Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.12.2017 in all areas

  1. 2 точки
    dandilov, според мен липсата на ядро се обяснява на първо място с добре източено старо масло, в т.ч. изсмукване на остатъка от картера. Ако си сменил и О-пръстена на делкото (както се готвеше) и при смяната му си махнал капака на главата и си почистил масления картер под разпределителния вал, това допълнително обяснява ефекта на липсата на ядро. Маслото е много чисто в момента. Плюс това предходният Равенол SSL бе с естери и го смени навреме = добре почистен мотор. Между другото... има леко "прозиране" на ядро, като се вгледаш внимателно. Има и още една възможност, която е свързана с промяната на състава (рецептурата) на Петро-Канада. Тя е свързана с покриването на спецификацията Dexos 1 Gen 2. Ето малко инфо - ТУК. В тази връзка, пакетът мисля че ставаше Калциево-Магниев, ако не бъркам нещо. Маркони да ме поправи. Тази промяна касае маслата, произведени след 08.2017 г. Не зная твоето Петро кога е произведено.
  2. 1 точка
    Здравейте , да споделя моя опит може да е полезен за някой . Колата я взех с навигация която беше подарък от Бултрако , която ме дразни от първия ден, защото беше с windows . Накрая реших да я сменя . Прочетох тук там и реших да поръчам от алиекспрес ето това https://www.aliexpress.com/item/Android-7-1-1-Two-2-Din-7-Inch-Car-DVD-Player-For-Honda-CRV-CR/32821603703.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.5cbjZx. Разбрахме се с китайчето да я прати от Германия за да няма мита и ддс . Днес я получих всичко е точно , няма никакви такси дойде с UPS , само се подписах и я взех . Наистина работи врътката с изпращане от Европа , цялата доставка отне около месец. Другата седмица ще я монтирам и ще кажа как се държи .
  3. 1 точка
    Не мисля, че е нисък. D15Z8 е с "roller followers" на кобилиците (с изключение на тази на единия смукателен клапан, който е на по-малката гърбица на вала и само леко се открехва, за да не се задържа гориво върху него, както и за създаване на въртеливо движение на засмукваната ГВС, което подпомага работата на бедни смеси). Още в тази публикация - Lubricant Requirements for Honda and Acura SAE, April 21, 2009, Jeff Jetter, от 2009 г. се сочи, че препоръчаното масло за моторите от периода 1996-2000 г. е 5w-20. Маркони я беше публикувал някъде. В допълнение си купих и това - The Effect of 0W-20 Low Viscosity Engine Oil on Fuel Economy. Кратко, но хубаво четиво Същевременно следя и налягането на маслото. Показанията са над предписания минимум от 0,7 бара на празен ход и 3,5 бара на 3000 об./мин. Писал съм някъде назад в темата. Май беше в първата част. По-скоро колебанията са ми... да се метна ли на 5w-20
  4. 1 точка
    И аз съм за Osram Night Breaker. Не се налага да влагаш пари за лупи и няма да заслепяваш никой. Слагаш и забравяш. Светят много добре, аз съм вече 2 години с тях и нямам никакви проблеми.
  5. 1 точка
    Измуках до последно несливаемия остатък със голяма 50 кубикова спринцовка. Смених О-пръстена на делкото и гарнитурата на капака на клапаните като капака, от вътрешната страна, го почистих, колкото можах. Под разпределителния вал не съм чистил. Понеже сложих маслен филтър Borg & Beck BFO 4057, а той е по-голям от предишните, които съм слагал, сега двигателят побра 3,8 литра масло до "норма". Това е точно с 0,5 литра повече от преди. Петрото е преди 08.2017г., но не съм сигурен за датата на производство. От първата снимка: 25.10.2016г. От втората: 05.01.2017г. ( само да не е 17.01.2005г., че тогава си е ...)
  6. 1 точка
    След престой в сервиза откриха евентуалният виновник - уплътнение някъде около масленият филтър. Уплътнението е сменено, и е налята с ново масло. По късно днес ще сляза да проверя маслото, както и утре преди да тръгна.
  7. 1 точка
    Бушон, прекъскати кабели при него / огледалото/.
  8. 1 точка
    Здравейте. Имам май решен проблем на тази тема. В началото на лятото започна да ми го прави много често това, да влиза в този странен режим, където не вдига повече от 1500 оборота. Интересното е, че в момента в който колата "влиза" в този режим, съвсем лекво потреперва и idle оборотите от 900 скачат на 1100. Както и да е, та в началото на лятото се ядосах и прерпових половин интернет докато не намерих една тема, която уви, не мога да намеря пак (опитах се), където на подобен проблем решението беше смяна на горивен филтър. Смених го горивният филтър с оригинален и от тогава абсолютно никакви проблеми не ми е създавала колата, а вече минаха около 6 месеца.
  9. 1 точка
    Хартията може да бъде обикновена офисна с плътност 80 г/м2. Ако имаш под ръка може да използваш и филтърна хартия тип "синя лента" с плътност 80 г/м2. Маслото го капваш от щеката. Ако ти е проблем - не капе от щеката, може да изтеглиш малко количество с чист шлаух през отвора на щеката или да капнеш от източеното масло, ако го точиш в чист съд. Не забравяй, че се капе 10-ина минути след гасене на мотора, т.е. горещо масло. Направи няколко капки! Внимавай, ако ползваш шлаух - капките не трябва да са много големи, като количество -> около 2-3 микролитра! Пренеси капките внимателно - да не се разливат, по възможност. После сложи хартията на равна плоскост върху капачка (от майонеза например) или друга подложка, или вж. по-горе как го прави dandilov. Капката не трябва да допира повърхността под нея. Сушене: 20-24 часа на стайна температура. Не я суши върху радиатор (на парно). Сложи я накъде на "уютно място", далеч от течение и влага. После сканиране на 600 dpi (може и 800) без никакви цветокорекции. Ако нямаш скенер, направи макроснимка с телефон или апарат, но внимавай осветеността на капката да е равномерна!!! Светлината трябва да пада еднакво от всички страни на капката. Да няма потъмнени или силно осветени зони.
  10. 1 точка
    От една страна да - от друга, 15 000км са 1500 литра гориво груб смесен разход за твоя мотор. Ако си на газ, това са да кажем 1700-1800лв за гориво, ако си на бензин са 3200лв. Плюс-минус 50-100лв за масла ми се виждат незначителна разлика - това е по-малко от един резервоар гориво на K24-ката. Сега, аз съм с Amsoil Signature Series 0W-20, налято преди 400 дни. Honda Accord 2.4i автоматик - изминат път 9228км (1483км градско, 4233км магистрали, 3314км извънградско), 865л бензин, разход 9.38л/100км с V-Power 95 в България, хубав 95 и 98 като съм бил на път. Искам да споделя капков тест преди да сменя маслото след 3 дни, но прегледах първите 3 страници на темата и не виждам каква точно хартия се използва и капка от щеката ли се взима?
  11. 1 точка
    Има и такива хубави коли от хубави производители. Сеат Кордоба/Ибиза 2000 г. на руски
  12. 1 точка
    @dindin Разбира се, че никой производител не би написал в ръководството "гори литър на 10к" по норматив. НО, в някои случаи точно това е написано, макар и индиректно. Цитат от ръководството на S2000 AP1 "Check the engine oil level every time you fill the car with fuel." Повярвай ми, това не е случайност. Сори за офф топика, но е хубаво да се знае каква е реалната картинка, споделена от собствениците. Следя темата с интерес, че скоро и аз мисля да нахлуя в клас лимо.
  13. 1 точка
    Както и предполагах - термостат. Ключ моля
  14. 1 точка
    Сменяй термостата и двата маркуча трябва да са топли.
  15. 1 точка
    Здравейте пичове. Реших да споделя опита си за тези които все още се интересуват. От два дни съм с +30 кончета под капака; да ги усещаш как допълват тропането на останалите е голям кеф! За всичко са "виновни" Боби и екипът му, които ме накараха да живея и тръпна с голямо удоволствие когато съм на път. Засега са само 1ххх км , но чувството е страхотно! Искам да насърча всички, които все още се колебаят, ако имат възможност - да го направят, за да се наслаждават по-пълноценно на възможностите на "акордеона". Прикачам и графиката от диното, за да видите нагледно резултатите.
  16. 1 точка
    Колега, извървял съм го този път... Гарнитурата на капака на клапаните е първата част от филма - нея вече си сменил, значи преминаваме натам. Има два основни "виновника" за теч на масло след капака на клапаните: 1. Тапата на разпределителния вал, която се намира вдясно от EGR клапана или отляво на капака на клапаните - черна пластмасова тапа с две хоризонтални черти на нея. С времето гарнитурката й (голям О-пръстен) се предава и от тапата започва да тече яко. Нея лесно можеш да я провериш, като погледнеш дали под нея се събира масло - гледаш точно вдясно от EGR клапана под тапата има нещо като легенче, в което се събира течащото масло. Ако там е омаслено, единственото решение е нова тапа, и то оригинална. Не става със силикон - пробвано неколкократно... Иначе ако там е сухо, значи не е от тапата и преминаваме натам. Вторият виновник се нарича гарнитура на VTEC клапана. Тук филма е малко по-голям, защото самия клапан се сваля сравнително трудно - държи се на 3 болта, единия от които е на кофти място и за капак на всичко, имат навика да се чупят, когато се натягат повече от нужното. Това не си го пожелавай... Иначе като се свали клапана, гарнитурката се сменя лесно. Самата тя също е добре да е оригинална, за да си сигурен, че ще стане от първия път. На гарнитурката има и една малка метална цедка, която пък се задръства с времето и почва да пречи на VTEC системата, та поне ще я смениш превантивно. Гарнитурата на VTEC клапана се познава също лесно - обикновено се омаслява самия клапан, а ако не я хванеш навреме започва да тече надолу, подлива маслото под капака на клапаните и започва да се вижда теч на масло отпред на блока на мотора, вляво от изпускателния колектор. Там започва да се вижда теч и когато си не си хванал навреме тапата на разпределителния вал... Та общо взето е това - гарантирам ти че е някое от двете неща. Аз съм сменил и трите неща вече и навсякъде е сухо като в Сахара вече над година и нещо. Ако пък теча ти е само отдолу на мотора, то е или картера, или семеринг коляновия вал или пък както си предположил са те метнали с масления филтър и са сложили някой ментак с измислено уплътнение... Сподели къде наблюдаваш големия теч Успех с начинанието!
  17. 1 точка
    Сега видях че и в "наше село" ще го дават! Предпремиерната прожекция ще е 9.90лв билета -сигурно ще е чернобял.
  18. 1 точка
    Аз съм инструктор по парапланеризъм, и ако се нуждаеш от нещо можеш да ми звъннеш по телефона. Той е 0896898464
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...