Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.12.2017 in all areas

  1. 2 точки
    Aaaм,След разкачане на захранването или след ресет на компютъра се прави обучение на празния ход,И на още 2 датчика. Това става с хонда тестер,но с него само се наблюдава,а процедурата по обучението е описана в мануала. Довечера ще се опитам да пусна скрийнове.
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    Да сте здрави и щастливи именници, рибари, моряци и бургазлии! Персонална честитка на Drone и Kokodaf .... целувки!
  4. 1 точка
    Въпреки че поста е стар, а и колегата е решил вече проблема срещу 126 лв. / което ми се вижда доста скъпо/, да споделя че при скъсана шпилка не е нужно да се сменява цялата главина , а само да се избие старата и да се набие нова. И за тази операция, не е задължително да се сваля главината, а само да се разкачи спирачния апарат , след което скъсаната шпилка се избива лесно, а новата с малко чалъм /леко пилване/ се набива и сте вие. При последната смяна ,при мен се скъса една шпилка и вчера купих нова от Бултрако за около 9 лв. и в петък ще я сменявам.
  5. 1 точка
    1 предпазител на основната батерия 2 предпазител на главния стартер 3 вътрешни светлини 4 fi и m ecu pcm 5 регулатор на прозореца 6 резерв 7 отопляемо задно стъкло 8 централно заключване централно, люк 9 отоплителен мотор 10 вентилатор на кондензатора 11 охлаждащ вентилатор 12 акустична аларма, стоп светлина 13 аварийни светлини 14 дълги светлини 15 опции защитени схеми 1 управление на двигателя 2 ABS B 3 двигател на помпата на ABS 1 не се използва 2 шайби за фарове 3 чистачки за задните стъкла, миене на задните прозорци 4 дясно дълги светлини 5 ляво дълги светлини 6 гнездо за аксесоари 7 електрически прозорец вляво отпред 8 електрически прозорец отдясно назад 9 бобина за запалване 10 предния десен регулатор на електрическите прозорци 11 регулатор на предния ляв електрически прозорец 12 пътепоказатели 13 горивна помпа 14 не се използва 15 сек. Скорост сензор 16 ABS 17 реле за отопление 18 светлини за дневни светлини 19 обратна светлина 20 релета за задните светлини за мъгла 21 дясна къса светлина 22 ляво къси светлини 23 SRS въздушни възглавници 24 нагоре risacristali ревъл люк 25 метра 26 чистачки на предното стъкло, миене на предното стъкло 27 accedisagari запалка 28 радиостанции, часовник 29 задна светлина за мъгла 30 светлинни метра 31 моторния сигнал 32 светлини на регистрационния номер, прокурор заден номер 33 заключване за сигурност 34-38 резервен предпазител
  6. 1 точка
    И на мен преди ми беше по-удобен за ориентиране и работа.
  7. 1 точка
    Поздравления за вложения труд на Админите. Колеги,моето мнение е ,че преди сайта беше по-удобен за работа,може би имаше нужда от леко "поосвежаване",но нищо в повече. Аз съм от типа "Консерви" както казва Бай Ганьо,но в момента ми прилича на сайт "Newspaper",а не на сайт за работа и помощ. Поздрави.
  8. 1 точка
    Аз съм с други впечатления, относно разстояниято между дома и работното място. Аз, както и много мои колеги пътуваме от 120 до 200км ежедневно. Годишно изминаваме от 40 000 до 80 000км в зависимост къде са отпуските, какво сме планирали за уикендите и т.н. В Германия също се връщат километражи и то не само от търговците с арабски произход. Ставал съм свидетел многократно, как лизингов автомобил каран от колега, на който много добре му знаем изминатите километри, няколко месеца след връщането му се продава от дилъра с други данни. 200 000км за дизел не би трябвало да са проблем, но идиоти има всякакви. Пример: тръгваме от северна Германия за южна с автомобил под наем - често срещана практика за концерните, които не потдържат особено голямо количество служебни автомобили за командировки. По баирите около Касел получения автомобил получава повреда. При разговорите с отговорната служителка в офиса (докато чакаме да дойде заместващ автомобил) разбираме, че голяма част от колите, които се използват от фирмите за отсдаване под наем се шофират до 25 000, макс. 30 000. Автомобила с дефекта беше на 25 500км и тя ни каза, че директно се връща и няма да се отдава повече под наем. След двучасово закъснение получаваме заместващ автомобил в Касел, който току-що слиза от автовоза и служител на фирмата само напълва резервоара до горе и ние го вземаме на само 9км. Понеже сме в закъснение с 2 часа скачаме в новата кола, след 7км сме на магистралата, а след 10км (или когато колата е все още студена и неразрабитена на няма и 20км) се движим вече с 180-200км/ч. Та аз не бих се учудил ако точно този автомобил, след да речем 5-6г и 200-250 000км, се озове при някой човек с оргомен разход на масло и съпътстващите проблеми с ЕГР, МАП, ДПФ и т.н. Някои от моите колеги са достигнали 500 000км на своите дизели, но условията на употреба са изключително подходящи за това. Ежедневно шофиране без магистрали, никакви кратки разстояния, само плавно движение в трафика в равнинен район. Идеални условия за дизелов автомобил. Моят ежедневен маршрут го изминавам при макс. 1750 оборота/мин на темпомат и това е в 90% от времето на предвижване.
  9. 1 точка
    Е да де.. До 200-250к са евтините консумативи. После идва времето на скъпите...
  10. 1 точка
    Не, че някой го боли за мнението ми и то има значение за някой, но... не ми харесва ъпдейта чисто визуално и функционално. - всичко ми изглежда огромно (като шрифт, като фон). Все едно целевата група на форума са късогледи. Нещо ми е объркващо, трябва да се отдръпна назад от телефона/монитора, за да разбера какво чета и търся. Прекалено голям шрифт ли е... не знам, но ми действа объркващо на "първия поглед". -за темите в купува/продава вече няма бутон за избутване на темата - ЗАЩО? Това беше прекрасна опция, която спестяваше ненужни безсмислени мнения от типа на "ъп" или "горе" за да се обнови обява; -няма ги вече падащите менюта отстрани вдясно, които показваха най-новите теми, рождениците за деня и т.н. Това беше удобна екстра, която можеше да се изключва (за тези, които не я искат); -както казва колежката преди мен - какви са тези идиотски наименования на групи (или титла?) "старо куче"? Не виждам защо трябва да се делим на "стари" и "млади", нито пък сме кучкарски форум. Като толкова искате да принизявате потребителите си до животни, поне им дайте шанс да си избират животното на което се самооприличават. Например аз бих искал да се нарека "лакома свиня", а не "старо куче". Нито съм стар, нито мога да се душкам под опашката Просто е... тъпо това със "старо куче". Все пак БРАВО, че някой прави нещо (развива) форума, било то градивно или не. Ясно е, че не може да се угоди на всеки (не е и нужно), но самият факт, че се работи , върши се някаква дейност е добър знак. Поздрави на ентусиастите.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Двойно стъкло.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    В петък си пуснах отпуска за да поглезя малко любовницата. Смяна на четирите диска и накладки плюс цялата спирчна течност. Отделно смених маслото ,като преди да източа старото,налях една добавка на Бардал за прочистване на двигателя и маслените магистрали.Като източих старото масло свалих VTC и VTEC клапаните,хубаво ги почистих и им сложих едни OEM нови гарнитурки. Новото масло е Bizol 5w30 ,което по етикет притежава сертификат ilsac gf4-gf5 препоръчително за новото поколение Хонда двигатели,ще го видим как ще е. Остана само съединителя,който си чака реда,ама финансите рязко намаляха и май ще е другия месец.Иначе взех Aisin и останах приятно изненадан,че е щампован с логото на Honda и както каза един колега май,тоя дето ще го сваля от колата,ще е същия. пп.Забравих и малко визуални подобрения.Тъй като много ме дразнят хромираните лайсни на решетката отпред ги облепих с малко гланцирано фолио имитация на карбон и се получи доста добре.Даже отдалеч при подходяща светлина се сливат с цвета на купето.Отелно,като е мокър пътя,със заводския ксенон,почти не личи че свети нещо отпред,та и на халогените сложих малко жълто фолио и положенитето е малко по-добре,отделно и като визия доста ми допада
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Koлега,пробвай първо с ново уплътнение на дистрибуторната капачка.
  17. 1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...