Jump to content

DJ Tymbi

Фен
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно DJ Tymbi

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Галант 2000, Грандис2006,Акорд 2001
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

3422 профилни разглеждания
  1. Здравейте колеги.......С изненада се натъкнах на тази тема и ако не ми бяха пратили, сигурно много време още нямаше да я намеря,но и да си призная,не съм влизал тук отодавна.....много съм зает и предимно късно вечерта се меркам по форумите......Правя всички японски и корейски автомобили........включително и някои, които повечето сервизи не могат да направят или се отказват да ги правят.........Не искам да си правя реклама, за това няма да изброявам .......ПРави сте ,че се намирам на малко кофти място, но за това можах да се преборя с нашата "отлична" бюрокрация, но да не задълбавам в подробности........Тел. ми са все още същите: 0887 899 725 или 0877 899 725 Пламен........по принцип има доста Хонди ,които идват при мен, вкл. и мотоциклети.......
  2. Зависи, първите Лансери ги произвеждат в Япония, след това - в Холандия, ако е купен от БГ за цена около 27 -30 хил. лв. значи е холандско производство и както винаги е със скапаната сглопка........друго си е с 2.4 МИВЕК мотора ,там и вървенето е друго и сглопката е друга ,има и такива Лансери Ралиарт с 220 коня ..............И Хондите имат корозиращи части околко гривната на гърнето и по задната част на ушите за ст. щанга.........
  3. Нормално е леко да има, но не чак да духа много ,винаги има картерни газове ............това че духа, може да се дължи на запушена филтрация на картерните газове , което за точно този модел са малко вповечко случаите .....Добре е да знаеш ,че този мотор пукат колекторите , които не са от чугун ,а от някаква сплав ,която не можах да я заваря........ Още нещо,трябва да се провери и турбината как е, за да няма изненади от към финансова гледна точка...............турбината може да се строши и да направи мазало в мотора, ако се счупи перката......... При експоатация на турбо мотор , трябва да се съобразяваш с факта че след като спреш, никога не се гаси мотора веднага ,а се оставя да работи 3-5 мин. на празен ход и тогава гасиш.........маслото се сменя на всеки 8-10 000 км.не повече......... Това че излиза по сивкав пушек ,може да е от 3-4 причини,но най честата е именно че гори масло откъм турбината........
  4. Колата е продадена................ !!!
  5. Honda Accord 7 2.0iVTEC Автоматик (типтроник)Колата е на един приятел. Много е добра .Произведена 10/2003, първа регистрация месец по-късно. Внесена е от Германия. На истински 148000км (направени главно по международни пътища).Много е запазена. Няма никакви технически забележки. Всичко по колата работи безупречно .Има пълната сервизна история от официалните сервизи на Хонда и от мене Собствениците са ни семейни приятели и я продават наистина защото за закъсали с финансите. Смъкна на нерално ниска цена за да опита да я продаде до началото на Май.За конктакти - мен или Мирко (собственика) - 0896679892. Може да се пита гледа, кара и т.н... Ето я и в cars.bg:http://www.cars.bg/u66994
  6. Рейка ли тропа ,или вътрешни/външни накрайници........?Рейки се рециклират, къде по добре ,къде по лошо............има само една причина да не може да се рециклира и тя е, ако е ръжджасал гребена, или зъбите му са се износили..........Най често рейка тропа м/у червяка и гребена ,отзад на гребена има една U-образна втулка ,която е при вас тефлонова или някаква друга, при Мицубишитата са метални ( и това е и приината при малък луфт да тропа много )която се износва с времето и се появява луфт.........този луфт с теч. на времето може да стане опасен ,защото почва да прескача гребена по червяка и и ма опасност да не можете да вземете завоя ..........
  7. Не ,не се следи нал. на маслото от този блок..........поне на тези ,с които съм се сблъсквал досега.........Ето какво представлява този блок" Ето и мястото му на тавана ..........вижда се и задния еърбег..... а това е самия механизъм за вратата.......... Проблемите общо взето са различни , и не е "унифициран" т.е. не е някакъв сериен ,а са различни, може да е от релетата за упр. на ел. мотора ,до CPU-то на блока........очевидно обаче проблемите възникват от конденза ,който се образува от вътр. страна на ламарината на покрива и капе точно в/у блока , на някоя от снимките се вижда даже това........за това съвета ми е който има такава Хонда с тази система да си разглоби корите и да подсуши тавана ,както и да сложи нещо в/у блока ..аз направо си го увивам в спец. найлон и хубаво тиксо......
  8. Ако се чува щракане от към левия заден ъгъл горе на тавана, когато капака се движи нагоре, тогава НЕ е електронния блок, а механиката и по специално зъбните колела , които движат щангата на капака чрез който се вдига той.........Този блок е малко по сложен ,отколкото предполагах в началото и както каза колегата, то й управлява и други неща........Само да уточним какво прави капака точно:При вдигането си ,той тръгва да се вдига, обаче мръдва около 5см и после заяжда, като с това прищраква от горен ляв заден ъгъл ( там , където е по тумбест тавана отвътре )леко да му помогнеш с ръка и той тръгва нагоре и си се отваря както трябва...............ако е така, това значи че става въпрос за тези зъбни колела и електрониката нищо и няма , т.е. това е чист механичен проблем..........Електрониката за управление на капака , има и защита по ток, и тя няма как да изгори , ако изгори ,това значи че няма да може да се мръдне капака , па камо ли да се вдига той...........
  9. Освен проблем в сервото ,виж дали има вакуум към него, т.е. от колектора има маркуч с Фи 14 и влиза в сервото ,там може да има и клапан, който държи вакуума.........
  10. Освен криви дискове, може да имаш и разбита предница, шарнири, накрайници (вътр. и външни ) и т.н...........
  11. покачването на оборотите са + 100,150 об. отгоре, т.е. не повече от 1000 об./мин. трябва да ти качи, ако е повече - търси проблем някъде, направи както колегата ти каза, откачи маркуча за зервото и го запуши хубааво, така че да не смуче въздух от там, и напомпай спирачките при запален мотор, сигурен съм е няма да мръднат оборотите.........с кой мотор си? има ли IAVC клапан или си с стъпково ...........
  12. От Форд Ескорд 93 година 1.6 мотора става принципно, но ти трябва и стругар..............все пак замери диаметрите им, да не бъркам нещо аз, щото преди 4 години правих една такава "трансплантация"...
  13. Значи може да имаш съвкупност от проблеми,които трябва да се решат..........неравномерната работа на мотора може да се поражда от 1000 причини, вкл. и от сервото на спирачките, но не е казано че трябва задължително да е то, така че най добре е да се види и да се прецени............Последиците от обеднена СМес са разнородни...........от това да ти се прецака ламбда сондата до това да свалиш главата заради изгорял клапан или легло.........
  14. Има две разновидности на този проблем, единия е само да ти потъва спир. педал, другия е, като напомпаш педала да ти се вдигат и оборотите..........в 1-вия случай смени помпата, тя е отделна от сервото и се развива от две гайки номер 12 ...........освен това трябва да развиеш двете тръбички които излизат от помпата с ключ 10, но не гаечен , а "срязана звезда" за да не заоблиш главите им..........Ако ти вдига оборотите на мотора като помпаш педала на спирачката, това значи че смуче въздух от сервото или от някъде другаде по пътя му......... а това значи че пропуска някъде от платното на сервото или е скъсано.............това е кофти ,защото мотора не работи правилно, довежда се до обеднена смес и от там всички последици стават...........помпата се продава отделно от сервото.............ако е 1-вия вариант, съветвам те да провериш дали системата е обезвъздушена добре...........има ли АБС колата, ако има, кой модел ,марка е, ( по този начин ще знам с колко клапана е, и какви са клапаните.................) дали е само на първия контур или обхваща и двата спир. контура ( кръга - преден и заден)
×
×
  • Създай нов...