Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.12.2017 in all areas

  1. 3 точки
    Да...една идея от рециркулацията през ЕГР и там каквото е влязло като сажди през сегментите.. Едит: Тези данни...покачването на визкозитета не е от маслото.Това е от моя мотор.При друг мотор данните може да са други. Като надеждност обаче може да се счита липсата на модификатори.Кое масло е стабилно във времето си показват сериите анализи. Ще дам пример с прословутото Петро Канада. Обикновен хидрокрек,стандартна ненасукана формула,евтинко..но има забележителна повторяемост на резултатите.Знае се че държи малко 5-6000 км и след това рязко се срива.От тук нататък като потребител аз като му знам какви са възможностите му не мога да сбъркам. От друга страна ако карам с Амсойл 12000 км със сигурност ще сбъркам при каквито и да е условия. Мисълта ми е следната СУпер-пупер масла няма. Има отношение Цена/Качество/Пробег като пробега е без щети за мотора. Давам и сравенението обърнато в пари: 2 смени с хидрокрек по 5000км са 24лв/л примерно 1 смяна с ПАО/естер 10000км е 24лв/л. Аз съм сигурен ,че хидрокрека ще изкара 5000,но не съм сигурен Пао/Естер дали ще изкара 10000км Във вариант 1 не необходим голям TBN,но за вариант 2 е задължителен,а големия TBN върви с едни други недостатъци...
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Свещите са опушени от едната страна,ако колата гори масло ще са с нагар целите свещи от всякъде.Това опушване ми намирисва,че идва от страната на всмукателните клапани,което ще рече,че имаш проблем с гориво-въздушната смес,или по-скоро комбинация от Ламбда + не добра центровка на запалване.
  4. 2 точки
    Да не сте си помислили, че всичко ще е супер само със смяна на един софтуер? Няколко дни след обновяването на софтуера отново се появи познатия символ: Грешката отново бе: P2199: Intake Air Temp Sensor 1/2 Correlation Тук е момента да кажа, че по-горе в първия ми пост съм допуснал грешка, ама така става като превеждам едно към едно от чуждоезични форуми. Истината за тази грешка е, че има два сензора, които измерват температурата на входящия въздух. И тази грешка ни казава, че разликата в измерените температури е твърде голяма/нереалистична. Пътвият сензор се намира в МАП-а, а втория е в този сензор с ОЕМ номер 37830-RZ0-G01 / 37830-RZ0-G02 - датчик за налягане на турбото (предварително се извинявам ако пак съм сбъркал с превода) Защо номерата са два ще опиша по-долу. Своевременно бях се информирал допълнително - около 30 000 Хонди с 1.6 i-DTEC двигател произведени в края на 2013г са получили по сервизна акция подмяна на датчик за налягане на турбото и нов софтуер. Писах мейл към сервиза, който извърши обновяването на софтуера на моята кола, за което заплатих, с въпрос дали тази ация е още активна и дали мога да си получа парите обратно. Отговора беше ясен, кратък и лаконичен - за моя автомобил няма официално обявена актуална акция и затова няма да ми бъдат възстановени средствата. Отказах се да пиша на Хонда Германия, защото аз все още си чакам отговора на първото ми запитване, което е от няколко месеца. Затова взех нещата в мои ръце, като си поръчах нов сензор, въздушен филтър и спрей за почистване на МАП (Liqui Moly 4066 Luftmassensensor-Reiniger). Преди появяването на грешка PGM-FI на всички Хонди с 1.6 i-DTEC са монтирали датчик 37830-RZ0-G01 (Bosch 0 281 006 320) а след обновяване на софтуера съгласно сервизната акция (през 2014г) се монтира датчик 37830-RZ0-G02 (Bosch 0 281 006 576) Точно такъв купих и аз. В събота пристигнаха поръчаните части и реших в неделя да сменя датчика. Като истински професиналист си облякох работния гащеризон, наместих в гаража допълнително осветление, приготвих фотоапарат да направя полезно DIY и казах на жена ми да дойде след 15мин и да почва да снима. И греда - 15мин се оглеждах и не намерих къде точно е завит сензора. Опитах се да вдигна кората над двигателя внимателно, но тя не помръдваше. Достраша ме да не я счупя и реших да видя в интернет как става това при Сивик 9ген. И всичко се отложи до днес - взех си два дни отпуск и реших, че до събота трябва да съм готов Предпазната пластмаса над двигателя не е завита с болт/гайка, а просто трябва да се дръпне без излишни притеснения (по-здраво) нагоре. Разбира се датчика е разположен на супер неудобно място, но вече с мръсни ръще нямаше как да правя снимки. Намира се малко по-навътре (към купето) спрямо "s" от надписа "Earth Dreams Technology i-DTEC" Както се и очакваше - намерих сензор 37830-RZ0-G01 (Bosch 0 281 006 320). И го подмених с новозакупения 37830-RZ0-G02 (Bosch 0 281 006 576). За нещастие в процеса на работа изпуснах една вложка 10мм (споменах ли на колко неудобно място е тоя датчик) и една от скобите на кутията на въздушния филтър, та се наложи да свалям после и кората под двигателя, за да си извадя изпуснатите детайли. След като изчистих грешката с Torque Pro, МАП-а с Liqui Moly 4066 и сложих нов въздушен филтър се качих да направя едно пробно кръгче. Грешка P2199 не се появи повече, а и имам чуството че мотора заработи по-меко и стана много по-приятен за каране - по-друго усещане при разгръщане на мощността от 1500 до 2000 об/мин.
  5. 1 точка
    Тези лумени на лед крушките са малко измислени излиза, че са 5-6 пъти по-ярки от найтбрейкъра, но реално ще светят 50-60% повече. Има много сравнения м/у халогенни, ксенонови и лед крушки в ютуб, така че ако те интересува може да погледнеш. Предполагам, че фаровете ти са без лупи и ако сложиш лед крушките много ще заслепяваш насрещните коли. Моя съвет е слагай найтбрейкъра и ще останеш доволен, освен от живота им, но няма как винаги едното е за сметка на другото. Най-добрия вариант, но и най-скъпия е да си сложиш лупи във фаровете и лед крушки, тогава наистина ще получиш най-голяма осветеност и няма да заслепяваш насрещните.
  6. 1 точка
    За тези пари ще купиш истински геймърски настолен компютър -помисли добре ,дали ви трябва изобщо лаптоп.Само че ,такава конфигурация не купувай готова, за настолен ,влез в hardwarebg ,раздел -често задавани въпроси ,отвори си нова тема и питай за настолна конфигурация и кажи какъв ти е бюджета ,ще ти спретнат най-доброто за тези пари откъм части ,производителност и всичко както трябва .Дерзай! JHM ,видях че си пуснал тема в хардуера,хареса ли си някоя от предложените от колегите ?Конфигурацията предложена от Светльо в 8 пост наистина е добра ,ако искаш и още предложения -пиши им .Положението между AMD и INTEL не е същото откакто излезе RYZEN от AMD отбора,по евтин ,по евтини дъна го потдържат ,по -голяма производителност специално в гейминга.Светльо предлага 1070 ,наистина по-добър вариант с перспектива в няколко години напред и се вмества в бюджета ти .Като си избереш от всички една конфигурация -копирай я и откъдето ще ги купуваш изисквай всичко точно да е както е описано ,не приемай да ти пробутват заместители на нещо в магазина ако го нямат в момента ,колегите от HardwareBG подбират частите и по съвместимост ,за да се сведат евентуални проблеми до минимум за в бъдеще ,понеже са добре запознати с материята .
  7. 1 точка
    Понеже колата се кара предимно градско, преди да сваля филтъра и да го почистят във Варна, я хващах че прави доста често регенерации ( по пушека и повишения разход) - на има няма 100/150 км.. Като за близо година успя да светне два пъти индикацията на ДПФ-а без ! , а миналата седмица със ! . Естествено и при мен, нивото на маслото се покачваше (на щеката за проверка), като не ми е светвала никаква индикация за вискозитет ( предполагам говориш за жълтата лейка) или каквото и да е бил надпис. Понеже знам как е при Мазда и съм виждал белега на щеката, когато при мен се покачеше маслото около 2 см. над мах. го сменявах. Смених го и онзи ден при монтажа на почистения филтър и започвам да го следя. Днес ходих и смених шофьорския еърбег (по сервизната акция на Хонда) и между другото актуализирах софтуера с последния спуснат от Хонда - реално промяната е, оптимизиране на настройките на горивната система, свързано именно с ДПФ филтъра. Интересното е , че това пак излиза като сервизна акция, но го даваха за колите произведени след 2012/2013 г. с този двигател , а моята е 2011г. . Както и да е направих го , а времето ще покаже дали е било за добро, но първоначалното впечатление (може и да е внушение) че колата стана една идея по-тромава. Ускорява си пак добре, но някак си по-плавно се случват нещата, може би ми се струва също, че една идея трябва да натискам повече педала за газта. Пак казвам, може и да е внушение, обаче може да е и от това, че непосредствено преди да отида в сервиза заредих гориво и този път реших да не слагам от добавката на Бардал , та не знам. Относно промяната на софтуера (за която пита Бранко) , разпитах до колкото е възможно и може би се състои в промяната на периодичността на регенерациите , един вид ги правят на по-чести интервали , за да не се допуска голямо задръстване на самия филтър, преди да се включи регенерацията.
  8. 1 точка
    Да, индикациите и съобщенията са две. CHECK ENGINE OIL LEVEL Индикацията за ниво на масло (тази с масльонка и вълнички отдолу) е оранжева, т.е. предупредителна. Подсеща да проверите и да долеете, ако има нужда. Светва и в движение, има звуков сигнал. OIL PRESSURE LOW Индикация за ниско налягане на масло (само масльонка) е червена. Свети само на контакт. Не бива да свети в движение. Прочетете си упътването, бре ...., колеги !
  9. 1 точка
    Сутрин на студено правя следното - давам на контакт, чакам да чуя горивната помпа да жужи, да изгасне индикацията за имобилайзера. Връщам ключа, чакам да изгасне зеленото ключе, още 1-2 пъти същото упражнение. Ако не го направя ще върти 5-6 пъти. Прясно тествано тая сутрин при 2 градуса температура на 2рото завъртане на стартера запали. Имал съм случаи на -18 горивните пътища замръзват, не може да стигне гориво до дюзите, даже чека е почвал да премигва чак. Това за голямото въртене на стартера си го обяснявам с това, че бензиновата помпа не е нагнетила още, системата нали е под налягане, не знам дали съм прав. Колкото до газта - ако работи на бедна смес сутрин на бензин се опитва да обогати и съответно трудното палене.
  10. 1 точка
    Според мен е напълно нормален, едно че е със слаб мотор и вижда зор, друго че е и комби и тежи повече... А пък ако е автомат даже е икономична много !
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Маслото е получено всичко е точно както винаги. Благодаря и весели празници.
  13. 1 точка
    Гледах го колеги снощи предпремиерно от 20ч. На мен лично много ми хареса.Чувства се отсъсъвието на Хан Соло,определено,а като че ли малко в повече са кадрите около Рей,която е при Люк и се опитва да го убеди да помогне на джедаите и съпротивата,но накрая успява.Има си ги и ефектите,както и елементи в кадрите от първите серии,които харесвам.
  14. 1 точка
    За придърпване виж си ЕГР-а изолирай го и виж пак ли ще прави проблем.
  15. 1 точка
    @ Restless, Да, Мобилът имаше още живот, но не ме свърташе да залея Равенола, за да го потормозя
  16. 1 точка
    Разхода е идеален за София! Даже е нисък.
  17. 1 точка
    Mалко лирика .... от новото поколение !
  18. 1 точка
    Здравейте, вчера видях темата и днес коментирахме в сервиза случката. Естествено,че не съм безразличен към случилото се и 100% заставам зад намерението ми да се оправят нещата с проблема на момчето.При пропуск от страна на моите механици е нормално да поема всичко за възстановяването на всички разходи по ремонта.Пострадалия има личния ми номер(изпратил съм му Л.С.) и очаквам да се срещнем и да решим нещата. Редът е точно това и всички знаете ,че друг начин да разбера за подобен пропуск и да го решим няма.Хонда Омбре Сервиз не е квартално или селско гаражче и заставаме зад името си и сме готови на всякакви стъпки за решаването на проблема. Сега ми позволете малко Размисли и страсти: Защо колата не е при нас за предявяване на рекламация? Защо след толкова време от форум в интернет разбираме за проблема? Защо собственика при обаждането си не е съобщил за дефекта на служителя , с когото е говорил? (когато ви сервират развалено пиле в KFC се оплаквате на касата,после на мениджъра на магазина и т.н. Не търсите Полковник Сандърс ,нали? Хейта не е лошо нещо когато е с градивен характер,но не правете зрелище от случката,особено когато не сте запознат с материята. П.С. Въпросният Пепи(механик в Хонда Омбре Сервиз) е запознат със ситуацията и ще търпи последствията,но той лично извършва по 3-4 реглажа на клапани на седмица и изчислено за повече от 3те години от както работи при мен неговия процент "Брак" се свежда до 0.0016%.А той е най-младия... На тия момчета им минават по 40 Хонди на седмица през ръцете.И те сигурно грешат по някога,но много,много,много рядко. Поздрави Александър Михайлов -Омбре
  19. 1 точка
    Не е за сегменти, направи пробег около 100 км и тогава ги снимай.
  20. 1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...