Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.10.2024 in all areas

  1. 1 точка
    Днес реших да сменя антифриза и термостата. Антифриза нужен за смяната е 5 л,заедно с казанчето напълнено на макс останаха към 300мл. Смяната на антифриза е много лесна отвърта се капачката на радиатора. После се отвърта пробката отдолу на радиатора като се поставя съд за да събере 5 л стар антифриз,аз отрязах една 10 литрова туба от вода. Пробката снимка 1 отгоре снимана, снимка 2 отдолу отвърта се на ръка. Източва се антифриза,и следва термостата той се намира под ЕГР клапана,пред термостата има планка на която са закачени кабелите на ланда сондата. С две болчета за ключ 10 се отстранява като се откопчават кабелите от нея. Стига се до термостата и той е прихванат с 2 болта за ключ 10. Отвъртат се болтовете и се издърпва назад тялото. На уплътнението на термостата има две пъпки които пасват идеално но тялото на блока на двигателя и спомагат за правилното наместване термостат. Уплътнението играе и гарнитура така пра завъртането на двата болта всичко прилепва идеално. Сложен и затегнат термостат затегната пробка отдолу на радиатора и се пълни радиатора,използвах фуния която пасва идеално. Пълни се фунията почти до горе,използвания антифриз Оригинален и цвета му е син,който няма нищо общо с сините такива по магазините. Тук ако има време човек може да се почисти ЕГР клапана и пътищата,които са една тръба излизаща от ЕГР и влизаща в тръбите за аспуха под катлизатора ,трябва да се внимава с болтовете два горе и два долу много са ръждясали. Източения антифриз зелен мътен,сваления термостат неоригинален. Ляв оригинален десен неоригинален. Оригиналния взет от https://www.amayama.com/en/part/honda/19301rna306 и платено мито 9 лв,няма такава цена тук започват от цени 90 нагоре. Накрая използвана тресчотка малка с камък 10 удължен. За въпроси и допълнителни разяснения пишете или се обадете ,имам постнат телефон в профила си. Това е процедурата по обезвъздушаване на системата.
  2. 1 точка
    Алкохолът е течната версия на Фотошоп, преобразява хората от глава до пети! Отделно сваля задръжки и спомага за сприятеляване и води до прираст на населението.
  3. 1 точка
    Мммм.. Да.... Ей къде е Дупница. Обади се на Иван (Фена - е във форума) въпреки че не пише вече тук, за да си решиш птоблема. Успех.
  4. 1 точка
    Здравей, аз имах други проблеми свързани с ELD-то и си реших проблема, като извадих БялоЗеления кабел от буксата към алтернатора. ELD-то продължава да си работи, но алтернатора не приема сигнала от там и си работи на макс. Така поне може да елиминираш ELD от уравнението.
  5. 1 точка
    Тоз със Голфа от 95-та не го мисли! Всички преди 2002 минават без проблем, защото няма изискване за наличен катализатор!
  6. 1 точка
    Мила моя (не е подигравка) - да чакаш ред, означава да имаш дата за прием (поне ориентировъчна) и тогава да оставиш колата. Самият ремонт не е повече от седмица (със шлайф на главата + нови легла за клапаните), а като ще е основен - поръчва се всичко необходимо предварително, та като дойдат частите - караш им и колата и готово. Иначе е разглабяне па мислене кое става и кое да се поръчва и чакане. Няма смисъл от това. Прави всичко, за да си спокойна че имаш жива кола! Няма логика след пилене на кобилиците да почне зверският разход на масло - друга е причината, а по-гъстото масло не помага, а ускорява проблема. Желая успех!
  7. 1 точка
    "И все пак те съществуват..."
  8. 1 точка
    Аз и на двете Хонди и при 1 ген и сега съм сменял антифриза и термостата,оригинални. Антифиза на Хонда е лонг лайф,той и неговите качества са отговорни за доброто охлаждане на мотора и топлината зимата, както и дългата в времето работата на водната помпа. Винаги при мен и и антифриза и термостата са в топ стояние ,нови и оригинални. Парите дадени сега от мен са 110лв за антифриз и термоста,равняващи се на едно посещаване на пицария,дори няма да стигнат. Спестих това с пиците,но семейството се вози на топло.
  9. 1 точка
    Аз в крайна сметка успях да си обуча втория ключ с помощта на launch диагностика. Отнема 5 - 10 минути.
  10. 1 точка
    Това не е грешка а интервал за нещо като най вероятно е това: Багажници на задвижващи оси и проверка на уплътнения Какво представлява услугата Acura MDX B1? Ето всички услуги или задачи, от които ще се нуждаете Смяна на масло Acura MDX Смяна на маслен филтър на двигателя Проверка на предната спирачка Проверка на задната спирачка Регулиране на ръчната спирачка Проверка и доливане на течност Въртене на гуми Проверка на налягането в гумите Обслужване на 15 000 мили 1 Смяна на масло и маслен филтър 2 Въртене на гуми 3 Цялостна многоточкова проверка 4 Смяна на течност на заден диференциал 5 Смяна на двигателно масло 6 Проверка на спирачната система 7 Проверка на изпускателната система 8 Проверка на спирачни тръбопроводи, маркучи и връзки 9 Проверка на маркучите и връзките на охладителната система 10 Горивопроводи, маркучи и проверка на връзките 11 Проверка на ръчната спирачка 12 Проверка на компонентите на окачването 13 Проверка на кормилната рейка, връзката и ботушите 14 Багажници на задвижващи оси и проверка на уплътнения 15 Смяна на маслен филтър 16 Въртене на колела и гуми Обслужване на 30 000 мили В допълнение към сервизните задачи на 15 000 мили, този интервал включва: Смяна на филтър за въздух/купе Подмяна на течности (спирачна течност, охлаждаща течност на двигателя и трансмисионна течност) Проверка и смяна на свещи, спирачни накладки и гуми, ако е необходимо Обслужване на 60 000 мили Когато достигнете границата от 60 000 мили, вашият график за поддръжка на Acura MDX включва следното, заедно със сервизните проверки на 15 000 мили: Смяна на течността на раздатката Смяна на трансмисионна течност Потенциална нужда от смяна на диференциална течност, ангренажен ремък и запалителна свещ Обслужване на 120 000 мили При достигане на забележителния крайъгълен камък от 120 000 мили, вашият Acura MDX заслужава специално внимание. Наред със строгите сервизни проверки на 15 000 мили, очаквайте тези важни смени: Течност за автоматични трансмисии Охлаждаща течност на двигателя Диференциална течност Ангренажен ремък Регулиране на клапана Запалителни свещи Сервизни кодове на Acura MDX Сервизните кодове на Acura MDX са предупредителни индикатори, които могат да се появят на таблото или информационния дисплей на вашия автомобил. Те обхващат набор от напомняния за поддръжка, от прости задачи като смяна на масло до по-критични проблеми като проверки на спирачките. Сервизни кодове и значения на Acura MDX Процент на живота на маслото: 15%: Услугата за смяна на маслото предстои скоро, като остават 15% живот на маслото 5%: Услугата за смяна на масло трябва да бъде извършена сега, като остават 5% живот на маслото 0%: Обслужването е закъсняло – занесете своята Acura за смяна на масло сега Основни кодове: A – Сменете маслото на двигателя B – Сменете маслото на двигателя, сменете филтъра, завъртете гумите, проверка на предната/задна спирачка, проверете настройката на ръчната спирачка и други проверки Подкодове: 1 – Въртене на гумата 2 – Сменете филтъра за прах/полени, проверете задвижващия ремък, сменете въздушните филтри, въздушния филтър 3 – Сменете трансмисията и трансферната течност 4 – Сменете запалителните свещи, проверете водната помпа, проверете хлабината на клапаните и сменете ангренажния ремък (ако е необходимо) 5 – Сменете охлаждащата течност на двигателя 6 – Сменете течността на задния диференциал Дано ви е полезно.
  11. 1 точка
    Тампони за носачи на CRV 2ра генерация, FRV ... 51391S7A801 - преден край на носача - 42 лв. 51392S5A004 - заден край на носача - 40 лв. Снимки:
  12. 1 точка
    Тук всеки може да намери отговорите на всички възникнали въпроси по темата: https://youtu.be/6pNWPDbRYP0?si=6BM2Hut9jGiZx8Bf
  13. 0 точки
    Какво доживях. Спрял съм неправилно и в нарушение в активна лента пред училището на децата. Чакам като всички останали в тази ситуация, но днес бях сам. Зад мен спира кола, разтоварват се и почва да ми свири. Стоя си спокойно, а човекУт минава в ляво спира и ми прави забележка защо нямам аварийни.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...