Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Някои може ли да ми даде кординати на Сергей.Бих искал да се свържа с него.Мерси предварително.
  3. Аз също имах такъв кабел беше срязан ( или се е прекъснал поради някаква причина), но не се виждаше до какво стига. В другия му край откъм купето беше с "ЦК" ключе. Tемпературния датчик е зад табелата на JDM моделите. Ако колегата разбере за какво е сензора ще е добре да ни информира.
  4. Today
  5. Преди години предложих нещо, но никой не ме отрази. Видях го във форума на Субару - разделили са си моделите и всеки, който е ходил да гледа нещо по скъпата ни Родина... споделя, така..., ако някой си търси нова каручка да знае, какво да очаква. Не да бие 13420 км. , за да открие нещо за скраб! Просто си разсъждавам! Ако мислите, че ще е от полза... Така де!
  6. В кой " кереч " точно... Кола тежаща около 1700 кг, с мотор 2.5, 140 коня... Никоя друга не ми е давала такава сигурност и комфорт! Който не е карал... не може да разбере! Безупречни материали и сглобка. И... много, много инженерна мисъл, а не като новите манекени, правени за подиума! Ето още един разход - до морето и обратно. 130 - 140...
  7. Вижте във febest. Там имаше всички тампони на акорда ми. Даже си взех такъв за трансмисия от тях и ще го слагам като намеря време и желание. Ще дам отзив марката дали е ок.
  8. Здравейте! Продавам лети джанти Енкей, произведени в Япония. Модел Performance EDR9. 17 цола, 4 по 100 и още един размер, който не мога да премеря, ЕТ 35, широки 6.5 J. Гумите са летни 2 Ванлии и 2 Ханкук. размери 205 -40-17 и 195 -40 -17. Имат доста приличен грайфер, като две от тях са почти нови. Не знам ДОТ, Не знам колко тежат джантите с или без гуми. Купувани са от оказион във Швейцария. Тук ги монтирах преди няколко дена само за проба. Гайките са специфични и са с вътрешен секрет М12 по 1.5 размер. Вътрешният отвор на джантите е голям, но сега са със втулки за тойота. Не се интересувам от бартери и не пращам с куриер, освен ако не предплатите! Предпочитам лично предаване на място след оглед! Забележки имат предимно по най-външният край на борда-одрано! Нямат заварки и не са криви на пъпеш. Продавам всичко от снимките само и единствено комплект!!! Демек, джанти + гуми + гайки за 800 лв. Само за сведение, нови са стрували по 189 евро за бройка. Стават на Опел, Рено, Фолксваген, Дачия, Тойота, Нисан микра, Хонда и всички останали с размер 4x100мм. Намирам се във София, тел за връзка 0878 607 808 - Дани
  9. Странно. При мен са си на букси, затова не се разбрахме. Колата ми е префейс. Дали при фейса са запоени на всички или това е някакъв частен случай в следствие на някакви вмешателства?
  10. Датчика е чисто нов ,закупен от бултрако(оказа се,че проблема ми е друг) Цена 300лв 0887185702
  11. ЛИДЛ-ското компресорче за 27 лв (с метален корпус) помпа 8 бара без проблеми, става и за колела-шосейки, има включени няколко накрайника. За тея пари - идеалка. И 3 г. гаранция. Освен ако не търсиш специална помпа за Сивик 6?
  12. Колега, 2020 година сме. Има фитнеси ако ти се тренира Купи 1 помпа с компресор и не се занимавай.
  13. #1 малко не ти е на място темата #2 не не качествена #3 защо крачна помпа, а не компресор? #4 колкото и смешно да звучи, търси си стара руска или нашенско производство помпа.
  14. Здравейте колеги,нов съм във форума,затова ме извинете ако нещо не съм описал както трябва.Аз също имам проблем с разширителния клапан(механично ТРВ) на Хонда джаз 1.4 i-dsi 83 k.c. 2007г.,колата е климатроник. Търсих нова част къде ли не,но удрях на камък(или нямат налични или се предлага "оригинален" за безбожна цена,над 400 лв).В крайна сметка реших да го подменя с втора употреба,защото не ми се чака в тези жеги .Иначе намерих частта за около 40 лв в алиекспрес(все пак колата е сглобена в Китай).При мен симптомите бяха,че компресора включва за няколко секунди,след което изключва. Напълнихме система с оцветител,тъй като смених всички О- пръстени по системата,тъй като смених радиатора (нямаше фреон,а радиатора беше в плачевно състояние),накрая дори разглобих цялата климатична инсталация,защото все още губеше налягане
  15. Незнам,но за 3 генерация не съм чул за заместители.
  16. Здравейте колеги,нов съм във форума,затова ме извинете ако нещо не съм описал както трябва.Аз също имам проблем с разширителния клапан(механично ТРВ) на Хонда джаз 1.4 i-dsi 83 k.c. 2007г.,колата е климатроник. Търсих нова част къде ли не,но удрях на камък(или нямат налични или се предлага "оригинален" за безбожна цена,над 400 лв).В крайна сметка реших да го подменя с втора употреба,защото не ми се чака в тези жеги .Иначе намерих частта за около 40 лв в алиекспрес(все пак колата е сглобена в Китай).При мен симптомите бяха,че компресора включва за няколко секунди,след което изключва. Напълнихме система с оцветител,тъй като смених всички О- пръстени по системата,тъй като смених радиатора (нямаше фреон,а радиатора беше в плачевно състояние),накрая дори разглобих цялата климатична инсталация,защото все още губеше налягане,както и да е отстранихме проблемите,напълнихме ново масло и нов фреон и сега се радвам на прохладата в джаза .Ще кача няколко снимки, ако мога да ви бъда полезен. Поздрави!
  17. Имам тука едни копчетата за волан при мен и кабела, който е между модулите за круиз контрол-а и тези за управление на радиото е запоен за платките с копчетата, не е на букса.
  18. Когато потърсиш ще намериш стотици сайтове за проверка на VIN. Ако проверяваш вина безплатно ти дават доста оскъдна информация, но ако си платиш ще е по-детайлна естествено. В повечето случаи струва около 10-15 лева някъде. линк
  19. По номера който е дал колегата sttekata не е на nissens излиза на thermotec, и ми излиза за цена 300лв. По добре дай рама да видя какъв модел е за твоята кола.
  20. Да, може да има кратки описания, а коментара за катафалката приемам хумористично и в аспекта че след нея (комбито), всички се движат със сведени глави и с почит към возещите се.
  21. Чувал съм, че е зад регистрационната тебела!?
  22. Колега, това не го разбрах само. В смисъл , нали цялото това представлява една кутийка.( аз и викам модул погрешно, в ръководството пише combination switch). Вътре има платка, дето съм я изкурубвал и знам как изглежда. Главния бутон е много смотана пластмаса като в клипчето на колегата.Той ме съмнява.Като тръгна да купувам, ще търся целия суич , не само пластмасовите бутони един по един. Разпоявам къде и какво и после припоявам ли го пак?
  23. Тези Корморан-мърморан или както се казват ако са като тези предишните които караха по 70-80к. км и нито спираха и тръгваха, по-добре бягай от тях. Такива съм карал едно време и все едно бяха от бакелит или пластмаса. Ужасни гуми бяха! Сега само като чуя получавам уплах от тяхното возене. Нито на топло, нито на студено имаш сигурност, още повече на мокро и сняг.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...