Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.07.2024 in all areas

  1. 4 точки
    Type R доста неща му се събраха но заслужава, служи вярно 8-ма година, горе долу колкото беше като възраст когато го взех. Още някоя друга година и ще е вече пълнолетен Смених течноста на съединителя, защото беше кал вътре. Не знам как не съм го видял по-рано. Обезвъздушаването на съединителя, специално на тази кола е отвратително. Помпата е завряна на супер неудобно място. Отгоре няма как да бръкнеш, трябва само отдолу но и там става трудно. Не говоря ако се разглоби нещо и да се направи. Цялата работа е да не разглобиш 5 неща заради 1. Обслужих и предните апарати - сваляне на целите, пилене, стъргане, грес за водачи, друга грес за накладки, обезвъздушаване и са вече "като нови". Е, не са рециклирани но за сега си работят идеално и няма нужда. Маслото отново е Liqui Moly 5/40 High Tech Synthoil, за 6-ти или 7-ми път а като километри, може би 35 000 с него. Двигателят е много чист вътре с него, но и аз го сменям често. Филтър взех да имам 10-тина на blue print. Хубава тема е тази с филтрите а този се оказва добър. Цената му е супер та заредих да имам за смени на 2-те коли. Чашката за маслените филтри, която аз ползвам е с 2 размера. Показвам я за тези, които искат да си купят. Общо взето става за всички филтри на Хонда. Не е нужно да се купува цял куфар с чашки по размери. Като размер за захват е на 3/8 ми но има преходи на 1/2, на 1/4 и който както му е удобно. Накрая почистване с обезмаслител в коша, обилно измиване на всичко с маркуча, малко мазила да "светне" и е готова за нови приключения. Не съм сменял водна помпа от както имам колата или около 100 000км и не знам как се проверява дали трябва или не трябва да се смени. Почти сигурно е, че е оригиналната но някой идеи как да се провери без сваляне дали е за смяна? Търся и инфо кога се сменя но не намирам. Дали е при нужда или има интервал за смяна.
  2. 2 точки
    Капков тест 1 1.RAVENOL FDS 5W30 от "ato24" 2.Honda accord-K24Z3 2009г автомат. 3.Общ пробег на автомобила- 368 000км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8000км. 5.Цикъл извънградско/градско 60/40. 6.Средна скорост,около 35 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 10 месеца. 8.Мото часове около 200. 9.Изразходвано гориво 900л.газ и 180л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,2л. 11.Доливане няма,разход няма,или минимален около 3 мм от макс на щеката(при студен двиг.).Преди ремонта за този пробег,разхода беше над 3л. 12.Маслен филтър,"MAHLE OC 617"(made in china). 13.Въздушен "jakoparts". 14.Режим на използване лек.,с лежерно каране без високи обороти. 15.Предишно масло- Ravenol fds,ravenol fo 5w30 Mobil1 super 5W30 A5 B5. 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия.
  3. 1 точка
    Добре си е. Може да пробва DFE 0W-20, ако е решил проблема с разхода.
  4. 1 точка
    ЕВС, но Greenftuff. Черните са си най-обикновени.
  5. 1 точка
    Колега нашите CRV-та са с 2 вида предните дискове и накладки има разлика в спирачният апарат 1.спирачният апарат е бош еднобутален дисковете са по-малкия размер мисля и накладките. 2. спирачният апарат е нисин акебоно или нещо от сорта там диска по спомен е по-голям 300 и нещо мм. и накладките (с който съм и аз) За моят размер по-големият (в сайтовете ще ги видиш няколко мм е разликата) акебоно или нисин оригиналните накладки бяха феродо така пишеше на тях дисковете не знам какви са. Аз направих следното тук в форума мисля, че видях дискове zimmerman и накладки textar. ( уникално спира да не кажа по-добре от оригиналните.) по-късно ще ти пиша размерите и моделите. Задните накладки ми са ми текстар ( сега ще ги сменям с дискове и лагер главина ) диска е с размер 302мм
  6. 1 точка
    Получих един изпокъсан кашон от Амазон и филтъра (K&N HP-1004) се търкаля свободно вътре. Дали да го срежем? За себе си ще поръчам замяна
  7. 1 точка
    Линк: RAVENOL SSV SAE 0W-30 bei ATO24 ❗ Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 - 2 х 4 литра Стойност на поръчката - 2 х 2,15 х 52,95 = 227,70 лв Начин на плащане - с наложен платеж, при получаване от офис куриер Начин на получаване - доставка с куриерска фирма. СПИДИ - офис: Варна, кв. Левски, ул. "Студентска" - 4 Телефон/Viber за връзка: O889/801 863 - Георги В сайта за туба от 4 литра виждам цена 52,95 евро, затова и така я смятам! И да отбележа - миналата седмица за малко изпуснах предната поръчка, но гледах тогава цената - беше 47,95 евро. Вдигнали са я с 10 %, и ако се ползва 15 % отстъпка, реално остава 5 % намаление! Ако и за всички продукти е така ... играчи!
  8. 1 точка
    На снимките се вижда че вътре е сухо и няма корозия, или плесен, но имаше прах и песъчинки. Предполагам е от завихрянията в мокро, макар че монтажът е чак отгоре на кутията. А може да е просто защото не е била закопчан куплунга. За сега си работи без грес, па да видим.
  9. 1 точка
    Смених и другият апарат, там с ваденето на жилото проблеми нямаше, но имаше проблем с новият апарат като естествено го установих след като бях сглобил всичко. Дърпаш ръчната и....колата си продължава... Нов нов ама с луфт. Старият оригинален на 17 години, луфт няма. Късмет ли му се вика, менте части ли са, аз ли искам много, че като си купя нова част и да няма проблеми и да я монтирам веднага. Естествено, всичко това го разбрах, след като бях сглобил колата и излязох да я пробвам. Апарата си работи обаче ръчна спирачка, почти никаква я няма. Дефакто е държала само на другото колело. Проблема беше в луфта назад, който не трябва да го има. Не трябва да го има, защото жилото опъва пластината напред и като има луфт и няма никакво усилие там, няма как да зацепи ръчната спирачка на това колело. Помислих, че може по този начин да се регулират, но и 3-те апарата ( 2-та от колата и другият, който монтирах вчера, не са така ). Просто калпаво сглобяване в завода. Частите са от Стефан ( Autofix ). Той надали може да знае кой, какво, къде и как се сглобява. Щеше да иска да му го върна сигурно, но не исках и да го правя, защото нещата щяха да се проточат много във времето, поне 1 месец вероятно. Това е второто нещо по този Сивик, което има драма като част която взимам ( първото беше ОЕ тампон за заден амортисьор ). Ремонтирах го, като свалих пластината държаща жилото и я преместих няколко шлици назад така, че да може е опънато добре, да няма луфт и да може да се монтира чрез прибиране на пластината на апарата а не да се закача свободно както беше. Последва втори тест драйв и всичко вече беше наред. Апаратите са Essen SKV, изглеждат добре на вид обаче като качество на сглобката, не съм доволен. Мислех да търся и предни но ще си рециклирам моите явно, че по-хубави няма да намеря така или иначе на афтърмаркет пазара. Не говоря за Брембота и тем подобни с 2-3-5 бутала естествено Относно обезвъздушаването, за разлика от Аеродека, тук си направих бутилка с маркуч по старият начин ( може и сам човек така, пак не е нужно да са 2-ма ). Вакум помпата нещо не ми хареса какво налягане прави, че да стане като хората обезвъздушаването. На съединителя става, защото сигурно е близо и помпата и пътищата са много по-кратки но със спирачките, вероятно трябва да е машинна смяната под налягане или чисто и просто - крак на спирачката
  10. 1 точка
    Кътам 2 нови задни апарата за Type R от доста време и днес реших да ги сменя. Е да де ама смених само единият. Голяма борба с жилото за ръчната. Няма махане и това е. Имам доста добри спрейчета за ръжда, по-добри от WD дори, но и с тях, пак бая трудно. Клеясала история но най-накрая, излезе от апарата та сложих новият. Апаратите са на фирма Essen SKV, ще видя колко са държаливи. Все пак ще си рециклирам и моите. Купих и клещи за спирачните маркучи, действат идеално. Чистене, пилене, смазване и беше готово. Тия дни, другото
  11. 1 точка
    Вместо Mahle китайски мoже да се използва Purflux на супер цена от 8до 10лв е по магазините,има тема за него тук.
  12. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00

Съобщение



×
×
  • Създай нов...