Jump to content
Staykov

Индикатор за резерва на бензин EJ8

Recommended Posts

При моята японка хеч, която е 97 преди фейслифта, на самото табло въобще няма .Нито има поставена крушка, нито има нарисувана резерва- самия прозорец на индикатора е затъмнен. Направих проверка със светлинен сноп отзад на таблото. Някой правил ли е модификация да има светлинна индикация за минаване на резерва и как?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54967&st=0 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=13842&st=30тези ги четох. Интересува, ако фабрично няма, какво се модифицира за да има и дали някой го е правил? Редактирано от Staykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, повиках на помощ неволята.Попрочетох малко сервизна документация и се разходих до моргата, където има един сивик(както се оказа за мой късмет с индикация за резерва). Значи всички имат окабеляване от резервоара към таблото, но моята имаше черна пластмаса, вместо нарисувана бензиноколонка.Съответно трябва да се смени само черната част от таблото, на която са всички прозорчета за дълги,акумулатор,мигачи и др.След това завивате една крушка (3 вата) зад индикатора за резерва и затваряте.Минаваме под задната седалка:Демонтира се целия поплавък за ниво на горивото( за 5 мин. работа) става с права отвертка и чук.На негово място се слага такъв с термопатронче(терморезистор от кола с идикация и затваряте.Кабелите и буксите не се пипат, всичко си е 1:1.Палите цигара +кафенце..Има варинт да си сложите терморезистор(патронa) на вашия поплавък, казаха ми че ги има в магазина за ел части в ТУ София.Трябва да го запоите към буксата с кабел - има готово място и да го закрепите на точното му място към поплавъка.Слагате една крушка на вашето табло , заменяте черната плътна пластмаса на индикатора за резерва с нещо по-прозрачно и сте готови.Аз минах по първия варинат и всичко работи на 100%.

Редактирано от Staykov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е показано малко по-подробно ремонтирането на такъв датчик.http://www.electrovovik.ru/maintenance/engine/fueld/Не е препоръчително да карате дълго време на светещ индикатор за резерва.Започне ли слабо да присветва отивайте да пълните, зашото при продължителноto светене терморезистора си заминава. П.С. Май само аз си правя теми и си пиша в тях :) ,Моля, някой админ да почисти и да обедини постовете.

Редактирано от Staykov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезна тема колега, при мен на таблото имам индикатор, една колонка ама не свети, това означава ли че трябва да се смени резистора?Колата си е 6та японка.Аз бях решил че просто няма такава индикация.Според мен темата трябва да отиде в Избрано от технически въпроси.

Редактирано от enchev87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезна тема колега, при мен на таблото имам индикатор, една колонка ама не свети, това означава ли че трябва да се смени резистора?Колата си е 6та японка.Аз бях решил че просто няма такава индикация.Според мен темата трябва да отиде в Избрано от технически въпроси.

И при мен е същото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за оффа но Ej8 e купе ако не греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oтворете service manual-a на 23-143 и прочетете как се тества.Процедурата е чрез окъсяване на пиновете на буксата при уреда за измерване на нивото гориво, който е под задната седалка.Така ще разберете, къде ви е проблема, може да е изгоряла само крушката, но най-вероятно е заминал терморезистора.Слага се мост между двата крайни пина на букста при изключен контакт. След това давате на контакт и ако ви светне крушката значи е терморезистора.Ако не свети, сменяте крушката на таблото( 3 Вата) .Проверява се и черния кабел за маса към купето..

Редактирано от Staykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oтворете service manual-a на 23-143 и прочетете как се тества.Процедурата е чрез окъсяване на пиновете на буксата при уреда за измерване на нивото гориво, който е под задната седалка.Така ще разберете, къде ви е проблема, може да е изгоряла само крушката, но най-вероятно е заминал терморезистора.Слага се мост между двата крайни пина на букста при изключен контакт. След това давате на контакт и ако ви светне крушката значи е терморезистора.Ако не свети, сменяте крушката на таблото( 3 Вата) .Проверява се и черния кабел за маса към купето..

Благодаря колега...ще се пробва.А знаете ли дали по принцип купето има такава лампа,или пак си зависи от нивото на оборудване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой да знае дали помпа която е комплект със кожуха и всичко останало по нея ще е еднаква със тази за civic ek3.Свалял съм я лично от Rover 414 i и знам че е работеща.До колкото знам някои от моделите имат еднакви части между хонда и ровър. Ако пасне поне си има всичко необходимо за да заработи лампичката за резервният бензин, съответно ще поставя само лампа защото и при мене няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...