Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. А София по-близо ли е? От къде си колега?
  3. А знам, че на студено трябва да пали на 1500, само че тя пали на 1700 и после падат. Същото е при загрял двг, пали на 1300 и после падат.
  4. Обучил си я клапата, Споко. Нормално е на студен двигател да палиш и да държи високи обороти около (1500 примерно) , които падат при загряване постепенно. Това си е норма. Възможно е APP сензорът да е тръгнал. За да е абсолютно сигурно се проверява с мултицет тоя сензор... но това според мен си е малко висш пилотаж и си е за механик.
  5. Инфоборда е при мен вече -добре работи машинката ,всъщност това е самостоятелен бордови компютър ,както установих днес -има разни тестове на колата като ползва данни от главния комп за да съгласува данните .Калибрациите за данните ще е по сложен и дълъг процес ,но пък се прави веднъж за колата и после само ползваш .Мен най-вече разхода на гориво ме интересуваше -останах втрещен като видях разход 30 л като настъпя на 2-ра по баир нагоре ,инак без резки подавания на газ 6 някъде дава .Има програма за икономично каране ,но не съм я разучил още -като видях моментните разходи градско с моя стил каране -стимулира ме да се приуча към тази програма и да зареждам по -рядко бензин .
  6. Today
  7. Drone

    Новини от Хонда

    А хонда с rollcage го направиха
  8. dandilov

    Новини от Хонда

    @ceco_accord И какво...? Свалили 130кг от теглото и спестили 3.7 секунди. Сега трябва Хонда да свалят и те задните седалки и стъклата, пък да видим кой, кого...
  9. https://www.civinfo.com/forum/engines-transmission-8g/137650-cgs-666-clutch-review-diesel-fk3-2-2-a.html Тук има писано за този съединител. На пича мап-а с него е 430Нм и 200 коня
  10. Да консултирал съм се и е прекалено замърсен, маслото е качено в следствие на филтъра а не заради друго. Да DPF-а си го взех, сега ще го връщам. На усет така както го усещам съединителя е ОК, но времето ще покаже, ако се наложи да го сменям мисля да сложа този от линка по-долу. Ако име някакви наблудения за тези съединители ще съм благодарен да дадете мнение. http://www.clutch-specialists.co.uk/cg-motorsport-666-clutch-and-flywheel-kit_p31003908.htm
  11. Предполагам ламда сонда. Н2О25 верига за управление на нагревателите. Изчиствам грешката, паля, две-три секунди и пак светва чека със същата грешка. В същия момент като я запаля тръгва от 1000 оборота, после постепенно ги вдига до 1700 оборота. Постепенно като загрее оборотите падат и при загрял двигател са около 500/600оборота. Имам нужда от съвет - сондата ли да сменя или до почистя клапата. Колата е Акорд 2.4
  12. В цвета на купето са,когато са боядисвани допълнително. Заводски излизат черни.
  13. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 0.946, 3х0.946 L Линк: https://www.ato24.de/en/ato24-motorenoel-semi-synth-10w-40.html Вид и количество: ATO24 Engine Oil SEMI SYNTH 10W-40, 1х5 L Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30, 3х4 L Линк: https://www.ato24.de/en/toyota-engine-oil-sae-5w-30-premium-fuel-economy.html Вид и количество: Toyota Engine Oil SAE 5W-30 Premium Fuel Economy, 1х5 L Стойност на поръчката: (3*12,99 + 1*12,95 + 3*25,96 + 1*42,49)*0,95*1,9675 = 322,03 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД днес
  14. ZiiRO

    CRV 2013 2.0 MT EXC

    Да, малко е мъка с високите скорости. И аз преди ползвах дизел за магистрално каране, доста по-малко коне, е беше по-приятно откъм динамика. Аз имам газова Романо от 8 000 км, за момента нямам проблеми. Гори малко под 11 л. 50/50 градско/извънградско, като градското включва и ежедневно каране по цяла Южна дъга. Имам и аз вибрации при включен климатик, които по-скоро се усещат, като се включи компресора. Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Благодаря на всички! Харесва ми колегиалността, на собствениците на Legend. Действам по въпроса и ще пиша при развитие. [emoji854] Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. Абе човек, ти да не си си прецакал ТПС-а с това сваляне ...?
  17. Крайна цена: 100 лв.
  18. Още нещо си пропуснал, което е най логично според изискванията ти, Аурис има го и хибрид за градско ако караш много.
  19. Mazda 6 не съм я забравил, просто съм пропуснал да я спомена, както и Kia Optima. Колата си е много яка, само че цената (с включени някоя и друга опции, които ми се иска да има) идва по-висока от лимита, който смятам че си заслужава да инвестирам в нов автомобил. Има и друго, заради което за момента "страня" от по-високия клас (Акорда и Авенсиса са ми слабост, затова се бях замислил за тях). Последните модели от този сегмент, особено комбитата, са "порастнали" не малко на габарити. Аз търся нещо сходно по размери със сегашния ми Акорд, но комби. Маздата, Оптимата, Супърба... са с ~20 см по-дълги и ~10 см. по-широки. Естествено няма нищо лошо в това, но просто наистина нямам нужда от нещо по-голямо от Акорда ми. Същевременно, долният сегмент също "расте" и в момента комбитата там се "въртят" около размера на Акорд-а ми. А и Оборудването им е доста богато, включват доста екстри от по-високите класове. Още нещо, странно или не, но споменатите модели от по-високия клас, с изключение на Супърб, имат по-малки багажници от доста модели от по-ниския клас. Поне такива са данните по каталог. Оптима-та, Мазда 6 и последния Авенсис (който се произвеждаше) предлагат около 550л., докато Голф, Фокус, Корола предлагат около 600л, а Киа Сийд и Октавиа - дори с още ~30л отгоре. Явно по-големите габарити се отразяват повече на пространството в салона, не толкова в багажното. Което е нормално, по-висок клас кола, по-луксозна, по-комфортна за пътниците. Но пък аз в момента не гоня по-голям комфорт, а функционалност.
  20. Здравейте колеги, отварям нова тема, за да съберем на едно място всички технически ръководства, данни, схеми и т. н., необходими за модела. Аз качва малко, но доста полезна информация за моята Honda Accord Executive 2.0 бензин. На немски са, ако някой има въпроси по тях , съм на разположение. Това , което аз търся , са характеристиките и параметрите на моята аудио система. Тя е с 10 говорителя. Чел съм на различни места много мнения, но нищо черно на бяло и сигурно. Бих искал да знам колко вата са колоните, колко ома, херцове, чувствителност? Как са свързани с усилвателя? Какви са характелистиките на усилвателя?
  21. Аз лично ходих в Бултрако след като внесоха моята от Швейцария. Не можаха да ми дадат инфо за колата, тъй като според приемчика сервизите от една страна не споделят история със сервизите от друга в обща база данни. Тъй като си поддържам колата в сервиза на Слави в Овча Купел - питах и тях относно това, потвърдиха казаното. Тъй като там се занимават и с Мерцедес - обясниха ми, че при тази марка били сключили договор с мерцедес германия според който ползвали обща база от данни. Съответно били задължени след всичко правено по колата да вписват в общия регистър промяната. Нещо което при Хонда не било така. А иначе при покупката на втората ми хонда (една Джазка за жената) - си запазих час за диагностика отново при Слави. Получих препоръка за смяна и обслужване на доста неща на база огледа и в последствие след покупката ги отремонтирах. Като цяло съм доволен, тъй като имам вяра на работещите там. Единственият проблем е, че запазването на час е малко тегаво - може да се наложи и да се почака. Успех!
  22. Да, на фейслифт не съм виждал...
  1. Load more activity
×