т.е. от там влизат излизат без проблем.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Кратко и точно: Benefits_of_Genuine_Parts.pdf
  12. 1 точка
    Аз пукането си го реших.. И ако прочетеш нагоре в темата ще видиш, че и аз се бях усъмнил в DRL модула. Оказа се, че изобщо не е от него.. При мене няма никакво премигване и т.н. от DRL модула.. Може да съм попаднал на по-качествен.. Към колегите, които ми писаха на лични за същия проблем (защото се оказа, че не само аз имам този дефект): Проблема идва от усилвателя, който при седана се намира в багажника, под дясната кора на калника. След като имате същия проблем - занесете го на специалист да го огледа. Нека прегледа спойките на TDA-тата и двата куплунга към платката. Той бързо ще види и отстрани дефекта.. Надявам се темата да е била полезна за хората, които ми писаха за същия проблем. А и така направено стъпалото рано или късно ще създаде проблем и на останалите.. Така че дано насоките ми са в бъдеще полезни за Вас! Весели празници!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...