Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24915
  3. Като угасна в движение, мигаше ли зеленото ключе на таблото - индикиращо забравен ключ в стартера? Ако да - клеморед.
  4. Аз го имам ,но не съм го изследвал.Някой ако може да даде отговор и аз бих се радвал.
  5. Ползван е един сезон, като нов. 1. Греди CRUZ AIRO - 390.00лв. 2. Приставка за ски CRUZ 4 - 180.00лв. Общо 570,00лв. ЦЕНА: 300 лв. тел: 0897973491
  6. @Иво Ленков благодаря за информацията. Леко шпионирах профила ти и видях,че професионално се занимаваш с газификация. Би ли казал с 2 думи : 1.Нормално ли работи колата на газ с този двигател? 2.Ако е възможно би ли споделил грубо колко би струва АГУ+ монтаж? Благодаря предварително!
  7. Ако можеш, double din и купуваш мултимедия. Има и с навигации а има и само аудио.
  8. Виж комутатора, намира се до бобината в делкото.
  9. Today
  10. Смяната на ремъка не оправи нещата, смени се и обтегача. Ремъкът остана оригинален, 91 лв. (Слави каза, че неоригиналните имали 7-8 мм по-голяма дължина), обтегач на SNR за 140 лв., 30 лв. за труд, за всичко. Прецених, че няма да давам 350 лв. за оригинален обтегач, тъй като сменения беше такъв и дефектира на 72 к км. (реално, той не може да се счупи, защото пружината в него в 6 мм., но има някаква пластмасова планка, дето се прецаква, от там и започват шумове и ход - по обяснения на Слави, ако го цитирам правилно). Та, тъй. Първи ремонт на баба Хонда за 24к км.
  11. Колеги малко да ъп–на темата. И моето оригинално радио на сивик 8 2006г. нещо доста загрява и спира да чете и дискове дори. Имам добавка в жапката за sd карта и USB и първо те отказаха и си казах, че се развалиха. Записах дискове и работят маклко, явно докато загрее радиото и започва да прескача и влачи едно странно и след малко изписва диск ерор и това е. Та някой да сподели това фабричен дефект ли е от къде да знам че няма и другото от моргата да е такова ? И ще мога ли да сложа от тези по модерните с едното голямо копче посредата по лъскаво едно такова ? май е за тези с навигация. Или и те загряват ? решение на проблема ? и ако го сменя с това за навигацията с едното голямо копче, ще работи ли всичко както трябва ? и показанията на дисплея и копчеата на волана ? Или да си взема пак от по старото и да му сложа винтилатор за компютър ? или допълнителен охладител да добавя някак си от бакър или алуминий ? незнам дайте акъли.
  12. дали ще работи на п28 с кром чип
  13. Имам едно запитване относно хонда акорд 6 2.0 147кс 1999г,вчера взех колата от обслужване на ремъци,горивен филтър и ролки,всичко беше нормално и 1 час по късно както си карам колата изгасна и повече не запали,колата е на газ и изгасна на газ,следователно изключих горивни помпи като някакъв проблем всичко е нормално няма видима причина за проблем,взех бобина и я смених тук що но колата отново не иска,някой има ли идея какво изобщо може да е това? Кабели и свещи съм сменил преди месец заедно с масла и филтри + антифриз.
  14. Здравейте,ако може и аз бих искал да се включа в поръчката. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 0W-30 1 L 5 х 1L Стойност на поръчката: (5x5.59=27.95)*0,95*1,9675 =52.24 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
  15. Здравейте, колеги. От известно време съм собственик на Акорд 2.0 бензин, седан от 2003 година и имам следния проблем - когато колата е в ниски обороти 800-1200 на полусъединител се получава претрисане при потегляне(напред, назад) . Педала на съединитела според мен е тежък. Ако потегля на полусъединител с малко по-високи обороти 1300-1500 не се усеща претрисане. Някой имал ли е такъв проблем до сега и известно ли е каква може да е причината.
  16. Разликата не е голяма, а фундаментална - в полза на Акорда.
  17. Някой ако е купувал door protectors ще сподели ли инфо от къде? Става въпрос за продълговатите протектори на вратите и панелите които се монтират допълнително.
  18. А защо си се насочил специално към акорд6 ? Прегледай и сивик6 нямат голяма разлика, вярно малко карах и само градско акордa преди да си купя сивикa при това 2 години по млад акорд, нo дори на мен ми се струва че сивикa вози доста по добре и е малко по широка вътре, а за шума еми чува се но до 100-120 возията е доста приятна.
  19. Останаха следните каталози: Цена 10лв за един брой, а ако се купят всички неща накуп ПРОМОЦИЯ: 70лв всичко + бонус няколко стари каталога и брошури от Бултрако или иначе показано за 70лв получавате всичко това на долната снимка: За контакти: 0877143963 или на ЛС
  20. Ей тоя сладур (ОЕ 50820 SWCE 01) на R20A изглеждаше "супер" и "нищо му няма" докато не се свали от колата. Скъсаното докато е на колата и мотора го натиска няма никакъв шанс да се види. Усещаха се мааалко повечко вибрации като колата е студена и тръгнеш на задна. Никакви други оплаквания. Сменен с Yamato I54063YMT. Върви с планката. Има и някакви незнайни които са само гумата, но не ми се експериментираше.
  21. Лаконично и практично. Жалко че малко прилича на Опел, но крос версията бива. https://www.drive.ru/news/honda/5dafe386ec05c44675000052.html
  22. Двигателя е с директно впръскване,но може да се газифицира. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
  23. И на мен, но, малък е ходът по дължина. Ако ъгълът на подглавника се регулираше, тоя ход щеше да е крайно недостатъчен, понеже и аз бих "полегнал".
  24. В този ред на мисли, това е нещо, което не ми допада в ергономията на колата, но то си е строго индивидуално предпочитание (последният ред). Начинът, по който аз си намествам седалката и волана е следния: – Свалям седалката до най-ниско положение и я местя напред докато петата на десния крак стигне основата на газта или идна идея преди това с известна чупка в коляното (ако съм по-близко от това, ми е неудобно да натискам спирачката при по-честа употреба). – Повдигам предната част на седалката докато подпре крака за опора и същевременно местя седалката напред, ако е нужно. – Изправям облегалката дотолкова, че при изпънати ръце китките да попадат върху волана. Своевременно с това издърпвам волана дотолкова, че да имам по възможност по-голям наклон на седалката. Също го регулирам и по височина, за да е максимално ниско, но без да закрива показанията на таблото и без да е твърде близо до бедрата ми, ако това се случва. Следвайки тези стъпки се оказва, че, за да съм достатъчно близо до максимално изтегления волан, ъгълът на седалката трябва да е доста прав, което ми е некомфортно за продължително каране. Ако направя облегалката по-легнала, запазвайки разстоянието до волана, приближавам краката към педалите и тогава е неудобно местенето на крака от газта към спирачката, тъй като спирачният педал е по-близо до мен. Алтернативно на това е да сваля волана още по-ниско, за да приближа повече горната му част до себе си, но така ще скрия част от километража и някои светлинни индикации (като мисля, че тази за маслото и/или за зареждането на акумулатора). Та такива, малки проблеми – иска ми се воланът да можеше да се изтегля една идея повече към мен.
  25. На бос крак съм 165см. Градско колата карам с маскимално вдигната задна част на седалката (за да не ми пречи корубата на външното огледало), а предната и част е свалена до долу. Облегалката е почти вертикална (за да ми е по-близо нерегулиращият се ъгъл на подглавника), а волана максимално изтеглен назад и свален почти до долу. При изпънати ръце китките са отгоре на волана. Извънградско спускам задната част надолу и местя седалката леко напред, без да пипам облегалката. Така разстоянието за ръцете до волана остава константно, а на краката им е по-удобно, като ги кръстосам "по турски", карайки на круиз контрол. Всеки си има своето телосложение и си намира удобна поза, а и никога не карам на свален прозорец, особено пък градско - имам си шибидах.
  26. Благодаря за отзивите! Успях да изчистя грешката.Не бях проверявал гумите.Ще покарам и ще видим.Индикацията ми светна по време на път.Не зная обаче в какви граници започва да дава грешка.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...