Jump to content
Izverg

D15minime --> CR-V B20 turbo

Recommended Posts

Първо, браво за ентусиазма. Продължавай в същия дух. Няма да е лошо да помислиш за понижаващо окачване, щото е като джипка в момента с тия джанти и гуми и стойката се губи. Лошото което ми направи впечатление, е че си малко неграмотен и е трудно да се чете какво пишеш :(

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за това, на работа съм с една скапана клавиатура пиша на бързо, на бързо.. Не че ме оправдава :)/>/>/>/> Намислил съм за окачване но все излиза нещо друго и отлагам и отлагам, все пак я имам от 2 месеца някъде и има още много какво да се прави по нея. До края на месеца предполагам ще оправиме ръждата по калниците. Тя не е много, за това ще стане с ламаринки. Днес ще сменям горивен филтър защото ми се струва, че от него има известно забавяне когато натисна педала за газта.Намислил съм да боядисам тези джанти, като на колата от снимката. post-448-0-08269000-1376053271.jpgКакво мислите, ще се получи ли добре, като се има на предвид вида на джантите с които съм? п.п. на снимката също се вижда и фаровете как са боядисани с черен мат.

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...привет каква се оказа причината за прекъсване работата на километража,че и моя така прави ту работи ту не :)/>.Сподели и колко ще струва кожата на предния капак

Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви планове за двигателния отсек?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата Еди Ведър: Причината се оказа датчика на скоростната кутия под дросела се намира. По-точно буксата не дава хубав контакт. Разбрах го след като смених 3 табла и 2 датчика :D/> За кожата ще ви споделя и снимам утре, защото утре ще я прави майстора. До тук съм дал 10лв за кожата 70см.

 

Към колегата Mr.SOHC: днес смених бензиновия филтър и сега за по-голяма мощност мисля да разтържа един дросел от д16з5 останал на 60мм. Имам да сменям и капачката на делкото, че и един кабел за свещите се скъсал...

Мисля да не слагам глава от витек защото 700лв за 25 коня някак тъпо ми се струва. По добре една Б серия да вкарам. Все пак аз няма да я правя за да се гоня.

 

Не видях само мнение за промяна на цвета на джантите?

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За промяна на дизайна на каквото и да било те съветвам да разчиташ на собствен вкус, а не утре някой да ти каже - "не изглеждат добре така тези джанти.." и ти да му вържеш и направиш промяна. Колата си е твоя, а колите и начина по който си ги правим до известна степен са отражение на наш вкус и индивидуалност. Успехи в творенията по колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и аз разглобявах таблото после буксата на датчика вадих и пъхах наново като я пръсках с контактен спрей но пак.Благодаря за отговора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега Еди Ведър аз размених буксата на датчика с тази на механизма (машинката) за предните фарове и се оправи. Всичко си работи.

 

Ето снимките на обещаната кожа.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Мен лично много ме радва! Първо да споделя колко пари ми излезе. Дадох 10лв за кожата 70см еластична и 35лв за направата, общо 45лв. На майстора му отне 6 часа но чакането найстина си струва! Направено е доста кадърно с кантове и кабзи за да може да се опъне. Предполагам, че може да се направи и по-добре от това което съм направил аз с тия бели ластици... Другото, което забелязах е, че когато вали сигурно ще се отича по гредата и/или трябва да се направят дупки за да не се събира водата отпред.

Говорил съм с шивача и няма да има проблем да изработи още бройки ако някой реши. Все пак вече 1 път като го е направил 2-рия и т.н. ще са доста по-добри предполагам :)/>)

 

Вие какво мислите?

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислих си да срежа една вътрешна гума на кола и да я позлвам нея или някакъв силикон...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето е станало супер колега и определено тази кожа и ходи сега ако сложиш и халогени грешка няма да има не че сега има :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че ви харесва и на вас. Надявам се да я направя уникална! Вчера се заиграх с тия ластици и ги смених с по здрави, и ги увих с алуминиево фолио. Целата е да не се допират до толи детайли и евентуално ако се допре да не се скъса. Ето какво се получи:Остана ми доста фолио и реших да мина и тръбата за филтъра:Това за сега, тия дни ще се пускаме на моренце и като се върна ще продължа, че тая ръзда ме драсни вече!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво се получи:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Остана ми доста фолио и реших да мина и тръбата за филтъра:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с фолиото на тръбата е fail , по-добре го разкарай:)Относно джантите ти , няма как да изглеждат като онези на снимката - реално нямат борд който да полираш.И понеже аз карам с такива като на снимката , която гониш като резултат , ще ти кажа от личен опит да не се занимаваш - доста поддръжка искат полираните джанти.Имам познат дето продава Д16-кова глава , какви са тия суми от 700лв за които говориш? Доста по-евтина е главата.Относно съветите за окачването от колегите , внимавай със свалянето на колата.Вярно,визията е по-добра ама возията е ВГЗ.След което почва да ти скърца цялата кола, кефът от возенето изчезва......пак ти говоря от личен опит:)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би си прав за фолиото няма да има ефект след, като няма преграда. За джантите разбрах, че няма да станат, като на снимката но поне ще ги пребоядисам в друг цвят, стига да реша какъв. Колкото до окачването съм намислил да сложа регулируемо но ще е към септември. Тия 700лв ги споменах, като сметнеш не само витек глават а ми всмукател, компютър, делко и т.н. Знам, че мога да се размина само с витек глава и настройка на компютъра но няма да е като оригиналния з6 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за ентусиазма - Глей кво набарах http://www.avito.ru/moskva/avtomobili_s_probegom/drugaya_marka_2013_196222515?utm_source=newsletter_2013_08_14&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter&utm_content=winner

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Малко снимки от морето...

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

и най хубавото чувство... :rolleyes:/>/>

Публикувано изображение

 

 

Веднага след като се върнах се захванах с поставянето на спортните пружините H&R червени 40/40мм.

Предната линия преди:

post-448-0-48259700-1377155907.jpg

След:

post-448-0-30045900-1377155932.jpg

Задната линия преди:

post-448-0-16529100-1377155896.jpg

След:post-448-0-38348100-1377155923.jpg

 

И крайния резултат е:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Другото което направих е да махна спортния филтър и върна обратно оригиналната кутия за въздушния филтър. Сега ще си търся К&Н за нея. Изработихме и щампа "сивик" за кожата отпред, за да стане досущ, като оригинала

Вчера я занесох на майстор да ми махне ръждата която се вижда на снимките. То днес се очаква да е готова, че ме чака китосване и боядисване :)/>

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на моя оригинал е с бродерия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!!!/>/>/> Купенцето се разви доста от последните дни. Изкърпихме, където имаше нужда и вече няма ръжда по веждите! :angry:/>/>/>

Не съм професионалист в китването и боядисването но ми се струва, че се получи доста добре:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Поставихме и щампа на кожата с надпис "CIVIC"

Публикувано изображение

И да се похваля... вече е с нови ветробрани благодарение на колегата Izanagi ! :P/>/>/>

Публикувано изображение

 

И една малка гъзарийка...

Публикувано изображение

 

Поръчани са още - преден tow hook и всмукателен колектор от Z6. Обмислям да направя левия калник с sticker bomb и за промяна на градуса в негативен за задните гуми.

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така... какво ново:

Всмукателя от д16з6 бе поставен, че и запали от първия път ^^! Вече има и спортен колектор 4-2-1. Не е с фланец в средата, както оригиналния, но ми е интересно дали е от някоя стокова? Трудно може да се разбере от термолентата.

Публикувано изображение

 

Ето го и предния tow hook.

Публикувано изображение

 

Сега ще има една заигравка с едни железни джанти но за тях ще споделя после... :P/>

 

Искам вашето мнение да ли стикер бомб стил JDM на левият калник ще и отива? Аз мисля, че ще и ходи но искам да чуя и вашето мнение.

За напред ще търся витек глава з6, дросел от х22 и К&N панелен филтър. Започнал съм да сабирам части за ребуилд на двигателя, че на 500км ми дърпа 1л масло 15w40...

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни тул хука от там, защото ако го нацелиш някъде с добра скорост няма да ти се вярва какво си направил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само там мога да го хвана. Иначе ми се искаше в решетката да го направя, но не знам как да го хвана. Само да не е от странта на радиатора, че ако стане нещо недай си боже ще спука радиатора. Да споделят колегите който имат преден, как са го хванали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже на нашите евро хондички не са им сложили гредички а само рогчета ни е трудно да намерим место за куката. Аз лично съм пуснал едно железо от рог до рог на 5мм дебело и 7 см широко (хванал съм го с болтове за дупките в роговете) което се изравни с горната линия на дупката на бронята. Сложил съм куката пред радиатора за климатика, но с това желязо мога да го местя по цялата дължина на дупката или решетката, кой как предпочита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже на нашите евро хондички не са им сложили гредички а само рогчета ни е трудно да намерим место за куката. Аз лично съм пуснал едно железо от рог до рог на 5мм дебело и 7 см широко (хванал съм го с болтове за дупките в роговете) което се изравни с горната линия на дупката на бронята. Сложил съм куката пред радиатора за климатика, но с това желязо мога да го местя по цялата дължина на дупката или решетката, кой как предпочита.

Колега ще може ли да снимаш тази греда която си направил и къде точно си поставил tow hook. Благодаря! :P Да се надяваме, че има и друг вариант за захват... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тва на скоросния лост(амортисиора) ще имали нещо като топка или така ще стои ? не е ли неодобно?

 

 

 

 

и с тва термо киче дето си сложил на трабата (интеика) имали ефект ,заграва ли трабата или я даржи оптимално по хладна?

 

мнението за стикер бомб по добре си направи само липа по-фешан е Публикувано изображение калника недей, много е демоде Публикувано изображение и разпънката на бомбетата я налепи Публикувано изображение лично мнение разбирасе

 

супер ти е количката

 

Публикувано изображение безавариноо

Редактирано от B e n d e r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на моя оригинал е с бродерия ;)/>

Колега щом имаш оригинален сподели снимка как е захванат под капака. :P До килегата Izverg каква е кожата ?Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тва на скоросния лост(амортисиора) ще имали нещо като топка или така ще стои ? не е ли неодобно?

Амортесьорчето не е много удобно но се свиква. Дет се вика "трай булка за губост" :D Колкото до стикер бомб калник мисля, че ще и отива но ще направя и разпънката предполагам :) Аз няма да лепя картинка по картинка. Направо на студио ще го изкараме цял.

До килегата Izverg каква е кожата ?

Не им разбирам много от тия кожи, но майстора ми каза да купя 75см еластична кожа. Цвета си го избрах сам. Излезе ми 10лв.Да ви се похваля, че вече има и калобрани :rolleyes: По-късно ще направя и снимки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки с калобранките.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Колеги вчера дръпнах едно Ауди а4 1.9 турбо бензин от място. Мисля, че ако го кара по-добър и по-опитен шофьор в гонките, щеше да ме бие. А така го бих с половин кола.

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вчера дръпнах едно Ауди а4 1.9 турбо бензин от място. Мисля, че ако го кара по-добър и по-опитен шофьор в гонките, щеше да ме бие. А така го бих с половин кола.Ауди а4 1.9 турбо бензин!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди а4 1.9 турбо бензин!

Не разбрах какво имаш в предвид колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди а4 1.9 турбо бензин!

Не разбрах какво имаш в предвид колега?
А4 със 1.9 бензинов мотор няма...да не е с 1.8 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи, ако става въпрос за тези А4-ки 96г.(примерно) Турбото е 1.8 20V Turbo (150 Hp),а дизела е 1.9 ТДИ - 90,110,116 к.с. и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега, на моя оригинал е с бродерия ;)

Колега щом имаш оригинален сподели снимка как е захванат под капака. :P

 

Поздрави :)

 

Публикувано изображение
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при теб ли е с ластици и имаш ли дупки за отичане на водата ? :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ето малко снимки от морето...post-448-0-64450200-1378985372.jpgpost-448-0-59392900-1378985381.jpgpost-448-0-14259900-1378985362.jpgpost-448-0-93719000-1378985376.jpg

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямото ходене по мъките с това да и променя наклона на задните гуми. Докато смъквах щангите, единият болт се заобли. Другият пък се скъса... Важното е, че накрая стана работата. Скъсих оригиналните щанги, като след това ги заварих и подсилих. Сега наклона който постигнах е от ляво 2.42 градуса, а от дясно 2.49 градуса в негативен. Вие кажете какво мислите. Снимах но от калобраните не се вижда много.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...