Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.12.2017 in all areas

  1. 2 точки
    Днес взех колата , с монтирания вече почистен и нулиран ДПФ филтър, като същевременно смених и маслото и започвам да следя, как ще са нещата от тук нататък. Ето го и този хубавец, който ни създава толкова много проблеми: На тази снимка се виждат и данните за запушването и %-те след почистването: Ако някой сваля този филтър да го почиства, да не напъва да развива температурния датчик който се вижда на снимката, защото е тънкостенен и е лепен и има опасност да го прецака. Човека който прави почистването, ме предупреди изрично да го пратя така ,защото те имат машина която си го хваща, нагрява и го развива безпроблемно. Също след монтирането на ДПФ-а е добре колата да се запали и остави да работи на място около 30/40 минути, за да може гела с който се третира след почистването ( с такъв гел идват и абсолютно чисто новите ДПФ-и) да си обгори и изпари. И нещо много важно което научих: Когато по време на движение колата влезне в режим на регенерация и я усетите, или когато ви светне първата индикация за проблем с ДПФ-а без ! , от инструкцията на Хонда, казват само да продължим да караме още около 10/15 км. със скорост 60 км/ч. и нищо друго. От слуховете и легендите, ние си го знаехме газ над 3000 оборота и тя ще се оправи - да обаче не е така. Реално ако хванем че колата прави регенерация, или вече е светнала първата индикация без ! , продължаваме да караме с 60 км/ч. но с 2000 максимум 2100 оборота, защото след тези обороти, компа изключва процеса по регенерация и нищо не правим - а затлачваме допълнително филтъра. Не случайно, когато миналата седмица правих принудителната регенерация, наблюдавах точно на колко оборота се извършва тя - точно на 2000 , като за 10/15 секунди вдига на 3000 об. и след това сваля за целия процес 15-на минути, точно на 2000 оборота, след което завършва пак за 10-на секунди на 3000 оборота. Споделям ги тези неща защото мисля че са важни, а който иска да слуша. п.п. Бранко в петък ще ги питам точно какво променят софтуерно с новите настройки за ДПФ-а и ще пиша.
  2. 1 точка
    Сърцето винаги побеждава Значи вече си го решил Аз пък просто исках да сменя дизеловата 7-ца с бензинова.. Нямах намерение да е 8-ма генерация.. Обаче ей така ме дръпна нещо вътрешно и не устоях
  3. 1 точка
    Колега, щом искаш 2.4 вземи 2.4. Аз също знаех, че 2.4 гори масло, но съм доволен с този разход около 1.5л на 10к км. А за вървежа мечо пух е казал колкото повече толкова повече. А ако вземеш ръчка, тя върви повече от автомата, но автомата си е голям кеф. Това ми е първия автомат и повече на ръчка не бих се качил. Освен на някое прасе 300кс да си правя кефа, но после пак ще се прибера в къщи с автомата.
  4. 1 точка
    Здравейте.Днес след 120км изминати на газ[40 градско и 80км извънградско] проблем с притрисане и светещ чек не се е появявал,дай боже и да не се появява никога :). Засега това е от мен .
  5. 1 точка
    Намерих темата за ролката на алтернатора, ето ти я, а за ремъка съм почти сигурен че е 7 канален и е 1785 мм. но ще проверя допълнително. п.п. Ето ти и тема за ремъка и точния размер и как се поставя:
  6. 1 точка
    Шума по принцип се разсейва и лъже от къде идва. Имам подозрения , че този шум ти идва от шайбата на алтернатора. Сега се сещам, че точно такъв шум имах преди 4/5 години и когато се появи, докато слеза и отворя капака, за да видя от къде идва, той изчезваше. За два месеца, ( точно ноември и декември) няколко пъти ми се случваше и бях бесен, че не мога да го хвана. След това изчезна и не се появи до следващата зима, (пак тези месеци) точно като застудя и стана по-влажно. Тогава обаче, съвсем случайно при работещ двигател и отворен капак, се появи пак този шум и го хванах на мига. На пролетта смених тази ролка (даже бях писал и пуснах снимки, в раздела за 2-ра генерация) и от тогава този шум не се е появявал.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Иконките в момента и мен ме дразнят, когато има писано седят червени а "балончето" вътре и то е червено и седи грозно. Тъй че това което е постнал Japanese fever е резонно
  9. 1 точка
    Честито, да си ги карате безаварйно.
  10. 1 точка
    Колега, извървял съм го този път... Гарнитурата на капака на клапаните е първата част от филма - нея вече си сменил, значи преминаваме натам. Има два основни "виновника" за теч на масло след капака на клапаните: 1. Тапата на разпределителния вал, която се намира вдясно от EGR клапана или отляво на капака на клапаните - черна пластмасова тапа с две хоризонтални черти на нея. С времето гарнитурката й (голям О-пръстен) се предава и от тапата започва да тече яко. Нея лесно можеш да я провериш, като погледнеш дали под нея се събира масло - гледаш точно вдясно от EGR клапана под тапата има нещо като легенче, в което се събира течащото масло. Ако там е омаслено, единственото решение е нова тапа, и то оригинална. Не става със силикон - пробвано неколкократно... Иначе ако там е сухо, значи не е от тапата и преминаваме натам. Вторият виновник се нарича гарнитура на VTEC клапана. Тук филма е малко по-голям, защото самия клапан се сваля сравнително трудно - държи се на 3 болта, единия от които е на кофти място и за капак на всичко, имат навика да се чупят, когато се натягат повече от нужното. Това не си го пожелавай... Иначе като се свали клапана, гарнитурката се сменя лесно. Самата тя също е добре да е оригинална, за да си сигурен, че ще стане от първия път. На гарнитурката има и една малка метална цедка, която пък се задръства с времето и почва да пречи на VTEC системата, та поне ще я смениш превантивно. Гарнитурата на VTEC клапана се познава също лесно - обикновено се омаслява самия клапан, а ако не я хванеш навреме започва да тече надолу, подлива маслото под капака на клапаните и започва да се вижда теч на масло отпред на блока на мотора, вляво от изпускателния колектор. Там започва да се вижда теч и когато си не си хванал навреме тапата на разпределителния вал... Та общо взето е това - гарантирам ти че е някое от двете неща. Аз съм сменил и трите неща вече и навсякъде е сухо като в Сахара вече над година и нещо. Ако пък теча ти е само отдолу на мотора, то е или картера, или семеринг коляновия вал или пък както си предположил са те метнали с масления филтър и са сложили някой ментак с измислено уплътнение... Сподели къде наблюдаваш големия теч Успех с начинанието!
  11. 1 точка
    1 спрей структура, 1 тиксо и 1 покривен найлон=15лв =
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...