Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.07.2024 in all areas

  1. 1 точка
  2. 1 точка
    Чеко го спасява Макс в момента. Макс ако не беше станал шампион две години а както се развиват нещата и трета кактуса до сега да гледа от големия екран Ф1 от Мексико. В момента биковете могат да си позволят търтея но до година едва ли.
  3. 1 точка
    Бе обещаващ, но не знаем цалата истина. Обаче се видя, че в абсолютно еднаква ситуация, Мах имА нюх и се измъкна, а Чеко се насади да мъти. Но той и без това е "на дуспата".
  4. 1 точка
    От кога чакам този момент Макс да е на втора решетка за да видя интрига, Хамака няма да спи довечера ще го сърби гърба и има защо. Уилямсите добре но най вероятно случайно. А кактуса и Саржънт са единствените пилоти които не са си изкарали парите, типичен пример за толериране на търтей.
  5. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: Honda Dual Pump Fluid II 0.946 L 2х0.946L Линк: https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 1x4L Стойност на поръчката: (65.85 + 2*16.20)*0.85= 83.51*2.15 = 179.55 лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж (само при получаване с куриер)
  6. 1 точка
    Това е модела: ABAC Montecarlo B20 Baseline, 1.5 kW, 50 л, 8 бара, 220 л/мин. Не е про, но марката доколкото са ми казвали е нещо като "мерцедеса" на компресорите. За боядисване и лакиране нямам оплаквания (любителско). Вече ако се ползват специални пистолети с висок дебит не става. Там трябва двубутален и бутилка поне 100л. Ако взимах сега бих загледал и нещо безмаслено, от тия тихите (ротационен тип).
  7. 1 точка
    Дойде време и при мен да видя какво се случва. Климатика трябва да се пълни а прозореца си отказа като известно време си вървеше криво. Проблема в повдигача ( освен, че е на 100 години ) е, че втулката, която е от "цам", се разбива. Разбрах, че е цамова, като се опитах да направя заварка, първо с електрожен а после с телоподаващо. Понеже няма къде да търся стругар, трябваше да се направи нова втулка, която да позволява да се завари. Диаметъра на цамовата втулка на повдигача е 19мм а най-близко до това, по идея на комшията, взехме от кована панта за врата, която е 20мм. Малко шлайфане и беше готова новата втулка. Проблема при мен, беше и в бутона, който беше окислил доста Ето и крайният резултат
  8. 1 точка
    Здравейте колеги! По-преди бях писал, че се преборих с луфта в кормилната рейка на ЦРВ 2. Сега ще Ви постна малко снимки, за да Ви окуража, да си го отстраните сами - надявам се, че ще се спестят едни - към 200лв.! Лекото, а впоследствие по-голямо разхлопване в рейката се дължи на един износващ се пластмасов плъзгач / Слайдер /. Луфта се установява като се хване и разклати нагоре-надолу стойката на щангите (виж първата снимка). Пластмасовият слайдер стои между рейката и стойката /държача/ на щангите (масивно Т-образно желязо, в което са навити корм. щанги) - непосредствено зад прахозащитния маншон и се плъзга в канал изрязан в корпуса на рейката. През него минават болтовете на стойката на щангите и така той играе роля на дистанционер м/у нея и рейката, като едновременно води "парада" в корпуса й. Когато се поизтърка - започва да "халтави". За подмяната се налага сваляне на цялата рейка. Новият Слайдер е доволно евтин - няма 37лв., но ... труда си е цифра ... И понеже изглежда плашещо - а НЕ Е - може да си го направите сами - вярвам че има за какво по-добре да ги наместите парите. Трябват разбира се известни познания и инструменти . За мен най-неприятна е работата с източване на хидравличната течност. Запасете се с такава преди да започнете работа - преди беше към 37лв./литър - САМО оригинална и САМО от Бултрако/Юбико. Трябва да се източи всичко от разширителния съд, да се разкачат два маркуча от рейката: за високото налягане след помпата - този който минава високо над двигателя и за връщащото се масло, за да ги намерите - проследете маркуча за вис. налягане - развийте щуцера, който влиза в рейката. Като местоположение е малко заврян - от горе на рейката, близо до кормилния прът- пада се зад горивния филтър при дизелите. Да не забравите първо да махнете пластмасовата кора над двигателя, кутията на филтъра и гофрираният маркуч от нея до турбото - това е лесно и се налага, за да се освободи достъп за работа по рейката. Освен маркуча за вис. налягане се разкача и този за обратното масло - те са един до друг - ще го познаете - той е със скобичка (там е по-ниско налягането). Сваля се и ламаринената стойка - носеща маркуча за вис. налягане. Свалят се и двете предни гуми - аз използвам крик и стойка / да бе - стойка - няколко плочки подлагам... / Рейката се държи от ляво на два болта, а от дясно - два болта и скоба към купето. Долния се сваля по-лесно през десния подкалник. Тука ще Ви трябват няколко удължителя преди вложката за по-удобна работа. Аз имам и такива, които са леко чупещи - много помага. Откачат се и двата накрайника на щангите от двете страни, надявам се, че тази операция сте я правили многократно по различни причини Трябва да се разкачи и щангата на волана - сваля се малката пластмасова кора с кече под волана и се сваля болта на шарнира - добре е да си бележите всичко преди да разглобявате, за да намествате после по три пъти като мен.... Когато всичко е разкачено (аз оставих на две резби на закрепващите болтове към купето и чак накрая ги доразвих) се издърпва рейката и със завъртане се изважда през отвора в левият подкалник. Да се внимава да не се накъсат маншони при тази операция - добре е да има някой да ви помага - повдигайки от към двигателния отсек. Видео на цялата операция има качено в Ютюб: От тук нататък е лесно - свалят се кормилните щанги - чрез изправяне на законтрящите към стойката шайби, свалят се скобите на маншона може да си купите оригинални, универсални или да свалите "нежно" вашите. Сваля се стойката на щангите - на нейните болтове от вътре е слайдера. С издърпване на маншона го извадете, после се почиства каналът му в корпуса на рейката, гресине и монтаж на новият и гресиран слайдер. Ако сте стихнали до тук - няма какво повече да обяснявам - сглобявате по обратния ред. Няма теоретична причина - но аз предлагам да се направи реглаж на преден мост след операцията. Необходимо е да си набавите предварително - нов оригинален слайдер, хидравлично масло, грес, гедоре с няколко удължения, ключ N 14 за сваляне на щуцери (не е задължително). Дано съм бил полезен. За нашият модел няма много видеа или описания за ремонти и за диагностика, затова ми хареса че хора като Вас си споделят опита. Както е казал народа - питай "патило", а не - "старило"... В много случаи в нета се намира по-вярна и ценна инф. от колкото "майсторите" по сервизите знаят! Успех в ремонтите от мен!
  9. 0 точки
    Същият полет - 5 мин. по-рано. По погрешка командир полета натиснал интеркома. - Еех, сега ако можеше накоя от кабинния персонал да ми донесе 1 кафе и да ми направи 1 свирка. Пътниците се спогледали, а 1 от стюардесите се втурнала да каже за интеркома, но 1 пасажер и подвикнал: - Госпожицеее, забравихте кафето.
  10. 0 точки
    Междуконтинентален полет, самолета лети на крейсерска височина и скорост. Изведнъж от пилотската кабина се чува ругатня и самолета започва стремглаво да се отправя към земята. След няколко ужасяващи секунди, самолета отново се стабилизира и продължава безпроблемно по курса си, при което капитана се обръща към пътниците по интеркома, с думите: Уважаеми пасажери, моля да ме извините за причиненото неудобство, но стюардесата изля кафе върху мен, и сега да знаете какъв ми е панталона отпред. При което се чува глас от кабината: А бе, какво се оплакваш, ти знаеш ли какъв е моя панталон отзад!
  11. 0 точки
    Извинявам се, ето го видеото в ютуб. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00

Съобщение



×
×
  • Създай нов...